quote:
Minder promotie.
En zoals je eerder schreef, leeft het ook niet op jouw werk of in je omgeving.
Gelukkig hoeft SBS het daar dus niet van te hebben.
Maar het SBS publiek is trouw!
,,Mensen kijken om te ontspannen, het is niet iets waar je het de volgende dag over hebt bij de koffieautomaat. Tenzij er iets heel spectaculairs gebeurt.''
René Oosterman, zendermanager van SBS 6: „Utopia heeft veel aandacht gehad, maar is inmiddels een gevestigd programma. Om die reden doen wij nu een stuk minder aan promotie en misschien dat daarom mensen die niet kijken zich afvragen of het nog op de buis is. Wij zijn in elk geval zeer tevreden met de aandacht die het programma van de kijkers krijgt. In de vooravond zitten we nu boven de twaalf procent marktaandeel en dat is meer dan het zendergemiddelde.”
Hummie van der Tonnekreek,, Dat mensen in een huis vol camera’s wonen is geen shock meer. Het is nu net Goede tijden, slechte tijden. Mensen kijken om te ontspannen, het is niet iets waar je het de volgende dag over hebt bij de koffieautomaat. Tenzij er iets heel spectaculairs gebeurt. Maar de vraag over de ideale samenleving is al heel lang niet meer gesteld.”
http://www.telegraaf.nl/p(...)elen_een_rol___.html