SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Doe even rustig afvinken of je alles hebt dan/quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
pffff ben bang dat ik iets vergeet nu pffff
Het is maar paar dagen tochquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
rot opquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doe even rustig afvinken of je alles hebt dan/
kan ik nog wat vergetenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doe even rustig afvinken of je alles hebt dan/
vraag aan je vriendin of ze wil controlerenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
doe ik straks jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
vraag aan je vriendin of ze wil controleren
noem je haar nog vriendin of verloofdequote:
beidequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
noem je haar nog vriendin of verloofde
liefquote:
sinds de vergadering van #teaminsomniaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wow, sinds wanneer doe jij zo tegen mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |