abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 november 2014 @ 09:23:08 #226
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_146393045
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 20:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

compleet andere regio.

BTW, poging tot angst zaaien, JIj en Lambiekje, verder heb ik nog niemand horen spreken over angst :)
Tjonge jonge hier niet natuurlijk DOH 8)7 ... maar er zijn zat mensen die ervan overtuigd zijn dat het allemaal fear mongering is (ook ik dus) om de meute te hersenspoelen, een bepaalde manier te laten denken dus manipulatie. Dit past men ook vaak toe tijdens politieke campagnes en het werkt zoals blijkt |:(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_146393324
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 18:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Zo word jij als je je laat vaccineren.

Collega van mij is into vega en andere healthclubjes. Ze vertelde over iemand die hun kinderen ook nooit hebben laten vaccineren en die kids zijn inmiddels volwassen. We zullen vast allemaal geluk hebben gehad.
Dat ongevaccineerde mensen zonder problemen volwassen kunnen worden in Nederland, hebben ze te danken aan de 95% van de mensen die wel gevaccineerd is. Door het hoge vaccinatiepercentage onder de bevolking kijgen ziektes geen kans om te verspreiden en daar profiteren de antivaccinatiegekkies (refo's/antroposofen/aluhoedjes) van. Dat er af en toe nog polio voorkomt op de biblebelt is omdat de vaccinatiepercentages daar relatief laag zijn waardoor het virus zich soms toch nog kan verspreiden. Ander antroposofen die vooral tussen de normale bevolking wonen komt polio zo goed als niet voor.

Ik kon even geen plaatje voor polio vinden, maar mazelen geeft hetzelfde beeld:

Percentage SGP stemmers
  Moderator vrijdag 7 november 2014 @ 10:33:00 #228
249559 crew  Lavenderr
pi_146394513
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 19:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Tja als je door een tikkeltje humor en sarcasme al beledigd bent vraag ik me af hoe lang de tenen zijn? Lijkt me ook best lastig in het werkelijke leven maar nu gaan we offtopic. :*
Wat is er zo humoristisch aan ebola? Kun je dat uitleggen ?
  vrijdag 7 november 2014 @ 10:51:43 #229
189978 controlaltdelete
pi_146394975
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 09:35 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Dat ongevaccineerde mensen zonder problemen volwassen kunnen worden in Nederland, hebben ze te danken aan de 95% van de mensen die wel gevaccineerd is. Door het hoge vaccinatiepercentage onder de bevolking kijgen ziektes geen kans om te verspreiden en daar profiteren de antivaccinatiegekkies (refo's/antroposofen/aluhoedjes) van. Dat er af en toe nog polio voorkomt op de biblebelt is omdat de vaccinatiepercentages daar relatief laag zijn waardoor het virus zich soms toch nog kan verspreiden. Ander antroposofen die vooral tussen de normale bevolking wonen komt polio zo goed als niet voor.
[ afbeelding ]

Ik kon even geen plaatje voor polio vinden, maar mazelen geeft hetzelfde beeld:
[ afbeelding ]
Percentage SGP stemmers
[ afbeelding ]
Waar komen deze cijfertjes vandaan? Kan het niet zo goed zien. Vast het RIVM. Die sjoemelen wel vaker met cijfers om hun troep te verkopen. Inmiddels zijn er ook al virologen die dit aan de kaak stellen en met de (werkelijke?) cijfers van het CBS aankomen die beduidend lager liggen.

Vroeger werd niemand gevaccineerd dat men toen als bosjes hierdoor omviel is zwaar overdreven. Ik heb die tijd nog een beetje meegemaakt. Je kreeg het gewoon, effe een paar dagen ziek net zoals vriendjes en vriendinnetjes maar niemand die er aan overleed. Of als een vriendje het had dan moest je daar maar gaan spelen hopend dat je aangestoken werd, soms wel soms niet maar nog nooit iemand aan dood gegaan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat is er zo humoristisch aan ebola? Kun je dat uitleggen ?
In welke ellende dan ook als je je humor verliest dan is het gedane zaak. Dit is goed voor de mens zijn psyche weet je wel :9 :D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator vrijdag 7 november 2014 @ 10:56:13 #230
249559 crew  Lavenderr
pi_146395094
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Waar komen deze cijfertjes vandaan? Kan het niet zo goed zien. Vast het RIVM. Die sjoemelen wel vaker met cijfers om hun troep te verkopen. Inmiddels zijn er ook al virologen die dit aan de kaak stellen en met de (werkelijke?) cijfers van het CBS aankomen die beduidend lager liggen.

Vroeger werd niemand gevaccineerd dat men toen als bosjes hierdoor omviel is zwaar overdreven. Ik heb die tijd nog een beetje meegemaakt. Je kreeg het gewoon, effe een paar dagen ziek net zoals vriendjes en vriendinnetjes maar niemand die er aan overleed. Of als een vriendje het had dan moest je daar maar gaan spelen hopend dat je aangestoken werd, soms wel soms niet maar nog nooit iemand aan dood gegaan.

[..]

In welke ellende dan ook als je je humor verliest dan is het gedane zaak. Dit is goed voor de mens zijn psyche weet je wel :9 :D

Ga deze blijde boodschap in Afrika vertellen.
  vrijdag 7 november 2014 @ 10:57:42 #231
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_146395131
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 19:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Tja als je door een tikkeltje humor en sarcasme al beledigd bent vraag ik me af hoe lang de tenen zijn? Lijkt me ook best lastig in het werkelijke leven maar nu gaan we offtopic. :*
Je bent echt een pubermeisje, krijg je kritiek op een link die je post :-> Ja maar dat wil niet zeggen dat ik het er niet mee eens ben
Krijg je kritiek op wat je schrijft :-> Dat was een grapje.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 7 november 2014 @ 10:58:02 #232
189978 controlaltdelete
pi_146395137
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ga deze blijde boodschap in Afrika vertellen.
Denk dat daar best nog wat afgelachen wordt hoor ook al kun jij je dat niet voorstellen. :*
  Moderator vrijdag 7 november 2014 @ 11:03:58 #233
249559 crew  Lavenderr
pi_146395291
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Denk dat daar best nog wat afgelachen wordt hoor ook al kun jij je dat niet voorstellen. :*
Ja, ze lachen zich dood daar.
Jij hebt humor ten koste van. Dat wordt ook wel schadenfreude genoemd .
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:05:21 #234
45206 Pietverdriet
pi_146395324
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, ze lachen zich dood daar.
Jij hebt humor ten koste van. Dat wordt ook wel schadenfreude genoemd .
Tweede fase Goedwieskapot
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:05:44 #235
189978 controlaltdelete
pi_146395334
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je bent echt een pubermeisje, krijg je kritiek op een link die je post :-> Ja maar dat wil niet zeggen dat ik het er niet mee eens ben
Krijg je kritiek op wat je schrijft :-> Dat was een grapje.
Forever young thats me :9 ga jij dadelijk weer schuttingtaal posten? Je weet toch dat mensen dit doen als ze het verbaal niet meer redden?
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:09:19 #236
45206 Pietverdriet
pi_146395436
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Forever young thats me :9 ga jij dadelijk weer schuttingtaal posten? Je weet toch dat mensen dit doen als ze het verbaal niet meer redden?
Het schijnt het enige te zijn wat jij wel begrijpt, inhoudelijk post je alleen maar onzin antwoorden
pi_146395533
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 10:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

[..]

De bronnen zijn inderdaad het RIVM en het CBS (voor de SGP-stemmers). Het wordt natuurlijk lastig om op basis van feiten te argumenteren als je overal een complot in ziet. RIVM die cijfers vervalst? Dan moet je toch met betrouwbare bronnen komen om dat te onderbouwen lijkt mij.
Maar geef toe dat de kaartje vwb de vaccinatiepercentages vrij realistisch zijn. Van de biblebelt is gewoon bekend dat dat daar minder gevaccineerd wordt.
Natuurlijk is het ook zo dat je van bof, mazelen en rode hond niet zo vaak dood gaat. Jou ervaring dat je na een paar dagen weer opstaat klopt natuurlijk voor jou persoonlijk. Echter, stel je voor dat de mortaliteit 1:10.000 is voor een ziekte. De kans dat je iemand kent die er aan overlijdt is zeer klein, maar van de 200.000 kinderen die jaarlijks de ziekte krijgen worden zullen er 20 overlijden. Nu is de mortaliteit van mazelen bij jonge kinderen 1:1000, dus reken maar uit wat potentieel hieraan dood zou kunnen gaan. Voor ontwikkelingslanden ligt dit percentage op 5-10%.
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:14:53 #238
189978 controlaltdelete
pi_146395577
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het schijnt het enige te zijn wat jij wel begrijpt, inhoudelijk post je alleen maar onzin antwoorden
Okee. Triest als je je zover laat gaan om je punt te maken, dit laat zien dat je over een kleinzielig denkvermogen beschikt. Ik kom wel terug als de ondergrondse er is maar die zie je steeds minder zonder hun gebeurt er geen flikker hier dat begrijpen jullie ook wel. Sterkte ermee :6
  vrijdag 7 november 2014 @ 11:17:22 #239
45206 Pietverdriet
pi_146395641
QED
  Moderator vrijdag 7 november 2014 @ 11:19:03 #240
249559 crew  Lavenderr
pi_146395697
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Okee. Triest als je je zover laat gaan om je punt te maken, dit laat zien dat je over een kleinzielig denkvermogen beschikt. Ik kom wel terug als de ondergrondse er is maar die zie je steeds minder zonder hun gebeurt er geen flikker hier dat begrijpen jullie ook wel. Sterkte ermee :6
Wat bedoel je met ondergrondse? Trollen?

En lees de post van oxylus11 nu nog eens goed. Daar kun je wat van opsteken. Maar dat wil je niet he?
  vrijdag 7 november 2014 @ 13:57:15 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146400771
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:17 schreef Pietverdriet het volgende:
QED
QFT! :P
what a year!, and its only Januari!
pi_146403079
quote:
Op vrijdag 7 november 2014 11:19 schreef Lavenderr het volgende:
Wat bedoel je met ondergrondse? Trollen?

En lees de post van oxylus11 nu nog eens goed. Daar kun je wat van opsteken. Maar dat wil je niet he?
Dat zullen de gelijkgestemde kritische denkers zijn.
Die hier oh zo onderdrukt worden.
  vrijdag 7 november 2014 @ 15:33:33 #243
189978 controlaltdelete
pi_146403937

:{
pi_146405496
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 17:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Daar is een hele goede reden voor, het is verrekte lastig :P Met de hedendaagse techniek is dat nog steeds niet te doen. Denk dat SP daar meer over kan vertellen, die zit meer in die materie.
Met alle plezier, maar ik vrees dat het aan dovemans oren gericht is.
Zelfs met de hedendaagse kennis is het onmogelijk om een de novo virus te maken. De interactie tussen virussen en de gastheer is zo ongelooflijk complex dat dat niet zomaar even te maken is.
  vrijdag 7 november 2014 @ 23:21:59 #245
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_146420943
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 17:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet mogelijk zijn? Het is nou ook weer niet zo dat in die tijd de techniek volledig achterliep alsof we het hebben over 1850 ofzo.
Wat betekent dit? Ten opzichte waarvan zou de techniek achter hebben gelopen?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_146430564
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:26 schreef .SP. het volgende:

[..]

Met alle plezier, maar ik vrees dat het aan dovemans oren gericht is.
Zelfs met de hedendaagse kennis is het onmogelijk om een de novo virus te maken. De interactie tussen virussen en de gastheer is zo ongelooflijk complex dat dat niet zomaar even te maken is.
Niet wmb hoor. Wil het wel graag weten .
  zondag 9 november 2014 @ 10:42:46 #247
277627 Seven.
We are Borg.
pi_146456296
quote:
Hahahaha, ik hoop dat je ebola krijgt, hahahahahahah!

_O-

:')_!
Resistance is futile.
  zondag 9 november 2014 @ 10:44:15 #248
277627 Seven.
We are Borg.
pi_146456322
Die grapjes van je zijn nog tenenkrommender dan je bizarre argumentering, controlaltdelete.
Resistance is futile.
  zondag 9 november 2014 @ 11:08:50 #249
189978 controlaltdelete
pi_146456738
quote:
10s.gif Op zondag 9 november 2014 10:42 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hahahaha, ik hoop dat je ebola krijgt, hahahahahahah!

_O-

:')_!
Toont weer van volwassen gedrag iemand een ziekte toewensen. Ik gun het niemand welke ziekte dan ook.
  zondag 9 november 2014 @ 11:13:53 #250
45206 Pietverdriet
pi_146456840
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 11:08 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Toont weer van volwassen gedrag iemand een ziekte toewensen. Ik gun het niemand welke ziekte dan ook.
Vandaar dat je tegen vaccinatie bent? Minkukel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')