Wat is precies het probleem met de framerate op XBMC met een Minix X8?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Intel is goed aan het boeren met hun Bay Trails inderdaad.
Zo'n Minix wordt misschien wel de vervanger voor m'n Ouya.![]()
Zonder Android het je het framerate probleem niet meer, met zo'n SOC kun je mogelijk ook wel OpenElec XBMC erop zetten i.p.v Android XBMC app enz.
Alleen Android heeft natuurlijk wel weer het voordeel dat er veel apps voor zijn...
[..]
[..]
Nou, de Pistons dan maar eens proberen dan. Kijken hoe dit zijn.
Daar lijkt iedereen nu achteraan te rennen geloof ik...
[..]
Mag ik die inhoud van die tas.![]()
En waar voedt je die mee? Xiaomi Power Bank?
[..]
Juist handig!
Is dat nu voortaan niet bijna goedkoper dan een Raspberry PI setup met XBMC? Zo ja welke alternatieve kan je opnoemen ipv raspberry pi?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Intel is goed aan het boeren met hun Bay Trails inderdaad.
Zo'n Minix wordt misschien wel de vervanger voor m'n Ouya.![]()
Zonder Android het je het framerate probleem niet meer, met zo'n SOC kun je mogelijk ook wel OpenElec XBMC erop zetten i.p.v Android XBMC app enz.
Alleen Android heeft natuurlijk wel weer het voordeel dat er veel apps voor zijn...
De output van Android zit vast op 60 frames p/sec. Veel films en series zijn op 24fps.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:26 schreef Skiet het volgende:
Wat is precies het probleem met de framerate op XBMC met een Minix X8?
Heb zelf ook tijdelijk 2 RPI's gebruikt voor XBMC; een daarvan is vervangen door de Ouya.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:02 schreef MineraalWater het volgende:
Is dat nu voortaan niet bijna goedkoper dan een Raspberry PI setup met XBMC? Zo ja welke alternatieve kan je opnoemen ipv raspberry pi?
Ook met kitkat geef ik je niet zo veel kans op een goede werking. Bluetooth 4.0 LE lijkt niet goed te werken met Mediatek SoC's. (getest met kitkat, bt4 en Vidonn bracelet en Tommy WeLoop watch)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:06 schreef remcosw het volgende:
Mi Band binnen, echter heeft m'n G4s geen android 4.4 dus kan ik er niets mee.
Ja, daar is ook een regeling voor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:20 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hmm kan dat? Eens kijken hoe dat werkt..
Nou dat is duidelijk, Thanksquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:13 schreef Iemand91 het volgende:
Heb zelf ook tijdelijk 2 RPI's gebruikt voor XBMC; een daarvan is vervangen door de Ouya.
Met de Ouya heb je dus het framerate-probleem maar is op elk ander gebied wel superieur aan de RPI voor XBMC.
(veel sneller in menu's e.d.). Nou ja; de RPI is 100% stil; de Ouya wil je nog wel eens de fan van horen.![]()
Ik heb zo geen zin om op te zoeken wat een RPI + benodigde accessoires voor XBMC (SD-kaart, voeding etc.) kost,
maar het zal wel de Minix prijs naderen inderdaad.
Persoonlijk zou ik dan dus ook geen RPI meer gebruiken voor XBMC.
Daarom vindt ik persoonlijk nog de Minix X8-H nog het meest interessant vanwege die hack.
Plus daar zit ethernet op; IMHO ook een vereiste voor zoiets; ik wil zoiets niet via WIFI doen.
Oh, en bij die Minix zit ook nog een afstandsbediening.
Maar ik keek die ontwikkelingen even aan. Mocht er een interessant Intel X86 model komen dan kan het wel eens de opvolger van m'n Ouya worden. Windows 8 erop of gewoon OpenElec XBMC.
Alleen mis je dus (zoals m'n post eerder) wel de apps van Android; want ik heb begrepen dat dual boot (Android en Windows naast elkaar draaien) niet zomaar mogelijk is.
Dan wat anders; zijn deze autoladers te doen?
Je ziet 1000 verschillende soorten, maar deze claimen bijvoorbeeld een output van 3.1A; waar sommigen nog niet eens 1A leveren...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Heb ik ook naar gekeken, maar kloppen de afmetingen? Of valt er wel wat aan te passen? Ik ben benieuwd, hoor 't graag van je!. Ik heb 'm op 10/10 besteld.
[..]
190 x 116 x 9.5 bic (ezee)
190.5 x 119 x 10 kindle first gen.
Die paar mm verschil zal denk(hoop) ik niet veel uitmaken.
http://chinakorting.nl/quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:22 schreef hafez1234 het volgende:
Heeft iemand tips om op banggood wat korting te krijgen?
Adverteer dan ook niet met een plaatje waarbij de hele voorkant bedekt is!quote:pls be professionale, can not cover the full screen for samsung phone, the side for the phone is curve ,if cover the full screen, the glass will be curve up !1
Gewoon zoals de topicpointer en eerste alinea van dit topic melden de openingspost doornemen...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:22 schreef hafez1234 het volgende:
Heeft iemand tips om op banggood wat korting te krijgen?
En... als het gaat om bepaalde items... kan zijn dat die al voorbijgekomen waren en een eigen speciale coupon hebben... zoals laatst opgemerkt door monkey bijvoorbeeld, dat is heel even teruglezen/dit topic volgen en/of zoeken zoals in de openingspost getipt staat...quote:snippit- Banggood | 5% | Coupon | ' b185f7 ' | Onbekend | Pas inloggen na checkout
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nee, maar met deze code is het verschil $11![]()
Aanrader, zelfs zonder korting![]()
http://chinakorting.nl/co(...)-piston-coupon-code/
NewBG werkt nogquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:17 schreef Sheepcidus het volgende:
die banggood code werkt niet meer
Daarnet nog wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:17 schreef Sheepcidus het volgende:
die banggood code werkt niet meer
Dit iets voor je?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:19 schreef Miniem het volgende:
Shiz, jij hebt toch verschillende fotografiefilters? Ik zoek een neutral density filter. Heb jij die?
Hangt af van soort shipping. Again: lees de openingspost.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:21 schreef hafez1234 het volgende:
Hoe groot is de kans dat je BTW moet betalen als je iets koopt wat duurder is dan 21 euro?
Bij free shipping hoe groot is de kans als je moest schatten?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Daarnet nog wel.
[..]
Dit iets voor je?
http://www.buyincoins.com/s/cokin.html
Tegenwoordig haal ik echter alles zoals variable ND filters ofzo van Fotga in lensdiameters en dat dan van eBay.
[..]
Hangt af van soort shipping. Again: lees de openingspost.
100%, kan het alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:30 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Bij free shipping hoe groot is de kans als je moest schatten?
Linkje? Zoek er 1 voor mn ipadquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:23 schreef Goddelijker het volgende:
[ afbeelding ]
Heel doosje voor 2 Lightning-kabels
Maar ze geven geen melding met iOs 8.1
Betalen ze je niet genoeg om btw te betalen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:30 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Bij free shipping hoe groot is de kans als je moest schatten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |