Tjonge jonge hier niet natuurlijk DOHquote:Op donderdag 6 november 2014 20:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
compleet andere regio.
BTW, poging tot angst zaaien, JIj en Lambiekje, verder heb ik nog niemand horen spreken over angst
Dat ongevaccineerde mensen zonder problemen volwassen kunnen worden in Nederland, hebben ze te danken aan de 95% van de mensen die wel gevaccineerd is. Door het hoge vaccinatiepercentage onder de bevolking kijgen ziektes geen kans om te verspreiden en daar profiteren de antivaccinatiegekkies (refo's/antroposofen/aluhoedjes) van. Dat er af en toe nog polio voorkomt op de biblebelt is omdat de vaccinatiepercentages daar relatief laag zijn waardoor het virus zich soms toch nog kan verspreiden. Ander antroposofen die vooral tussen de normale bevolking wonen komt polio zo goed als niet voor.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zo word jij als je je laat vaccineren.
Collega van mij is into vega en andere healthclubjes. Ze vertelde over iemand die hun kinderen ook nooit hebben laten vaccineren en die kids zijn inmiddels volwassen. We zullen vast allemaal geluk hebben gehad.
Wat is er zo humoristisch aan ebola? Kun je dat uitleggen ?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Tja als je door een tikkeltje humor en sarcasme al beledigd bent vraag ik me af hoe lang de tenen zijn? Lijkt me ook best lastig in het werkelijke leven maar nu gaan we offtopic.
Waar komen deze cijfertjes vandaan? Kan het niet zo goed zien. Vast het RIVM. Die sjoemelen wel vaker met cijfers om hun troep te verkopen. Inmiddels zijn er ook al virologen die dit aan de kaak stellen en met de (werkelijke?) cijfers van het CBS aankomen die beduidend lager liggen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:35 schreef oxylus11 het volgende:
[..]
Dat ongevaccineerde mensen zonder problemen volwassen kunnen worden in Nederland, hebben ze te danken aan de 95% van de mensen die wel gevaccineerd is. Door het hoge vaccinatiepercentage onder de bevolking kijgen ziektes geen kans om te verspreiden en daar profiteren de antivaccinatiegekkies (refo's/antroposofen/aluhoedjes) van. Dat er af en toe nog polio voorkomt op de biblebelt is omdat de vaccinatiepercentages daar relatief laag zijn waardoor het virus zich soms toch nog kan verspreiden. Ander antroposofen die vooral tussen de normale bevolking wonen komt polio zo goed als niet voor.
[ afbeelding ]
Ik kon even geen plaatje voor polio vinden, maar mazelen geeft hetzelfde beeld:
[ afbeelding ]
Percentage SGP stemmers
[ afbeelding ]
In welke ellende dan ook als je je humor verliest dan is het gedane zaak. Dit is goed voor de mens zijn psyche weet je welquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is er zo humoristisch aan ebola? Kun je dat uitleggen ?
Ga deze blijde boodschap in Afrika vertellen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waar komen deze cijfertjes vandaan? Kan het niet zo goed zien. Vast het RIVM. Die sjoemelen wel vaker met cijfers om hun troep te verkopen. Inmiddels zijn er ook al virologen die dit aan de kaak stellen en met de (werkelijke?) cijfers van het CBS aankomen die beduidend lager liggen.
Vroeger werd niemand gevaccineerd dat men toen als bosjes hierdoor omviel is zwaar overdreven. Ik heb die tijd nog een beetje meegemaakt. Je kreeg het gewoon, effe een paar dagen ziek net zoals vriendjes en vriendinnetjes maar niemand die er aan overleed. Of als een vriendje het had dan moest je daar maar gaan spelen hopend dat je aangestoken werd, soms wel soms niet maar nog nooit iemand aan dood gegaan.
[..]
In welke ellende dan ook als je je humor verliest dan is het gedane zaak. Dit is goed voor de mens zijn psyche weet je wel![]()
Je bent echt een pubermeisje, krijg je kritiek op een link die je post :-> Ja maar dat wil niet zeggen dat ik het er niet mee eens benquote:Op donderdag 6 november 2014 19:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Tja als je door een tikkeltje humor en sarcasme al beledigd bent vraag ik me af hoe lang de tenen zijn? Lijkt me ook best lastig in het werkelijke leven maar nu gaan we offtopic.
Denk dat daar best nog wat afgelachen wordt hoor ook al kun jij je dat niet voorstellen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga deze blijde boodschap in Afrika vertellen.
Ja, ze lachen zich dood daar.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Denk dat daar best nog wat afgelachen wordt hoor ook al kun jij je dat niet voorstellen.
Tweede fase Goedwieskapotquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ze lachen zich dood daar.
Jij hebt humor ten koste van. Dat wordt ook wel schadenfreude genoemd .
Forever young thats mequote:Op vrijdag 7 november 2014 10:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je bent echt een pubermeisje, krijg je kritiek op een link die je post :-> Ja maar dat wil niet zeggen dat ik het er niet mee eens ben
Krijg je kritiek op wat je schrijft :-> Dat was een grapje.
Het schijnt het enige te zijn wat jij wel begrijpt, inhoudelijk post je alleen maar onzin antwoordenquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:05 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Forever young thats mega jij dadelijk weer schuttingtaal posten? Je weet toch dat mensen dit doen als ze het verbaal niet meer redden?
De bronnen zijn inderdaad het RIVM en het CBS (voor de SGP-stemmers). Het wordt natuurlijk lastig om op basis van feiten te argumenteren als je overal een complot in ziet. RIVM die cijfers vervalst? Dan moet je toch met betrouwbare bronnen komen om dat te onderbouwen lijkt mij.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waar komen deze cijfertjes vandaan? Kan het niet zo goed zien. Vast het RIVM. Die sjoemelen wel vaker met cijfers om hun troep te verkopen. Inmiddels zijn er ook al virologen die dit aan de kaak stellen en met de (werkelijke?) cijfers van het CBS aankomen die beduidend lager liggen.
Vroeger werd niemand gevaccineerd dat men toen als bosjes hierdoor omviel is zwaar overdreven. Ik heb die tijd nog een beetje meegemaakt. Je kreeg het gewoon, effe een paar dagen ziek net zoals vriendjes en vriendinnetjes maar niemand die er aan overleed. Of als een vriendje het had dan moest je daar maar gaan spelen hopend dat je aangestoken werd, soms wel soms niet maar nog nooit iemand aan dood gegaan.
[..]
In welke ellende dan ook als je je humor verliest dan is het gedane zaak. Dit is goed voor de mens zijn psyche weet je wel![]()
Okee. Triest als je je zover laat gaan om je punt te maken, dit laat zien dat je over een kleinzielig denkvermogen beschikt. Ik kom wel terug als de ondergrondse er is maar die zie je steeds minder zonder hun gebeurt er geen flikker hier dat begrijpen jullie ook wel. Sterkte ermeequote:Op vrijdag 7 november 2014 11:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het schijnt het enige te zijn wat jij wel begrijpt, inhoudelijk post je alleen maar onzin antwoorden
Wat bedoel je met ondergrondse? Trollen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Okee. Triest als je je zover laat gaan om je punt te maken, dit laat zien dat je over een kleinzielig denkvermogen beschikt. Ik kom wel terug als de ondergrondse er is maar die zie je steeds minder zonder hun gebeurt er geen flikker hier dat begrijpen jullie ook wel. Sterkte ermee
Dat zullen de gelijkgestemde kritische denkers zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:19 schreef Lavenderr het volgende:
Wat bedoel je met ondergrondse? Trollen?
En lees de post van oxylus11 nu nog eens goed. Daar kun je wat van opsteken. Maar dat wil je niet he?
Met alle plezier, maar ik vrees dat het aan dovemans oren gericht is.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar is een hele goede reden voor, het is verrekte lastigMet de hedendaagse techniek is dat nog steeds niet te doen. Denk dat SP daar meer over kan vertellen, die zit meer in die materie.
Wat betekent dit? Ten opzichte waarvan zou de techniek achter hebben gelopen?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:30 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogelijk zijn? Het is nou ook weer niet zo dat in die tijd de techniek volledig achterliep alsof we het hebben over 1850 ofzo.
Niet wmb hoor. Wil het wel graag weten .quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:26 schreef .SP. het volgende:
[..]
Met alle plezier, maar ik vrees dat het aan dovemans oren gericht is.
Zelfs met de hedendaagse kennis is het onmogelijk om een de novo virus te maken. De interactie tussen virussen en de gastheer is zo ongelooflijk complex dat dat niet zomaar even te maken is.
Toont weer van volwassen gedrag iemand een ziekte toewensen. Ik gun het niemand welke ziekte dan ook.quote:Op zondag 9 november 2014 10:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hahahaha, ik hoop dat je ebola krijgt, hahahahahahah!
![]()
_!
Vandaar dat je tegen vaccinatie bent? Minkukelquote:Op zondag 9 november 2014 11:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Toont weer van volwassen gedrag iemand een ziekte toewensen. Ik gun het niemand welke ziekte dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |