*kuch*quote:Op donderdag 6 november 2014 13:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet niet als het manmade is....dat is 'n andere discussie.
Ik heb 't over dat de Ebola media show is totaal nep.
Wat ik geloof heb jij eigenlijk niks aan.
-edit, gedraag je-
quote:Op donderdag 6 november 2014 10:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee - ik zei dat Ebola bestaat,misschien is het man-made en dat de media heeft 'n enorme hoax van gemaakt.
Crisis acteurs hoeft niet - de media enz. hebben geld zat en kunnen makkelijk hele dorpen betalen om te zeggen wat de media wil horen en vermelden.
En de verkrachting van Afrika gaat gewoon door.
quote:Op donderdag 6 november 2014 13:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik weet niet als het manmade is....dat is 'n andere discussie.
Ik heb 't over dat de Ebola media show is totaal nep.
Wat ik geloof heb jij eigenlijk niks aan.
-edit, gedraag je-
Voor jou dezelfde vraag danquote:
Waarom zou dat niet mogelijk zijn? Het is nou ook weer niet zo dat in die tijd de techniek volledig achterliep alsof we het hebben over 1850 ofzo. Eigenlijk boeit me het niet eens zoveel, mij gaat het meer om het heden en onze toekomst die we misschien nog kunnen veranderen nu steeds meer mensen gaan inzien hoe we bedonderd worden. Wat nou als in NL ebola uit zou breken en men komt met die vaccinaties op de proppen. Zou jij je laten vaccineren zonder enige twijfel en in volle overtuiging?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Voor jou dezelfde vraag danDenk je dat dat mogelijk was met de technologie van de jaren 70?
Daar is een hele goede reden voor, het is verrekte lastigquote:Op donderdag 6 november 2014 17:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogelijk zijn? Het is nou ook weer niet zo dat in die tijd de techniek volledig achterliep alsof we het hebben over 1850 ofzo. Eigenlijk boeit me het niet eens zoveel, mij gaat het meer om het heden en onze toekomst die we misschien nog kunnen veranderen nu steeds meer mensen gaan inzien hoe we bedonderd worden. Wat nou als in NL ebola uit zou breken en men komt met die vaccinaties op de proppen. Zou jij je laten vaccineren zonder enige twijfel en in volle overtuiging?
Okee, geeft um wat te doenquote:Op donderdag 6 november 2014 17:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar is een hele goede reden voor, het is verrekte lastigMet de hedendaagse techniek is dat nog steeds niet te doen. Denk dat SP daar meer over kan vertellen, die zit meer in die materie.
Als het op grote schaal in NL uitbreekt wel ja. Denk dat de kans daarop zeer klein is.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Okee, geeft um wat te doen
Maar.. zou jij je laten vaccineren without any doubt?
Zover komt het virus niet, maar mocht er een mogelijkheid toe zijn dat het tot Nederland reikt en er zijn al Miljoenen doden gevallen denk ik dat jij zelf ook wel akkoord gaat!quote:Op donderdag 6 november 2014 17:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Okee, geeft um wat te doen
Maar.. zou jij je laten vaccineren without any doubt?
over my dead body, ik neem geen enkele vaccinatie van ze. Als ik kinderen had liet ik ze ook niet vaccineren.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zover komt het virus niet, maar mocht er een mogelijkheid toe zijn dat het tot Nederland reikt en er zijn al Miljoenen doden gevallen denk ik dat jij zelf ook wel akkoord gaat!
Simple risico berekening!
Verdiep je eens hoe mensen doodgaan aan mazelen, voordat je dit roeptquote:Op donderdag 6 november 2014 18:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
over my dead body, ik neem geen enkele vaccinatie van ze. Als ik kinderen had liet ik ze ook niet vaccineren.
Terug naar dit soort beelden?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
over my dead body, ik neem geen enkele vaccinatie van ze. Als ik kinderen had liet ik ze ook niet vaccineren.
Ik heb zelf de mazelen gehad en mijn zusjes andere ziekten zo ook meerdere kindertjes in mijn omgeving toendertijd. De bof, mazelen en de pokken. Niemand is er aan dood gegaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Verdiep je eens hoe mensen doodgaan aan mazelen, voordat je dit roept
Nou - als de ebola pakt je niet - dan komen de ISIS om je hoofd af te hakken.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zo word jij als je je laat vaccineren.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Terug naar dit soort beelden?
[ afbeelding ]
At the risk of feeding the troll... Ben je nou helemaal belazerd?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zo word jij als je je laat vaccineren.
Collega van mij is into vega en andere healthclubjes. Ze vertelde over iemand die hun kinderen ook nooit hebben laten vaccineren en die kids zijn inmiddels volwassen. We zullen vast allemaal geluk hebben gehad.
Gisteren meer BBC BS.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Collega van mij is into vega en andere healthclubjes. Ze vertelde over iemand die hun kinderen ook nooit hebben laten vaccineren en die kids zijn inmiddels volwassen. We zullen vast allemaal geluk hebben gehad.
Nog zat mensen die het geloven, blijkt maar weerquote:Op donderdag 6 november 2014 18:36 schreef Tingo het volgende:
[..]
Gisteren meer BBC BS.
Er waren beelden uit 'n kleine dorpje in Afrika van 'n gozer die loopt 'n beetje 'moellijk' heen en weer op straat.Hij ziet helemaal niet ziek uit...commentaar was zoiets(in 'n hele trieste stem)
"And here we have Chumbi (of zo) Chumbi is infected with ebola and has not long to live.There he goes, staggering along the path.Chumbi is in a world of his own,delirious and hopeless. Other villagers will not go near him for fear of catching this deadly disease."
Mijne commentaar:
"Oh fuck, Here comes Chumbi ,he looks like he's been hitting the local moonshine again,better stay out of his way until he's sobered up"
Hoeveel mensen heb jij "live" zien doodgaan eigenlijk?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nog zat mensen die het geloven, blijkt maar weer![]()
Ik vond die ene die zogenaamd dood lag te gaan op straat ook een mooie Op een gegeven (onbewaakt) moment zie je hem heel monter zijn hoofd kwiek optillen, paar keer draaien en snel om zich heen kijken. Net alsof iemand die in zijn laatste fase van overlijden is dit zo monter kan doen. Erna ging ie weer snel plat liggen en doodziek zijn spelen
Toch wel een paar inmiddels helaas.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoeveel mensen heb jij "live" zien doodgaan eigenlijk?
Echt, het is niet normaal zoals jij 'discussieert' .quote:Op donderdag 6 november 2014 18:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je hebt de goed wies anders flink stukquote:Op donderdag 6 november 2014 18:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb zelf de mazelen gehad en mijn zusjes andere ziekten zo ook meerdere kindertjes in mijn omgeving toendertijd. De bof, mazelen en de pokken. Niemand is er aan dood gegaan.
compleet andere regio.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nou - als de ebola pakt je niet - dan komen de ISIS om je hoofd af te hakken.
Be afraid,be very afraid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |