Mevrouw had bedacht dat ingedaald liggen overrated was, en was terug naar boven gekropen. De ontsluiting vorderde prima, maar na 19 uur zijn we naar het ziekenhuis gegaan, heb ik eerst nog een paar uur zitten wegzuchten voor zover als dat ging, en kijken of ze vanzelf in zou dalen, maar dat gebeurde maar niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
Lmn, vier UUR persweeen wegzuchten, hoe en waarom zat dat dan? Het klinkt als een hels onmogelijke opgave
Jezus!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:54 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Mevrouw had bedacht dat ingedaald liggen overrated was, en was terug naar boven gekropen. De ontsluiting vorderde prima, maar na 19 uur zijn we naar het ziekenhuis gegaan, heb ik eerst nog een paar uur zitten wegzuchten voor zover als dat ging, en kijken of ze vanzelf in zou dalen, maar dat gebeurde maar niet.
Uiteindelijk weeënopwekkers gekregen, om de weeën nog meer kracht bij te zetten, en dat had na 1 uur gelukkig effect.
toen ik eenmaal ook mócht persen, was ze er na 3 weeën
Het had 1 verpleegkundige bijna de kop gekost door iedere keer als ik de persdrang niet tegen kon houden te zeggen 'probeer het weg te zuchten'quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jezus!knap dat je dat vol hebt gehouden zeg!
Ik denk dat er veel vrouwen zijn die dat tijdens het heetst van de strijd gaan opperen. Ik jammerde toen, 'Kun je haar er niet gewoon uitsnijden?' en wees naar m'n buikquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:01 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Het had 1 verpleegkundige bijna de kop gekost door iedere keer als ik de persdrang niet tegen kon houden te zeggen 'probeer het weg te zuchten'![]()
Ik heb het laatste uur ook heel vaak gevraagd om een keizersnee, maar gelukkig luisterden ze niet naar me
Ik heb er ook om gesmeekt jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:01 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
Het had 1 verpleegkundige bijna de kop gekost door iedere keer als ik de persdrang niet tegen kon houden te zeggen 'probeer het weg te zuchten'![]()
Ik heb het laatste uur ook heel vaak gevraagd om een keizersnee, maar gelukkig luisterden ze niet naar me
erhmagerd die heb ik ook nog niet open gemaakt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
heeft iemand trouwens nog interesse in een bijna vol flesje perineum massage-olie?
Ik heb t maar een paar keer gedaan om de simpele reden dat ik er niet echt bij kon. Maar als je er wel bij kan is t best zinvol
ik zei nog .. láát het doenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
heeft iemand trouwens nog interesse in een bijna vol flesje perineum massage-olie?
Ik heb t maar een paar keer gedaan om de simpele reden dat ik er niet echt bij kon. Maar als je er wel bij kan is t best zinvol
flauw hoor..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |