quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:06 schreef Sersjee het volgende:
Puike openingsplaat voor deze TT ook.
ik zou als ik jou was maar alvast in de vrieskist gaan liggen en koude douches nemenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Kerst?
Het is 30 graden buiten man
Neuh. Ik lig tot volgend jaar zomer in mijn bedje met de kachel op tropisch warmquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik zou als ik jou was maar alvast in de vrieskist gaan liggen en koude douches nemen
Ahja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh. Ik lig tot volgend jaar zomer in mijn bedje met de kachel op tropisch warm
Had je niet kunnen wachten met posten tot 11:11:11 met je post #11?quote:
Ah, is Weezer weer?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:15 schreef Bronson het volgende:
Het valt mij trouwens op dat bij andere albumspecials van Michiel inspiratiebronnen worden gedraaid.
Bij Weezer draait hij alleen maar Weezer.
WAUW WAUW WAUWquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Elgergod presenteert een nieuwe NOS-site
vangrailquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Baardjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dat wel jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Het origineel van Dolly is beter.
Eens.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Het origineel van Dolly is beter.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds meer tekst dan Coldplayquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:55 schreef PeterRusso het volgende:
OEHOEEEE AHAAAAAAAA I WILLLLL ALWAAAAYYYSSSS LOVEEEEEE UUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUU AAH OEEHAAAAA
Fuck die sneakers.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
En die fotograaf met z'n hipsterruitjesoverhemd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Fuck die sneakers.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat dit tegenwoordig in is.
Niets mis met ruitjesoverhemden voor jonge knappe mannen met een baardjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En die fotograaf met z'n hipsterruitjesoverhemd.
twitter:bartjancune twitterde op woensdag 22-10-2014 om 12:01:03Al vele pogingen gingen voor, maar nooit gedeeld op Twitter. Wéér gestopt met roken. En nu móet het lukken. Trek me er doorheen! #Stoptober reageer retweet
Volgende week is Philip Morris failliet... Mag BJ in het nieuws vertellen dat hij dit op z'n geweten heeftquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:02 schreef Pino112 het volgende:
twitter:bartjancune twitterde op woensdag 22-10-2014 om 12:01:03Al vele pogingen gingen voor, maar nooit gedeeld op Twitter. Wéér gestopt met roken. En nu móet het lukken. Trek me er doorheen! #Stoptober reageer retweet
Ja, mannen zonder buik, met een fatsoenlijke baard en een beetje gespierd lichaam met daarop een goed passen ruitjesoverhemd misschien....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niets mis met ruitjesoverhemden voor jonge knappe mannen met een baardje![]()
Helaas is deze fotograaf dit allang gepasseerd.
Dotanquote:
Huh?quote:
Fargo, wat een bazenseriequote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat Breaking Bad overrated is. En dat Fargo op dit moment zijn favoriete serie is.
Allebei nog nooit gezienquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat Breaking Bad overrated is. En dat Fargo op dit moment zijn favoriete serie is.
Breaking Bad was de eerste twee seizoenen geen doorkomen aan. Daarna vond ik em toch wel baas hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:40 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is een leuke serie hoor, maar ook niet meer dan dat. Zeker niet zo legendarisch danwel klassieker als men doet voorkomen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:56 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Breaking Bad was de eerste twee seizoenen geen doorkomen aan. Daarna vond ik em toch wel baas hoor
Nee het is inderdaad geen Suits, House of Cards of iets in die richtingquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:00 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is een leuke serie hoor, maar ook niet meer dan dat. Zeker niet zo legendarisch danwel klassieker als men doet voorkomen.
Suits, dat vond ik dus écht niet om door te komen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:08 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Nee het is inderdaad geen Suits, House of Cards of iets in die richting
En welke serie vond jij dan wel baas?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Suits, dat vond ik dus écht niet om door te komen.
HoC. The Wire. The Sopranos. Luther.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:13 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
En welke serie vond jij dan wel baas?
Fargo, True Detective, Dexter.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:13 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
En welke serie vond jij dan wel baas?
Ik vind TD te langdradig. Ondanks dat ze wel heel goed acteren.quote:
Sherlockquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:17 schreef Bronson het volgende:
Hannibal is ook geniaal. En Sherlock uiteraard.
Hoe kan je dan wel TD kijken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sherlock![]()
![]()
Hannibal heb ik ook geprobeerd maar daar ben ik ook bij afgehaakt. Sowieso heb ik de laatste tijd écht moeite om me langer dan een half uur ergens op te concentreren
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef Lamabal het volgende:
Sherlock is de meest episch serie wat ik ooit gekeken heb.
1 aflevering per avond en met subs. Anders was het echt niet te doen.quote:
Ik heb spontaan zin om de serie opnieuw te bekijken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:28 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ah damn wat een einde.
*Keert vliegtuig om*
Dat is altijd een goed idee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik heb spontaan zin om de serie opnieuw te bekijken.![]()
Goed bezig!quote:
Geen nieuwe site dustwitter:elger twitterde op woensdag 22-10-2014 om 14:31:35Het schijnt dat we met een nieuwe site komen bij de NOS, schrijft Villamedia: http://t.co/zn0XDtjXUV Ik ontken alles uiteraard. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |