twijfelde ik tussen maar heb liever biologie eigenlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
tof
ik heb biologie laten vallen voor informatica
spijt van
Je bent toch een ecto?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
World wel genant voetballen.
Zeefuik/v. beukering tafferelen dit dat
eerste 3 gehaald op havo. Heb nog binas van middelbare school.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
biologie, natuurkunde, scheikunde, religious studies
heb wiskunde al
Lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:12 schreef supersof het volgende:
Bij aanvullende verzekeringen staat dit:
Anticonceptie (pil/ spiraal/ pessarium) vanaf 21 jaar
betekent dat dan dat je het vanaf 21 jaar vergoed krijgt en daaronder dus sowieso al?
ik ook op havoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
eerste 3 gehaald op havo. Heb nog binas van middelbare school.
oké mooiquote:
Net als Patrick Kluivert.quote:
gebruik die nog steeds wel eens bij mijn studiequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
eerste 3 gehaald op havo. Heb nog binas van middelbare school.
is wel kut, alle kennis raak je langzaam weer kwijt pfffquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook op havo
maar is 5 jaar terug bijna
Denk dat ik ga hardlopen volgende week om in 2 maanden conditie op te bouwen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net als Patrick Kluivert.
Al helemaal uitgeput na de warming up.
Inso behandelt zijn vrouwen in ieder geval een stuk beterquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net als Patrick Kluivert.
Al helemaal uitgeput na de warming up.
Hoezo? Handig tochquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
hoop wel dat religious studies niet veel over christendom gaat
Weet ik al veel van in tegenstelling tot moslims en joden en al die andere.quote:
Bijbeltje lezen elke ochtend, topshowquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet ik al veel van in tegenstelling tot moslims en joden en al die andere.
Is wel christenlijke school dus tel uit je winst.
Nee dat niet. Zat er al 2 jaar op eerst, is gewoon mn oude schoolquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijbeltje lezen elke ochtend, topshow
verschilt niet zoveel van elkaar johquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet ik al veel van in tegenstelling tot moslims en joden en al die andere.
Is wel christenlijke school dus tel uit je winst.
Hehehe, godver.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso behandelt zijn vrouwen in ieder geval een stuk beter
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
verschilt niet zoveel van elkaar joh
Islam/Midden-Oosten vond ik wel echt leuk om meer over te leren. Ook een 9 voor mijn tentamen #IkBenHelemaalGeweldigquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
verschilt niet zoveel van elkaar joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |