abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 november 2014 @ 11:15:57 #251
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_146456873
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 11:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vandaar dat je tegen vaccinatie bent? Minkukel
Moet iedereen zelf weten toch of ie vaccineert of niet? Welk standpunt men ook in dit alles heeft ik wens niemand een ziekte toe.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_146457582
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 11:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Moet iedereen zelf weten toch of ie vaccineert of niet? Welk standpunt men ook in dit alles heeft ik wens niemand een ziekte toe.
Denk je dat mensen die wonen in multiculturele gemeenschappen moeten nog banger zijn? :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 9 november 2014 @ 11:56:11 #253
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146457751
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 11:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je zei dat je je kinderen niet zou vaccineren
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 18:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

over my dead body, ik neem geen enkele vaccinatie van ze. Als ik kinderen had liet ik ze ook niet vaccineren.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 9 november 2014 @ 12:05:40 #254
189978 controlaltdelete
pi_146457984
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 11:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je zei dat je je kinderen niet zou vaccineren

[..]

Ik snap je punt niet. Net alsof mijn eventuele kinderen dan ten dode zijn opgeschreven als ik dit niet zou doen? Zit het um daar? Die post heeft verder ook weinig te doen met iemand een ziekte toewensen op een forum.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 9 november 2014 @ 12:11:14 #255
45206 Pietverdriet
pi_146458097
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 12:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik snap je punt niet. Net alsof mijn eventuele kinderen dan ten dode zijn opgeschreven als ik dit niet zou doen? Zit het um daar? Die post heeft verder ook weinig te doen met iemand een ziekte toewensen op een forum.
Echt, wat denk je dat polio met kinderen doet?
Enige idee wat Mazelen met een kind kan doen?
Difterie? Tetanus? Kinkhoest?
Echt, je kinderen vaccinatie ontzeggen, dan ben je niet alleen te dom om te poepen, je bent ook gewoon een hufter.
pi_146458251
Of de anti-bacteria handgel gebruiken. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 9 november 2014 @ 12:24:34 #257
189978 controlaltdelete
pi_146458440
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 12:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Echt, wat denk je dat polio met kinderen doet?
Enige idee wat Mazelen met een kind kan doen?
Difterie? Tetanus? Kinkhoest?
Echt, je kinderen vaccinatie ontzeggen, dan ben je niet alleen te dom om te poepen, je bent ook gewoon een hufter.
Wat denk je dat al die vaccinaties met een mens doen? De hufters zitten bij big pharma.
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 12:17 schreef Tingo het volgende:
Of de anti-bacteria handgel gebruiken. :)
Had er ook zo ene op werk, constant met die antibacterie zeepjes en doekjes in de weer en al helemaal toen de mexicaanse griep een pandemie zou worden. Op reis kom je ook vaak van die mensen tegen zodra ze iets aangeraakt hebben van marktmensen of een beestje geaaid meteen erna met hun gelletjes in de weer _O-
pi_146458487
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat denk je dat al die vaccinaties met een mens doen?
Ga je het ook nog een keer benoemen?
  zondag 9 november 2014 @ 12:42:08 #259
45206 Pietverdriet
pi_146459019
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 12:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat denk je dat al die vaccinaties met een mens doen?
Ze zorgen dat je geen polio krijgt bijvoorbeeld.
  zondag 9 november 2014 @ 12:55:13 #260
189978 controlaltdelete
pi_146459523
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ze zorgen dat je geen polio krijgt bijvoorbeeld.
Ja maar in India kregen ze er wat anders van

http://www.ninefornews.nl(...)ie-vertwaalfvoudigd/
pi_146494661
Dit is wel heel schaamteloos:

Webwinkel uit Apeldoorn vraagt 1.999 euro voor flesje anti-ebola-bronwater

De webwinkel ebola- center.com heeft een wel heel bijzonder product in de aanbieding: anti-ebola-bronwater. En het mag wat kosten: 1.999 euro per flesje.

Er bestaat tot nu toe geen geneesmiddel tegen het levensgevaarlijke ebola-virus. Toch biedt ebola-center.com zo'n wondermiddel wel aan: "Ebola-center.com bronwater houdt u virusvrij."

Tjeerd-Jan Smit (53) uit Apeldoorn verkoopt op deze webwinkel ook handschoenen, overalls en gasmaskers die moeten beschermen tegen ebola. Het anti- ebola-water werkt volgens hem omdat het bronwater is 'met speciale toevoegingen die virussen voorkomen'.

De uitvinder van het middel zou ene dr. Babajide Kassima zijn. Op internet is die man niet te vinden. Smits zakenpartner David Rusman wil niet precies vertellen hoe hij de Ghanese dokter op het spoor kwam. Waarom vertrouwt hij hem? "Je gaat uit van de goedheid van de mens. We hebben een paar gesprekken met die man gehad in Frankrijk. Toen kwam hij met dat water aan. Ik weet niet wat hij erin doet."

De heren vragen zelfs om donaties om hen te helpen in de strijd tegen ebola.

Is wat ze doen niet gewoon oplichting? Rusman: "Het is geen oplichting. Ik kan dat met 100 procent zekerheid zeggen. Het geld gaat naar Giro 555."

Smit was de laatste jaren vaker in het nieuws. In 2010 vocht hij een conflict uit met de Apeldoornse voetbalclub AGOVV. En vorig jaar maart ging Smits bedrijf Euro Computer Groep failliet. Tientallen schuldeisers dienden – vergeefs – claims in van bij elkaar ruim zes ton.

http://www.destentor.nl/r(...)-bronwater-1.4616827
  maandag 10 november 2014 @ 12:36:13 #262
45206 Pietverdriet
pi_146494751
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 12:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Heel betrouwbare bron ook
  maandag 10 november 2014 @ 12:37:40 #263
45206 Pietverdriet
pi_146494781
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:31 schreef Lavenderr het volgende:
Dit is wel heel schaamteloos:

Webwinkel uit Apeldoorn vraagt 1.999 euro voor flesje anti-ebola-bronwater

De webwinkel ebola- center.com heeft een wel heel bijzonder product in de aanbieding: anti-ebola-bronwater. En het mag wat kosten: 1.999 euro per flesje.

Er bestaat tot nu toe geen geneesmiddel tegen het levensgevaarlijke ebola-virus. Toch biedt ebola-center.com zo'n wondermiddel wel aan: "Ebola-center.com bronwater houdt u virusvrij."

Tjeerd-Jan Smit (53) uit Apeldoorn verkoopt op deze webwinkel ook handschoenen, overalls en gasmaskers die moeten beschermen tegen ebola. Het anti- ebola-water werkt volgens hem omdat het bronwater is 'met speciale toevoegingen die virussen voorkomen'.

De uitvinder van het middel zou ene dr. Babajide Kassima zijn. Op internet is die man niet te vinden. Smits zakenpartner David Rusman wil niet precies vertellen hoe hij de Ghanese dokter op het spoor kwam. Waarom vertrouwt hij hem? "Je gaat uit van de goedheid van de mens. We hebben een paar gesprekken met die man gehad in Frankrijk. Toen kwam hij met dat water aan. Ik weet niet wat hij erin doet."

De heren vragen zelfs om donaties om hen te helpen in de strijd tegen ebola.

Is wat ze doen niet gewoon oplichting? Rusman: "Het is geen oplichting. Ik kan dat met 100 procent zekerheid zeggen. Het geld gaat naar Giro 555."

Smit was de laatste jaren vaker in het nieuws. In 2010 vocht hij een conflict uit met de Apeldoornse voetbalclub AGOVV. En vorig jaar maart ging Smits bedrijf Euro Computer Groep failliet. Tientallen schuldeisers dienden – vergeefs – claims in van bij elkaar ruim zes ton.

http://www.destentor.nl/r(...)-bronwater-1.4616827
Snap niet waarom men selectief boos is op deze waterflessentrekker en niet op al die andere "alternatieve genezers" "homeopaten" "antroposofisch helers" "Helend tekenaars" en al het andere pendelgezwendel.
pi_146494812
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Snap niet waarom men selectief boos is op deze waterflessentrekker en niet op al die andere "alternatieve genezers" "homeopaten" "antroposofisch helers" "Helend tekenaars" en al het andere pendelgezwendel.
Daar heb je een punt.

Maar omdat dit 'geneeskrachtige water' specifiek op ebola gericht is postte ik het hier.
Maar hier trapt toch niemand in?
  maandag 10 november 2014 @ 12:45:32 #265
45206 Pietverdriet
pi_146494964
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar heb je een punt.

Maar omdat dit 'geneeskrachtige water' specifiek op ebola gericht is postte ik het hier.
Maar hier trapt toch niemand in?
Oh ik begrijp zeer goed waarom je het post, maar ik zie nogal selectieve opwinding in allerlei media die het normaal gesproken niet zo nauw nemen met dit soort oplichting
  maandag 10 november 2014 @ 13:01:32 #266
189978 controlaltdelete
pi_146495352
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Heel betrouwbare bron ook
Had ook niet anders verwacht zo'n opmerking. Het geld wat het gekost heeft had men beter aan hygiëne, schoner drinkwater en sanitaire voorziening voorzieningen kunnen uitgeven zoals een fatsoenlijk rioolsysteem daar heeft de lokale bevolking in India veel meer aan. Dit zorgt ook voor een daling van polio op een natuurlijke en fatsoenlijke wijze zonder nare bijwerkingen. Maar dat brengt minder geld in het laatje.
  maandag 10 november 2014 @ 13:04:26 #267
45206 Pietverdriet
pi_146495407
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Had ook niet anders verwacht zo'n opmerking. Het geld wat het gekost heeft had men beter aan hygiëne, schoner drinkwater en sanitaire voorziening voorzieningen kunnen uitgeven zoals een fatsoenlijk rioolsysteem daar heeft de lokale bevolking in India veel meer aan. Dit zorgt ook voor een daling van polio op een natuurlijke en fatsoenlijke wijze zonder nare bijwerkingen. Maar dat brengt minder geld in het laatje.
Wat jij zegt gaat nog steeds niet over het bewezen nut van vaccinatie. Edit
  maandag 10 november 2014 @ 13:08:44 #268
189978 controlaltdelete
pi_146495497
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat jij zegt gaat nog steeds niet over het bewezen nut van vaccinatie.
Ik heb te doen met kinderen van ouders die blindelings volgen wat de overheid en BP je voorschrijven en überhaupt niet eens vraagtekens zetten, maar dat is ieders keus.

[ Bericht 9% gewijzigd door Fogel op 10-11-2014 13:09:28 (reactie op iets wat al weg was) ]
  maandag 10 november 2014 @ 13:13:50 #269
45206 Pietverdriet
pi_146495626
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:08 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik heb te doen met kinderen van ouders die blindelings volgen wat de overheid en BP je voorschrijven en überhaupt niet eens vraagtekens zetten, maar dat is ieders keus.
Tja, die krijgen geen Polio, geen langzame hersendood door mazelen, etc etc, heel triest
pi_146501375
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 12:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

lol, als ze dit al niet eens kunnen snappen....

"....twee keer per jaar een prikdag waarop elke keer bijna 170 miljoen kinderen een vaccin oraal krijgen toegediend...."
pi_146501858
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Voor de gein moet je eens opzoeken wie de vaccins maakt voor India.
  maandag 10 november 2014 @ 17:05:43 #272
189978 controlaltdelete
pi_146503362
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 16:23 schreef .SP. het volgende:

[..]

Voor de gein moet je eens opzoeken wie de vaccins maakt voor India.
Had Bill Gates daar niet mee van doen? Ik kan me vergissen..
  maandag 10 november 2014 @ 17:12:14 #273
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146503577
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Had Bill Gates daar niet mee van doen? Ik kan me vergissen..
Nee die maakt dat programma waarin je dit typt.
En Verder heeft hij een liefdagigheids instelling!
http://www.gatesfoundation.org
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 10 november 2014 @ 17:41:12 #274
189978 controlaltdelete
pi_146504575
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee die maakt dat programma waarin je dit typt.
En Verder heeft hij een liefdagigheids instelling!
http://www.gatesfoundation.org
Ja maar Bill is tegenwoordig ook aan het vaccineren, hij wil natuurlijk ook iets goed doen met zijn fortuin dmv zijn alleen maar goedbedoelde foundation natuurlijk, helemaal geen achterliggende agenda vast niet. Good old Bill :)

:N

http://www.ninefornews.nl(...)om-vaccinatieschade/
  maandag 10 november 2014 @ 17:42:54 #275
45206 Pietverdriet
pi_146504622
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja maar Bill is tegenwoordig ook aan het vaccineren, hij wil natuurlijk ook iets goed doen met zijn fortuin dmv zijn alleen maar goedbedoelde foundation natuurlijk, helemaal geen achterliggende agenda vast niet. Good old Bill :)

:N

http://www.ninefornews.nl(...)om-vaccinatieschade/
Is dat weer zo een link die je post waar je het zelf niet mee eens bent?
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')