john cleese heeft een goed audioboek ingesprokenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:43 schreef Fok-it het volgende:
John Cleese, Anouk en Bill Gates in College Tour
Baas
John Cleese
ik at wel echt lekkere kebabje hequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
sinds de vergadering van #teaminsomnia
Welk audioboekquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
john cleese heeft een goed audioboek ingesproken
weet niet meer een christenboek van cs lewisquote:
ja man was leuk avondjequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik at wel echt lekkere kebabje he
Heb gewoon doorlopende van de ING. Niks mis meequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een gedoe, moet ik ook zelf doen.
was ik er ook?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja man was leuk avondje
Zitten nu allemaal weer op één lijn met elkaar
ik had doorlopende tot vorig jaar neem denk ik binnekort weerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb gewoon doorlopende van de ING. Niks mis mee
Ik heb echt bazen private verzekering.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:51 schreef supersof het volgende:
ik moet nieuwe zorgverzekering
kan nu niet eens naar alle ziekenhuizenmoet helemaal naar ede of zwolle ofzo
!!!
moet echt een beterequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb echt bazen private verzekering.
welk maatschappij danquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
moet echt een betere
heb nu ook ziek hoog eigen risico
Al die behandelingen en meds kosten ook konkoveelquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb echt bazen private verzekering.
Maandje privekliniek.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die behandelingen en meds kosten ook konkoveel
Serieus zoveel?quote:
24 uur begeleiding he kost ziek veelquote:
Waar was ze heen gevlucht?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn afkickmaatje is ook weer in de kliniek na 6 maanden
Volgende week langs gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |