Ah.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:41 schreef satecl het volgende:
[..]
Wilkshir stond rechts bijna tegen de achterlijn
Hij staat gewoon helemaal verkeerd opgesteld als de bal aankomt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gebruikelijke verhaal bij Kazim weer - de duels die hij wint wordt'ie teruggefloten.
Zou een prima wissel zijn. En Te Vrede erin.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:43 schreef Muto het volgende:
Ik zou Wilkshire er lekker uithalen. Heeft toch niet echt een directe tegenstander, daar kan best Karsdorp spelen met meer voetballend vermogen.
Ik ook....quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:43 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wilkshere geel? Dat heb ik gemist.
Ik ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:43 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Klopt. verder ben ik niet ontevreden. Toch een lastige uitwedstrijd.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:45 schreef Dekatria het volgende:
Kazim mag gaan douchen, doet echt niks nuttigs.
Sloeg ook nergens op, hij hield heel even iemand vast bij de middellijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:43 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Met Mulder hadden we nu 2-0 achter gestaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:49 schreef Dekatria het volgende:
Vermeer speelt als een baas. Vertrouwen achterin, goed voor de verdedigers.
Mulder heeft ons minimaal twee kampioenschappen gekost.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:49 schreef Dekatria het volgende:
Vermeer speelt als een baas. Vertrouwen achterin, goed voor de verdedigers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |