wie zou daar het eerste topic over geopend hebben?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Messi is een goed talent. Gaat een grote worden.
Hij is maar 1.60 of zo he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat zouden die spelers denken als ze spelers zoals messi, neymar, iniesta voor hun zien?
Lijkt me dat je dan spontaan een minderwaardigheidscomplex krijgt.
Aan Jordi vragen waar Jessica is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat zouden die spelers denken als ze spelers zoals messi, neymar, iniesta voor hun zien?
Lijkt me dat je dan spontaan een minderwaardigheidscomplex krijgt.
ga er zelf dan aanstaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
Frankie moet nog wel flink bijleren wil hij een top coach maken want hij maakt toch regelmatig opmerkelijke keuzes
Vaak zelfs een blessure nodig om de kampioenspuzzel te leggen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
Frankie moet nog wel flink bijleren wil hij een top coach maken want hij maakt toch regelmatig opmerkelijke keuzes
nee je zusje had gesquirt over m'n toetsenbordquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ben je je kwak van het toetsenbord aan het vegen ofso?
Ik weet het niet. volgens mij is hij wel uitgegroeid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb ik ook somsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja ik kreeg op mn iphone een blanco scherm
i.t.t tot fenerbache ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
i.t.t tot fenerbache ..Waar heb je het over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonder zijn groeiziekte had hij nooit zulke korte beentjes gehad en dus nooit zo kort kunnen draaien en zat hij bij bilbao op de bank.quote:
Via de webcam? Knap.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
nee je zusje had gesquirt over m'n toetsenbord
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
nee je zusje had gesquirt over m'n toetsenbord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
ohquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:51 schreef Sunri5e het volgende:
Ik wacht nog steeds op een gifje van de rare duik van Jasper.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:51 schreef Sunri5e het volgende:
Ik wacht nog steeds op een gifje van de rare duik van Jasper.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:51 schreef mrstylo het volgende:
xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kom op man geen spoilers posten ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al 2 jaar, de echte glorie is er wel af. Vind het meestal ook geen mooie wedstrijden om te kijken.quote:
Vreemd plaatje. Als vrouw lijkt me dat helemaal niet onprettig/vernederend. Zeker niet als ik de man in kwestie ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aankomend weekeindequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
van het weekend EL CLASSICO EL CLASSICCOOO RARARRRARARAARR
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 21:53:06Zo'n Messi in deze vorm zou in de eredivisie gewoon 60 goals per seizoen maken. reageer retweet
Degene die wordt genomen, is degene die gedomineerd wordt toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vreemd plaatje. Als vrouw lijkt me dat helemaal niet onprettig/vernederend. Zeker niet als ik de man in kwestie ben.
Rikquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:53 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 21:53:06Zo'n Messi in deze vorm zou in de eredivisie gewoon 60 goals per seizoen maken. reageer retweet
Ik ben voor Real dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
van het weekend EL CLASSICO EL CLASSICCOOO RARARRRARARAARR
Rik is echt een enorme nerdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:53 schreef Gramulanion het volgende:
Zo iemand kan ook alleen maar in Brabant journalist zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:53 schreef Gramulanion het volgende:
denk je?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:53 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:53 schreef Gramulanion het volgende:
60?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:53 schreef Gramulanion het volgende:
Ronaldo 85. Minstens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:53 schreef Gramulanion het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar slaat dit op?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gelijk half jaar uitgeschakeld?
Dat klopt. Helaas verklote Milik hetquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
Van Rhijn topper
Hier moet veeeeeel meer uitgehaald worden man.
veltman ok, maar kom niet aan milikquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt. Helaas verklote Milik het
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:57 schreef Adames het volgende:
[..]
veltman ok, maar kom niet aan milik
Nee, Memphis wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je Depay recent nog zien spelen?
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk dat PEC Zwolle nog beter zou verdedigen, misschien PSV zelfs
jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je Depay recent nog zien spelen?
Heeft PSV niet de minste tegendoelpunten?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
Ik denk dat PEC Zwolle nog beter zou verdedigen, misschien PSV zelfs
PSV heeft ook geen CLquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:58 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Heeft PSV niet de minste tegendoelpunten?
Bedankt zanger bob.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit topic heeft teveel cynisme.
En om Youri te jennen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:01 schreef Geo4kant het volgende:
Barca moet wel 4-0 winnen .. anders win ik geen geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
barca is opquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:59 schreef Kopsterk het volgende:
Tweede helft is, zoals verwacht, voor Ajax tot nu toe.
wat verwacht je anders met zon latent homo hondje?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:01 schreef Typisch het volgende:
andersen![]()
lulletje rozenwater is dat joh
Kan de pagina niet opvragenquote:
Dquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
wie is nou de sterspeler van barcelona?
Is dat:
A: Neymar
B: Mascherano
C: Dani Alves
of
D: Julius Cesar
Ja half uurtje ofzoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
Wat denken jullie? Zal Suarez meedoen tegen R. Madrid of niet?
Geschorst dus nee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
die vent wordt gek als die niet mee mag doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
kquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:03 schreef Adames het volgende:
[..]
die vent wordt gek als die niet mee mag doen
E: Je moederquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
Is dat:
of
Jij bent echt een teringidioot.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
ajax
jezelf vernoemen naar een wasmiddel
Eens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent echt een teringidioot.
Jezelf vernoemen naar een geflopte buitenspelerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
ajax
Zimling binnenkort.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
Is dat:
of
IsaacCuencaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
ajax
ah, de eerste ajacied boosquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent echt een teringidioot.
alorsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:05 schreef alors het volgende:
[..]
IsaacCuenca
Jezelf vernoemen naar een matige Barcelona speler
Hahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:05 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Jezelf vernoemen naar een geflopte buitenspeler
Isaac Cuenca is de beste speler die in spanje momenteel speelt, geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:05 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Jezelf vernoemen naar een geflopte buitenspeler
Ga nou maar weer ergens anders klieren of ik stuur je weer paar GIFjes uit mijn privé collectiequote:
Mijn posts zijn tenminste niet stuk voor stuk poep.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
alors
jezelf vernoemen naar poep
Ah hij is nog steeds boosquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee hoor. Waar baseer jij dat op?
Jij bent gewoon een teringidioot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
@Johannes_Vermeerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:08 schreef Typisch het volgende:
Die Snoeks praat echt een hoop stront, bijna net zo erg als Sierd de kut Vos.
Komt omdat er geen bal in de doelmond verdwijnt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:08 schreef Typisch het volgende:
Die Snoeks praat echt een hoop stront, bijna net zo erg als Sierd de kut Vos.
Nogmaals waarom denk je dat ik boos ben? Ieder normaal denkend mensen heeft toch een hekel aan idioten zoals jij?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ah hij is nog steeds boos
Hoe bevalt dat nou om zo snel op je teentjes getrapt te zijn?
oh toevallig dat het komt na zo'n opmerking, ja stop maar met onzin te verspreiden knulquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nogmaals waarom denk je dat ik boos ben? Ieder normaal denkend mensen heeft toch een hekel aan idioten zoals jij?
Rustig aan, Isaac.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oh toevallig dat het komt na zo'n opmerking, ja stop maar met onzin te verspreiden knul
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oh toevallig dat het komt na zo'n opmerking, ja stop maar met onzin te verspreiden knul
Ik denk dit al maanden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zonder die 2 goals van Barca was het nog gelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:10 schreef Kopsterk het volgende:
Scheids fluit partijdig zeg. Heeft Barca maar geluk mee.
Echt een wonder dat het nog geen 2-2 staat inderdaadquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
Blijft weer 2-0 hoorgodverdomme altijd
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wordt 1-0 of 2-0 ofzo, Barca gaat echt niet volle bak
Ze sparen voor el Clasico -.-quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
is maar de vraagquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
Hard voor je.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zeg 2-4.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:13 schreef Kopsterk het volgende:
El Ghazi. Frank heeft geen genade met Barca.
Die is heel groot Real Madrid hooligan, specifiek CR7.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:14 schreef napoleonfour het volgende:
Gaat El Ghazi straks weer huilen op twitter?
Rens, doe maar nie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
Siggy
SiggySiggy
SiggySiggy
Siggy
SiggySiggy
Siggy
Siggy
SiggySiggy
Siggy
SiggySiggy
Siggy
Mooi man!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ok dan denk ik hetzelfde ook al maanden.
viel wel mee vandaagquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
Siggy
SiggySiggy
SiggySiggy
Siggy
SiggySiggy
Siggy
Siggy
SiggySiggy
Siggy
SiggySiggy
Siggy
Te slecht voor Ajax.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
viel wel mee vandaag
en tegen twente was het ook niet slecht
Definieer beslissends.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:16 schreef Adames het volgende:
klaassen wilde elke wedstrijd iets beslissends doen
dit was toch wel een moment
twitter:Sjorrr twitterde op dinsdag 21-10-2014 om 22:12:03100.000 ofzo toeristen worden weggezongen door een paar duizend jongens die hun lievelingscavia verkracht zien worden. reageer retweet
Eigen doelpunt in blessuretijd. Zoals die van QPR tegen Liverpool.quote:
Ze zijn stukgespeeld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:18 schreef hafcfan het volgende:
Barca doe je best eensWat slaapverwekkend.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:19 schreef KingRoland het volgende:
nee echt niet !
Boeiend. Konden ze vorig seizoen ook niet. Ook niet drie jaar in Bernabeu.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax kan ook echt niks beginnen triest om te zien.
bedankt voor deze analyse, frenkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:20 schreef Geo4kant het volgende:
Net PSV afgelopen weekend, wedstrijd al gespeeld dus 2e helft weinig aan
Verwacht je niet hequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax kan ook echt niks beginnen triest om te zien.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Och...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Hou dan ook je mond als club zijnde over ambities. ''de groep overleven''.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend. Konden ze vorig seizoen ook niet. Ook niet drie jaar in Bernabeu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |