Da's inderdaad de reden ja! Man wil alle bierflessen ondertussen wel opruimenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar jij hebt nog best flinke bekkenproblemen toch Kursor?
Ik ben eigenlijk weer helemaal mijn oude zelf, en ben het klimmen al aardig beu
Nou, veel valt mee... het is vooral vaak. Sowieso niet mijn dag dit geloof ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:13 schreef Razztwizzle het volgende:
Arme S! Komt er veel terug?
Volgens mij ontstaat er hier iets van een ritme
[ afbeelding ]
Roze is voeding, groen is luier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, voor S wel, die slaapt meteen. Maar dan kan ik alsnog niet goed uit de voeten met E. Ik kan haar niet tillen, niet naar bed brengen (want kan haar de commode niet op tillen en klimmen op kasten wil ik even niet aanlerenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat klinkt pittig Soesa. Is je doek of drager geen optie? Sorry als dit al besproken is , ik ben een crappy bijlezer wegens ongeveer je spoiler
Dat laatste heb ik ook Lojquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:55 schreef Loj het volgende:
Soesa,
Hier gisteren hetzelfde gevoel. En dan is Js nog geen drie weken!
Wel superlieve foto trouwens
En wat de rest ook al zei, wat klinken jullie baby's toch fantastisch!
Stiekem kan ik niet wachten tot Js twee/drie maandjes ouder is
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:59 schreef Burdie het volgende:
Soesahet lijkt me ook zwaar met twee kleintjes. Vast ook heel leuk overigens
want kiek ze nou lief samen zitten op die foto in het vorige topic
![]()
![]()
.
Fazz, herkenbaarwordt jouw baby ook zo knalrood tijdens een 'sessie'?
.
Mijn baby is zo leuk joh. Hij kruipt naar de poes en honden toe om ze te aaien, zegt 'ee-uh' tegen de badeendjes, kan zelf knuffelen en roept daarbij hard 'aaaaaaaaah' (liefst bij een 'group hug' met ons drietjes
), kan heerlijk in z'n eentje spelen, wil al zijn eten zelf vasthouden, is áltijd aan het lachen of aan het kletsen, gaat dansen als je muziek op zet...
![]()
![]()
had ik al
gezegd?
Ja hij begon weer te huilen en dat terwijl ik net de pakketbezorger had ondervangen voordat die zou aanbellenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
/topicvervuiler van de dag, sorry
Ik heb het hier geloof ik al eens eerder gevraagd maar zijn er hier ervaringen met buikslapertjes? In de nacht slaapt ze op haar zij, dat heeft ze nu geaccepteerdmaar overdag ligt ze echt het allerliefst op haar buik. Ik moet haar dan constant in het oog houden. Vanaf wanneer durfden jullie dat een beetje los te laten en hebben jullie hulpmiddelen ingezet (sensormatje, aerosleep oid)? Ze is mega sterk in haar nek en draait haar hoofd ook zelf van links maar rechts en terug. Maar toch...
Oh Chanty. Is L er wakker van geworden? Slaapt hij sowieso bijna niet of ook alleen bij jou?
Haha fascistisch hequote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:43 schreef BlueEyes het volgende:
Trouwens, in het vorige topic zei iemand (rijst?) Dat ze de herkenning heeft wat betreft ontwikkeling met de jongens van Nikki, ik heb dat heel erg bij Chanty.
Postte je vorige week nog over gillen, vanmorgen om 5.30 werden wij daarmee wakker gemaakt via de babyfoon. En een lol dat hij had
Ja, hierquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik heb het hier geloof ik al eens eerder gevraagd maar zijn er hier ervaringen met buikslapertjes? In de nacht slaapt ze op haar zij, dat heeft ze nu geaccepteerdmaar overdag ligt ze echt het allerliefst op haar buik. Ik moet haar dan constant in het oog houden. Vanaf wanneer durfden jullie dat een beetje los te laten en hebben jullie hulpmiddelen ingezet (sensormatje, aerosleep oid)? Ze is mega sterk in haar nek en draait haar hoofd ook zelf van links maar rechts en terug. Maar toch...
+1quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:10 schreef L-E het volgende:
Soesa, hier twee buikslapers. Ik heb nooit het gevoel gehad dat extra controle nodig is, dus niet gedaan. Buikslapen is niet de Russische roulette zoals hij vaak wordt voorgeschoteld
Knap hoor dat je dat kunt. Mij lukt dat echt echt niet op juist de momenten dat ik me zo voel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:18 schreef Twinkle20 het volgende:
ik voel me soms ook opgejaagd en gespannen. Ik ga dan eens rustig zitten en zeg gewoon tegen mezelf dat wat lukt goed is. En wat niet lukt ook. Ik denk dat het er vooral mee te maken heeft dat ik alles perfect wil doen en dat kan soms gewoon niet. Leg de lat niet te hoog voor jezelf en just go with the flow!
Ik heb een maxicosi voetenzak en de baby-insert zit daar in. De hoofdsteun zit anders heel raar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:27 schreef kwakz0r het volgende:
Ehm babymama's, moet een voetenzak, zoals de Wallaboo OP de baby insert in de maxi cosi of moet de baby insert IN de voetenzak.
Ik voel me nu heeeeeel dom!
Ja je had net nog niet gereageerd dus ik dacht dat je aan t voeden was ofzoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
De insert moet er inheus, ik heb die units verkocht
En zo is dat! Alles wat lukt is mooi. En alles wat niet lukt ===>> Morgen is er weer een dag. Lekker belangrijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:02 schreef Roomsnoes het volgende:
Twinkle, hoe is het met jou? Al een beetje bijgekomen van alles? Weet niet of je het er hier over wil t hebben hoor, maar was zo benieuwd.
Ik voel me ook vaak opgejaagd trouwens. Alsof ik heel veel moet ofzo. Dus vandaag even een ronde met mezelf gedaan: wat moet ik? Kind voeden en verschonen, en zelf eten en drinken. rest is feitelijk optioneel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Oh dat heb ik hier ook hoor....quote:Op donderdag 23 oktober 2014 02:01 schreef Razztwizzle het volgende:
Van slaapgebrek word ik wel onaardig.. Man ging naar bed, legt arm om me heen. Ik geloof dat wat ik mompelde neerkwam op 'ga weg met die arm ik wil slapen'![]()
Dat klinkt heel dramatisch ja, vergeleken met de verhalen boven jequote:Op donderdag 23 oktober 2014 05:42 schreef Trebo het volgende:
S zit in z'n 6 maanden sprong.. iedere nacht om 4 uur wakker. Slapen is een drama even
Als ie al 4 maanden doorslaapt en nu opeens niet meer is dat vrij dramatisch ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 06:42 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat klinkt heel dramatisch ja, vergeleken met de verhalen boven je![]()
Onze baby heeft dat ook amper gehad en is nu 6 maanden.. ik denk niet dat dan nog komt. Is per baby verschillend denk ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 06:58 schreef Stormqueen het volgende:
Nachtploegdames
Ik had wéér geluk met mijn 23:30-03:30-06:30 geloof ik.
Mijn baby heeft overigens tot nu toe nauwelijks last van krampen. Is dat iets wat zich meestal pas later openbaart?
Dat zeggen ze er niet bij heh! De kleine lettertjes hadden wij ook niet gelezen..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 07:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind 23:00-2:00-4:00-7:00 helemaal niet erg.. Als ze weer zou gaan slapen tussendoor. In plaats van klaarwakker zijn en bij terug in bed leggen gaan krijsen.
Dan is onze definitie van dramatisch nogal verschillend geloof ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 06:53 schreef Trebo het volgende:
[..]
Als ie al 4 maanden doorslaapt en nu opeens niet meer is dat vrij dramatisch ja.
Ik weet, ik weet.. ik mag niet klagenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 07:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dan is onze definitie van dramatisch nogal verschillend geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klap, acht maanden! Gefeliciteerd. Wat gaat Jibs ook hard zeg. En wat heeft hij toch mooie blauwe ogen (zag ik in het fototopic). Jullie hebben zoveel lol met elkaar he?.
En verdervoor de nachtploeg.
.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Burdie op 23-10-2014 13:47:33 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |