abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 november 2014 @ 17:44:52 #276
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_146504683
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 17:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Is dat weer zo een link die je post waar je het zelf niet mee eens bent?
:')
?
lijkt me meer dat jij het bij voorbaat al niet mee eens bent :{ Bill bedoelt het alleen maar goed toch?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_146504688
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Had Bill Gates daar niet mee van doen? Ik kan me vergissen..
je vergist je Bill Gates maakt geen vaccins
  maandag 10 november 2014 @ 17:45:45 #278
189978 controlaltdelete
pi_146504720
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:45 schreef .SP. het volgende:

[..]

je vergist je Bill Gates maakt geen vaccins
Nee maar heeft wel een dikke vinger in de pap.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_146504776
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nee maar heeft wel een dikke vinger in de pap.
nee, hij geeft geld zoals zoveel mensen/instellingen/landen aan het polio eradication initiatief.

Kijk maar: http://www.polioeradicati(...)calContributions.pdf

Zoek eens op, wie produceert de vaccins voor dit initiatief.
  maandag 10 november 2014 @ 17:50:09 #280
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146504857
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja maar Bill is tegenwoordig ook aan het vaccineren, hij wil natuurlijk ook iets goed doen met zijn fortuin dmv zijn alleen maar goedbedoelde foundation natuurlijk, helemaal geen achterliggende agenda vast niet. Good old Bill :)

:N

http://www.ninefornews.nl(...)om-vaccinatieschade/
Wat voor een achterliggende gedachten dan?
Kerel was in begin jaren 80 een arme sloeber, die door geweldige koop van het DOS systeem en goed copywerk van zijn personeel stinkend rijk is geworden,mocht hij overleiden zal zijn famillie amper iets erven alles gaat naar goeie doelen.
Hij zelf doet dat niet zijn stichting zet zich in voor vaccinaties, en vele andere dingen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_146504979
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:44 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

?
lijkt me meer dat jij het bij voorbaat al niet mee eens bent :{ Bill bedoelt het alleen maar goed toch?
Hij bedoelt het niet alleen goed. Hij dóet goed.
  maandag 10 november 2014 @ 17:53:35 #282
189978 controlaltdelete
pi_146504989
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat voor een achterliggende gedachten dan?
Kerel was in begin jaren 80 een arme sloeber, die door geweldige koop van het DOS systeem en goed copywerk van zijn personeel stinkend rijk is geworden,mocht hij overleiden zal zijn famillie amper iets erven alles gaat naar goeie doelen.
Hij zelf doet dat niet zijn stichting zet zich in voor vaccinaties, en vele andere dingen!
Ja wat een goede man is het toch. Er zou een standbeeld van hem moeten komen. :*
  maandag 10 november 2014 @ 17:54:57 #283
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146505048
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja wat een goede man is het toch. Er zou een standbeeld van hem moeten komen. :*
Naast dat van jouw, met je door polio misvormde kinderen, als lichtend voorbeeld hoe het niet moet.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 17:59:15 #284
45833 crew  Fogel
pi_146505214
Zullen we het weer over Ebola gaan hebben? Voor slowchat hebben we een heus BNW slowchattopic ^O^
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_146531351
'Jihadisten sturen ebola naar krant'

De postkamer van een Nieuw-Zeelandse krant is dinsdagochtend in allerijl ontruimd nadat er een pakketje binnenkwam met mogelijk het levensgevaarlijke ebolavirus erin.

Het pakketje kwam binnen bij de New Zealand Herald, de grootste krant van Nieuw-Zeeland. Volgens een nieuwschef was het pakketje afkomstig van een 'jihadistische groepering'. Een begeleidend schrijven waarschuwde dat het een ampule bevatte met een monster van het ebolavirus.

Bij de krant houden ze rekening met een misselijke grap, maar voor de veiligheid van de werknemers is de postkamer direct ontruimd. Het monster is inmiddels naar een laboratorium gestuurd voor onderzoek. De politie probeert ondertussen te achterhalen of ze via dna-sporen of vingerafdrukken de afzenders kan achterhalen

http://www.telegraaf.nl/b(...)rant_gestuurd__.html
pi_146540717
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ach ja - erg veel van z'n geld geeft ie niet weg...ik geef meer aan de dakloze en de locale moskee dan Billy boy geeft uit....als 't gaat over procentage van inkomen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator dinsdag 11 november 2014 @ 17:19:48 #287
45833 crew  Fogel
pi_146540781
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 17:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ach ja - erg veel van z'n geld geeft ie niet weg...ik geef meer aan de dakloze en de locale moskee dan Billy boy geeft uit....als 't gaat over procentage van inkomen.
Zijn inkomen is niet zo hoog. Vermogen wel. Groot verschil.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_146540956
quote:

[..]

Nee, ook procentueel gaat geef jij nihil in vergelijking met Bill. Daarnaast onderneemt Bill ook daadwerkelijk een hoop zaken om situaties te verbeteren in tegenstelling tot jijzelf die alleen maar klaagt op internet.
Conscience do cost.
  dinsdag 11 november 2014 @ 17:27:29 #289
189978 controlaltdelete
pi_146540968
Vergeet niet dat het belastingtechnisch enorm voordelig is voor the wealthy om zogenaamd aan charity te doen.
pi_146541151
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 17:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Vergeet niet dat het belastingtechnisch enorm voordelig is voor the wealthy om zogenaamd aan charity te doen.
Ook dat nog.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_146543499
quote:
Wat maakt dat nou uit voor de mensen die ermee geholpen worden?
En niks zogenaamd. Miljoenen stort hij.
  dinsdag 11 november 2014 @ 19:15:24 #292
189978 controlaltdelete
pi_146544839
Bill Gates de goedheiligman :{

http://www.engdahl.oilgeo(...)/gates_vaccines.html

vast onbetrouwbaar, uit de duim gezogen etc etc.
pi_146546753
quote:
En als ie het niet doet loopt iedereen te klagen dat ie geld aan het hoarden is.
Net of die man het OOIT goed kan doen :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146546949
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 november 2014 19:48 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En als ie het niet doet loopt iedereen te klagen dat ie geld aan het hoarden is.
Net of die man het OOIT goed kan doen :)
Sommigen mensen zullen altijd klagen en hun eigen zurigheid op andere projecteren.
  dinsdag 11 november 2014 @ 20:04:59 #295
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_146547696
quote:

[..]

Hoe doneer jij geld aan de moskee? En waarom moeten wij dat weten?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  dinsdag 11 november 2014 @ 20:05:14 #296
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146547715
quote:
Wat doe jij eigenlijk voor je medemens?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 11 november 2014 @ 20:08:07 #297
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_146547864
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 19:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Sommigen mensen zullen altijd klagen en hun eigen zurigheid op andere projecteren.
Of gewoon realistisch , je hebt ook gevallen waar je de directeur helpt aan zijn miljoenensalaris en komt het dus niet terecht bij de mensen die het nodig hebben .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 11 november 2014 @ 20:13:22 #298
189978 controlaltdelete
pi_146548115
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat doe jij eigenlijk voor je medemens?
Net als Tingo geef ik wel eens wat aan een zwerver, geef sowieso altijd mijn eurootje van het boodschappenkarretje aan de Z verkoper of aan de dove jongen bij de Dirk die daar de wagentjes en trollies beheerd :) oja en doneer maandelijks aan twee (kleine) goede doelen welke hou ik voor me. Ook nog wel eens wat gedaan voor mijn buufje destijds maar ze is er niet meer ;(
Happy now of niet genoeg?
pi_146548306
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:04 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Tingo wil polcor overkomen.
pi_146549726
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 november 2014 20:04 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Jullie moeten niks natuurlijk,dus ik hoeft niet je eerste vraag te beantwoorden.Of snap ik je verkeerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')