quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:52 schreef BBQSausage het volgende:
Net van dat eh, magnetische prut.Ook zo baas is dat.
Nee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De verpakkingen lijken op elkaar. Oke?
Zeker van die gore Oreo koekjes gekocht?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De verpakkingen lijken op elkaar. Oke?
Wat. Waarom niet?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:57 schreef LittleBrownie het volgende:
ik wou ferrofluid maken als mn profielwerkstuk maar mocht niet
Te moeilijk en duurquote:
Nee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zeker van die gore Oreo koekjes gekocht?
niet?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee.
heb deze gekocht:
[ afbeelding ] Maar er is er zo een die er op lijkt
Ja het is voor de leraar zelf ook best lastig proces hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi. Wat voor gare docent had jij
Die zijn wel lekkerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee.
heb deze gekocht:
[ afbeelding ] Maar er is er zo een die er op lijkt
kleurenblindquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jawel. Dat oranje is volgensmij bruin dan.
Voor een leraar niet. Die moet dan opeens wel z'n werk doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar het is toch juist goed dat een leerling iets moeilijks wil doen
Wat een kutleven zegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Voor een leraar niet. Die moet dan opeens wel z'n werk doen.
Zal hier ook wel weer aardappelen, groente, en vlees worden ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:12 schreef Ro-ald het volgende:
Zo gebakken aardappels, kip en prei eten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Drinken natuurlijk :")quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:46 schreef BBQSausage het volgende:
Staat hier ongebruikt op kantoor, van m'n baas gekregen.Moet ik daar nou mee man.
Bierquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik drink geen koffie meer. En om daar nou water uit te drinken..
Kende er mooi niet door slapen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ssst, dat mag vannacht wel weer.
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kende er mooi niet door slapen.
Oh nee wacht , dat doe ik nooit s,nachts..
Da's wel minder ja. Ik heb m'n rolgordijn nooit helemaal dicht staan, dus als ik op bed lig flitst m'n hele kamer mee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar hier zie je verdomme nooit de flitsen
Mijn broer had een keer van dit soort mokken gehaald, vond ie wel mooi en stylish:quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:47 schreef BBQSausage het volgende:
Collega van me heeft er ook een, maar dan wit. Ziet er al helemaal niet uit. En het drinkt volgens hem ook voor geen meter, met zo'n lomp handvat.
Hoerenloper muziek erbijquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's wel minder ja. Ik heb m'n rolgordijn nooit helemaal dicht staan, dus als ik op bed lig flitst m'n hele kamer mee.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn broer had een keer van dit soort mokken gehaald, vond ie wel mooi en stylish:
[ afbeelding ]
Valt dus echt niet fijn uit te drinken, knoeide ook zijn shirt helemaal onder, loopt er dan uit in de hoeken
Als comicfanaat ben ik heel sceptisch over deze lijst. Denk dat nog geen 25% me echt gaat overtuigen om naar de bios te gaan.quote:
Helemaal naar de klote jwz.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoerenloper muziek erbij
Feestje
Mij ook. Maar wil ze wel graag zien, albeit dan thuisquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als comicfanaat ben ik heel sceptisch over deze lijst. Denk dat nog geen 25% me echt gaat overtuigen om naar de bios te gaan.
Powergodquote:
Het enige open veldje hier in de buurt ligt tussen de bejaardenwoningen, dus dat gaat genieten worden ja.quote:
quote:
Hebben die stumpers ook wat vermaak voordat ze onder de grond gaanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het enige open veldje hier in de buurt ligt tussen de bejaardenwoningen, dus dat gaat genieten worden ja.
Precies.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hebben die stumpers ook wat vermaak voordat ze onder de grond gaan
Vrij rustig eigenlijk, beetje studeren enzoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bietje druk maar verder wel aardig .
Met jou ?
studerenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vrij rustig eigenlijk, beetje studeren enzo
Maar je bent toch nog een jonge godquote:
Ik wil mijn chille werk niet opgevenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar je bent toch nog een jonge god
Wat voor werk doe je danquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik wil mijn chille werk niet opgeven
administratie en inkoop bij een Grieks/Balkan restaurant . alle tijd en vrijheid van de wereldquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan
toch geen pallets sorteren
Ah okequote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
administratie en inkoop bij een Grieks/Balkan restaurant . alle tijd en vrijheid van de wereld
Restaurant staat anders slecht bekendquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ah oke
Misschien moet ik maar een keer komen bunkeren dan want Grieks/Balkan![]()
![]()
Ohquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Restaurant staat anders slecht bekendteringvies in de keuken daar
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan
toch geen pallets sorteren
Ik vrees dat er geen redden meer aan isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Kun jij daar niet de bende gaan runnen dan
Maar hoe moet het dan met jou als het bedrijf op de fles gaatquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vrees dat er geen redden meer aan is. Maar ik zou minstens 60% van dat personeel eruit sodemieteren.
Gaan ze niet , komt gelukkig nog genoeg volkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar hoe moet het dan met jou als het bedrijf op de fles gaat
Ik kijk thuis bijna geen films/series. Met een lijst als deze kan ik zo 5 jaar verder.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mij ook. Maar wil ze wel graag zien, albeit dan thuis
Tot je 80ste als het zo doorgaat hierquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup, voor eeuwig gevangen op kantoor.
15 als je helemaal geen films meer thuis kijkt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kijk thuis bijna geen films/series. Met een lijst als deze kan ik zo 5 jaar verder.
Daarom hoop ik altijd nog dat ik een keer iets slims doe waardoor ik direct kan stoppen met werken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tot je 80ste als het zo doorgaat hier
Bank beroven , geld witwassenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daarom hoop ik altijd nog dat ik een keer iets slims doe waardoor ik direct kan stoppen met werken.
Het idee is slim, maar ik denk dat de uitvoering niet heel slim gaat zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bank beroven , geld witwassen
Vrienden willen me af en toe wel eens met zo'n ding opzadelen. Anders zou ik de uitdaging aangaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
15 als je helemaal geen films meer thuis kijkt.
Ik zeg doen.
Gewoon eruit trekken met een vrachtwagenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het idee is slim, maar ik denk dat de uitvoering niet heel slim gaat zijn.
Zolang ze maar niet in die lijst staan dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vrienden willen me af en toe wel eens met zo'n ding opzadelen. Anders zou ik de uitdaging aangaan.
Zo gedaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon eruit trekken met een vrachtwagen
Poezenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:58 schreef DrNick het volgende:
Mensen mogen kerstpakketen uitzoeken hier, en de buurtpoes kwam ook chillen.
Alle kinderen onder de 5: POEEEEES POEEEEES JA POEESSSS![]()
![]()
![]()
Ah, op die fiets.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Uitzoeken, ze krijgen ze de week/een paar weken voor kerst.
Dat moet lukken. Ik heb geen comicfanaatvrienden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet in die lijst staan dan.
Nice, kan je dus sowieso 15 jaar vooruit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat moet lukken. Ik heb geen comicfanaatvrienden.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice, kan je dus sowieso 15 jaar vooruit.
Niks boven een pink lady! Alleen die naam laat me al watertanden.quote:
Allebei zijn ze wel lekkerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niks boven een pink lady! Alleen die naam laat me al watertanden.
Hebben we het nu over fruit of fleshlights?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niks boven een pink lady! Alleen die naam laat me al watertanden.
Maakt niet uit hier volgens mij.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hebben we het nu over fruit of fleshlights?
Jumboquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:15 schreef DrNick het volgende:
[..]
Allebei zijn ze wel lekker
En in de Jumbo gewoon afrekenen als Elstar of Jonagold
Een fleshlight is toch ook een soort verboden vrucht op familieverjaardagen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hebben we het nu over fruit of fleshlights?
Er was zo'n OUD-persoon die er een voor de verjaardag van haar zoon gafquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Een fleshlight is toch ook een soort verboden vrucht op familieverjaardagen.
wutquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Er was zo'n OUD-persoon die er een voor de verjaardag van haar zoon gaf
Wow... Als zelfs je ouders het al niet zien zitten met je.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dit inderdaadquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
dan heeft zelfs je moeder de hoop opgegeven wow
WATquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:23 schreef BBQSausage het volgende:
Fuck, en ik dacht dat m'n moeder niet op FOK! zat.
bbq doet niet aan grappen en sarcasme kan hij dankzij zijn autisme niet herkennen dus hij meent hetquote:
Thefuck zit er op haar gezicht?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
Nick, Alisha is weer aan het streamen
quote:
Ja preciesquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
dan heeft zelfs je moeder de hoop opgegeven wow
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
Vandaar dat hij programmeur en nerd is. Valt opeens allemaal op zijn plek.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bbq doet niet aan grappen en sarcasme kan hij dankzij zijn autisme niet herkennen dus hij meent het
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
Nieuwsgierig als ik was ben ik blijven kijken. Of het een verbetering is is me nog onduidelijk.quote:
Zou je geld geven net als Stuartquote:
God wat was dat irritantquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zou je geld geven net als Stuart
Stuart gaf haar geld?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zou je geld geven net als Stuart
Misscoookiez 4 life.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja weet niet ze doet beetje raar
maar nu doet ze weer normaal
Vorige keer sukkelquote:
Beetje dansenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
God wat was dat irritant
de hele tijd dat kutdeuntje
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh ik dacht die FOK!user
Stuart y u so salty
nee die zei van ga doneren en toen ging iedereen donerenquote:
hou niet van LoLquote:
Tering wat een lelijk spel..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
http://www.twitch.tv/alisha12287 hier geo
Ik ook niet. Toffe chick wel en ze maakt kunst.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee die zei van ga doneren en toen ging iedereen doneren
ook onder zijn naam.
[..]
hou niet van LoL
Maar hij had toch iets van 40 dollar aan haar gedoneerdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee die zei van ga doneren en toen ging iedereen doneren
ook onder zijn naam.
[..]
hou niet van LoL
Nooit Runescape gespeeld?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tering wat een lelijk spel..
en haar kop zit vol geplamuurd met make up meh
nee dankzij hem is er ongeveer 40 dollar gedoneerdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar hij had toch iets van 40 dollar aan haar gedoneerd
Oh vind deze meid wel grappigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ook niet. Toffe chick wel en ze maakt kunst.
Veel meer toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee dankzij hem is er ongeveer 40 dollar gedoneerd
[..]
Oh vind deze meid wel grappig
vooral als ze gaat ragen of als ze viewer call-ins heeft
Whehe, die Kaseytron of hoe ze mag heten. Full cleavage in beeld en een chat die helemaal berserk gaat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee dankzij hem is er ongeveer 40 dollar gedoneerd
[..]
Oh vind deze meid wel grappig
vooral als ze gaat ragen of als ze viewer call-ins heeft
ook paar vrouwelijke RS streamers die full cleavage in beeld hebben maar dan iedereen bannen omdat ze show tits roepen enzoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe, die Kaseytron of hoe ze mag heten. Full cleavage in beeld en een chat die helemaal berserk gaat.![]()
Ahja, paypal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je op dat plaatje klikken geloof ik
Iets met kaf en koren. Gelukkig bij CS:GO niet zoveel last van.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ook paar vrouwelijke RS streamers die full cleavage in beeld hebben maar dan iedereen bannen omdat ze show tits roepen enzo
Kijk alleen Runescape en af en toe minecraft ofzoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Iets met kaf en koren. Gelukkig bij CS:GO niet zoveel last van.
Ik de grote CS:GO toernooien en af en toe leuke rondes tussen de wat grotere teams. Daarnaast games die me wel wat lijken maar ik eerst wil zien voordat ik ze aanschaf.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kijk alleen Runescape en af en toe minecraft ofzo
oh ja dat doe ik ook wel eensquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik de grote CS:GO toernooien en af en toe leuke rondes tussen de wat grotere teams. Daarnaast games die me wel wat lijken maar ik eerst wil zien voordat ik ze aanschaf.
zijn mensen die het als full-timer hebbenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
Blijf het toch raar vinden, ook al blijf ik zelf ook vaak lang hangen als iemand mij een stream stuurt, dat je echt geld kan verdienen door te gaan gamen en mensen toe te laten kijken
Kappa..quote:
Soms te ziek voor woorden. Heb wel eens een rondje Arma 3 battle royale gekeken bij zo'n populaire streamer. De donations en subs blijven gewoon continue komen....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
Blijf het toch raar vinden, ook al blijf ik zelf ook vaak lang hangen als iemand mij een stream stuurt, dat je echt geld kan verdienen door te gaan gamen en mensen toe te laten kijken
Ja dat is toch bizarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn mensen die het als full-timer hebben
zou het ook wel willen tbh hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat is toch bizardat je daar van kan leven en genoeg publiek voor is.
Kappa is een emoticon op twitchquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kappa..
Weet nog wel dat ik een keer in de stad liep en ik kwam een marrokaantje tegen die ik via de basisschool van vroeger kende. Hij noemde mij een vieze vuile racist.. (wel op een vriendelijke manier, hij h ad geen echte beef met mij).. want ik droeg een Kappa shirt toen.. (jaren geleden)
Ik had zoiets van uhh.. dat Londsdale als racistisch wordt gezien wist ik .. maar Kappa?
Ja zegt hij dat staat voor "Kanker allochtonen per persoon afmaken" ..
Ik keek hem echt zo aan:![]()
Wie verzint die onzin![]()
#geostories
Jezus wat een kut verhaalquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kappa..
Weet nog wel dat ik een keer in de stad liep en ik kwam een marrokaantje tegen die ik via de basisschool van vroeger kende. Hij noemde mij een vieze vuile racist.. (wel op een vriendelijke manier, hij h ad geen echte beef met mij).. want ik droeg een Kappa shirt toen.. (jaren geleden)
Ik had zoiets van uhh.. dat Londsdale als racistisch wordt gezien wist ik .. maar Kappa?
#geostories
zeker de gast van :'' iek heb niks gedaan'' ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kappa..
#geostories
Weet ik niet.. voor een tijdje wel, maar hoelang is en blijft het leuk? Daarnaast heb je ene minder sociaal leven omdat je thuis werkt, je moet aan van alles zelf denken als pensioen etc, als je dat 5+ jaar doet ben je daarna nog wel 'aantrekkelijk' voor een baas omdat je qua werk 5 jaar stil gestaan hebt in zijn ogen..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou het ook wel willen tbh hoor![]()
is toch leuk met gamen je geld kunnen verdienen
Nee.. deze heeft wel het een en ander gedaanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
zeker de gast van :'' iek heb niks gedaan'' ?
I know right, zo krijgen mensen wel een hekel aan 'je'.. en ik voelde mij ook geintimideerd.quote:
Kut calimero-volkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.. deze heeft wel het een en ander gedaan
[..]
Andere naam kiezen. Sowieso niet drugsgerelateerdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
hoe mensen mijn usernaam in het engels/amerikaans uitspreken
why
Ik zou iets met veel G's kiezen. Buitenlanders zijn er gek op.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
hoe mensen mijn usernaam in het engels/amerikaans uitspreken
why
Klopt ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bbq doet niet aan grappen en sarcasme kan hij dankzij zijn autisme niet herkennen dus hij meent het
als ik ga streamen wel ja, voor nu gewoon mijn huidige houdenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Andere naam kiezen. Sowieso niet drugsgerelateerd
ghehehequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zou iets met veel G's kiezen. Buitenlanders zijn er gek op.
Hallonquote:
quote:
quote:
quote:
OnePlusOnequote:
Is tofquote:
raarquote:
WA berichten meerdere keren als nieuw weergeven, of gewoon pas na 4 uur.. Notification lampje laten branden terwijl er niets te melden valt, internet valt vaak compleet wegquote:
En dit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik wilde dit ook posten maar ik dacht neh
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ik wilde dit ook posten maar ik dacht neh
Daar ben ik voorquote:
Weggooien en nieuwe halen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
WA berichten meerdere keren als nieuw weergeven, of gewoon pas na 4 uur.. Notification lampje laten branden terwijl er niets te melden valt, internet valt vaak compleet weg
so closequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |