___quote:Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:36 schreef l0lownkill het volgende:
Ik ben van plan de Wltoys L959 te kopen; mooi dingetje voor z'n prijs. Was al een aantal jaartjes ooit van plan een RC-autootje te halen die niet al te duur is maar ook niet al te "blikkerig". Haal hem bij focalprice weg; http://www.focalprice.com(...)l_OffRoad_Buggy.html
30 euries goedkoper als bij BG, mooie deal dus. Iemand ervaringen ermee?
quote:› Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen nog wat verder schaven en verder de tabel opmaken.
[ Bericht 40% gewijzigd door Goddelijker op 22-10-2014 00:15:08 ]
Die heb ik al gezien, maar het verschil tussen de 2 is dusdanig groot.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:00 schreef shiznuts het volgende:
Wil niet heel lullig doen, meer er circuleert al een excel-bestand, hè. Geloof in de Google docs-sferen, moet je ff topicgeschiedenis op naslaan.
[..]
___
[..]
[..]Of een review over een budget RC autootje: GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Screenshot?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:19 schreef JortK het volgende:
Ik heb trouwens geen Excel sheet, maar een hendig sjieke website thingie gemaakt waarmee ik het kan bijhouden
Potverdomme, ipv dat je naar mij linkt..quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
techmoan.com, voor al uw camera reviews.
ik had bijna die sades 903 gekocht voor t gamen. Ben toen toch voor de somic g4/ec-10 gegaan op aanraden van shiz. Voor gamen bevalt hij erg goed, voetstappen e.d. erg goed te horen waar ze vandaan komen, voor muziek vind ik hem wat tegenvallen.(ik had een creative fatality)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:54 schreef tokko1 het volgende:
Heeft iemand wel is van het merk SADES gehoord betreft sound equipment? (kopetelefoons etc).
Hoor van een chinees dat dat een populair merk is..
Specifiek hun USB 7.1 headsets.
Wel gezien, maar niet echt ervaring mee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:54 schreef tokko1 het volgende:
Heeft iemand wel is van het merk SADES gehoord betreft sound equipment? (kopetelefoons etc).
Hoor van een chinees dat dat een populair merk is..
Specifiek hun USB 7.1 headsets.
Hier ook! Muismatje binnenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:08 schreef l0lownkill het volgende:
Eerste pakketjes van mitb zijn binnen. Onder andere een doos en 20cm aan bubbeltjesplastic voor 1 pen
Chinaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:08 schreef l0lownkill het volgende:
Eerste pakketjes van mitb zijn binnen. Onder andere een doos en 20cm aan bubbeltjesplastic voor 1 pen
haha ja, inpakken kunnen ze daar echt als de beste.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:08 schreef l0lownkill het volgende:
Als je er eentje vindt.. ..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:57 schreef dj_ko het volgende:
Weet iemand ook ergens waar ik een goede iPhone 5s usb kabel kan kopen?
heb er al eens wat op e-bay besteld maar die werken niet met ios 8.x
Ja ik wel, de MIJNMINI code van een paar dagen terug!quote:
De crisis is ook te voelen in China..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:03 schreef Goddelijker het volgende:
Kreeg zojuist een envelop met een screen protector binnen. Op die envelop zat alleen een sticker met mijn naam en adres. Geen postzegels, geen 'Par avion', geen formulier voor de douane...
Het was ook wel mooi geweest als je alle bestelling met MIJNMINI op dezelfde dag binnenkreeg. Arme postbode dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:21 schreef igi0n het volgende:
[..]
Ja ik wel, de MIJNMINI code van een paar dagen terug!
Moet wel zeggen dat de pakketjes die ik vandaag binnen kreeg waren verstuurd met PostNL (Dat kan blijkbaar :p) dus die waren vrij rap hier!
Ik vind het zieliger voor hem als hij elke dag 1 schraal pakketje moet brengen hahaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Het was ook wel mooi geweest als je alle bestelling met MIJNMINI op dezelfde dag binnenkreeg. Arme postbode dan.
Blijkbaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:17 schreef igi0n het volgende:
[..]
De crisis is ook te voelen in China..
Ik heb hard op zitten lachen, bedanktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Blijkbaar.
En het vervelendste nog is, kan ook een dispute er voor aanmaken op AE:
Ik bestel:
[ afbeelding ]
En ik krijg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus daar zit qua vorm (en effectiviteit en uitstraling) nogal een verschil in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |