abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146248432
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 11:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

wie zegt dat ik het geloof?.. ik plaats alleen maar een linkje :P
Ah, het klassieke Lambiekje-argument!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 3 november 2014 @ 12:39:21 #177
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_146249880
quote:
14s.gif Op maandag 3 november 2014 11:56 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ah, het klassieke Lambiekje-argument!
Dat zal wellicht best kunnen de wijze man op dit forum, ik steek veel van hem op idd >:)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator maandag 3 november 2014 @ 12:44:23 #178
249559 crew  Lavenderr
pi_146250016
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 12:39 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat zal wellicht best kunnen de wijze man op dit forum, ik steek veel van hem op idd >:)
:D
pi_146281373
Why You Should Worry Less About Ebola And More About Measles

http://www.iflscience.com(...)d-more-about-measles
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146290678
quote:
:D :D Komisch stuk. Thanks.
Conscience do cost.
  Moderator dinsdag 4 november 2014 @ 18:40:56 #182
249559 crew  Lavenderr
pi_146300388
Dat is mooi. Hoop dat het snel in gebruik wordt genomen ^O^

Japanse onderzoekers hebben een nieuwe methode ontwikkeld om besmetting met het ebolavirus op te sporen. De test zou amper 30 minuten in beslag nemen en betaalbaar zijn voor getroffen ontwikkelingslanden.

http://www.knack.be/nieuw(...)e-normal-274887.html
pi_146328260
Gisteren op BBC was er nog meer rare beelden.
Niemand ziet er ziek uit ....de mensen daar ziet er gezonder uit dan veel mensen dat ik zie hier rondlopen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_146328453
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:39 schreef Tingo het volgende:
Niemand ziet er ziek uit ....de mensen daar ziet er gezonder uit dan veel mensen dat ik zie hier rondlopen.
De 99.99% van de mensen daar hebben geen ebola, niet zo heel raar dus.
pi_146331995
quote:

[ Bericht 6% gewijzigd door Fogel op 05-11-2014 15:27:37 (Reageer normaal of reageer niet. ) ]
pi_146332957
quote:
En wat wil je hier mee zeggen dan Tingo ?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_146333165
quote:
En wat voor conclusie trek jij daaruit?
pi_146338397
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:41 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

En wat wil je hier mee zeggen dan Tingo ?
Dat wat we zien op TV/MSM met deze soort bangmakerij is in scene gezet BS.

Edit : Is ook veel BS/disinfo op de conspiracy sites trouwens.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_146342731
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 18:05 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dat wat we zien op TV/MSM met deze soort bangmakerij is in scene gezet BS.

Edit : Is ook veel BS/disinfo op de conspiracy sites trouwens.
Heb je een link naar het programma? Kan natuurlijk ook zomaar zijn dat je je cameraploeg niet in de buurt wil hebben van zo'n besmettelijke ziekte natuurlijk ;)
pi_146343069
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:50 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Heb je een link naar het programma? Kan natuurlijk ook zomaar zijn dat je je cameraploeg niet in de buurt wil hebben van zo'n besmettelijke ziekte natuurlijk ;)
Of de cameraploeg wil zelf niet. Dat kan ook nog.
pi_146350715
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 19:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Of de cameraploeg wil zelf niet. Dat kan ook nog.
Ja,waarschijnlijk sommige mensen die werken in 't media geloven ze eigen nep BS.
Ik heb geen beelden gezien om me te overtuigen dat de ebola threat is zo erg.Ebola bestaat,van (van waar precies dat weet ik niet en ik maak me niet druk over)....net als AIDS zou ik me niet verbazen dat 't manmade is.
Is er niet ook 'n rascistische element met dit Ebola verhaal?
Beetje 'En die arme volk van de ontwikkelings landen zijn niet geschoold dus ze zeggen dat 't 'n hoax is' type bs.
Manipulatie van publiek mening door bangmakerij,imo.
  woensdag 5 november 2014 @ 23:48:05 #192
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146354094
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 22:26 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja,waarschijnlijk sommige mensen die werken in 't media geloven ze eigen nep BS.
Ik heb geen beelden gezien om me te overtuigen dat de ebola threat is zo erg.Ebola bestaat,van (van waar precies dat weet ik niet en ik maak me niet druk over)....net als AIDS zou ik me niet verbazen dat 't manmade is.
Is er niet ook 'n rascistische element met dit Ebola verhaal?
Beetje 'En die arme volk van de ontwikkelings landen zijn niet geschoold dus ze zeggen dat 't 'n hoax is' type bs.
Manipulatie van publiek mening door bangmakerij,imo.
Eh eerst zeg je het is BS en dan weer niet?
Ik vat er even geen snars meer, van maar er zijn genoeg en genoeg beelden, zeker als je nog even in het frans gaat zoeken... lokale tv zenders en amateur beelden.

Maar goed dat er veel crisis acteurs zijn dan, word er weer lekker wat geld in afrka gepompt of niet dan :)
what a year!, and its only Januari!
pi_146360943
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 23:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eh eerst zeg je het is BS en dan weer niet?
Ik vat er even geen snars meer, van maar er zijn genoeg en genoeg beelden, zeker als je nog even in het frans gaat zoeken... lokale tv zenders en amateur beelden.

Maar goed dat er veel crisis acteurs zijn dan, word er weer lekker wat geld in afrka gepompt of niet dan :)
Nee - ik zei dat Ebola bestaat,misschien is het man-made en dat de media heeft 'n enorme hoax van gemaakt.
Crisis acteurs hoeft niet - de media enz. hebben geld zat en kunnen makkelijk hele dorpen betalen om te zeggen wat de media wil horen en vermelden.

En de verkrachting van Afrika gaat gewoon door.
  donderdag 6 november 2014 @ 10:59:29 #194
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146361069
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 10:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee - ik zei dat Ebola bestaat,misschien is het man-made en dat de media heeft 'n enorme hoax van gemaakt.
Crisis acteurs hoeft niet - de media enz. hebben geld zat en kunnen makkelijk hele dorpen betalen om te zeggen wat de media wil horen en vermelden.

En de verkrachting van Afrika gaat gewoon door.
Denk jij dat het mogelijk is om met technologie van de jaren 70 een virus te maken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_146361769
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 00:18 schreef Lambiekje het volgende:

Misschien valt het niet direct onder complotten alhoewel het ergens toch zou kunnen gelinkt worden aan de depopulatie-plannen van de illuminati.
De 'illuminati' heeft maar twee hoofddoelen, de wereldbevolking in strijd brengen (in beweging) en ontwaken (vandaar illuminati, het betekent de geest verlichten, dus ontwaken)

Ontwaking gaat zorgen voor mass-organisatie, want steeds meer komen in verzet, er ontstaan nieuwe bewegingen in de bevolking, en die zullen zich achter een politiek of populair leiderfiguur gaan scharen.
pi_146361927
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 11:23 schreef Synthercell het volgende:

[..]

De 'illuminati' heeft maar twee hoofddoelen, de wereldbevolking in strijd brengen (in beweging) en ontwaken (vandaar illuminati, het betekent de geest verlichten, dus ontwaken)
Lekker makkelijk, hoeven ze geen fuck voor te doen :D

quote:
Ontwaking gaat zorgen voor mass-organisatie, want steeds meer komen in verzet, er ontstaan nieuwe bewegingen in de bevolking, en die zullen zich achter een politiek of populair leiderfiguur gaan scharen.
En dan? Die leider is dan een lid van de illuminati en die gaat wat doen?
pi_146363733
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 10:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Denk jij dat het mogelijk is om met technologie van de jaren 70 een virus te maken?
Dat weet ik niet en dat gaat 't niet om.
  donderdag 6 november 2014 @ 12:45:47 #198
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146364365
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Best wel eigenlijk, Ebola is in de jaren 70 ontdekt, En als je aangeeft dat het is ontworpen in een labaratorium moet daar natuurlijk wel een mogelijkheid toe zijn.
Ik vraag me namelijk nog steeds af hoe je een virus zou moeten maken, het is niet zo dat je een scheutje Cholera bij de waterpokken in gooit, en even gaat mengen tot Ebola of zo.

En sorry van daarboven.. ;)
Ik dacht dat je net als CAD alles onzin vond, en dat er geen Ebola is in Afrika.
Vorige berichtje was niet zo heel erg duidelijk!
what a year!, and its only Januari!
  donderdag 6 november 2014 @ 12:54:51 #199
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146364611
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tuurlijk wel :) Als jij voor waar aanneemt dat het een man-made virus is moet het logischer wijze dus met de technologie van de jaren 70 gefabriceerd zijn.
Dat is juist een goede manier om kritisch te zijn en te kijken. Als je absurde gevolgen hebt van wat je gelooft is dat een goed teken dat er iets mis is met wat je gelooft.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_146365237
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 12:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Tuurlijk wel :) Als jij voor waar aanneemt dat het een man-made virus is moet het logischer wijze dus met de technologie van de jaren 70 gefabriceerd zijn.
Dat is juist een goede manier om kritisch te zijn en te kijken. Als je absurde gevolgen hebt van wat je gelooft is dat een goed teken dat er iets mis is met wat je gelooft.
Ik weet niet als het manmade is....dat is 'n andere discussie.
Ik heb 't over dat de Ebola media show is totaal nep.
Wat ik geloof heb jij eigenlijk niks aan.

-edit, gedraag je-

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 06-11-2014 13:30:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')