twijfelde ik tussen maar heb liever biologie eigenlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
tof
ik heb biologie laten vallen voor informatica
spijt van
Je bent toch een ecto?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
World wel genant voetballen.
Zeefuik/v. beukering tafferelen dit dat
eerste 3 gehaald op havo. Heb nog binas van middelbare school.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
biologie, natuurkunde, scheikunde, religious studies
heb wiskunde al
Lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:12 schreef supersof het volgende:
Bij aanvullende verzekeringen staat dit:
Anticonceptie (pil/ spiraal/ pessarium) vanaf 21 jaar
betekent dat dan dat je het vanaf 21 jaar vergoed krijgt en daaronder dus sowieso al?
ik ook op havoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
eerste 3 gehaald op havo. Heb nog binas van middelbare school.
oké mooiquote:
Net als Patrick Kluivert.quote:
gebruik die nog steeds wel eens bij mijn studiequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
eerste 3 gehaald op havo. Heb nog binas van middelbare school.
is wel kut, alle kennis raak je langzaam weer kwijt pfffquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook op havo
maar is 5 jaar terug bijna
Denk dat ik ga hardlopen volgende week om in 2 maanden conditie op te bouwen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net als Patrick Kluivert.
Al helemaal uitgeput na de warming up.
Inso behandelt zijn vrouwen in ieder geval een stuk beterquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net als Patrick Kluivert.
Al helemaal uitgeput na de warming up.
Hoezo? Handig tochquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
hoop wel dat religious studies niet veel over christendom gaat
Weet ik al veel van in tegenstelling tot moslims en joden en al die andere.quote:
Bijbeltje lezen elke ochtend, topshowquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet ik al veel van in tegenstelling tot moslims en joden en al die andere.
Is wel christenlijke school dus tel uit je winst.
Nee dat niet. Zat er al 2 jaar op eerst, is gewoon mn oude schoolquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijbeltje lezen elke ochtend, topshow
verschilt niet zoveel van elkaar johquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet ik al veel van in tegenstelling tot moslims en joden en al die andere.
Is wel christenlijke school dus tel uit je winst.
Hehehe, godver.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso behandelt zijn vrouwen in ieder geval een stuk beter
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
verschilt niet zoveel van elkaar joh
Islam/Midden-Oosten vond ik wel echt leuk om meer over te leren. Ook een 9 voor mijn tentamen #IkBenHelemaalGeweldigquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
verschilt niet zoveel van elkaar joh
haha oke okequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
fokkie ik heb vandaag echt iets RAARS gezien wacht
Wow hoogquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Islam/Midden-Oosten vond ik wel echt leuk om meer over te leren. Ook een 9 voor mijn tentamen #IkBenHelemaalGeweldig
Echt? Komt hij ook al uit de HW?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:29 schreef Typisch het volgende:
El Ghazi gescoord. Die heb ik nog eens de hand geschud op een verjaardag.
dat was echt fantastisch
Ik heb Slabbekoorn meermaals gesproken toen ie nog klein was. Ik was toen ook klein.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:29 schreef Typisch het volgende:
El Ghazi gescoord. Die heb ik nog eens de hand geschud op een verjaardag.
dat was echt fantastisch
was toen al een arrogant klote ventje
Barendrechtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, buurjongen van de vriendin van een maatje. Uit Barendrecht komt ie.
Had ik al gezien inderdaadquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.nsmbl.nl/wow-r(...)ar-op-de-rode-loper/
WTF??????
Vond haar eerst wel leuk. Maar nu wtffffff zij is gekquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ik al gezien inderdaadEcht bizar
Vind haar sowieso niet leuk. Bridget Jones
quote:
OMGG!!!!quote:
wanneer pics?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:35 schreef Crack_ het volgende:
Zooooooooooooooooooooooooooooooooo blijjj
Sympathiek volk in Den Haag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Den Haag maar dan andere wijk, en groter en zelfstandig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |