Mis ik ergens een "niet"?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:06 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Jawel, zij zijn in staat om een product aan te bieden die bij mijn wensen aansluiten, iets wat Microsoft met de Surface 3 Pro bijvoorbeeld wel lukt.
Typo iddquote:
Doe ik toch, leer lezen. NOGMAALS: ik constateer dat er in het veld na de laatste updates significant meer problemen en performance issues zich voordoen op Apple devices en dat dit bij mij Android 2.x gevoelens oproept.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, das mooi toch? Dan koop je dat en bitch je niet over Apple dat voor miljoenen mensen WEL aanlsluit op hun wensen.
Waarom moeten mensen het altijd komen melden, voornamelijk gepaard met haatposts?.
Nou en ik constateer dat niet. En nu?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:12 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Typo idd
[..]
Doe ik toch, leer lezen. NOGMAALS: ik constateer er in het veld na de laatste updates significant meer problemen en performance issues zich voordoen op Apple devices en dat dit bij mij Android 2.x gevoelens oproept.
Moet je misschien een cursus volgen begrijpend lezen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou en ik constateer dat niet. En nu?
Hoe moederneukend kansloos is deze levensloze nerdpost?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:13 schreef Barachem het volgende:
Voor de computerpeuters is windows een mooie speeltuin, lekker compatibel met de meeste schoftwaar.
Ben je een computerbabbie of zo'n achterlijke hipster, schaf dan maar een Apple computertje aan, lekker duur, lekker "veilig", lekker minder schoftwaar om te verkloten.
Voor computerkiddies/tieners zoals ik, is een Linuxdistro zoals Ubuntu of Mint geschikt.
Ben je een echte computermens, dan kun je de ingeweikkeldere meer bare bones Linuxdistros aan.
Wine geeft enigzins wat meer compabiliteit met meer schoftwaar dan OSX.
Ga toch weg man,met je "peuters, kiddies, babbie, hipster, computertje".quote:
Prima. Dan kunnen de grote mensen verder met het echte werk in plaats van wat aanklooien.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:13 schreef Barachem het volgende:
Voor computerkiddies/tieners zoals ik
Schoftwaar? Ben je 10 jaar oud of zo?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:13 schreef Barachem het volgende:
Voor de computerpeuters is windows een mooie speeltuin, lekker compatibel met de meeste schoftwaar.
Ben je een computerbabbie of zo'n achterlijke hipster, schaf dan maar een Apple computertje aan, lekker duur, lekker "veilig", lekker minder schoftwaar om te verkloten.
Voor computerkiddies/tieners zoals ik, is een Linuxdistro zoals Ubuntu of Mint geschikt.
Ben je een echte computermens, dan kun je de ingeweikkeldere meer bare bones Linuxdistros aan.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:13 schreef Barachem het volgende:
Wat is mis met reageren in een topic waar het gaat over je interesses?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:23 schreef HexHunter het volgende:
Toch wel typisch dat het altijd dezelfde mensen zijn die je in dit soort topics kan terugvinden.
Ah daar ben je. Ik miste je al in dit topic.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:23 schreef HexHunter het volgende:
Toch wel typisch dat het altijd dezelfde mensen zijn die je in dit soort topics kan terugvinden.
Omdat het elke keer hetzelfde verhaaltje is. Elke fucking keer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat is mis met reageren in een topic waar het gaat over je interesses?
Je weet wel van die software waar patenten en auteursrechten op zitten waar je een godsvermogen voor betaald terwijl het opensource alternatief vaak beter en goedkoper/gratis is.quote:
Niet zo'n grote mond, kiddie. Hebben ze geen parental lock op die Linux dingen zodat je ouders je van het internet af kunnen houden?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:25 schreef Barachem het volgende:
Je blijft grappige reacties aanleveren, HeatWave.
Dimens, jij bent zo'n Fapplehipster, dus kop dicht, alsjeblieft.
Lachen man. Allemaal van die gefrustreerde mensen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:27 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Omdat het elke keer hetzelfde verhaaltje is. Elke fucking keer.
De ene verdedigt Apple alsof het leven van z'n moeder ervanaf hangt en de andere haat op Apple alsof zij terminators op hem af hebben gestuurd. Het begint naar mijn mening nogal krankzinnig te worden.
Ik ben maar zelden te vinden hoor in Apple of Windows topics.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah daar ben je. Ik miste je al in dit topic.
Oh ja, eens hoor, maar ik vind het gewoon leuk. Beetje flamen etc heen en weer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:27 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Omdat het elke keer hetzelfde verhaaltje is. Elke fucking keer.
De ene verdedigt Apple alsof het leven van z'n moeder ervanaf hangt en de andere haat op Apple alsof zij terminators op hem af hebben gestuurd. Het begint naar mijn mening nogal krankzinnig te worden.
Maak een topic.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:28 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Ik ben maar zelden te vinden hoor in Apple of Windows topics.
Meer om te klagen over de klagers hier.
Hahaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:29 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dat wordt dan gewoon een herhaling van dit topic haha.
Ja ik was toch wel vergeten we in KLB zitten. In DIG komt er soms nog wel wat nuttigs uit ja maar ik blijf nog wel sceptisch over dit soort topics.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, eens hoor, maar ik vind het gewoon leuk. Beetje flamen etc heen en weer.
En soms komt er ook nog wel eens een zinnige discussie uit, maar niet al te vaak, maar het is KLB geen DIG.
Ik weet niet of dat nou beter is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:28 schreef HexHunter het volgende:
Meer om te klagen over de klagers hier.
God is pas fout, en nu weer op je blote knietjes biddenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:31 schreef Barachem het volgende:
Dimens, van mijn pappie mag ik hier posten omdat jij zo Fapple bent.
En Fapple zijn is fout.
Ah ja, je kunt er dus niets aan doen. Het is je er bij je opvoeding ingegoten en nu niet meer uit te krijgen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:31 schreef Barachem het volgende:
Dimens, van mijn pappie mag ik hier posten omdat jij zo Fapple bent.
En Fapple zijn is fout.
Ik vind het zo jammer dat als ik dan een post maak die wel zinnig is, deze 9 van de 10 keer gewoon wordt genegeerd. Geldt ook voor DIG. Mijn laatste is de post ging over SD kaartjes. Veel moeite in gestoken om echt iets neer te zetten wat duidelijk en begrijpelijk is voor iedereen en er wordt geen flikker mee gedaan. Hopelijk dat de TS van dat topic het wel heeft gelezen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, eens hoor, maar ik vind het gewoon leuk. Beetje flamen etc heen en weer.
En soms komt er ook nog wel eens een zinnige discussie uit, maar niet al te vaak, maar het is KLB geen DIG.
gaan we weerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:36 schreef Revolution-NL het volgende:
Het is overigens typisch dat een Moderator zo in een topic loopt te baggeren.
Hij zou eigenlijk gewoon al die posts die hem tegenspreken moeten verwijderen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:36 schreef Revolution-NL het volgende:
Het is overigens typisch dat een Moderator zo in een topic loopt te baggeren.
Ja, als je eenmaal gelijk hebt is het niet meer leuk voor de anti-mensen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat als ik dan een post maak die wel zinnig is, deze 9 van de 10 keer gewoon wordt genegeerd. Geldt ook voor DIG. Mijn laatste is de post ging over SD kaartjes. Veel moeite in gestoken om echt iets neer te zetten wat duidelijk en begrijpelijk is voor iedereen en er wordt geen flikker mee gedaan. Hopelijk dat de TS van dat topic het wel heeft gelezen.
Als je niet dat je niet aan het baggeren bent dan verbaasd het mij dat je moderator ben in een ander sub forum bent.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gaan we weer.
IK BEN HIER GEEN MODERATOR MAAR GEWOON USER!!
En zelfs was ik het, wat is er baggeren aan?
Soms zitten er wel users tussen die dan wel reageren met compleet andere onzin. GhpH is daar bijvoorbeeld heel erg goed in. Lachen om die kerel zo onderuit te zien gaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, als je eenmaal gelijk hebt is het niet meer leuk voor de anti-mensen natuurlijk.
Rot voor je, deal with itquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:39 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Als je niet dat je niet aan het baggeren bent dan verbaasd het mij dat je moderator ben in een ander sub forum bent.
Treurig..
ONE OF US!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:39 schreef Helsinki het volgende:
Hier nergens last van. Ziet er mooi uit, werkt goed.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:39 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Als je niet dat je niet aan het baggeren bent
Mensen die niet weten wat een subforum is.quote:sub forum
"Kwaliteit die het ooit had."quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:39 schreef Barachem het volgende:
Dimens, nee, dat heet "Zien dat Apple in de loop der jaren van een bedrijf met goede PCs en goede software voor professionele gebruikers met genoeg geld verwordt naar een bedrijf dat geld graait van domme hipsters en nog dommere andere gebruikers en het dan meer om het imago gaat dan om de kwaliteit die het ooit had."
Dus de Intel i5 en de Hitachi HD en de samsung RAM chips die nu in mac's zitten zijn waardelozer dan hetzelfde spul wat Linux of Windows draait? Logisch joh.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:50 schreef Barachem het volgende:
Nee, überhaupt de kwaliteit die de hardware en software van toen had vergeleken met die van nu.
Geen vergelijking met Windows, Linux of een ander OS of andere hardware, maar de hardware en software van Appleproducten onderling.
Dat Apple vroeger ook missers had, dat was zo, maar wat ze vroeger maakten was legendarisch goed als het goed was en op dat imago teren ze nu nog voort.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:50 schreef Barachem het volgende:
Nee, überhaupt de kwaliteit die de hardware en software van toen had vergeleken met die van nu.
Geen vergelijking met Windows, Linux of een ander OS of andere hardware, maar de hardware en software van Appleproducten onderling.
Dat Apple vroeger ook missers had, dat was zo, maar wat ze vroeger maakten was legendarisch goed als het goed was en op dat imago teren ze nu nog voort.
Dit is echt bullshit. Apple heeft op het randje van de afgrond gestaan met OS 8 en OS 9 omdat het heel veel functionaliteit miste en niet goed werkte. Toen Steve Jobs weer terugkwam bij Apple heeft hij ervoor gezorgd dat deze problemen weggewerkt werden met het tiende OS van Apple, OS X. Het OS is sindsdien alleen maar beter geworden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:57 schreef Barachem het volgende:
Je leest verkeerd, HostiMeister, het gaat om vergelijking van Appleproducten van 10+ jaar geleden met de Appleproducten van de laatste jaren.
De hardware van vandaag de dag is toch vergelijkbaar voor Macs en andere PCs, maar daar gaat het me niet om.
Ik vergelijk Apple nu met Apple vroeger.
De enige reden dat Apple nog bestaat is omdat Microsoft het destijds gered heeft door een kapitaal injectie.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Dit is echt bullshit. Apple heeft op het randje van de afgrond gestaan met OS 8 en OS 9 omdat het heel veel functionaliteit miste en niet goed werkte. Toen Steve Jobs weer terugkwam bij Apple heeft hij ervoor gezorgd dat deze problemen weggewerkt werden met het tiende OS van Apple, OS X. Het OS is sindsdien alleen maar beter geworden.
Dat fabeltje dat Apple nu hetzelfde lot tegemoet gaat omdat Steve Jobs er niet meer is, is ook onzin. Tim Cook is een ontzettend goede CEO met bepaalde andere prioriteiten. Maar Apple is er absoluut niet slechter op geworden.
Dat Apple zich alleen maar richt op hipsters is ook onzin. Sinds heel wat jaren richt Apple zich op de gemiddelde consument die niet alleen maar een computer gebruikt om mee te werken maar waarbij ze laten zien dat het gebruik van een computer ook leuk en gemakkelijk kan zijn zonder de ergernissen van vastlopende programma's, tijd steken in het installeren van drivers, onduidelijkheid door inconsistentie van het OS etc.. en dan zie je dat mensen bereid zijn om daar geld voor neer te leggen.
Bij de iPad en iPhone is dat helemaal goed gelukt. Nu zien ook ouderen in dat werken met een computer leuk en makkelijk kan zijn. Zelfs kleine kinderen kunnen er met gemak mee omgaan.
Heeft Microsoft toch nog iets goeds gedaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:02 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De enige reden dat Apple nog bestaat is omdat Microsoft het destijds gered heeft door een kapitaal injectie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |