Ik ken één andere china-shopper bij me op school (Hij is ironisch genoeg een chinees) maar hij besteld alleen maar bij mini en dx. Heb hem zovaak gezegd banggood, ebay etc ook eens te proberen maar gek genoeg betaalt hij graag teveel aan zijn landgenotenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:08 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het probleem is vaak dat als ze het zelf doen, dat ze er niet uit komen en dan alsnog proberen of jij het voor ze kan bestellen.
Ik ken er eigenlijk geen. Alleen m'n zwagertje aangestoken en soms m'n vriendin.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:16 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Ik ken één andere china-shopper bij me op school (Hij is ironisch genoeg een chinees) maar hij besteld alleen maar bij mini en dx. Heb hem zovaak gezegd banggood, ebay etc ook eens te proberen maar gek genoeg betaalt hij graag teveel aan zijn landgenoten
Die zijn voor vlakke stopcontacten gemaakt, of je moet er een US>EU verloop op zetten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:14 schreef Chunees het volgende:
ik heb deze van mtb binnen, maar nu zijn de contacten te kort voor in de stop contact?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Goddelijker op 22-10-2014 15:27:20 ]
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Screenshot?![]()
Ik heb alweer een extra functionaliteit toegevoegd: geeft alleen een paypal-claim-datum aan wanneer de betaling met Paypal gedaan is.
En ook een overzichtsblad met de statistieken!
Zal binnenkort eens kijken of ik het voor meerdere gebruikers geschikt kan makenquote:
jaaaaaaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wilt evt. ook mijn Excel delen?
bij mij ook 5 pakketjesquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:56 schreef rene90 het volgende:
Nice, in mijn pakket is automatisch een pakket verschenen uit China, ik heb geen track en trace code of iets ingevoerd of gevraagd om te laten zetten. Zou mooi zijn als dit automatisch zo gekoppeld wordt. Is van miniinthebox, en via postnl uit China verzonden.
Had ik laatst ook met twee xxxxNL pakketen. Maar goed vervolgens blijven ze rustig staan en updaten ze nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:56 schreef rene90 het volgende:
Nice, in mijn pakket is automatisch een pakket verschenen uit China, ik heb geen track en trace code of iets ingevoerd of gevraagd om te laten zetten. Zou mooi zijn als dit automatisch zo gekoppeld wordt. Is van miniinthebox, en via postnl uit China verzonden.
Dankquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wilt evt. ook mijn Excel delen?
Doet het zo nu en dan even niet, nu weer wel!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:46 schreef Jimbo het volgende:
17track bestaat niet meer trouwens? Of ligt dat aan mij ?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die zijn voor vlakke stopcontacten gemaakt, of je moet er een US>EU verloop op zetten.de eu stekker past niet op de contacten van de laderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trek een foto dan kunnen wij beter zien wat het probleem isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:10 schreef Chunees het volgende:
[..]
de eu stekker past niet op de contacten van de lader
David Chen is sinterklaas volgens mij bij mij bezorgen ze morgen ook een pakketjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:02 schreef remcosw het volgende:
Afzender:
David Chen
Guanlan Town Shenzhen Guangdong Chi
China
Gewicht: 40 gram
Leuk, ook een pakketje in Mijn Pakket: verwachte leverdatum morgen.
Toch heb ik het gevoel dat dit niet gaat kloppen en het morgen weer "morgen" wordt
Klopt, die hebben EU warehouse. Stond er bij enkele producten bij: verzonden vanuit EU warehouse.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:19 schreef JohnB52 het volgende:
Heb mijn bestelling binnen van mtb, maar die kwam niet uit China, maar uit Polen?
de contacten van de lader passen niet in de gaten van de eu plugquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:12 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Trek een foto dan kunnen wij beter zien wat het probleem is
mijn zwaarste pakket van de 5 is 180 grquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:12 schreef verbraakje het volgende:
[..]
David Chen is sinterklaas volgens mij bij mij bezorgen ze morgen ook een pakketje
Gewicht 70 gram
bij mij uit rotterdam of polenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:19 schreef JohnB52 het volgende:
Heb mijn bestelling binnen van mtb, maar die kwam niet uit China, maar uit Polen?
There, I fixed it.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:12 schreef verbraakje het volgende:
[..]
David Chen is Sinoklaas volgens mij bij mij bezorgen ze morgen ook een pakketje
Gewicht 70 gram
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |