Niemand kan multitasken. Je kunt alleen heel snel afwisselend verschillende dingen na elkaar doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook multitasken hoor, alleen bij specifieke zaken.
Precies. En een vrouw bepaalde aandacht geven en voetbal kijken kan ik gewoonweg niet tegelijk. Dan kan ik niet volop genieten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niemand kan multitasken. Je kunt alleen heel snel afwisselend verschillende dingen na elkaar doen.
Precies. Al moet ik zeggen dat een vrouw toch meestal wel wint van voetbal als ze hard genoeg haar best doet. Tenzij heel spannend.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Precies. En een vrouw bepaalde aandacht geven en voetbal kijken kan ik gewoonweg niet tegelijk. Dan kan ik niet volop genieten.
Het gaat er dan toch om dat zij geniet? Anders geeft ze jou aandacht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Precies. En een vrouw bepaalde aandacht geven en voetbal kijken kan ik gewoonweg niet tegelijk. Dan kan ik niet volop genieten.
I call it a draw...Ik heb niet zo'n trek in bier eigenlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Eh... Knuffelen met kussen. Vergeten bij te zettendus samenvattend:
Alleen vs. met vrienden
Water vs. bier
Ik weet wel wat de upgrade is
Ow fijn...sterkte daarmeequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb geen plannen vanavond. Ja, misschien beginnen aan het opiniestuk waarmee mijn groepsgenoot me heeft laten stikken.
Maar je moet er wel met je hoofd bij zijn. Als je voetbal probeert te volgen kun je niet een andere complexe taak uitvoeren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Het gaat er dan toch om dat zij geniet? Anders geeft ze jou aandacht.
Hm, Barcelona - Ajax versus vrouw. Ik denk dat ik weet wie dat bij mij zou winnen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja eens. Dan ben ik ook zwak. Maar het is ook tof om een vrouw naast je te hebben die je even lekker voetbal laat kijken en niet direct na afloop van een verschrikkelijke partij zegt: "Het is maar een spelletje."quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Al moet ik zeggen dat een vrouw toch meestal wel wint van voetbal als ze hard genoeg haar best doet. Tenzij heel spannend.
Barcelona - Ajax natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:54 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, Barcelona - Ajax versus vrouw. Ik denk dat ik weet wie dat bij mij zou winnen.
Ik heb een hekel aan "het is maar een spelletje". Natuurlijk is het een spelletje, wat is dat voor non-argument. Ik ben juist boos omdat het spelletje niet goed gaat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja eens. Dan ben ik ook zwak. Maar het is ook tof om een vrouw naast je te hebben die je even lekker voetbal laat kijken en niet direct na afloop van een verschrikkelijke partij zegt: "Het is maar een spelletje."
Nee ik kan daar wel overik kan voetbal snel vergeten. Me druk maken over een verliespartij is nutteloos.
*zoemer* U gaat niet door voor de wasmachine. Maar als troost mag u in de kleine finale spelen om een waterkoker.quote:
samequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:54 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, Barcelona - Ajax versus vrouw. Ik denk dat ik weet wie dat bij mij zou winnen.
Ze zouden het zelfs beter moeten kunnen dan vrouwen, aangezien hun hersenen (gemiddeld genomen) sterker zijn gelateraliseerd. #psychgeneuzelquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook multitasken hoor, alleen bij specifieke zaken.
Verkrachting versus romantisch samen zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:54 schreef yats het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan "het is maar een spelletje". Natuurlijk is het een spelletje, wat is dat voor non-argument. Ik ben juist boos omdat het spelletje niet goed gaat.
En Vitesse - Barcelona dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:56 schreef yats het volgende:
[..]
*zoemer* U gaat niet door voor de wasmachine. Maar als troost mag u in de kleine finale spelen om een waterkoker.
Dan zit ik in het stadion, dus dan heb ik die keus niet. En andersom sla ik liever over, ik heb al genoeg slachtpartijen gezien.quote:
Vrouw kan toch ook een andere keer komen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:54 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vrouw kan toch ook een andere keer komen.
Ik vind schrijven wel leuk hoor. En mijn mening geven (anders zat ik natuurlijk niet op FOK!).quote:
Dat kan zeker, al heb ik er niet zo'n moeite mee voetbal terzijde te schuiven voor een leuke vrouwquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Droomvrouwquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wow... En zou je die thuiswedstrijd ook overslaan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:59 schreef yats het volgende:
[..]
Dan zit ik in het stadion, dus dan heb ik die keus niet. En andersom sla ik liever over, ik heb al genoeg slachtpartijen gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |