Da's inderdaad de reden ja! Man wil alle bierflessen ondertussen wel opruimenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar jij hebt nog best flinke bekkenproblemen toch Kursor?
Ik ben eigenlijk weer helemaal mijn oude zelf, en ben het klimmen al aardig beu
Nou, veel valt mee... het is vooral vaak. Sowieso niet mijn dag dit geloof ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:13 schreef Razztwizzle het volgende:
Arme S! Komt er veel terug?
Volgens mij ontstaat er hier iets van een ritme
[ afbeelding ]
Roze is voeding, groen is luier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, voor S wel, die slaapt meteen. Maar dan kan ik alsnog niet goed uit de voeten met E. Ik kan haar niet tillen, niet naar bed brengen (want kan haar de commode niet op tillen en klimmen op kasten wil ik even niet aanlerenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat klinkt pittig Soesa. Is je doek of drager geen optie? Sorry als dit al besproken is , ik ben een crappy bijlezer wegens ongeveer je spoiler
Dat laatste heb ik ook Lojquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:55 schreef Loj het volgende:
Soesa,
Hier gisteren hetzelfde gevoel. En dan is Js nog geen drie weken!
Wel superlieve foto trouwens
En wat de rest ook al zei, wat klinken jullie baby's toch fantastisch!
Stiekem kan ik niet wachten tot Js twee/drie maandjes ouder is
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:59 schreef Burdie het volgende:
Soesahet lijkt me ook zwaar met twee kleintjes. Vast ook heel leuk overigens
want kiek ze nou lief samen zitten op die foto in het vorige topic
![]()
![]()
.
Fazz, herkenbaarwordt jouw baby ook zo knalrood tijdens een 'sessie'?
.
Mijn baby is zo leuk joh. Hij kruipt naar de poes en honden toe om ze te aaien, zegt 'ee-uh' tegen de badeendjes, kan zelf knuffelen en roept daarbij hard 'aaaaaaaaah' (liefst bij een 'group hug' met ons drietjes
), kan heerlijk in z'n eentje spelen, wil al zijn eten zelf vasthouden, is áltijd aan het lachen of aan het kletsen, gaat dansen als je muziek op zet...
![]()
![]()
had ik al
gezegd?
Ja hij begon weer te huilen en dat terwijl ik net de pakketbezorger had ondervangen voordat die zou aanbellenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
/topicvervuiler van de dag, sorry
Ik heb het hier geloof ik al eens eerder gevraagd maar zijn er hier ervaringen met buikslapertjes? In de nacht slaapt ze op haar zij, dat heeft ze nu geaccepteerdmaar overdag ligt ze echt het allerliefst op haar buik. Ik moet haar dan constant in het oog houden. Vanaf wanneer durfden jullie dat een beetje los te laten en hebben jullie hulpmiddelen ingezet (sensormatje, aerosleep oid)? Ze is mega sterk in haar nek en draait haar hoofd ook zelf van links maar rechts en terug. Maar toch...
Oh Chanty. Is L er wakker van geworden? Slaapt hij sowieso bijna niet of ook alleen bij jou?
Haha fascistisch hequote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:43 schreef BlueEyes het volgende:
Trouwens, in het vorige topic zei iemand (rijst?) Dat ze de herkenning heeft wat betreft ontwikkeling met de jongens van Nikki, ik heb dat heel erg bij Chanty.
Postte je vorige week nog over gillen, vanmorgen om 5.30 werden wij daarmee wakker gemaakt via de babyfoon. En een lol dat hij had
Ja, hierquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik heb het hier geloof ik al eens eerder gevraagd maar zijn er hier ervaringen met buikslapertjes? In de nacht slaapt ze op haar zij, dat heeft ze nu geaccepteerdmaar overdag ligt ze echt het allerliefst op haar buik. Ik moet haar dan constant in het oog houden. Vanaf wanneer durfden jullie dat een beetje los te laten en hebben jullie hulpmiddelen ingezet (sensormatje, aerosleep oid)? Ze is mega sterk in haar nek en draait haar hoofd ook zelf van links maar rechts en terug. Maar toch...
+1quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:10 schreef L-E het volgende:
Soesa, hier twee buikslapers. Ik heb nooit het gevoel gehad dat extra controle nodig is, dus niet gedaan. Buikslapen is niet de Russische roulette zoals hij vaak wordt voorgeschoteld
Knap hoor dat je dat kunt. Mij lukt dat echt echt niet op juist de momenten dat ik me zo voel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:18 schreef Twinkle20 het volgende:
ik voel me soms ook opgejaagd en gespannen. Ik ga dan eens rustig zitten en zeg gewoon tegen mezelf dat wat lukt goed is. En wat niet lukt ook. Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft dat ik alles perfect wil doen en dat kan soms gewoon niet. Leg de lat niet te hoog voor jezelf en just go with the flow!
Ik heb een maxicosi voetenzak en de baby-insert zit daar in. De hoofdsteun zit anders heel raar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:27 schreef kwakz0r het volgende:
Ehm babymama's, moet een voetenzak, zoals de Wallaboo OP de baby insert in de maxi cosi of moet de baby insert IN de voetenzak.
Ik voel me nu heeeeeel dom!
Ja je had net nog niet gereageerd dus ik dacht dat je aan t voeden was ofzoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
De insert moet er inheus, ik heb die units verkocht
En zo is dat! Alles wat lukt is mooi. En alles wat niet lukt ===>> Morgen is er weer een dag. Lekker belangrijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:02 schreef Roomsnoes het volgende:
Twinkle, hoe is het met jou? Al een beetje bijgekomen van alles? Weet niet of je het er hier over wil t hebben hoor, maar was zo benieuwd.
Ik voel me ook vaak opgejaagd trouwens. Alsof ik heel veel moet ofzo. Dus vandaag even een ronde met mezelf gedaan: wat moet ik? Kind voeden en verschonen, en zelf eten en drinken. rest is feitelijk optioneel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Oh dat heb ik hier ook hoor....quote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:01 schreef Razztwizzle het volgende:
Van slaapgebrek word ik wel onaardig.. Man ging naar bed, legt arm om me heen. Ik geloof dat wat ik mompelde neerkwam op 'ga weg met die arm ik wil slapen'![]()
Dat klinkt heel dramatisch ja, vergeleken met de verhalen boven jequote:Op donderdag 23 oktober 2014 05:42 schreef Trebo het volgende:
S zit in z'n 6 maanden sprong.. iedere nacht om 4 uur wakker. Slapen is een drama even
Als ie al 4 maanden doorslaapt en nu opeens niet meer is dat vrij dramatisch ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 06:42 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat klinkt heel dramatisch ja, vergeleken met de verhalen boven je![]()
Onze baby heeft dat ook amper gehad en is nu 6 maanden.. ik denk niet dat dan nog komt. Is per baby verschillend denk ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 06:58 schreef Stormqueen het volgende:
Nachtploegdames
Ik had wéér geluk met mijn 23:30-03:30-06:30 geloof ik.
Mijn baby heeft overigens tot nu toe nauwelijks last van krampen. Is dat iets wat zich meestal pas later openbaart?
Dat zeggen ze er niet bij heh! De kleine lettertjes hadden wij ook niet gelezen..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 07:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind 23:00-2:00-4:00-7:00 helemaal niet erg.. Als ze weer zou gaan slapen tussendoor. In plaats van klaarwakker zijn en bij terug in bed leggen gaan krijsen.
Dan is onze definitie van dramatisch nogal verschillend geloof ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 06:53 schreef Trebo het volgende:
[..]
Als ie al 4 maanden doorslaapt en nu opeens niet meer is dat vrij dramatisch ja.
Ik weet, ik weet.. ik mag niet klagenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 07:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dan is onze definitie van dramatisch nogal verschillend geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klap, acht maanden! Gefeliciteerd. Wat gaat Jibs ook hard zeg. En wat heeft hij toch mooie blauwe ogen (zag ik in het fototopic). Jullie hebben zoveel lol met elkaar he?.
En verdervoor de nachtploeg.
.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Burdie op 23-10-2014 13:47:33 ]
Met een theelepeltje bij gebrek aan pipetquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:55 schreef Fazzoletti het volgende:
Met een pipetje/spuitje of met hele goede richt-skills?
ik heb het wel eens geprobeerd maar de melk kwam overal behalve in z'n neus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoer SQ, die wandeling. Maar, inderdaad, rustig aan he,.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Die foto!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
Spees, wat goed dat het gewoon werkt!en wat woog ze nou?
Franny, wat een prachtig boek zeg
GM, fijn dat het zo leuk was! En toffe foto! Ik hou van Blijdorp
Mijn baby heeft melkcoma
[ afbeelding ]
Aww! Dat neusje <3quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn baby heeft melkcoma
[ afbeelding ]
Das waar, je was me toen net voor. Dus kocht ik 'n nieuwequote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, super pakje he? Heb ik van elamanilo overgenomen
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:14 schreef Fazzoletti het volgende:
Leuk is dat hè bluebij ons kdv is iedereen ook gek op F. 'Zo'n heerlijke blije baby'
Is ie thuis meestal ook maar daar dus ook
![]()
Fijn dat je tripje goed ging Razz! Het zal steeds beter gaan![]()
Ik ben met F in bus/trein naar DH gegaan. Nu even voeden in de M&S, hebben ze een mooie verschoonkamer met relaxte stoelNet de Zara al leeg gekocht
![]()
Ik zag hier net trouwens een spijker tuinbroekje, was Mabawa daar niet naar op zoek?
[ afbeelding ]
Bovenop de lockers hmmmm daar kom ik vast niet bij. Vraag morgen ook ff aan de baliequote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
RFR wat sneu.![]()
Chanty, die cosi laat je gewoon in het aankleedhok/bovenop de lockers/je neemt hem mee het zwembad (nee niet het zwemwater) in. Babyzwemmen is echt zo tof!
Hier in t zwembad:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:33 schreef Chanty het volgende:
Wat een schattige hondje BurdieEn wat een geniaal pakje!
SQ jij bent ook helemaal gestoord he! 3km lopen
Fazz een rollerHier heeft meneer besloten dat het leuk was voor 1 dagje
GM echt een hele leuke familiefoto
Nikki balen dat het even niet zo lekker loopt met de heren maar wel fijn dat je dagje met L. leuk was
Franny leuk om eens een foto van jou te zien ookIk moet zeggen dat ik haar op deze foto sowieso op jou vind lijken, maar ik ken je man natuurlijk niet
![]()
Ik heb besloten dat ik morgen GEWOON ga babyzwemmen. Ik GA gewoon. Ik DOE het. GEEN STRESS! OMG als dat maar goed gaat met omkleden en hopelijk hebben ze aankleedkussens daar en werkt die zwemluier ook echt en waar the fuck moet ik die maxicosi laten????!!!
Klinkt perfect! Het gaat ook gewoon goed komen maar de controlfreak in mij hequote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hier in t zwembad:
Jij kleed je om, en laat L. Aangekleed in de maxi cosi, dan ga je met maxi.cosi naar binnen, en zijn er aan de rand vh bad allemaal aankleedkussens, daar kun je ook de maxi cosi laten staan..
En je kunt het ook altijd nog.vragen...
Maar t komt vast goed en t is leuk!!
Dan moet je eerst het zwembad gaan verkennen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Klinkt perfect! Het gaat ook gewoon goed komen maar de controlfreak in mij he
Ja wilde ook een keer met mijn man gaan eerst maar in het weekend kun je blijkbaar niet vrij zwemmenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:53 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dan moet je eerst het zwembad gaan verkennen.
Had je die op Next anders nog bekeken? Daar zitten alleen spijker bijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:00 schreef Mabawa. het volgende:
[..]Lief dat je aan me denkt! Ik ben slechts een ietsiepietsie beetje kieskeurig
Het moet echt helemaal en alleen spijker zijn
Maarrr heb er eentje op mp gevonden en die komt hopelijk morgen binnen. Ben benieuwd.
Dit is echt zo waarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Maar dus nog even: Wat moet ik zonder jullie. Ik hou van dit topic, omdat ik eerlijk alle onzekerheden en jubelmomenten kan neerplempen. Merci
ja, gezellig! Ik pm je welquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:39 schreef Dyre het volgende:
Chanty, heel herkenbaar, maar laat het losssssss *zen*Het wordt hartstikke leuk morgen
![]()
Razz, wat fijn!
Gm, wat een leuke foto zo, jullie gezinnetje!
SQ, wat een lekker ding! Eerlijk gezegd ga ik nooit meer naar het weeguurtje. Dat heb ik de eerste weken wel gedaan hoor, maar ze krijgt nu iedere 4 weken controle (afwisselend cb en nazorgbureau), en ze zit zo mooi op de lijn dat ik het wel prima vind zolang ze goed blijft drinken.
Maar het lijkt me natuurlijk wél heel gezellig om even baby's te showen en wangen te knijpen, dus goed plan! Laat maar weten wanneer je weer gaat, dan wandel ik gezellig mee! En dan kunnen we halverwege even koffie doen om uit te hijgen, 3km is niet niks hoor zo vlak na de bevalling.
Over dr wang strijken... Daar zit n reflexquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:59 schreef Skittles het volgende:
Veel plezier Chanty!
Mweh hoofdpijn is inderdaad niet fijn Roomsnoes.
Aw die arme vrolijke bikkel Franny![]()
+1 op goede nachten.
Hier 22:30 - 02:00 - 05:00 - 08:45. Ik werd tussendoor steeds wakker omdat m'n tieten het niet trokken. Heb maar op bed gezeten met flesjes onder de tieten en er kwam zo 90 mL uitgestroomd.Tijdens het voeden is het per borst ong. 40 - 50 mL wat ik opvang zonder kolven bij de borst waar ze niet aanligt.
En ik werd enorm onrustig van het feit dat ze goed sliep. Geen ademhaling te horen en ze bleef zo stil liggen dat ik héél per ongeluktegen d'r bedje aanliep, maar zelfs daar gaf ze geen kick op. M'n hart zat in m'n keel..
Ohhhquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn baby heeft melkcoma
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:11 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Ohhh
Dit was het allereerste pakje dat ik ooit kocht toen ik voor de eerste keer zwanger was![]()
![]()
Deze en dan de 'blueberry'. Vond hem op marktplaats, demo model.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:31 schreef Franny_G het volgende:
Ja, dat is wel echt zo'n moment he, Fazz? Welke kinderstoel hebben jullie?
Moeten als in: dit is twee maanden geleden al afgesproken, heb al een kaartje gekocht en ik wil ook heel graag gaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:24 schreef Franny_G het volgende:
Je 'moet' stappen?
Dat stappen kan ik sowieso al heel lang niet meer, vooral omdat ik het helemaal niet leuk vind. In een cafeetje hangen, uit eten of naar de film, allemaal geweldig. Maar stappen associeer ik met 'naar de disco gaan' en tot half vijf dansen en tequila drinken. Maar dat zal aan mij liggen..
Hee, maarvoor het zwemmen. Hoe ging het met uitkleden en aankleden?
Haaruitval was hier ook ruim twee maanden heftig. Steeds een vol doucheputje, overal haren de hele tijd. Ik vond het echt niet leuk. Ik had ook nog behoorlijk last van roos ineens..Door de hormonen ook waarschijnlijk? Gelukkig is het nu allemaal voorbij. Hou vol!
.
JM, wat heerlijk zo tegen je aan he. Voel je je ook zo trots?
Razz, zo lang mogelijk niet aan werk denken hoor!
Ik vind het heel erg leuk om weer voor de klas te staan, maar als ik klaar ben op school, dan stort ik me weer op I. De prioriteiten zijn echt anders nu.
Ja jij bent echt een held! 5 uur dat trek ik niet eens zonder babyquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:08 schreef BlueEyes het volgende:
Dat stappen gaat je lukken Chanty!
Mij laatst ook gelukt bij om 5u wakker dankzij F, erna volle dag werken en een nacht doorhalen.
Lag er 6u volgende ochtend weer in![]()
Dag erna was wat brakker maar ook dat was te doen.
Tof, dan zie ik je daar misschien wel, ik ga ook naar mijn grote heldquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:13 schreef Franny_G het volgende:
Burlesque in Tivoli klinkt leuk, Chanty!
Wij gaan volgende week een avond naar Morrissey, dan komen twee vriendinnen oppassen. Zij vinden het volgens mij net zo spannend als ik. Maar dan zijn we bijtijds weer thuis.
Blue, dat is echt knap..
Waar haal je die?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:04 schreef Hilmo het volgende:
Wow Chanty, kan me je spanning zo goed voorstellen, top dat je bent gegaan!!
Haha de lekkage van skittles herken ik. Ik heb borst schelpen, geen geklooi met bakjes meer.
Mariska met draagdoek! Ik heb vanmiddag de rekbare geprobeerd. Zijn nekje hangt er alleen uit, wat ik ook probeer.
Ja die had ik gezien. Maar er was een 'maar'...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Had je die op Next anders nog bekeken? Daar zitten alleen spijker bij
Wow, zoveelquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:15 schreef Skittles het volgende:
[..]
Waar haal je die?Zijn daar verschillende maten in en nog belangrijker heb ik dan weer 1 hand vrij?
Ik lek een hele handdoek vol en dan voel ik het nog langs de zijkant lopen + kind zit elke voeding helemaal onder als ik niet oplet. Minstens 2 handen kom ik nog tekort tijdens het voeden
ik zag er 1 bij de Hema hangen vandaag, alleen spijker, niet truttigquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:15 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja die had ik gezien. Maar er was een 'maar'...Weet niet meer wat.
Maar ondertussen is die van mp binnen. Kan niet wachten om het aan te zien, volgens mij staat het geweldig!
JMWat een lief klein popje zo. Mooi geknoopt al!
Een Vasarely-deken met mooie herfstkleuren! Steeds een wybertje haken, dus is te overzien met miniquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Room ook aan het haken, wat maak je? Ik denk dat ik ook weer eens verder ga met mijn Crochet Along 2014 deken waar ik ergens bij week 10 was gebleven. Eens kijken of ik daar de rust voor kan vinden. Sterkte met de hoofdpijn ook
Ik heb ze van Medela, alleen online te bestellen, euro of 12, heb je 2 schelpen. Stop je in BH, zit vacuüm en er kan ongeveer 30 a 40 ml in. Ik zweer erbij, heb telkens 30 ml lekkage. Leeggieten erna en klaar. Het is 1 maat maar past denk ik bij iedereen, grote tepelopening.En ja, een hand heb je dan vrij.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:15 schreef Skittles het volgende:
[..]
Waar haal je die?Zijn daar verschillende maten in en nog belangrijker heb ik dan weer 1 hand vrij?
Ik lek een hele handdoek vol en dan voel ik het nog langs de zijkant lopen + kind zit elke voeding helemaal onder als ik niet oplet. Minstens 2 handen kom ik nog tekort tijdens het voeden
Olifantje in het bosquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:57 schreef Chanty het volgende:
Even denken: weet niet alle titels, maar kende de meeste wel (soort van): in de maaaaneschijn, alle eendjes zwemmen in het water, op een rode paddestoel, olifantje in het bos (enige die ik echt niet kende), een liedje waarvan ik niet weet hoe het heet maar je telt dan tot zeeeeeheeeeeven, van voor naar achter van links naar recht, verder weet ik het niet meer
Gelukkig hadden ze in het bad ernaast muziek opstaan (aquajogging geloof ik) dus dat overstemde het gezang aardigHeb Lucas niet onder water gedaan, hij vond het al eng genoeg en als ik naar de reacties keek van de andere baby's die overrompeld en proesten weer boven kwamen, had ik niet het idee dat ze het leuk vinden of zo
Volgende week maar weer gaan.
JM ziet er netjes geknoopt uit hoor
Grappig skittles dat je over die haren kortknippen begint. Ik had net een andere theorie bedacht. Heeft niks te maken met aan de haren trekken of dat het makkelijk en snel is maar heeft te maken met die enorme haaruitval na je bevalling
Echt ik ben nog erger dan een boom in de herfst. Als al dat haar weer lang moet groeien dat nu uitvalt, dan heb ik straks dus vanzelf kort haar
Dit gaat dus jaren duren voor dit weer goed is en tegen die tijd komt er natuurlijk een tweede
wat was je eerste?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:16 schreef BlueEyes het volgende:
Jeeej![]()
Mijn 2e mamablunder is een feit!
Een donkerblauw nieuw shirtje over het hoofd zien in de was.
Mijn hagelwitte hydrofielen zijn nu met lelijke blauwe waas
goed idee! Ik ben zo veel kwijt van vroeger!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:49 schreef Burdie het volgende:
Misschien leuk om een topic te openen over kinderliedjes?
oh jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:22 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
De drooggekookte speen![]()
[ afbeelding ]
Hé, heel goed punt! * Roomsnoes op zoek gaatquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Misschien contact met andere ouders room? Als je daar behoefte aan hebt.
En ik weet niet wie t doet maat STOP met mijn kind pokon voeren..
Vorige week had ik n nieuwe pyama gekocht en daar is ze nu al uit...
T wordt steeds meer mt 62...
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
In een groen groen groen knollen knollenland daar zaten 2 haasjes heel parmant. En de 1 die blies de fluitefluitefluit en de ander sloeg de trommel.
toen kwam er eens een jager jager man en die heeft er 1 geschoooooten,
En dat heeft naar dat men denken denken kan, de ander zeer verdroten
( ouwe spelling)
Op een grote paddenstoel rood met witte stippen zat kabouter spillebeen heen en weer te wippen
[b] krak zei toen de paddestoel en met een diepe zucht, vlogen beide beentjes hoepla in de lucht [\b]
Tot zover mijn nuttige bijdrage aan dit topic
Ja ze zitten met beentjes in één gat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:40 schreef RunForrestRun het volgende:
Nikki, jouw jongens!
zitten ze nou in hetzelfde zitje, elk door één beensgat? Wanneer mogen kindjes daar eigenlijk in?
Liedjes met een hoepeltje erom.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:41 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Hé, heel goed punt! * Roomsnoes op zoek gaat
De mijnes neigt al naar 68![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig buigt de curve netjes af. Was even bang dat ze volgend jaar al in de pubertijd zou komen ofzo
En kinderliedjes! Ik wil zo graag een cd met fijne kinderliedjes. Type niet te jaren 80 jongetjeskoor met hoge stemmen, maar ook niet dat irritant verhipte gedoe met van die mislukte r&b-colloraturen. Tips, anyone?
Oh, en ze begint naar haar voetjes te grijpen <3 Ze is zo leuheuk!
Ik zat me laatst te bedenken of N er al in mag, maar ik durfde het nog niet te proberen. Hoewel ze al best goed kan zitten. Misschien morgen maar eens een poging wagen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ja ze zitten met beentjes in één gat.Het zag het niet heel comfi uit, dus mijn man heeft er later eentje getild.
T en S zitten met een beetje ondersteuning prima in het wagentje. Ze zijn nu 7.5 maand. L ging ook rond 7 maanden voor het eerst in het winkelwagentje.
Dat is ook verdrietig Roomquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:58 schreef Roomsnoes het volgende:
Dank je GM, herinner me idd dat mijn moeder het daar wel eens over had voor in haar klas. Kon ik haar maar om dit soort dingen vragenZe weet niet eens dat ik nu via een omweg hetzelfde beroep heb. En dat ik een kindje heb, een heus kindje, ik! En dat ik voor haar ben, wat mijn moeder ooit voor mij was. Pff...
Ander verhaal. Zijn er hier mensen die bij het introduceren van voedsel met pap zijn begonnen? Waarom wel/niet? Men geeft hier bijna zonder uitzondering pap, en het staat me tegen, zonder dat ik er een reden voor kan bedenken. Nu zijn we zo ver nog niet, maar wel iets voor man en mij om over te praten, om te kijkenw at we willen.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 06:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
Hey waar is de drukke nachtploeg gebleven?
Ik ben al een half uur wakker, maar mijn baby's liggen nog te slapen.
Ik ga straks met manlief de rommel achter de schotten op zolder uitzoeken. Geen leuke klus maar het moet wel even gebeuren. De baby's gaan een paar uurtjes naar mijn vader zodat wij even flink op kunnen schieten.
Ja, het is zo zieligquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 06:30 schreef Stormqueen het volgende:
Is het nog steeds zo erg spees? Arme s.
Roomsnoes
Nikki, jouw duo in de winkelwagen![]()
succes met opruimen!
Ik schrok net van de tijd... Madam kwam om 5:50 en de vorige was om 00:50bijna vier uur aan 1 stuk kunnen slapen
Stress valt wel mee, ik hoor dat het alleen in haar neus zit, rechtop ademt ze na een paar minuten normaal en je hoort niets in haar longen. De CB verpleegkundige heeft gisteren naar haar ademhaling geluisterd en gekeken naar haar borst en maakte zich nog geen zorgen. Het is nu vooral heel erg zielig voor haar, en slaapontnemend voor onsquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 07:01 schreef Loj het volgende:
Beterschap voor S. Spees... Ik zou geloof ik helemaal in de stress zijn
Lekker slaapje SQ!
En de jongens van Nikki in de winkelwagen, ook zo cute!
Wat rot spees, hier ook zon verkouden baby en wat hier nog het beste helpt zijn die monodose zoutoplossing spoelingen van otrivin. Geen idee of je dat al geprobeerd hebt maar anders mss de moeite waard!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 07:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Stress valt wel mee, ik hoor dat het alleen in haar neus zit, rechtop ademt ze na een paar minuten normaal en je hoort niets in haar longen. De CB verpleegkundige heeft gisteren naar haar ademhaling geluisterd en gekeken naar haar borst en maakte zich nog geen zorgen. Het is nu vooral heel erg zielig voor haar, en slaapontnemend voor ons.
We hebben nu de zoutoplossing van Otrivin in sprayvorm, die bedoel jij niet? (Overigens lijkt die sray vrij weinig te doen voor haar, zo niet het zelfs erger te maken)quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 08:55 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Wat rot spees, hier ook zon verkouden baby en wat hier nog het beste helpt zijn die monodose zoutoplossing spoelingen van otrivin. Geen idee of je dat al geprobeerd hebt maar anders mss de moeite waard!
Succes met opruimen Nikki!
Nee het is een doosje met daarin 18 pipetjes met zoutoplossing. Daarmee spoel je als het ware de neus, werkt echt veel beter dan al het andere wat ik heb geprobeerd. Gewoon bij de drogist te halen!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
We hebben nu de zoutoplossing van Otrivin in sprayvorm, die bedoel jij niet? (Overigens lijkt die sray vrij weinig te doen voor haar, zo niet het zelfs erger te maken)
Bedankt voor de tip!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:32 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Nee het is een doosje met daarin 18 pipetjes met zoutoplossing. Daarmee spoel je als het ware de neus, werkt echt veel beter dan al het andere wat ik heb geprobeerd. Gewoon bij de drogist te halen!
Edit: ff linkje opgezocht: http://zelfzorg.nl/product/otrivin-baby-monodose/
Oh echt niet? Hier betekent bijna elke luier kind volledig verschonen, en ik heb nog geen blijvende vlekken. Ik gooi wel alles meteen in de was. En was met Omo colour of Omo white, poeder.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was blij dat ze een geel pakje aan had toen ze in dr broekspijp scheetde rompers en hydrofielen worden iig niet wit in de was
Beterschap, baby blue eyes
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:13 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Oh echt niet? Hier betekent bijna elke luier kind volledig verschonen, en ik heb nog geen blijvende vlekken. Ik gooi wel alles meteen in de was. En was met Omo colour of Omo white, poeder.gebruik je wel de goede maat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik ook Omo, of robijn, icm biotex. Misschien is het iets in het water
disclaimer
Die kiloaanduiding klopt niet helemaal hoor! Ik zou gewoon eens een grotere maat proberenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:19 schreef Roomsnoes het volgende:
Nou, we zitten al weken in 3, en maat 4 is pas vanaf 7 kg. Ze spaart alles op, en we dachten dat het dus daar aan lag. Maar toen we in NL waren en AH en Kruidvatluiers gebruikten, was het lekken zo goed als voorbij! Dus misschien toch de pasvorm die niet helemaal goed is. Volgend pak kopen we dus pampers ipv libero om even te testen.
Up&go, met libero! Dacht dat die in NL ook nog verkocht werden. Niet dusquote:
heel herkenbaar, en t is ook niet niks wat je meemaakt! neem ff lekker je rustquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:52 schreef JufMariska het volgende:
Pfff, ondanks de betere nacht was vandaag tot nu toe een beetje teveel voor uk (onrustig) en mij (daardoor ook onrustig -> unhappy -> in tránen) met draagconsult, 2 wassen en schoonouders all over de baby (blijf áf, mijn kind, zo blijft-ie zeker wakker, en neeee, geen foto's met flits maken als hij bijna slaapt... :-/ ) Man heeft baby nu meegenomen voor een wandelingetje + boodschap en heeft mij naar bed gestuurd, waar ik nu tussen de poezels lig bij te komen van m'n huilbui
dat is weer es wat anders dan over de katquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:59 schreef BlueEyes het volgende:
Als je het zo zeht Sq dan lijkt het net of het vice versa ook gebeurd
Je piest nu niet om te kijken of je zwanger bent, maar nu om te kijken of je mama bent over je kind...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is weer es wat anders dan over de kat
Als het je eigen kind is verschijnt er een plusjequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:04 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Je piest nu niet om te kijken of je zwanger bent, maar nu om te kijken of je mama bent over je kind...
Hmmmhmmmm.... hmmmmokay
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:53 schreef Dot. het volgende:
[..]
Als het je eigen kind is verschijnt er een plusje
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:53 schreef Dot. het volgende:
[..]
Als het je eigen kind is verschijnt er een plusje
Ja maar... Als ik begin met stilstaan bij wat er is gebeurd, dan voel ik het ook en dat is eng... Maar jullie hebben gelijk en zijn lief! Morgen geen bezoek, dus dagje met man en zoon aanrommelen it is. En bevallingsverhaal afmaken enzo, misschien ga ik dan langzamerhand 's geloven dat ik bevallen ben. En een kind heb, omgwtfbbqquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:02 schreef BlueEyes het volgende:
En JM, ik +1 even op Limone, ga eens zitten/liggen en stilstaan bij alles wat is gebeurd.
Rustig, voor jezelf.
Hrt is niet niks wat je gebeurd, dat vond ik met een 'normale' bevalling al niet, laat staan hoe jullie de eerste weken geleefd zijn en nog wel worden.
Gewoon een dagje jij, je man en jullie zoontje (hey, klinkt goed he, je ZOON!)
Hebben jullie vanuit het ziekenhuis tips & tricks mee gekregen over de hoeveelheid prikkels en wat wel en niet handig is, e.d.?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:52 schreef JufMariska het volgende:
Pfff, ondanks de betere nacht was vandaag tot nu toe een beetje teveel voor uk (onrustig) en mij (daardoor ook onrustig -> unhappy -> in tránen) met draagconsult, 2 wassen en schoonouders all over de baby (blijf áf, mijn kind, zo blijft-ie zeker wakker, en neeee, geen foto's met flits maken als hij bijna slaapt... :-/ ) Man heeft baby nu meegenomen voor een wandelingetje + boodschap en heeft mij naar bed gestuurd, waar ik nu tussen de poezels lig bij te komen van m'n huilbui
Nope.. Ik weet dat het bij prematuren nog wat gevoeliger ligt dan bij aterm baby's, maar daar hebben we geen info over gekregen. Vooral over voeding en vervolgtraject, verder weinig..quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Hebben jullie vanuit het ziekenhuis tips & tricks mee gekregen over de hoeveelheid prikkels en wat wel en niet handig is, e.d.?
Oh, dat is wel jammer want wel heel belangrijk. Ik heb de neiging om nu dan van alles met je te delen, maar misschien heb je daar geen behoefte aanquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:02 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Nope.. Ik weet dat het bij prematuren nog wat gevoeliger ligt dan bij aterm baby's, maar daar hebben we geen info over gekregen. Vooral over voeding en vervolgtraject, verder weinig..
Tips zijn welkom wat mij betreftquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat is wel jammer want wel heel belangrijk. Ik heb de neiging om nu dan van alles met je te delen, maar misschien heb je daar geen behoefte aanIs er wel nog een afspraak op de nazorgpoli oid?
Dit klinkt inderdaad als iets om goed over na te denken en op te letten, dank! Ik had me echt niet gerealiseerd dat het zodanig heftig kon zijn (of moet ik zeggen: niemand heeft me uitgelegd dat..?) Ik heb vooralsnog het idee dat het met ons schildpadje niet zó precies komt, maar wellicht gaat dat nog veranderen. Hem goed in de gaten houden gaan we sowieso doen.quote:
Jammer dat jullie daar niets over is verteld inderdaad. Lekker je schildpadje volgen, komt goedquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:51 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Dit klinkt inderdaad als iets om goed over na te denken en op te letten, dank! Ik had me echt niet gerealiseerd dat het zodanig heftig kon zijn (of moet ik zeggen: niemand heeft me uitgelegd dat..?) Ik heb vooralsnog het idee dat het met ons schildpadje niet zó precies komt, maar wellicht gaat dat nog veranderen. Hem goed in de gaten houden gaan we sowieso doen.
Btw: hij heeft de halve avond weer prinsheerlijk liggen slapen, we leggen 'm nu inderdaad vaker in de wieg (in de slaapkamer) ipv in de box in de woonkamer, voor meer rust. En as we speak ligt hij weer aan de borst, heel zen. We komen er wel
Dankquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Jammer dat jullie daar niets over is verteld inderdaad. Lekker je schildpadje volgen, komt goed
Hij is geboren bij 33+5quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:23 schreef JufMariska het volgende:
[..]
DankHoe prematuur was jullie zoon?
Volg je kind inderdaad. En trek je niet teveel aan van wat anderen mensen vinden/zeggen/denken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:51 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Dit klinkt inderdaad als iets om goed over na te denken en op te letten, dank! Ik had me echt niet gerealiseerd dat het zodanig heftig kon zijn (of moet ik zeggen: niemand heeft me uitgelegd dat..?) Ik heb vooralsnog het idee dat het met ons schildpadje niet zó precies komt, maar wellicht gaat dat nog veranderen. Hem goed in de gaten houden gaan we sowieso doen.
Btw: hij heeft de halve avond weer prinsheerlijk liggen slapen, we leggen 'm nu inderdaad vaker in de wieg (in de slaapkamer) ipv in de box in de woonkamer, voor meer rust. En as we speak ligt hij weer aan de borst, heel zen. We komen er wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Die indruk had ik inderdaad ook.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:41 schreef L-E het volgende:
Er lijkt soms ook een verschil te zitten in prematuurgedrag van kindjes die spontaan worden geboren, of kindjes die worden gehaald (zoals in mijn geval). Maar dat is vast geen exacte wetenschap
S werd weer wakker in ademnood net, zo zielig. Hebben de spoeling gegeven en ze ademt nu vrij goed. Weliswaar nog aan de borst, maar heb goede hoop voor als ik haar zo weg leg!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:32 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Nee het is een doosje met daarin 18 pipetjes met zoutoplossing. Daarmee spoel je als het ware de neus, werkt echt veel beter dan al het andere wat ik heb geprobeerd. Gewoon bij de drogist te halen!
Edit: ff linkje opgezocht: http://zelfzorg.nl/product/otrivin-baby-monodose/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |