Yeah right.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:35 schreef redelephant12345 het volgende:
[..]
Wat nou, ik ben hartstikke serieus!
Echt waar..
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:25 schreef Klonk het volgende:
20 jaar wachten, dan kun je een milf neuken terwijl je eigenlijk een meisje van 19 wil neuken....
Dat is een tactiek die op vrijwel iedere vrouw toepasbaar is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:37 schreef Takaiki het volgende:
Allebei dronken worden schijnt goed te werken
Niet bij mijquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat is een tactiek die op vrijwel iedere vrouw toepasbaar is.
Iemand die mij niet kent gespotquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:49 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Vrouw zonder zelfkennis gespot.
Meh....foute aanname. In mijn jongere dagen een relatie gehad met een veel oudere voruw en dat was niet vanwege mijn uiterlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:53 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Ik kan mij enkel voorstellen dat ze het leuk zou vinden met een jonge man intiem te zijn vanwege zijn uiterlijk
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:49 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Vrouw zonder zelfkennis gespot.
Vanwege wat dan wel?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meh....foute aanname. In mijn jongere dagen een relatie gehad met een veel oudere voruw en dat was niet vanwege mijn uiterlijk.
Tja.. Als je zou duidelijk stelt dat het niet om je uiterlijk was, weet je vast wel waarom het dan wel was.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tja....waarom vinden mensen elkaar leuk?
Dus alle wat oudere mannen zijn gedesillusioneerd over relaties en vrouwen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:18 schreef Lienekien het volgende:
Kan me best voorstellen dat er oudere vrouwen zijn die een frisse, levenslustige jongeman kunnen waarderen. Een die nog een beetje naïef in het leven staat, nog niet gedesillusioneerd is over relaties en vrouwen.
Ja. Allemaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:49 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dus alle wat oudere mannen zijn gedesillusioneerd over relaties en vrouwen?
Wat zou je dan nog willen tot die tijd?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:59 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Owh.. en op welke leeftijd is dat? Hoelang heb ik nog?
Mijn stralende persoonlijkheid.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:48 schreef Tja..1986 het volgende:
Tja.. Als je zou duidelijk stelt dat het niet om je uiterlijk was, weet je vast wel waarom het dan wel was.
Genieten van het niet zuur zijn op alle mogelijke manieren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat zou je dan nog willen tot die tijd?
Gelukkig zijn er ook niet-verzuurde ouwe zakken. Die van vrijwel elk jaren '80 liedje waarvan ik me afvraag wie dat ook weer zong onmiddellijk de naam en het jaartal kan oplepelen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn stralende persoonlijkheid.![]()
Verder wat Lienekien zegt. Als ik 40+ vrouw zou zijn, dan zou ik ook voor een jonge vent gaan ipv voor zo'n verzuurde oude zak.
Dan was het vast een gevalletje hopeloos dat graag 'jong en wild' wilde zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meh....foute aanname. In mijn jongere dagen een relatie gehad met een veel oudere voruw en dat was niet vanwege mijn uiterlijk.
Dat is toch ook wel een beetje triest om dan maar aan te nemen dat het dus wel een gevalletje hopeloos moest zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:53 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Dan was het vast een gevalletje hopeloos dat graag 'jong en wild' wilde zijn.
Assumption is de fucker of all mothers, toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is toch ook wel een beetje triest om dan maar aan te nemen dat het dus wel een gevalletje hopeloos moest zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:58 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Assumption is de fucker of all mothers, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben je ook snel uitgelult hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:31 schreef redelephant12345 het volgende:
Ik zie hier namelijk veel topics over muziek van de vroegere jaren, misschien dat dat een leuk onderwerp kan zijn om over te praten met een vrouw van "leeftijd"? Ik hoor graag meer advies en raad!
Kom op, stiekem weten we heus wel wat ik echt wilquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:18 schreef FANN het volgende:
Als je nou gewoon keiharde stomende gore sex wilde was het iets anders, maar dat gelul over
muziek heb ik geen trek in
Laat die gast lekker lullen. Bent u wellicht geïnteresseerd in een jonge meneer?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is toch ook wel een beetje triest om dan maar aan te nemen dat het dus wel een gevalletje hopeloos moest zijn.
Jij en ik dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:37 schreef Takaiki het volgende:
Allebei dronken worden schijnt goed te werken
beetje konijnen enzo....quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:51 schreef redelephant12345 het volgende:
[..]
Kom op, stiekem weten we heus wel wat ik echt wil
Nee, dank jequote:
O ja? Stel ze aan me voor! Doe wat goeds vandaag!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nee, dank je
Ik ken er wel die er geen probleem mee hebben
ja heb een dm gestuurd, nu nog afwachten!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens helpen.![]()
Succes met RadioSlut btw.
Pro-tip:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:40 schreef redelephant12345 het volgende:
ja heb een dm gestuurd, nu nog afwachten!
meld,quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:18 schreef FANN het volgende:
Als je nou gewoon keiharde stomende gore sex wilde was het iets anders, maar dat gelul over
muziek heb ik geen trek in
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit ook maar wat te bluffen hoor![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:32 schreef Pavement het volgende:
[..]doe mij de ui van sas maar, daar ga ik ooit mee trouwen
Nee maar ik kan er een topique over maken natuurlijkquote:
eh.. tja....quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee maar ik kan er een topique over maken natuurlijk
wel romatisch of maar niet doen ? wat denk jij
trouwen met een UI
nou zeg pfff aan jouw heb ik oog geen kale reetquote:
nee, dat zei ik toch alquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
nou zeg pfff aan jouw heb ik oog geen kale reet
je hebt haar op je reetquote:
Ik zeg....doen!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:33 schreef Pavement het volgende:
Nee maar ik kan er een topique over maken natuurlijk
wel romatisch of maar niet doen ? wat denk jij
trouwen met een UI
Maar hoe ga ik dat nu eens aanpakken ?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zeg....doen!
De term "oudere vrouw" zou ik dan wel vermijden.
Lastig....even een paar belangrjke zaken op een rijtje zetten:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:41 schreef Pavement het volgende:
Maar hoe ga ik dat nu eens aanpakken ?
Haar ui kan niet praten, en misschien wil haar ui wel maar is sas jaloers en zegt ze zo van nee dat mag niet enzo
Kijk hier heb ik wat aanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lastig....even een paar belangrjke zaken op een rijtje zetten:
1) Het moet een verrassing zijn. Check. Ze leest niet mee in dit topic, dus zal volkomen overrompelt zijn
2) Het moet origineel zijn. Check. Een UI ten huwelijk vragen is zelfs voor FOK! een unicum....aparter kun je het niet krijgen!
3) Het moet romantisch zijn, want vrouw. Hier wordt het moeilijk, want wij zijn mannen, dus daar moeten we iets op verzinnen.
4) Hoe en waar. Timing is everything en je wilt niet dat het ergens verdwijnt in de massa aan domme topicdiarre, maar het moet wel opvallen. 2 opties lijkt me. ONZ (groot publiek en zal niet verwijderd/gelocked worden), maar hoop suffe users en weinig binding. 40+. (weinig publiek, maar wel allemaal bekenden en dus intiem en bekend) Pick your choice.
5) een hele mooie OP waar je echt vreselijk je best op moet gaan doen, zodat alle eventuele jaloezie als sneeuw voor de zon verdwijnt en zowel UI als Sacha met knikkende knieën van romantiek alleen nog maar "ja" kunnen zeggen.
Dat zou ik een enorme eer vinden!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik wat aan
zou jij mn getuige willen zijn ?
Een kut is altijd lekker! Ik ben niet zo oppervlakkig mag ik je een dm sturen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:31 schreef FANN het volgende:
Ik ben trouwens geen MILF, want ik heb geen kinders en ik ben niet lekker ook
Ga toch heen manquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:59 schreef redelephant12345 het volgende:
[..]
Een kut is altijd lekker! Ik ben niet zo oppervlakkig mag ik je een dm sturen?
Toe toe toe!
Vooral U blijven zeggen tegen vrouwen die wat ouder zijn dan jijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:52 schreef redelephant12345 het volgende:
[..]
Laat die gast lekker lullen. Bent u wellicht geïnteresseerd in een jonge meneer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |