Ah, bedankt - ik dacht dat het kuitbeen ook gevonden was. Dat de knieschijf er niet bij zat, wist ik, maar dat is natuurlijk maar een klein onderdeel dat je niet gemakkelijk terugvindt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit is gevonden (als de berichtgeving klopt):
- linkerdijbeen
- linkerscheenbeen
- stukje huid van het been
- linkervoet
→ dus geen kuitbeen en geen knieschijf
http://www.prensa.com/uho(...)os-holandesas/389400
Terschellingquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:47 schreef jackie12 het volgende:
(ik kan me een filmpje herinneren van Kris op een fiets (met sjaal) waar was dit?
Er zijn maar weinig mogelijkheden om van Bocas naar Boquete te reizen. Het normale reisschema is: veerboot van Bocas del Toro naar Almirante - bus of auto naar David - bus of auto naar Boquete. Wie met een personenauto reist kan besluiten om niet helemaal via weg 21 naar David te rijden, maar om in Gualaca rechtsaf te slaan om zo via een secundaire weg een flink stuk af te snijden. Aangenomen dat ze met de bus gingen, zijn ze via David gereden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:03 schreef jackie12 het volgende:
Weet iemand waar die massagesalon zit waar Lisanne zich had laten masseren?
En hoe zijn ze van Bocas naar Boquete gekomen op 29 maart en hoe laat?
hoe kan dat nou ??? dan moet ik zeker weer eens iets schrijven ?quote:
Je bent in ieder geval een trol en een interpunctieterrorist.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:46 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
ik zou dronken zijn, ik zou lijkschennis plegen, ik zou niet genoeg geslapen hebben,
ik zou waarschijnlijk een orgaan besteld hebben, ik zou macaber zijn, het zou schandalig zijn
wat ik geschreven had, enz enz enz enz enz
Zijn ze niet op vrijdag de 28ste van B. naar B. gereisd? Dit zijn de vluchten van komende vrijdag:quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:42 schreef Domnivoor het volgende:
Of een binnenlandse vlucht van Bocas naar David, en dan met een bus of taxi (30 min) naar Boquete.
Ja, je hebt gelijk... dat zullen ze wel niet gedaan hebben. Met de bus is het maar $30-35:quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:03 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Zijn ze niet op vrijdag de 28ste van B. naar B. gereisd? Dit zijn de vluchten van komende vrijdag:
[ afbeelding ]
Beetje prijzig, niet?
Heeft ie donor-organen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:09 schreef suddenintuition het volgende:
Weten jullie al, welke fokker er hier dadelijk jarig is ???
oohh nee, ik vergis me, dat is morgenavond om 00.00 uur
de jarige is op de 26e jarig, las ik...
sorry, dus geen feest dadelijk, morgenavond dus
Volgens onderstaande link zijn K&L in de middag van 29 maart in Boquete bij hun gastgezin aangekomen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:03 schreef jackie12 het volgende:
Weet iemand waar die massagesalon zit waar Lisanne zich had laten masseren?
En hoe zijn ze van Bocas naar Boquete gekomen op 29 maart en hoe laat?
Enig idee hoeveel FOK!kers er zijn?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:09 schreef suddenintuition het volgende:
Wat heeft dat met dit topic te maken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:09 schreef suddenintuition het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:26 schreef suddenintuition het volgende:
Ik zou deze prachtige muziek, alvast willen opdragen aan de tragische [.....] is op de meest schandalige wijze een einde aan gekomen.
Kris en Lisanne zullen rijkelijk in ons voortleven, letterlijk en figuurlijk
Jawel hoor, in dit geval zeker. Maar ik vind Sudden's post een stuk onsmakelijker dan dat gejengel, dus laat maar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:43 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Over smaak (van muziek) valt niet te twisten.
quote:"schandalig" - die snap ik niet.
"afronding" - zie ik ook niet.
"letterlijk" - is theoretisch mogelijk, al vind ik het persoonlijk wat macaber. Ik hoop niet dat je echt lijkschennis wil plegen, want zoals je misschien weet, is dat strafbaar Een andere mogelijkheid is dat je zelf in Panama op zoek gaat naar resten, maar ook in dat geval zou ik je willen adviseren deze resten, indien gevonden, over te dragen aan de autoriteiten of familie. Of heb je een orgaan besteld?
Pleur toch zelf op mens. Wat jij ook bent, trol of echt zo, debiel ben je niet. Dus je weet heel goed wat "letterlijk" betekent. Muziek (nou ja, wat heet.. ) die niet van jou is "opdragen", als vlag om voor de zoveelste keer je orgaanhandelspeculatie te promoten. Oftewel: het slagers-complot van de sensatiepers. De enige reden waarom je in dit topic gestapt bent. Het is zelfs de enige reden waarom je een FOK!-account hebt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:53 schreef suddenintuition het volgende:
`smaak ` is jou vreemd, gezien jou reactie
`schandalig ` is het woord, wat ik ook gebruik voor jou opmerkingen, in de laatste zinnen
wegens het uit zijn verband trekken, van mijn woorden
`afronding ` is de actie, die jij zou moeten bezigen, nu acuut, om hier te verdwijnen
want je hebt een verschrikkelijk karakter, als ik dat zo lees
en dit bedoel ik `letterlijk ` !
Jouw pan met gebakken toeristen-levertjes.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:46 schreef suddenintuition het volgende:
Ik vond `m echt bij de situatie, passen....
en toen kwam het : DE VLAM SLOEG IN DE PAN
Tja, dat was inderdaad onredelijk. Ik zag geen verschil met hoe je anders post.quote:ik zou dronken zijn, ik zou lijkschennis plegen, ik zou niet genoeg geslapen hebben,
Ik heb ook de vlucht van morgen (een zaterdag) bekeken. Ook die gaat niet rechtstreeks maar via Panama City. Vandaar natuurlijk de prijs. 't Is zoiets als van Amsterdam naar Groningen vliegen via Berlijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk... dat zullen ze wel niet gedaan hebben. Met de bus is het maar $30-35:
http://wikitravel.org/en/Boquete
Het was overigens zaterdag de 29e.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Ja, we hebben verse informatie nodig. In december zal er wel weer het nodige komen, als er opnieuw gezocht gaat worden.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:42 schreef Domnivoor het volgende:
Humberto Tan is de 26e jarig.
Humberto, als je meeleest: alvast gefeliciteerd![]()
Hier een overzicht van zijn interviews met de ouders van Kris en Lisanne:Bijna had ik Steffens geraden. Of Micha Kat, Wim Dankbaar en dat soort beroemde FOK!'ers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:42 schreef Domnivoor het volgende:
Hier een overzicht van zijn interviews met de ouders van Kris en Lisanne:Toch nog iemand blij. En nog wel een BN'er met oprechte interesse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eind goed, al goed.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:42 schreef Domnivoor het volgende:
Hier een overzicht van zijn interviews met de ouders van Kris en Lisanne:Kan dat wel, iemand feliciteren voordat hij jarig is? Hij is pas zondag jarig en kan morgen nog wel overlijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |