Die eerste is toch echt God geweestquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:05 schreef HeatWave het volgende:
Heiligschennis![]()
Het heilige Apple tussen deze 2 uitvindingen van satan.
Die bestaat natuurlijk nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die eerste is toch echt God geweest
Dat blijkt wel uit het verhaal van de verboden vrucht. Wat was dat ook alweer voor een vrucht?quote:
Een pruim geloof ikquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit het verhaal van de verboden vrucht. Wat was dat ook alweer voor een vrucht?
Nee man, pruimen zuigenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nonsens, pruimen zijn goed (ja, dubbelzinnig)
Waar zijn onze pruimen eigenlijk?quote:
Weet niet, misschien even tampons doorspoelen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar zijn onze pruimen eigenlijk?
Ik haal mijn schipperspet alvastquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet niet, misschien even tampons doorspoelen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik haal mijn schipperspet alvast.
Asociaalquote:
Hoezo asociaal.. gister uur langer gewerktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Asociaal
Ik moet nog bedenken hoe ik het bij de volgende werkgever wil doen. Ze werken daan 36h/w. Dan kan ik 5x8/4x8 gaan werken. Of 1x8+4x7. Dat laatste doe ik het liefst, maar dan wil ik er eigenlijk nog wel een thuiswerkdag bij hebben. Maar weet niet of ze daar aan doen daar. (4x9 is niet een optie voor mij).
Nouja relatieve vrijheid he. Mocht vrijnemen wanneer ik wou (op de dag zelf of dag ervoor aangeven), hoefde niet aan een specifieke vaste vrije middag te houden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Clocken en dan nog spreken over vrijheid?
Wij werken opzich gewoon 9:00-17:30, en alles is onderling bespreekbaar qua begin/eindtijd of afwezigheid, zonder controle. Dat is vrijheid.
Die appel ook!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die eerste is toch echt God geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |