quote:Brugklas is de eerste scripted-reality jeugdserie in Nederland, waarin een vaste groep leerlingen gevolgd wordt tijdens het eerste jaar van de middelbare school. Brugklas is voor schoolgaande kinderen met herkenbare en aangrijpende verhalen.
Verliefdheid, eenzaamheid, roekeloosheid, anorexia, uiterlijk, seks, pesten, verslaving, gebroken gezinnen, agressief gedrag, met de politie te maken krijgen of iemand verliezen, zijn allemaal voorbeelden van thema's die in Brugklas aan bod komen.
Brugklas is vanaf maandag 26 mei 9 weken lang iedere werkdag om 18.55 uur te zien op Zapp
quote:
Daar zijn geen deurenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:37 schreef MrBadGuy het volgende:
Neger loopt gewoon naar binnen zonder te kloppen, doen ze dat in Afrika ook of zo?
Sommige wel sommige niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:37 schreef MrBadGuy het volgende:
Neger loopt gewoon naar binnen zonder te kloppen, doen ze dat in Afrika ook of zo?
whehequote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:41 schreef Tassendief het volgende:
Kut Britt drie dagen arbeid bij Fylax.
TONGEN TONGEN TONGEN TONGEN TONGENquote:
Nee. zijn oom wel ofzoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:42 schreef napoleonfour het volgende:
Max kan het zich voorstellen, is hij hommo?
Max snapt het dit keer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:42 schreef napoleonfour het volgende:
Max kan het zich voorstellen, is hij hommo?
* AF_ gaat dat terugkijkenquote:
Zij mag mij ook wel wat spullen gevenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:44 schreef Fylax het volgende:
HAHAHA ZE HEEFT ZELF DE SPULLEN WEGGEGEVEN OM TE DATEN WTF
wel marokkanenpikquote:
Anouk koopt mijquote:
ik wil haar wel ff goed stoten die noaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
ze kan wel tegen een stootje en dat gaat ze bewijzen ook
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik wil haar wel ff goed stoten die noa
rot lekker op als het je niet aanstaatquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dus?
Geilen op lelijke meiden die nog niet eens tieten hebbenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:21 schreef luckass het volgende:
[..]
rot lekker op als het je niet aanstaat
ey, gewoon kkbekquote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geilen op lelijke meiden die nog niet eens tieten hebbenhoe kansloos kun je zijn man
ben jij toevallig milou?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:37 schreef Liesjuhh het volgende:
[..]
Ze is misschien niet super super mooi maar ze was wel egt de beste actrice
Haha sowieso niet. Anouk speelt echt het best, heel natuurlijk gaat het er af. Daarnaast veruit de leukste meidquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:37 schreef Liesjuhh het volgende:
[..]
Ze is misschien niet super super mooi maar ze was wel egt de beste actrice
Fokkie kijkt ook?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha sowieso niet. Anouk speelt echt het best, heel natuurlijk gaat het er af. Daarnaast veruit de leukste meid
Ik heb heel seizoen 1 gezien hequote:
Doen dan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb heel seizoen 1 gezien hemoet alleen nog paar afleveringen inhalen van tweede
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:24 schreef Liesjuhh het volgende:
Hoezo zou ik nou weer Milou zijn, ik vind haar gewoon leuk. Ze was vorig jaar ook verliefd op de gymleraar, dat is mijn lievelingsaflevering
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:43 schreef MrBadGuy het volgende:
Nee Kyan, wij weten ook wel dat je geen acteur bent
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:43 schreef MrBadGuy het volgende:
Nee Kyan, wij weten ook wel dat je geen acteur bent
Had je misschien met Anouk mogen zoenenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:50 schreef Fylax het volgende:
Ik begin echt steeds meer spijt te krijgen dat ik niet heb meegedaan aan deze serie.
Dan had ik misschien Kyan kunnen zijn ja..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Had je misschien met Anouk mogen zoenen
Ja.. jij had echt makkelijk een hoofdrol in een aflevering gekregenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik hebcspijt dst ik niet hebcmeegedaan
Jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja.. jij had echt makkelijk een hoofdrol in een aflevering gekregen
En reken er maar op dat het achter de schermen ook erg gezellig is met Anouk en Fienquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja.. jij had echt makkelijk een hoofdrol in een aflevering gekregen
Seizoen 3.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik hebcspijt dst ik niet hebcmeegedaan
Vooral achter de fietsenstallingquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En reken er maar op dat het achter de schermen ook erg gezellig is met Anouk en Fien
Ik bedoel in 1 aflevering gewoon de hoofdrol, dat er een verhaal is over jou weet je welquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja
Maar dan was ik Kyan waarschijnlijk en dat is echt een kutpersonage
Maar wel Anouk op de bekxpakken
Op een gegeven moment vraagt de productie zich af waar zij toch met z'n drieen zijn...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En reken er maar op dat het achter de schermen ook erg gezellig is met Anouk en Fien
heb liever rol zoals max enzoquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik bedoel in 1 aflevering gewoon de hoofdrol, dat er een verhaal is over jou weet je wel
neeeeeeeeeeeeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |