Kan niet, de optie wie het kan zien bestaat dan nietquote:Op woensdag 5 november 2014 23:19 schreef maily het volgende:
[..]
Dan verander je dat toch ook gewoon in "alleen ik" ...
Kan je het "event" niet helemaal weghalen dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:22 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Kan niet, de optie wie het kan zien bestaat dan niet
Nee, kan ook niet. Er is nergens waar ik kan klikken om te kijken of ik ''alleen ik'' kan kiezen. Ik had ook bij ''view activity log'' gekeken en daar staat het niet onder events, dus daar kan ik ook niet klikken. Heb inmiddels wel 2 klachten gerapporteerd naar ze.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:22 schreef maily het volgende:
[..]
Kan je het "event" niet helemaal weghalen dan?
Bij "wie kan mijn inhoud zien", het publiek beperken voor berichten die je hebt gedeeld?quote:Op woensdag 5 november 2014 23:27 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Nee, kan ook niet. Er is nergens waar ik kan klikken om te kijken of ik ''alleen ik'' kan kiezen. Ik had ook bij ''view activity log'' gekeken en daar staat het niet onder events, dus daar kan ik ook niet klikken. Heb inmiddels wel 2 klachten gerapporteerd naar ze.
Dag, maand en jaartal inderdaad ingesteld dat alleen ik kan zien.quote:Op woensdag 5 november 2014 23:29 schreef ChatGirl het volgende:
En bij Account Info -> Contact and Basic Info?
Dit snap ik niet zoquote:Op woensdag 5 november 2014 23:32 schreef maily het volgende:
[..]
Bij "wie kan mijn inhoud zien", het publiek beperken voor berichten die je hebt gedeeld?
quote:DEZE PAGINA IS VOOR DAVE MANTEL BETER BEKENT ALS MENNO UIT GTST OP DE 25-6-2014 WAS DAVE MANTEL VOOR HET LAATS TE ZIEN ALS MENNO IK VIND DAT HIJ TRUG MOET KOMEN IN GTST JULLIE TOG OOK
Speciaal voor FB-loze Wouter2006quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:31 schreef Wouter2006 het volgende:
Zo, nu al 3 dagen geen Facebook meer en moet zeggen: het is heerlijk.
Niet meer al die irritante berichten allemaal
Ja kijk dat bedoel ik hahaquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:43 schreef maily het volgende:
[..]
Speciaal voor FB-loze Wouter2006
[ afbeelding ]
Het account kun je gelukkig ook zo weer activeren....quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:31 schreef Wouter2006 het volgende:
Zo, nu al 3 dagen geen Facebook meer en moet zeggen: het is heerlijk.
Niet meer al die irritante berichten allemaal
Ja geloof binnen 30 dagen toch? Daarna wordt alles verwijderd (hoop ik dan).quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het account kun je gelukkig ook zo weer activeren....
oooooooh nee hequote:Bedankt *naam* voor de door jou uitgekozen bloem: de rode roos! Prachtige bloem!!
Het is mijn bedoeling om FB te vullen met bloemen om de veelvoud aan negatieve foto's en video's te doorbreken. Klik op "vind ik leuk" dan kies ik een bloem voor jou uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 november 2014 05:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn pravesie, wat doen zewat de fack joh... Doet me denken aan die griepprikchipsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja, dat is wat ze je laten denken.quote:Op zondag 9 november 2014 09:59 schreef kleineik het volgende:
Om de zakken met plastic aan te hangen
quote:
Hetzelfde laken een pakquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:05 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Ik kwam vandaag per ongeluk de pagina " ik die GEEN aangifte tegen wilders" tegen en ook al zo triest.
* Ireth mompelt mompelpatrickmompelvanmompeldemompelschoormompel....quote:KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER stel nou eens hitler had geen verschrikkelijke dingen want dan gaat mijn vlieger niet op gedaan gehele verschrikkelijke discussies tussen joden vrnmlk en pacifisme over hitler wie was dat die het DOMINO SJLOAN PAAA DIE2 NIEUWE KOEIEN OF EEN ZWITSERSE NEUTRAAL GLAGGE AAL VAN EEN DOCTOR WAT TIJDENS crisisje DU austria maar aanhield...... ja die doctor domino duwde hem onterecht en zo zocht MEIN KAMPF een system tov GAZASTROOK GASTARBEIDERSV TOV GASTARBEIDERS OLIE GAZA 1999 DE ZWITSERSE JOS MAAS BOKKERIJDERS BAAS NU EEN SYSTEM VANWEGE IK WEET MEDISCH TE VEEL TAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER MEDISCH TE VEEL TAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUTZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR MEDISCH TE VEEL TAKE OUT OFF THE SYSTEM 112 WEER MEDISCH TE VEEL TAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF URS LIFE MAAR BIJ WI NU HITLER EN ALLES VERSCHRIKKELIJK IK DOOR JOS MAAS 1WOORD NEUTRAAL BOKKERIJDER DE WAO IN BEN GE bmsht up ik nu echt nu echt beroeps diploma helemaal niet weten HOOFDKLACHT PVP ANDERS WEL MET EIGEN LASBEDRIJFJE NA TAKE OUT OFF THE SYSTEM 2006 BELOOFDE LEVI NELISSEN BINNEN GGZ REINTIGRATIE NIET UWV MAAR JAWEL GGZ WAS VAN ALLE 6 WEKENDIENSTEN VOORZIEN MAAR DIE ANDERE DRIE HADDEN DAT NIET BELOOFD MAAR IK VOOR NAAR NO 32/3 IN DEZE GEVANGENIS KWAM DUS DIE WAT NA MIJ DEZE TAKE OUT OFF URS LIFE WIL IK SYSTEM MAAR KERSTMIS ZEI honour captid honouir aint a honour my honour KERSTMIS DUURTB NOG LANG BEN JE SUICIDAL NEE IN HET KADER DAT LOST NIKS OP HEB IK luister eens ff naarMEDISCH TE VEEL TAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER stel nou eens hitler had geen verschrikkelijke dingen want dan gaat mijn vlieger niet op gedaan gehele verschrikkelijke discussies tussen joden vrnmlk en pacifisme over hitler wie was dat die het DOMINO SJLOAN PAAA DIE2 NIEUWE KOEIEN OF EEN ZWITSERSE NEUTRAAL GLAGGE AAL VAN EEN DOCTOR WAT TIJDENS crisisje DU austria maar aanhield...... ja die doctor domino duwde hem onterecht en zo zocht MEIN KAMPF een system tov GAZASTROOK GASTARBEIDERSV TOV GASTARBEIDERS OLIE GAZA 1999 DE ZWITSERSE JOS MAAS BOKKERIJDERS BAAS NU EEN SYSTEM VANWEGE IK WEET MEDISCH TE VEEL TAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER MEDISCH TE VEEL TAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUTZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR MEDISCH TE VEEL TAKE OUT OFF THE SYSTEM 112 WEER MEDISCH TE VEEL TAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF URS LIFE MAAR BIJ WI NU HITLER EN ALLES VERSCHRIKKELIJK IK DOOR JOS MAAS 1WOORD NEUTRAAL BOKKERIJDER DE WAO IN BEN GE bmsht up ik nu echt nu echt beroeps diploma helemaal niet weten HOOFDKLACHT PVP ANDERS WEL MET EIGEN LASBEDRIJFJE NA TAKE OUT OFF THE SYSTEM 2006 BELOOFDE LEVI NELISSEN BINNEN GGZ REINTIGRATIE NIET UWV MAAR JAWEL GGZ WAS VAN ALLE 6 WEKENDIENSTEN VOORZIEN MAAR DIE ANDERE DRIE HADDEN DAT NIET BELOOFD MAAR IK VOOR NAAR NO 32/3 IN DEZE GEVANGENIS KWAM DUS DIE WAT NA MIJ DEZE TAKE OUT OFF URS LIFE WIL IK SYSTEM MAAR KERSTMIS ZEI honour captid honouir aint a honour my honour KERSTMIS DUURTB NOG LANG BEN JE SUICIDAL NEE IN HET KADER DAT LOST NIKS OP HEB IK luister eens ff naarMEDISCH TE VEEL TAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 WEER stel nou eens hitler had geen verschrikkelijke dingen want dan gaat mijn vlieger niet op gedaan gehele verschrikkelijke discussies tussen joden vrnmlk en pacifisme over hitler wie was dat die het DOMINO SJLOAN PAAA DIE2 NIEUWE KOEIEN OF EEN ZWITSERSE NEUTRAAL GLAGGE AAL VAN EEN DOCTOR WAT TIJDENS crisisje DU austria maar aanhield...... ja die doctor domino duwde hem onterecht en zo zocht MEIN KAMPF een system tov GAZASTROOK GASTARBEIDERSV TOV GASTARBEIDERS OLIE GAZA 1999 DE ZWITSERSE JOS MAAS BOKKERIJDERS BAAS NU EEN SYSTEM VANWEGE IK WEET MEDISCH TE VEEL TAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXT REPEAT IK DAT SUICIDAAL DOOR 112 THE SYSTEM 112 WEER MEDISCH TE VEEL TAKE OUT OFF THE SYSTEM ZIT PRIMA DOORDACHT IN ELKAAR KASTJE NAAR DE MUUR NEXTTAKE OUT OFF URS LIFE MAAR BIJ WI NU HITLER EN ALLES VERSCHRIKKELIJK IK DOOR JOS MAAS 1WOORD NEUTRAAL BOKKERIJDER DE WAO IN BEN GE bmsht up ik nu echt nu echt beroeps diploma helemaal niet weten HOOFDKLACHT PVP ANDERS WEL MET EIGEN LASBEDRIJFJE NA TAKE OUT OFF THE SYSTEM 2006 BELOOFDE LEVI NELISSEN BINNEN GGZ REINTIGRATIE NIET UWV MAAR JAWEL GGZ WAS VAN ALLE 6 WEKENDIENSTEN VOORZIEN MAAR DIE ANDERE DRIE HADDEN DAT NIET BELOOFD MAAR IK VOOR NAAR NO 32/3 IN DEZE GEVANGENIS KWAM DUS DIE WAT NA MIJ DEZE TAKE OUT OFF URS LIFE WIL IK SYSTEM MAAR KERSTMIS ZEI honour captid honouir aint a honour my honour KERSTMIS DUURTB NOG LANG BEN JE SUICIDAL NEE IN HET KADER DAT LOST NIKS OP HEB IK luister eens ff naar system BLAME ME SYSTEM NOORD EN ZUID 112 SYSTEM VOOR NA MIJ SUICIDAL EN THEY LIE
Love the one who loves you.quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:02 schreef Ireth het volgende:
Hij paste niet eens in een screenshot!!!!
[..]
* Ireth mompelt mompelpatrickmompelvanmompeldermompelschoormompel....
Ik deed zoeken; enige hit was een keurige man met twee blonde dochtersquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:02 schreef Ireth het volgende:
Hij paste niet eens in een screenshot!!!!
[..]
* Ireth mompelt mompelpatrickmompelvanmompeldermompelschoormompel....
Dat kwam door dat gemompel, kon ik het niet meer helder uitsprekenquote:Op vrijdag 14 november 2014 00:21 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik deed zoeken; enige hit was een keurige man met twee blonde dochters
=Edit= Het is DE en geen DER
Er zaten veel zieke reacties bij onder die foto jaquote:
Euhm, opmerkingen als "fc aap" en "losgebroken van de ketenen en dan krijg je dit" zijn wel erg smerig, maar is een vergelijking met zwarte piet nou echt zo erg?quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is bedoeld als n belediging, dat maakt t erg. Het is geen kind dat in z'n onschuld n grapje maakt, t zijn volwassen mensen die willen schoppen/kwetsen.
quote:Mensen die vinden dat zwarte piet niet racistisch is mogen mij per direct verwijderen uit hun vriendenlijst. We hebben BBC world news gehaald, tussen oorlog en ebola in. Lijkt me dat t nu toch klaar moet zijn met die onzin.
Haar.quote:Op zondag 16 november 2014 23:19 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik zou graag weggaan uit zijn lijst
Volstrekt normaal inderdaad om een neger als zwarte Piet aan te spreken......quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhm, opmerkingen als "fc aap" en "losgebroken van de ketenen en dan krijg je dit" zijn wel erg smerig, maar is een vergelijking met zwarte piet nou echt zo erg?Ja, het is flauw, maar ik zie niet echt een kwetsende factor.
Dat zeg ik niet. Snap alleen de drama daarover niet. Iedereen krijgt beledigingen naar z'n hoofd geslingerd, vaak ook nog eens veel zwaardere beledigingen, maar omdat het negers betreft is het opeens heel erg of zo.quote:Op maandag 17 november 2014 08:55 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Volstrekt normaal inderdaad om een neger als zwarte Piet aan te spreken......
quote:Op maandag 17 november 2014 09:00 schreef Alexxxxx het volgende:
https://www.facebook.com/ditisietsvoorjou/posts/314772655389171
die reacties
quote:zouw die bon graag winnen en ik ben heel eerlijk geweest bij ons in schijndel zijn er 2jumbo,s maar die kleine is duurder dan die bij de rooiese hei en daar heb je veel meer keuzeses van ons had de tweede niet hoeven te komen dat is in het centrum c1000 was voor mensen met een uit kering goed koper en klanten zijn al over gelopen net als wij naar de plus of lidil of mt die zijn niet in schijndel maar wel in boxtel dat wil ik even kwijd er word bij jumbo niet gekeken naar mensen met een honger loon.socialen diensten..
ben ik gestopt.quote:meer keuzeses
en al die sjappies denken ook nog dat de jumbo hierachter zitquote:Op maandag 17 november 2014 09:00 schreef Alexxxxx het volgende:
https://www.facebook.com/ditisietsvoorjou/posts/314772655389171
die reacties
"Gisteravond is Henk M. opgepakt wegens een ernstige vorm van plagiaat. Hij bewerkt plaatjes van ons"quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Gisteravond is Henk M. opgepakt wegens een ernstige vorm van plagiaat. Hij bewerkt plaatjes van ons"
De schijndelse versie van Gollum gok ik zo.quote:Op maandag 17 november 2014 13:01 schreef afvalzak het volgende:
Die reactie zat ik ook al te lezen. Tenminste ik probeerde het. Na
[..]
ben ik gestopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2014 13:15:45 ]
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:15 schreef Poesopstokje het volgende:
Even in een spoiler, ivm herkenbaarheidWheoehwhwhahahaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Drugs are bad mmm'kayyyquote:Op dinsdag 18 november 2014 13:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wheoehwhwhahahaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als brabander uit die regio heb ik toch sterk het idee dat dit fonetisch niet helemaal kloptquote:
Er klopt helemaal niks van.quote:Op dinsdag 18 november 2014 14:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als brabander uit die regio heb ik toch sterk het idee dat dit fonetisch niet helemaal klopt
Gast! Echt...quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is bedoeld als n belediging, dat maakt t erg. Het is geen kind dat in z'n onschuld n grapje maakt, t zijn volwassen mensen die willen schoppen/kwetsen.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:30 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Toch fijn dat deze mevrouw niets tegen racisme heeft.
Excuus! Verkeerde gequote.quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhm, opmerkingen als "fc aap" en "losgebroken van de ketenen en dan krijg je dit" zijn wel erg smerig, maar is een vergelijking met zwarte piet nou echt zo erg?Ja, het is flauw, maar ik zie niet echt een kwetsende factor.
Nou, ik had ook heel even een moment van verbazing dat er geen enkele blanke gozer tussen staat.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:30 schreef Kingstown het volgende:
[ afbeelding ]
Toch fijn dat deze mevrouw niets tegen racisme heeft.
Toen ben je ook gaan typen dat je niets tegen racisme hebt ja?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:22 schreef Buurpoes het volgende:
Nou, ik had ook heel even een moment van verbazing dat er geen enkele blanke gozer tussen staat.Is dat erg? Moet ik me laten opnemen? Het viel me gewoon op.
Moet dan overal maar geforceerd juist een allochtoon of autochtoon bij gestopt worden? Je bent ook voor positieve discriminatie zeker?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nou, ik had ook heel even een moment van verbazing dat er geen enkele blanke gozer tussen staat.Is dat erg? Moet ik me laten opnemen? Het viel me gewoon op.
Nee, dat heb ik nog nooit getypt of gezegd.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toen ben je ook gaan typen dat je niets tegen racisme hebt ja?
Nee, dat hoeft niet. Maar het viel mij op. En positieve discriminatie ben ik absoluut niet voor.quote:Op woensdag 19 november 2014 07:32 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Moet dan overal maar geforceerd juist een allochtoon of autochtoon bij gestopt worden? Je bent ook voor positieve discriminatie zeker?
Ga er eens inhoudelijk op in.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:06 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Excuus! Verkeerde gequote.![]()
Was als reactie op dit bedoeld:
[..]
Die had ik 3 weken geleden al langs zien schuiven!quote:Op woensdag 19 november 2014 09:09 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Sinterklaas is het land nog niet eens uit
Sinterklaas?quote:Op woensdag 19 november 2014 12:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die had ik 3 weken geleden al langs zien schuiven!
Nee, achterlijke kneus.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga er eens inhoudelijk op in.
Die heb ik opgeslagen voor rond de Kerstdagen, maar die kan ik nu niet meer posten dusquote:Op woensdag 19 november 2014 09:09 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Sinterklaas is het land nog niet eens uit
Ja, hoor. Dan juist weer welquote:Op woensdag 19 november 2014 16:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die heb ik opgeslagen voor rond de Kerstdagen, maar die kan ik nu niet meer posten dus
A Dutch Christelijk model.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Model Cynthia timmert ook nog steeds lekker aan de weg
''Little Sneek Preview of me first latex skirt better pics coming!''
[ afbeelding ]
Nee mutsquote:Op woensdag 19 november 2014 12:47 schreef maily het volgende:
[..]
Sinterklaas?
OT: 3 weken geleden was hij nog niet eens het land in ....
Gaat ze eerst afvallen dan.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze komt uit album modeling 2010/2011quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Volgens mij is ze juist heel veel aangekomen sinds we het over haar hadden hier.
Dan is ze inderdaad veel aangekomenquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Deze komt uit album modeling 2010/2011
[ afbeelding ]
mmm lkkrquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is een mode ling?quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Deze komt uit album modeling 2010/2011
[ afbeelding ]
En ze starten nog automatisch ook, terwijl ik die optie toch echt heb uitgezetquote:Op zondag 23 november 2014 12:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben een beetje misselijk van al die video's die mensen voor elkaar op Facebook maken.
Hoi ####, ik heb een video voor je gemaakt om je te bedanken voor je vriendschap.
Hoofd naar achter, want zo trek je die keelzak strak.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word er ook kotsmisselijk van.quote:Op zondag 23 november 2014 15:53 schreef d4v1d het volgende:
Ah. we krijgen weer allemaal van die kut video's met bedankjes voor de kleine dingen bla bla bla .
Ja vreselijk irritantquote:Op zondag 23 november 2014 15:53 schreef d4v1d het volgende:
Ah. we krijgen weer allemaal van die kut video's met bedankjes voor de kleine dingen bla bla bla .
quote:Op zondag 23 november 2014 16:40 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik word er ook kotsmisselijk van.
Zo gruwelijk onpersoonlijk ook. Ik zou mij nogal miskend voelen als iemand zo'n automatisch filmpje naar mij toe zou sturen in plaats van een persoonlijk bericht te schrijven.
'Henk m' of 'HM' is een oud collega van mij. Als je hem ziet, 2 meter lang en even zo breed, klauwen als kolenschoppen en de meest mogelijke schunnige taal op het werk. En toen ging hij met de vut ontdekte photoshop en ging hij dit soort meuk makenquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2014 21:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee mutsDat plaatje
Die had ik 3 weken geleden (nog ruim vóór Sinterklaas aankwam!) al op mijn tijdlijn voorbij zien komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |