SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stevia, planten extract.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat moet ik als natuurlijk zoet zien?
Ik twijfel vaak aan zulke beweringen. Vaak gebruiken ze dan suiker uit fruit, maar zonder de vezels zijn ze nog steeds ongezond. Maar nog altijd beter dan een Mars natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Stevia, planten extract.
Quest waren echt de puurste repen die ik kon vinden gluten vrij enzo, dus ik heb redelijk hoge verwachten. Bitch better be good voor meer dan 2 euro per mini reep.
[ afbeelding ]
Als Dick Salfischberger zegt dat het zo is zal het vast waar zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik twijfel vaak aan zulke beweringen. Vaak gebruiken ze dan suiker uit fruit, maar zonder de vezels zijn ze nog steeds ongezond. Maar nog altijd beter dan een Mars natuurlijk.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:50 schreef Crip het volgende:
Bitch better be good voor meer dan 2 euro per mini reep.
Gebruik je whey of wil je dat? Als je niet vaak en intensief sport, heb je er volgens mij vrij weinig aan en kun je de stoffen net zo goed uit andere voedingsmiddelen halen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Wel goede timing want ik moest mezelf inhouden om naar de winkel te gaan en chocolade te kopen. Dus cookies and cream smaak ( wil de peanutbutter cups ook proberen) en whey protein.
Zometeen joggen
Heb ik ook besteld ja. Ik probeer elke dag min 2 uur te sporten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gebruik je whey of wil je dat? Als je niet vaak en intensief sport, heb je er volgens mij vrij weinig aan en kun je de stoffen net zo goed uit andere voedingsmiddelen halen.
Inshallah zuster, inshallahquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Als Dick Salfischberger zegt dat het zo is zal het vast waar zijn.
Dick Salfischberger - 14 oktober 2014 15:09
Beoordeling:
Beste eiwitreep dit er bestaat, lekker en geeft je de juiste eiwitten die je nodig hebt!
Dit is grappigerquote:
circumcise your chest. HAHA.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit is grappiger
Ik voor de volgende meet. Je weet mijn tactieken dan.
Haram Crip.quote:
quote:
In dit geval wel, gezien de 'd'.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is een hipstermoslima? Zijn die ook besneden?
Hey Sylvesterrr.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
In dit geval wel, gezien de 'd'..
Ik ben aspartaam gewend. De zoetigheid van stevia is "anders". Ik vind het gewoon niet lekker.quote:
Aspartaam is kei slecht voor je.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben aspartaam gewend. De zoetigheid van stevia is "anders". Ik vind het gewoon niet lekker.
Hoeveel weeg jij?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:55 schreef Crip het volgende:
Wie heeft gezonde recepten voor avondeten? Ik struggle altijd. En zo laag mogelijk in cal pls
Halloumi kaas met salade.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:55 schreef Crip het volgende:
Wie heeft gezonde recepten voor avondeten? Ik struggle altijd. En zo laag mogelijk in cal pls
Caesar salad!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:55 schreef Crip het volgende:
Jawel.quote:
Ben jij loops ofsowquote:
Omdat ik kilos eraf wil branden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel.
Snap niet zo waarom je zo focust op kcal en whanot.
Je hebt een slank postuur (voor zover ik kan zien op foto's), je beweegt genoeg (zo te lezen sport je), je let op wat je eet (te veel mijns inziens)...
Of ik heb verkeerde conclusies getrokken na je foto's, of je wil een strak (fit) lichaam. Maar ook dat laatste herken ik niet in je posts.
Je zou bijna zeggen dat ik er aandelen in heb.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ik er aandelen in heb.
Maar je moet het paar seconden op een heet pan laten en dan samen met je salade eten.
[ afbeelding ]
Wat heeft Halloumi jou aangedaan?quote:
Volgens mij heb jij nooit een foto gepost waar je volledig op te zien was en vooral foto's gepost waar je gezicht/hoofd op stond. Ik denk dat ik mijn conclusies aan de hand daarvan heb getrokken; je hebt geen bolle kop.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat ik kilos eraf wil branden.
Slank postuur? Ik? Op welke foto's heb je dat gezien?
Oh de rest is wel bol.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nooit een foto gepost waar je volledig op te zien was en vooral foto's gepost waar je gezicht/hoofd op stond. Ik denk dat ik mijn conclusies aan de hand daarvan heb getrokken; je hebt geen bolle kop.
Maar goed, het is geloof ik een vrouwending om (nog meer) te letten op het gewicht.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:55 schreef Crip het volgende:
Le me fucking hungry at the end of the day..quote:
Als je er toch zo mee bezig bent. Geef eens tips voor makkelijke ontbijten. Gaarne zonder suiker.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh de rest is wel bol.Ik doe echt niet zo veel zonder reden.
Toen de C1000 hier wegging waren al die Atkins repen afgeprijsd dus ik kocht er een paar.. een hap genomen en OMG zoooooo viessss waren die. Terwijl ik proteinbars enzo normaal gesproken wel oke vind.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh de rest is wel bol.Ik doe echt niet zo veel zonder reden.
Broodje halloumi? Nog nooit op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Le me fucking hungry at the end of the day..
Ver weg van huis..
Opzoek naar food...
Oh een zaakje waar ze broodjes verkopen..
Broodje haloumi..
''Wat is halloumi mevrouw?''
''Ja dat is kaas zóóóó lekker he''
''Oke doe dat maar *glimlach*''
Krijg het broodje
Ziet lekker uit
Crip blij..
Eet broodje
Fucking teleurgesteld
Waarom ik
Damn you halloumi
Go to hell.
Havermout a mattie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je er toch zo mee bezig bent. Geef eens tips voor makkelijke ontbijten. Gaarne zonder suiker.
Mijn eetlust is gewoon verminderd door deze comboquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
I like my wings how I like my women, covered
sorry manquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben aspartaam gewend. De zoetigheid van stevia is "anders". Ik vind het gewoon niet lekker.
Bedankt voor de tip. Ik ga het vanavond uitproberen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ik er aandelen in heb.
Maar je moet het paar seconden op een heet pan laten en dan samen met je salade eten.
[ afbeelding ]
Het is net bier, je moet het leren waa... Oh wacht dat is geen goed voorbeeld hier.quote:
die lijken me altijd zo super nep idd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen de C1000 hier wegging waren al die Atkins repen afgeprijsd dus ik kocht er een paar.. een hap genomen en OMG zoooooo viessss waren die. Terwijl ik proteinbars enzo normaal gesproken wel oke vind.
Het ligt er maar net aan hoe je het klaarmaakt. Weleens overnight oats geprobeerd? Of havermout shakes?quote:
Eiwit omelet met cherry tomaatjes en avocado. In een volkoren wrap met 20+ kaas is dat lekker.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je er toch zo mee bezig bent. Geef eens tips voor makkelijke ontbijten. Gaarne zonder suiker.
Drink jij bira?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is net bier, je moet het leren waa... Oh wacht dat is geen goed voorbeeld hier.
WANT ALLE MOSLIMS ZIJN HETZELFDE EN DIRNKEN ALLEMAAL GEEN BIER
#FREEZWARTEPIET
Ze hebben minder carbs dan die weightcare dingen, maar ik vond ze gewoon letterlijk vies.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:49 schreef Crip het volgende:
[..]
die lijken me altijd zo super nep idd.
Nope. Ik heb het wel eens gedronken trouwens, lang lang geleden. 1 keer. En dat was ook meteen de laatste keerquote:
Hoe maak je er koekjes van?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:52 schreef Crip het volgende:
Mrstylo.. havermout is lekker met juiste recept. Apple pie havermout
Je bakt stukjes appel met rozijntjes en kaneel.. als dat lekker gebakken is doe je wat soja melk erover en laat je dat heet worden. Als dat heet is dan voeg je oats toe en nog even blijven roeren. In een bord met beetje pure honing erover![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:46 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
sorry man
[..]
Bedankt voor de tip. Ik ga het vanavond uitproberen.
Terugkomend op je vraag... ik ben niet koerdisch
Nee ken ik niet. Learn mequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan hoe je het klaarmaakt. Weleens overnight oats geprobeerd? Of havermout shakes?
Ik eet maar twee keer eieren per week.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Eiwit omelet met cherry tomaatjes en avocado. In een volkoren wrap met 20+ kaas is dat lekker.
En eiwit laat je lang volzitten.
Te veel werk. Moet binnen 3min klaar zijn. 's Ochtends heb ik niet veel zin.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:52 schreef Crip het volgende:
Mrstylo.. havermout is lekker met juiste recept. Apple pie havermout
Je bakt stukjes appel met rozijntjes en kaneel.. als dat lekker gebakken is doe je wat soja melk erover en laat je dat heet worden. Als dat heet is dan voeg je oats toe en nog even blijven roeren. In een bord met beetje pure honing erover![]()
Als afwisseling. Ik eet het ook 1 a 2 x in de week en alleen het witte.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vertel wat je er van vond vanavond
[..]
Nee ken ik niet. Learn me
[..]
Ik eet maar twee keer eieren per week.
[..]
Te veel werk. Moet binnen 3min klaar zijn. 's Ochtends heb ik niet veel zin.
Hoeveel kcl eet je?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:55 schreef Crip het volgende:
Ziet er goed uit. Ff inkopen morgen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Als afwisseling. Ik eet het ook 1 a 2 x in de week en alleen het witte.
Zoals borte zei overnight oats.
Havermoutpannekoekjes. Daarop kokosrasp en bio jam.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Ff inkopen morgen.
Wat is je lengte en gewicht? Dm anders.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik probeer tussen de 1300 en 1500 per dag te eten.
Allemaal te veel werkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Havermoutpannekoekjes. Daarop kokosrasp en bio jam.
My god was zooooo lekker.
Smoothie met fruit en groenten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:12 schreef mrstylo het volgende:
Heb nu:
2x per week eieren
2x overnight oat
Nog meer tips?
Loops is een begrip dat gebruikt wordt voor de geslachtsdrift van vrouwtjes.quote:
Thanks kan ook.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Gewoon koekjes, gezond of niet maakt niet uit.
Tfoeeeeeeeeeeeeee die foto. ''een loopse teef''quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Loops is een begrip dat gebruikt wordt voor de geslachtsdrift van vrouwtjes.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Loops
Oppervlakkigheid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:24 schreef De_Guidance het volgende:
Altijd maar weer over eten en uiterlijk.
Laten we dan over voetbal hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:38 schreef De_Guidance het volgende:
Ik wil best oppervlakkig doen over mannenlichamen.
Half Nederland zat hem op te geilen deze zomer ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Laten we dan over voetbal hebben.
Wat vind je van Memphis Depay?
Probeer die weightcare dannn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:41 schreef Crip het volgende:
oke wheys cookie and cream is echt nasty. Gelukkig heb ik sample pack gehaald. ( ty montelly)
Bulent Arinc en Abdullah Gul.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:41 schreef xaban06 het volgende:
Stel Erdogan treed plotseling af (en Davutoglu ook). Wie kan zijn plek innemen? Zijn er goede/betrouwbare alternatieven?
Ik sla ze altijd op als .pngquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:41 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil over make-up praten.
En mannen, JPG maakt ook mannen make-up he!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Half Nederland zat hem op te geilen deze zomer ja.
Ik ook moet ik bekennen.
Grapppigggg.quote:
O je bedoelt van andere politieke stromingen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zijn zij niet hetzelfde? Bugun Erdogani istemeyen, Arinc/Gul u istermi?
Ik vond het zelf ook grappigquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Grapppigggg.
Maar kijk, een hele lijn voor mannen:
[ afbeelding ]
Rappen. Lameee.quote:
Geen serieuze kandidaten dus?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
O je bedoelt van andere politieke stromingen.
Lastig ja. Politici zijn ook lastig in te schatten, in de oppositie belooft men altijd gouden bergen.
Ja echt. Jean Paul G (ga niet eens de moeite doen om die achternaam te spellen) heeft gewoon een make-up lijn voor mannen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook grappig
Is dit serieus?
Vast wel. Maar we kennen ze waarschijnlijk niet.quote:
Yeterrrrquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:51 schreef xaban06 het volgende:
İşleminiz başarıyla tamamlanmıştır.
Candan Erçetin
08 Kasım 2014, 21:00
Bostancı Gösteri Merkezi
Er blijven steeds minder 'echte' mannen overquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja echt. Jean Paul G (ga niet eens de moeite doen om die achternaam te spellen) heeft gewoon een make-up lijn voor mannen.
Het werd regelmatig gekocht toen ik nog bij een webshop van een parfumerie werkte.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er blijven steeds minder 'echte' mannen over
Maak een reviewclip op youtubequote:
HA, GAAAAAAAAAAAYquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het werd regelmatig gekocht toen ik nog bij een webshop van een parfumerie werkte.
Ha, hell no. Even thuis workout net gedaan.. is kut. Ga weer vaker naar buiten is lekkerder.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Maak een reviewclip op youtube![]()
"..Heeeey youtubers, daar ben ik weer. Vandaag gaan we hebben over questbars.."
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het werd regelmatig gekocht toen ik nog bij een webshop van een parfumerie werkte.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zag je naam wel voorbijkomen. Niet stoer doen nu.
KUTWIJF. Srs. Bahquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Yetmez.
Candan Ercetin bu, man, ik zou gaan janken als ik niet zou kunnen gaan
Moet ik voor elke dag een andere outfit meenemen? He he? Is 5 outfits voor 8 dagen genoeg? Ja toch? Ik kan altijd combineren enzooquote:
Neem zo min mogelijk mee. Je gaat daar genoeg kopenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Moet ik voor elke dag een andere outfit meenemen? He he? Is 5 outfits voor 8 dagen genoeg? Ja toch? Ik kan altijd combineren enzoo
En drie schoenen is ook wel genoeg tochh
Had graag met je mee gewildquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Moet ik voor elke dag een andere outfit meenemen? He he? Is 5 outfits voor 8 dagen genoeg? Ja toch? Ik kan altijd combineren enzoo
Nigga. Is niet gezond zoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:43 schreef Crip het volgende:
Mijn dagtotaal kcl word vandaag 897. Als ik het goed heb uitgerekend. c:
Het lukt mij nooit om fatsoenlijk te pakken. Of ik neem te veel of te weinig mee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Neem zo min mogelijk mee. Je gaat daar genoeg kopen
Crip. Doe normaal. Dat is erg ongezond. Zo ga je crashen en heel vies afslanken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:43 schreef Crip het volgende:
Mijn dagtotaal kcl wordt vandaag 897. Als ik het goed heb uitgerekend. c:
8 dagen..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het lukt mij nooit om fatsoenlijk te pakken. Of ik neem te veel of te weinig mee.
Je bent aan het crashen en dat moet je niet langer dan een week doen. Je moet overigens na die week overstappen naar 1200 kcal en nog hooguit paar weken doorgaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:43 schreef Crip het volgende:
Mijn dagtotaal kcl wordt vandaag 897. Als ik het goed heb uitgerekend. c:
Dat is genoegquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maak een checklistquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het lukt mij nooit om fatsoenlijk te pakken. Of ik neem te veel of te weinig mee.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Crip. Doe normaal. Dat is erg ongezond. Zo ga je crashen en heel vies afslanken.
Je echte echte minimum is sws 1200 kcl.
I know I know. Maar is toeval..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:47 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je bent aan het crashen en dat moet je niet langer dan een week doen. Je moet overigens na die week overstappen naar 1200 kcal en nog paar weken doorgaan.
Ik doe drie schoenen. Uggs (haters gonna hate), Dr. Martens like schoenen (haters gonna hate) en een paar pumps.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is genoegQua schoenen denken aan wat je doet. Ik garandeer je dat je er 1 aan gaat doen ipv alle.
Wat ga je met pumps doen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik doe drie schoenen. Uggs (haters gonna hate), Dr. Martens like schoenen (haters gonna hate) en een paar pumps.
Ik heb drie jurkjes (en twee voor avond), een broek, een korte/short en een rokje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:47 schreef Crip het volgende:
[..]
8 dagen..
2 broeken
2 leggings.
1 jurkje
1 rokje
3 tops/truien/bloesjes.
1 jas
1 blazertje.
Laten we gelijk een Fok-meet houden in NYquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:41 schreef Che_ het volgende:
Borte ik kom ook mee naar NY. waar kan ik nog tickets halen?
Beste plek op de meeten. Laat TM het regelen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Laten we gelijk een Fok-meet houden in NY
KLM.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:41 schreef Che_ het volgende:
I say yes.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Laten we gelijk een Fok-meet houden in NY
ook al is 1000, ik wil nl ff paar weken niet zienquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
KLM.
Maar weet niet of je hem nog voor 500 krijgt.
Kruip maar in mijn koffer anders.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
ook al is 1000, ik wil nl ff paar weken niet zien
Sinds wanneer zijn jullie dan besties?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:41 schreef Che_ het volgende:
564 met iceland air. Alleen wel een tussenstop.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
ook al is 1000, ik wil nl ff paar weken niet zien
Niet jaloers doen. Jij mag mee in mijn handtas. Wel eentje van MK though.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn jullie dan besties?
Wow wat een verschil. Ik keek net voor de lol naar mijn ticket op klm, kost 1000+ nu.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
564 met iceland air. Alleen wel een tussenstop.
dit gerecht proeft naar jaloeziequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn jullie dan besties?
dan moet je me eerst in 8 stukken zagen tot ik er in pasquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kruip maar in mijn koffer anders.
hij mag van mij wereldreis makenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
564 met iceland air. Alleen wel een tussenstop.
Echt hè...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:34 schreef Che_ het volgende:
dinsdag is echt een nietszeggende dag in de week
Mini kapsalon en kleine pizza.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ik mag nog 1000kcl eten. Wat zal k eten.
hoeveel kcl eet je per dag?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:13 schreef Stimorol- het volgende:
Ik mag nog 1000kcl eten. Wat zal k eten.
beter een oude lul dan 1 die later jouw lippen eromheen krijgt..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee een jaar later werd ik geboren, toen zat jij al in je pubertijd ouwe lul.
Dudequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:17 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
beter een oude lul dan 1 die later jouw lippen eromheen krijgt..
Nog een paar jaar dan moet je de jouwe opwekken met Viagra. Gerrum.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:17 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
beter een oude lul dan 1 die later jouw lippen eromheen krijgt..
dude, im like hercules.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Nog een paar jaar dan moet je de jouwe opwekken met Viagra. Gerrum.
Volgens mij komt 1600 kcal met jouw lengte neer op 1200 voor crip. Jullie schelen bijna 30 cm.quote:
Ik beweeg nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij komt 1600 kcal met jouw lengte neer op 1200 voor crip. Jullie schelen bijna 30 cm.
Hhhhh hater!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij komt 1600 kcal met jouw lengte neer op 1200 voor crip. Jullie schelen bijna 30 cm.
ga je nog naar school of werk jij?>quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:58 schreef Crip het volgende:
Net witvis(gemarineerd in soja,sriracha, knoflook, gember, ui) gehad met paksoi, spinazi en beetje aardappel puree.Ik ga zometeen weer zumba doen denk ik.
Both. c:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
ga je nog naar school of werk jij?>
Handig als je traint.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:56 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
erm.
in ieder geval hoef ik niet aan de weight gainer
ok, thx for the advice I guessquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Handig als je traint.
Jij moet aan de vrouw, dat zal je goed doen. Mits normale
niks, je hebt vakantie das waarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Both. c:
Alleen deze week niet.
Hoezo?
Zegt miss Crash.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:10 schreef Crip het volgende:
[..]
meen je die. 1000+/- kcal.
Slechte aanvulling! ;o
ysl la nuitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:16 schreef Montelly het volgende:
Heren/Dames
Doe even mannengeur advies, ik ben inspiratieloos....
heb ik gehadquote:
paco robanne - ultra violet?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
ysl la nuit
dior homme intense
dior homme
d&g the one
Ehm. Owke?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Liever Crash dan restvlees en vet en je dagelijkse zoutbehoeften in 1 broodje.
eet jij slakken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:24 schreef Crip het volgende:
[..]
wat suggereer jij daar kleine meisje...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Laten we eerst beginnen door mij geen klein meisje te noemen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat suggereer jij daar kleine meisje...
LEES EDITquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was geen kritiek.
Iedereen begrijpt me verkeerd vandaag.
Was best nasty ook. Veel zout. Ik ga n liter koffie drinken en n uur springen. Voor de kcl.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee maar even srs, is echt slecht. Had je beter pizza kunnen eten fzo
Cool waterquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:16 schreef Montelly het volgende:
Heren/Dames
Doe even mannengeur advies, ik ben inspiratieloos....
Sommige broodjes bevatten meer zout dan we eigenlijk per dag mogen. En het is kei vettig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was best nasty ook. Veel zout. Ik ga n liter koffie drinken en n uur springen. Voor de kcl.
Ik schrap geen zout. Ben geen kaaskop man.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Sommige broodjes bevatten meer zout dan we eigenlijk per dag mogen. En het is kei vettig.
Ga doner niet meer aanraken ook al heb ik daar soms veel zin in ;c
Natuurlijk geen zout schrappen, duh. Maar te veel zout is ook bad als je broodje doner gaat eten dat screwt je zoutinname op. En daardoor ga je ook veel vocht vasthouden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik schrap geen zout. Ben geen kaaskop man.
Welnee joh, Amerikanen zijn erg aardige mensen!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yes, gelukkig weg.
@Wammes,
Uhu uhu. Begin nu wel zenuwachtig te worden.
Juan Paul Gaultier <-- is kknastyquote:
hmm...ik kan geen andere pics vinden van haarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Eerlijk dit is wel echt een butterface
Niet als je de goeie neemquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Juan Paul Gaultier <-- is kknasty
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:37 schreef Crip het volgende:
binnenkort In sha Allaah dit lichaam. Jaartje ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Die navelpiercing is opzich haalbare kaart binnen een week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee doe hoef ik niet, leluk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die navelpiercing is opzich haalbare kaart binnen een week.
Ik vin helemal hastikke mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen kb zou ik het ook zeggenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:42 schreef Crip het volgende:
Waarom zeggen jullie alleen tegen mij altijd haraam dit en dat.
Afvallen gebeurd niet in een maandje girlfrienddd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Over een jaar, zo lang vooruitblikken jemig
Amerikanen zijn niet bepaald sociaal vergeleken met Nederlanders. Vooral in een grote stad als nyc waar mensen minstens van 8 tot 8 werken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welnee joh, Amerikanen zijn erg aardige mensen!
Wij hebben erg genoten van Central Park en het natural history museum
http://www.amnh.org
Enne praatjes maken met mensen hoor, vinden ze leuk.. Het is geen Holland.
ik heb eigenlijk alleen maar positieve dingen meegemaakt daar met het volkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:49 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Amerikanen zijn niet bepaald sociaal vergeleken met Nederlanders. Vooral in een grote stad als nyc waar mensen minstens van 8 tot 8 werken.
oneluvquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
maar ik accepteer je zoals je bent he
Naw. Ze praten zomaar met je in de metro en vertellen ineens hun levensverhaal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:49 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Amerikanen zijn niet bepaald sociaal vergeleken met Nederlanders. Vooral in een grote stad als nyc waar mensen minstens van 8 tot 8 werken.
Heb ook een grote hartquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij
wallahi goede man deze, crip. Hij probeert je te beschermen tegen kwade dingen
dit. Echt, mn zusje werd boos op me omdat ik steeds terugpraatte ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Naw. Ze praten zomaar met je in de metro en vertellen ineens hun levensverhaal.
Net zo groot als mijne?quote:[..]
Heb ook een grote hart
Zullen we controleren? Stuur eens foto van je hartquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit. Echt, mn zusje werd boos op me omdat ik steeds terugpraatte ook![]()
[..]
Net zo groot als mijne?
Ha.ha.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
maar ik accepteer je zoals je bent he
het hart schijnt net zo groot als je vuist te zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zullen we controleren? Stuur eens foto van je hart
Kquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het hart schijnt net zo groot als je vuist te zijn
Ja he. Gebruikte ik vroegah ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:58 schreef Crip het volgende:
Ga nog een appel en een glas volle melk straks nemen. En dan houd ik maar 13 kcal over wat ik kan aanvullen. Ik vind helemaal mooi.
Dan heb ik dus 1187 kcl gehad vandaag.![]()
Myfitnispal is echt een handige app c:
je bent toch niet dik he...19 jaar is babyvet, je moet enkel nog opdrogen. kom terug als je 30 bentquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk alleen maar positieve dingen meegemaakt daar met het volkiedereen wilde ongevraagd helpen en maakten praatjes met mn zusje en mij.
Nou ja ik wil niet alle amerikanen over een kam scheren. Ik heb enkel ervaring met new yorkers en persoonlijk vind ik dat velen zo gehaast en gemaakt zijn. En ook zoveel gefrustreerde en gestresste mensen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Naw. Ze praten zomaar met je in de metro en vertellen ineens hun levensverhaal.
Ik ben wel dik, je hebt zelf gezien btw.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
je bent toch niet dik he...19 jaar is babyvet, je moet enkel nog opdrogen. kom terug als je 30 bent
dan is mijn hart wel erg grootquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het hart schijnt net zo groot als je vuist te zijn
Veel zijn wel fake ja, maar dat is snel iedereen wanneer je uit Nederland gaat. Bijna niemand is zo eerlijk als veel mensen in Nederland. Dus in het begin is dat zeker wennen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:03 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
Nou ja ik wil niet alle amerikanen over een kam scheren. Ik heb enkel ervaring met new yorkers en persoonlijk vind ik dat velen zo gehaast en gemaakt zijn. En ook zoveel gefrustreerde en gestresste mensen.
Foto van je vuist danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |