gazastroken jodendoders mattiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wij komen uit schilderswijk maar broertje woon nu leidschenveen broer
hoezo scheme015 in ondertitel? kom feunen danquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wij komen uit schilderswijk maar broertje woon nu leidschenveen broer
Al veranderd in free Ozan , ik raad iedereen op fok aan mijn voorbeeld te geven en Free Ozan in je ondertitel te zetten als statement tegen overheid en steun voor me broertjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:59 schreef luckass het volgende:
[..]
hoezo scheme015 in ondertitel? kom feunen dan
Ozan moet gewoon met zijn rifaapklauwtjes van andermans spullen afblijven.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:01 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Al veranderd in free Ozan , ik raad iedereen op fok aan mijn voorbeeld te geven en Free Ozan in je ondertitel te zetten als statement tegen overheid en steun voor me broertje
nee, snitchen is veel ergerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:02 schreef luckass het volgende:
[..]
Ozan moet gewoon met zijn rifaapklauwtjes van andermans spullen afblijven.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef Gulmez het volgende:
broertje heeft bij een bedrijf ingebroken die buiten boord motoren verkoopt....
....waar het net weer beter mee ging na zware periode gesloten opnamen, hij heeft eindelijk bijbaantje bij albert heijn in 070 en nu mss over aantal weken hoge boete of gevangenisstraf, hopelijk word ie snel weer los gelaten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |