quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:06 schreef Sersjee het volgende:
Puike openingsplaat voor deze TT ook.
ik zou als ik jou was maar alvast in de vrieskist gaan liggen en koude douches nemenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Kerst?
Het is 30 graden buiten man
Neuh. Ik lig tot volgend jaar zomer in mijn bedje met de kachel op tropisch warmquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik zou als ik jou was maar alvast in de vrieskist gaan liggen en koude douches nemen
Ahja.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh. Ik lig tot volgend jaar zomer in mijn bedje met de kachel op tropisch warm
Had je niet kunnen wachten met posten tot 11:11:11 met je post #11?quote:
Ah, is Weezer weer?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:15 schreef Bronson het volgende:
Het valt mij trouwens op dat bij andere albumspecials van Michiel inspiratiebronnen worden gedraaid.
Bij Weezer draait hij alleen maar Weezer.
WAUW WAUW WAUWquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Elgergod presenteert een nieuwe NOS-site
vangrailquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Baardjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dat wel jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Het origineel van Dolly is beter.
Eens.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Het origineel van Dolly is beter.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds meer tekst dan Coldplayquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:55 schreef PeterRusso het volgende:
OEHOEEEE AHAAAAAAAA I WILLLLL ALWAAAAYYYSSSS LOVEEEEEE UUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUU AAH OEEHAAAAA
Fuck die sneakers.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
En die fotograaf met z'n hipsterruitjesoverhemd.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Fuck die sneakers.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat dit tegenwoordig in is.
Niets mis met ruitjesoverhemden voor jonge knappe mannen met een baardjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:57 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En die fotograaf met z'n hipsterruitjesoverhemd.
twitter:bartjancune twitterde op woensdag 22-10-2014 om 12:01:03Al vele pogingen gingen voor, maar nooit gedeeld op Twitter. Wéér gestopt met roken. En nu móet het lukken. Trek me er doorheen! #Stoptober reageer retweet
Volgende week is Philip Morris failliet... Mag BJ in het nieuws vertellen dat hij dit op z'n geweten heeftquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:02 schreef Pino112 het volgende:
twitter:bartjancune twitterde op woensdag 22-10-2014 om 12:01:03Al vele pogingen gingen voor, maar nooit gedeeld op Twitter. Wéér gestopt met roken. En nu móet het lukken. Trek me er doorheen! #Stoptober reageer retweet
Ja, mannen zonder buik, met een fatsoenlijke baard en een beetje gespierd lichaam met daarop een goed passen ruitjesoverhemd misschien....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niets mis met ruitjesoverhemden voor jonge knappe mannen met een baardje![]()
Helaas is deze fotograaf dit allang gepasseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |