Ah, het klassieke Lambiekje-argument!quote:Op maandag 3 november 2014 11:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het geloof?.. ik plaats alleen maar een linkje
Dat zal wellicht best kunnen de wijze man op dit forum, ik steek veel van hem op iddquote:Op maandag 3 november 2014 11:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ah, het klassieke Lambiekje-argument!
quote:Op maandag 3 november 2014 12:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat zal wellicht best kunnen de wijze man op dit forum, ik steek veel van hem op idd
quote:Op maandag 3 november 2014 23:01 schreef achjaha het volgende:
[ afbeelding ]
voor de geïnteresseerden
http://2fletchdr222.blogs(...)-ebola-end-game.html
De 99.99% van de mensen daar hebben geen ebola, niet zo heel raar dus.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:39 schreef Tingo het volgende:
Gisteren op BBC was er nog meer rare beelden.
Niemand ziet er ziek uit ....de mensen daar ziet er gezonder uit dan veel mensen dat ik zie hier rondlopen.
quote:Op maandag 3 november 2014 23:01 schreef achjaha het volgende:
[ afbeelding ]
voor de geïnteresseerden
http://2fletchdr222.blogs(...)-ebola-end-game.html
En wat wil je hier mee zeggen dan Tingo ?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:39 schreef Tingo het volgende:
Niemand ziet er ziek uit ....de mensen daar ziet er gezonder uit dan veel mensen dat ik zie hier rondlopen.
En wat voor conclusie trek jij daaruit?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:39 schreef Tingo het volgende:
Dat wat we zien op TV/MSM met deze soort bangmakerij is in scene gezet BS.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:41 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En wat wil je hier mee zeggen dan Tingo ?
Heb je een link naar het programma? Kan natuurlijk ook zomaar zijn dat je je cameraploeg niet in de buurt wil hebben van zo'n besmettelijke ziekte natuurlijkquote:Op woensdag 5 november 2014 18:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat wat we zien op TV/MSM met deze soort bangmakerij is in scene gezet BS.
Edit : Is ook veel BS/disinfo op de conspiracy sites trouwens.
Of de cameraploeg wil zelf niet. Dat kan ook nog.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb je een link naar het programma? Kan natuurlijk ook zomaar zijn dat je je cameraploeg niet in de buurt wil hebben van zo'n besmettelijke ziekte natuurlijk
Ja,waarschijnlijk sommige mensen die werken in 't media geloven ze eigen nep BS.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of de cameraploeg wil zelf niet. Dat kan ook nog.
Eh eerst zeg je het is BS en dan weer niet?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja,waarschijnlijk sommige mensen die werken in 't media geloven ze eigen nep BS.
Ik heb geen beelden gezien om me te overtuigen dat de ebola threat is zo erg.Ebola bestaat,van (van waar precies dat weet ik niet en ik maak me niet druk over)....net als AIDS zou ik me niet verbazen dat 't manmade is.
Is er niet ook 'n rascistische element met dit Ebola verhaal?
Beetje 'En die arme volk van de ontwikkelings landen zijn niet geschoold dus ze zeggen dat 't 'n hoax is' type bs.
Manipulatie van publiek mening door bangmakerij,imo.
Nee - ik zei dat Ebola bestaat,misschien is het man-made en dat de media heeft 'n enorme hoax van gemaakt.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eh eerst zeg je het is BS en dan weer niet?
Ik vat er even geen snars meer, van maar er zijn genoeg en genoeg beelden, zeker als je nog even in het frans gaat zoeken... lokale tv zenders en amateur beelden.
Maar goed dat er veel crisis acteurs zijn dan, word er weer lekker wat geld in afrka gepompt of niet dan
Denk jij dat het mogelijk is om met technologie van de jaren 70 een virus te maken?quote:Op donderdag 6 november 2014 10:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee - ik zei dat Ebola bestaat,misschien is het man-made en dat de media heeft 'n enorme hoax van gemaakt.
Crisis acteurs hoeft niet - de media enz. hebben geld zat en kunnen makkelijk hele dorpen betalen om te zeggen wat de media wil horen en vermelden.
En de verkrachting van Afrika gaat gewoon door.
De 'illuminati' heeft maar twee hoofddoelen, de wereldbevolking in strijd brengen (in beweging) en ontwaken (vandaar illuminati, het betekent de geest verlichten, dus ontwaken)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:18 schreef Lambiekje het volgende:
Misschien valt het niet direct onder complotten alhoewel het ergens toch zou kunnen gelinkt worden aan de depopulatie-plannen van de illuminati.
Lekker makkelijk, hoeven ze geen fuck voor te doenquote:Op donderdag 6 november 2014 11:23 schreef Synthercell het volgende:
[..]
De 'illuminati' heeft maar twee hoofddoelen, de wereldbevolking in strijd brengen (in beweging) en ontwaken (vandaar illuminati, het betekent de geest verlichten, dus ontwaken)
En dan? Die leider is dan een lid van de illuminati en die gaat wat doen?quote:Ontwaking gaat zorgen voor mass-organisatie, want steeds meer komen in verzet, er ontstaan nieuwe bewegingen in de bevolking, en die zullen zich achter een politiek of populair leiderfiguur gaan scharen.
Dat weet ik niet en dat gaat 't niet om.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Denk jij dat het mogelijk is om met technologie van de jaren 70 een virus te maken?
Best wel eigenlijk, Ebola is in de jaren 70 ontdekt, En als je aangeeft dat het is ontworpen in een labaratorium moet daar natuurlijk wel een mogelijkheid toe zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet en dat gaat 't niet om.
Tuurlijk welquote:Op donderdag 6 november 2014 12:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet en dat gaat 't niet om.
Ik weet niet als het manmade is....dat is 'n andere discussie.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Tuurlijk welAls jij voor waar aanneemt dat het een man-made virus is moet het logischer wijze dus met de technologie van de jaren 70 gefabriceerd zijn.
Dat is juist een goede manier om kritisch te zijn en te kijken. Als je absurde gevolgen hebt van wat je gelooft is dat een goed teken dat er iets mis is met wat je gelooft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |