quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:52 schreef BBQSausage het volgende:
Net van dat eh, magnetische prut.Ook zo baas is dat.
Nee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De verpakkingen lijken op elkaar. Oke?
Zeker van die gore Oreo koekjes gekocht?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De verpakkingen lijken op elkaar. Oke?
Wat. Waarom niet?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:57 schreef LittleBrownie het volgende:
ik wou ferrofluid maken als mn profielwerkstuk maar mocht niet
Te moeilijk en duurquote:
Nee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zeker van die gore Oreo koekjes gekocht?
niet?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee.
heb deze gekocht:
[ afbeelding ] Maar er is er zo een die er op lijkt
Ja het is voor de leraar zelf ook best lastig proces hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi. Wat voor gare docent had jij
Die zijn wel lekkerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee.
heb deze gekocht:
[ afbeelding ] Maar er is er zo een die er op lijkt
kleurenblindquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jawel. Dat oranje is volgensmij bruin dan.
Voor een leraar niet. Die moet dan opeens wel z'n werk doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar het is toch juist goed dat een leerling iets moeilijks wil doen
Wat een kutleven zegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Voor een leraar niet. Die moet dan opeens wel z'n werk doen.
Zal hier ook wel weer aardappelen, groente, en vlees worden ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:12 schreef Ro-ald het volgende:
Zo gebakken aardappels, kip en prei eten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Drinken natuurlijk :")quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:46 schreef BBQSausage het volgende:
Staat hier ongebruikt op kantoor, van m'n baas gekregen.Moet ik daar nou mee man.
Bierquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik drink geen koffie meer. En om daar nou water uit te drinken..
Kende er mooi niet door slapen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ssst, dat mag vannacht wel weer.
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kende er mooi niet door slapen.
Oh nee wacht , dat doe ik nooit s,nachts..
Da's wel minder ja. Ik heb m'n rolgordijn nooit helemaal dicht staan, dus als ik op bed lig flitst m'n hele kamer mee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar hier zie je verdomme nooit de flitsen
Mijn broer had een keer van dit soort mokken gehaald, vond ie wel mooi en stylish:quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:47 schreef BBQSausage het volgende:
Collega van me heeft er ook een, maar dan wit. Ziet er al helemaal niet uit. En het drinkt volgens hem ook voor geen meter, met zo'n lomp handvat.
Hoerenloper muziek erbijquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's wel minder ja. Ik heb m'n rolgordijn nooit helemaal dicht staan, dus als ik op bed lig flitst m'n hele kamer mee.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn broer had een keer van dit soort mokken gehaald, vond ie wel mooi en stylish:
[ afbeelding ]
Valt dus echt niet fijn uit te drinken, knoeide ook zijn shirt helemaal onder, loopt er dan uit in de hoeken
Als comicfanaat ben ik heel sceptisch over deze lijst. Denk dat nog geen 25% me echt gaat overtuigen om naar de bios te gaan.quote:
Helemaal naar de klote jwz.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoerenloper muziek erbij
Feestje
Mij ook. Maar wil ze wel graag zien, albeit dan thuisquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als comicfanaat ben ik heel sceptisch over deze lijst. Denk dat nog geen 25% me echt gaat overtuigen om naar de bios te gaan.
Powergodquote:
Het enige open veldje hier in de buurt ligt tussen de bejaardenwoningen, dus dat gaat genieten worden ja.quote:
quote:
Hebben die stumpers ook wat vermaak voordat ze onder de grond gaanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het enige open veldje hier in de buurt ligt tussen de bejaardenwoningen, dus dat gaat genieten worden ja.
Precies.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hebben die stumpers ook wat vermaak voordat ze onder de grond gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |