Open dan niet!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen OP, want mobiel geopend. FOK!
Waarom pak je de lapo dan snuggere harriequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen OP, want mobiel geopend. FOK!
Ja hoor ik meer mensen zeggen dat het daar een beetje op lijkt, heb titanfall alleen nooit gedaan. Maar dat schijnt in ieder geval gelukkig geen slechte game te zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:29 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij is het gewoon titanfall zonder mechs
In het echt is het nog tragerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:34 schreef n8n het volgende:
Maken al die gadgets de gameplay niet ergelijk traag? Heb bij battlefield als ik een granaat gooi dat ik echt zit te tellen voor de animatie voorbij is en ik weer kan schieten
ik snap de pauze ook, de balans is in battlefield zeer sterk op vrijwel elk aspect al kan dat gewenning zijn. Bedoelde meer dat je straks een heel arsenaal aan gadgets hebt en alleen nog maar aan het klooien bent.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:38 schreef videonatic het volgende:
[..]
In het echt is het nog tragerer hoort ene pauze tussen anders is er geen balans.
BO1quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:39 schreef Rossdale het volgende:
Ik was na Black Ops 1 wel klaar met COD, er kwam steeds meer onzin aan perks, streaks en weet ik veel wat bij. Het is gewoon een race om als eerste een killstreak op te zetten en andere mensen af te slachten zonder dat ze er enige verdediging tegen hebben
Daarnaast zijn de maps zo klein dat je te vaak vlak bij een tegenstander spawnt en al dood bent voordat je 5 meter hebt kunnen lopen. Nee niet mijn soort game meer...
Heb vooral modern warfare 2 helemaal grijs gespeelt, daarna ook steeds iets minder geworden. Deze kan misschien wel eens verassen denk ik, al ben ik bang dat ze misschien de fout maken om qua aantal opties van wapens/kill streaks/perks door te slaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
BO1Beste cod uit de serie.
Alles er na was echt troepEn moest niks hebben van deze cod. Maar heb er nu wat redelijk wat van gezien en ziet er nog best goed uit eigenlijk. Misschien koop ik hem wel, weet het nog niet.
nee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Kan iemand mijn username aanpassen in de OP
Mw2 heb ik ook veel gespeeld. Maar daar zat wel veel bs inquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:06 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Heb vooral modern warfare 2 helemaal grijs gespeelt, daarna ook steeds iets minder geworden. Deze kan misschien wel eens verassen denk ik, al ben ik bang dat ze misschien de fout maken om qua aantal opties van wapens/kill streaks/perks door te slaan.
Bovendien klopt het onderstaande niet:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:18 schreef Jimbo het volgende:
zou sowieso niet iemand de op eens aanpassen
de games zijn al 3 maanden oud oid ?
quote:Elke maand wordt er een selectie van games toegevoegd aan de IGC - sommige zijn slechts één maand beschikbaar, terwijl andere langer deel uitmaken van de IGC.
niet meer, vroeger had je die langdurige games nog (zoals driveclub misschien voor de ps4 wordt)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Bovendien klopt het onderstaande niet:
[..]
Klopt, maar van dat beleid zijn ze al een paar maanden afgestaptquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet meer, vroeger had je die langdurige games nog (zoals driveclub misschien voor de ps4 wordt)
maar wie weet komt het weerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:35 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Klopt, maar van dat beleid zijn ze al een paar maanden afgestapt
Vond juist BO1 minder dan MW2.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
BO1Beste cod uit de serie.
Alles er na was echt troepEn moest niks hebben van deze cod. Maar heb er nu wat redelijk wat van gezien en ziet er nog best goed uit eigenlijk. Misschien koop ik hem wel, weet het nog niet.
Wie weet krijgen we volgende maand Shadow of Mordor en Destiny in de IGCquote:
Geef het twee jaar....quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:38 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Wie weet krijgen we volgende maand Shadow of Mordor en Destiny in de IGC
Volgende maand sowieso Binding of Isaac: Rebirth, best wel zin in eigenlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geef het twee jaar....
Ik hoop eigenlijk wel nog steeds op Knack in de IGC , maarja...
Veel over die naam gehoord. Als ik t zo zie is t weer een crappy indie pixelpusher.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Volgende maand sowieso Binding of Isaac: Rebirth, best wel zin in eigenlijk
Al zal 90% hier er wel weer op zeiken
Bij WiiU werkt het wel!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom pak je de lapo dan snuggere harrie
regel jij nou eens een goedkope wii u voor me.quote:
Alleen is het dus niet crappyquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Veel over die naam gehoord. Als ik t zo zie is t weer een crappy indie pixelpusher.
Maarja, wie weet verrast zn game me eens een keer
SPOILER: future gamesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met psd: http://cl.ly/Y8nj
[ Bericht 12% gewijzigd door n8n op 21-10-2014 18:29:30 ]“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Alleen de gayboys.... de game is toch te moeilijk voor ze.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Volgende maand sowieso Binding of Isaac: Rebirth, best wel zin in eigenlijk
Al zal 90% hier er wel weer op zeiken
Het was andersom, die film was er eerderquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:22 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
Sony pictures kan er ook wat van
[ afbeelding ]
Zo ga ik enkel de X1 kopen voor de nieuwe Fablequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:42 schreef Gh0stface het volgende:
Ik ga een PS4 kopen speciaal voor MK X. Can't wait![]()
De vette exclusives en multiplatform games doen natuurlijk ook geen pijn.
Gouden tijden die nooit meer terug komen.....quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:39 schreef Rossdale het volgende:
Ik was na Black Ops 1 wel klaar met COD, er kwam steeds meer onzin aan perks, streaks en weet ik veel wat bij. Het is gewoon een race om als eerste een killstreak op te zetten en andere mensen af te slachten zonder dat ze er enige verdediging tegen hebben
Daarnaast zijn de maps zo klein dat je te vaak vlak bij een tegenstander spawnt en al dood bent voordat je 5 meter hebt kunnen lopen. Nee niet mijn soort game meer...
Inderdaad, zo zondequote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gouden tijden die nooit meer terug komen.....
Gaat die eigenlijk cross-buy worden? Geen zin om daar weer 20 euro voor neer te leggen. En hopelijk heeft telltale die crappy engine een beetje gefixed.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:32 schreef Mystikvm het volgende:
The Walking Dead komt een week later, op 31 oktober
Ik ben ook lid van de club.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:41 schreef HostiHawaii het volgende:
Gisteren club Fokkers naar level 7 gereden, wilde tot 8 gaan voor de BAC Mono, maar vond het wel even welletjes.
Wat blijft dit spel toch mooi, Chili track, wordt donker, wegmarkers gloeien in de verte. Much wow!
Jammer iddquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:32 schreef Mystikvm het volgende:
The Walking Dead komt een week later, op 31 oktober
Het leven van een gamer is niet altijd makkelijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:38 schreef Ferry_1986NL het volgende:
[..]
Jammer idd![]()
Maar ik ben nu over de helft met Alien en ik krijg deze week nog Metro Redux en The Evil Within binnen. Dus heb de komende tijd nog zat te spelen. En dan komt er volgende maand ook weer een hoop uitCall of Duty Advanced Warfare (alhoewel deze nog niet helemaal zeker is), GTA V, The Walking Dead Seizoen 1 en 2 en WWE 2k15.
Dat wordt pas een moeilijke maand
Normaal heb ik dat niet zo erg omdat ik lang niet alles koop, maar deze maanden komt er toch wel veel uit wat ik ook echt wil kopenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:56 schreef janrad het volgende:
[..]
Het leven van een gamer is niet altijd makkelijk
Nou ik ben juist selectiever geworden qua games kopen. Ik koop lang niet elke game meerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:56 schreef Retarded het volgende:
Je kunt ook wat selectiever kopen he. Ik koop in deze periode meestal 2 games fullprice, eentje voor MP en eentje voor SP. Heeeel soms 3 games, afhankelijk van hoe kort de SPs zijn. Voor mij is het nu alleen CoD en Assassins Creed, mits de recensies goed zijn. De rest koop ik wel als ze straks 3 tientjes worden
Waar haal jij games voor zulke prijzen ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:39 schreef Ferry_1986NL het volgende:
[..]
Normaal heb ik dat niet zo erg omdat ik lang niet alles koop, maar deze maanden komt er toch wel veel uit wat ik ook echt wil kopen![]()
Maar ik ga ze sowieso niet meteen op dag 1 kopen. Bedoel ben pas over de helft met Alien en ik moet nog beginnen met The Evil Within en Metro Redux als die op de mat ploffenDaarbij heb ik Alien Isolation en The Evil Within beide voor 35 euro gekocht. Dan valt het op zich nog wel mee als je voor zulke prijzen ''nieuwe'' games kan kopen
Als je even wat geduld heb dan kan het je echt veel geld besparen.
Ben achteraf wel blij dat ik Borderlands The Pre-Sequel niet gekocht heb. Zat daar nog aan te denken omdat ik Borderlands wel tof vind, maar er gaat daar zoveel tijd in zitten. En ik ben ook niet iemand die hele dagen gaat gamen
Dat vraag ik mij ook afquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:05 schreef janrad het volgende:
[..]
Waar haal jij games voor zulke prijzen ?
ik gok usa storequote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:05 schreef janrad het volgende:
[..]
Waar haal jij games voor zulke prijzen ?
Jij zit ook op XBW geloof ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:12 schreef Ferry_1986NL het volgende:
Ja officieel 2ehandsMaar de games die ik pas heb gekocht zien er echt nog perfect uit met en zelfs met ongebruikte codes. Mits je wel een beetje goed zoekt en een betrouwbaar persoon neemt. Ik zeg niet dat ik nou een speciaal adresje heb op Marktplaats, maar ken wat mensen waar ik in het verleden (met de Xbox 360 bijvoorbeeld) vaker wat gekocht heb en weet dat het gewoon in orde is
![]()
Daarom zei ik ook als je een paar dagen geduld heb en goed zoekt, dat je dan nieuwe games voor de helft van de nieuwprijs kan kopenIk heb wat dat betreft nooit echt haast om een game op dag 1 al binnen te hebben.
alsof je ooit op nog online bentquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:46 schreef Typisch het volgende:
Ik wil morgen een headset gaan kopen, welke headsets gebruiken jullie voor je PS4? Hij moet ook op mijn PC te gebruiken zijn.
ik zal je eens advies geven.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beetje druk de laatste tijd.Geef mij dan gewoon advies ipv zeiken joh, eikel!
beetje aan alle 3quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zal je eens advies geven.
spendeer je geld aan feyenoord en bier ipv zn crappy headset.
kut typisch.
waar ben je morgen?quote:
14.gifquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga bij maatjes in rotterdam kijken, lekker met een mannetje of 10-15 in een pauper flatje
die AKG of Sony gold headsetquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
nu is mijn vraag naar de achtergrond verdreven
Toch maar gekocht ja? Beste marketing stunt ooitquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:10 schreef Rossdale het volgende:
Stiekem toch best tof dat Driveclub
Het doet me alleen wel ontzettend veel aan NFS Shift denken.
sony goldquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:46 schreef Typisch het volgende:
Ik wil morgen een headset gaan kopen, welke headsets gebruiken jullie voor je PS4? Hij moet ook op mijn PC te gebruiken zijn.
Wat doe je nou allemaal man, heb je nu driveclub?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:10 schreef Rossdale het volgende:
Stiekem toch best tof dat Driveclub
Het doet me alleen wel ontzettend veel aan NFS Shift denken.
2e hands voor een prikkiequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Toch maar gekocht ja? Beste marketing stunt ooit
Jep! En BF4quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Wat doe je nou allemaal man, heb je nu driveclub?![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:39 schreef Typisch het volgende:
http://www.nedgame.nl/pla(...)?utm_source=tweakers
Besteld.
Diezelfde heb ik in het geheel zwart destijds voor 45,- gekocht voor PS3, helaas alle verpakking weggeflikkerd dus geen idee of het dezelfde is. Of dat dit echt een nieuwere betere is, maar hij bevalt mij erg goed!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:39 schreef Typisch het volgende:
Besteld.
Dat was een anderequote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Diezelfde heb ik in het geheel zwart destijds voor 45,- gekocht voor PS3, helaas alle verpakking weggeflikkerd dus geen idee of het dezelfde is. Of dat dit echt een nieuwere betere is, maar hij bevalt mij erg goed!
Mwah, ik vind de PS4 versie er niet bepaald indrukwekkend uitzien, als je die textures enzo bekijkt...quote:
Het is ook niet echt een game voor graphicsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, ik vind de PS4 versie er niet bepaald indrukwekkend uitzien, als je die textures enzo bekijkt...
Goede koopquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:39 schreef Typisch het volgende:
Besteld.
Nee, maar dan nog verwacht je wel ene groter verschil dan dit, en als je die textures van de vloer enzo ziet op de PS4 in het begin, dan is dat gewoon niet next-gen waardig.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een game voor graphics![]()
Verder ziet het er wat meer afgewerkt uit op de PS4
als je source= nou ff weghaaltquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:39 schreef Typisch het volgende:
Besteld.
pics van je tetten headsetquote:
quote:
twitter:PlayStationEU twitterde op donderdag 23-10-2014 om 21:00:12NEWS: PS4 software update 'Masamune' (2.0) available Tuesday 28 October. Includes SharePlay, USB Music player + more! http://t.co/DsfntoyRZz reageer retweet
Tofquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:14 schreef SanAnt het volgende:
twitter:PlayStationEU twitterde op donderdag 23-10-2014 om 21:00:12NEWS: PS4 software update 'Masamune' (2.0) available Tuesday 28 October. Includes SharePlay, USB Music player + more! http://t.co/DsfntoyRZz reageer retweet
In een party heb je daar een setting voorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:12 schreef defokkingfoker het volgende:
Vraagje,
Is het mogelijk om ergens chat geluiden hoger te zetten? Op mijn headset heb ik altijd het gamegeluid op rond de 80% en het chatgeluid op 100% maar dan hoor ik andere spelers nog steeds heel zacht. Om andere spelers goed te horen moet ik dan altijd via mijn headset het gamegeluid naar rond de 30% doen.
Hier had ik namelijk geen problemen mee op mijn ps3, dus misschien ligt het aan de instellingen van de ps4?
Dat weet ik, dan zet voice audio ook op priority maar dan blijven de stemmen laag en de gameaudio hoogquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
In een party heb je daar een setting voor
Naar rechts is game sound prio en naar links party (het staat er verkeerd om ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:49 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dat weet ik, dan zet voice audio ook op priority maar dan blijven de stemmen laag en de gameaudio hoog
Dacht dat er ergens misschien een setting is om voiceaudio altijd hoog te houden, ook wanneer ik niet in een party zit en de chat van bijvoorbeeld bf4 gebruik hoor ik mensen amper..
Hier heb ik namelijk helemaal geen last van op mijn ps3
Zeer welkome toevoeging, al vind ik de OST bij bijvoorbeeld Destiny of het geluid bij The Last of Us ook wel tof.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Eindelijk muziek tijdens gamen(als ik headset op heb)
Mjah, ik wil .mkv support, en dan ook gewoon dat het geupdate wordt met de nieuwste codecs enzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:14 schreef SanAnt het volgende:
Wie heeft er nou nog MP3'tjes? Het is verdomme geen 2008 meer!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:14 schreef SanAnt het volgende:
lekker man, je eigen muziek tijdens het gamen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wie heeft er nou nog MP3'tjes? Het is verdomme geen 2008 meer!
Ik ben al helemaal van de streaming.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
lekker man, je eigen muziek tijdens het gamen.
Hij speelt op easy, zèlfs Roy kan datquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:45 schreef speknek het volgende:
SharePlay
Met zn allen Notrious_Roys game crashen en dan lachen over hoe slecht hij is.
Dan koop je een mediaplayerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 02:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, ik wil .mkv support, en dan ook gewoon dat het geupdate wordt met de nieuwste codecs enzo.
In welk opzicht? Mijn bluetooth toetsenbord doet het perfectquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:34 schreef 7nightwing7 het volgende:
Zou Bluetooth support ooit nog uitkomen ?
Mijn vrije tijdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:08 schreef Koopsie het volgende:
Nog 20 dagen - AC Unity
Nog 25 dagen - GTA
Nog 25 dagen - FarCry 4
Nog 27 dagen - Dragon Age Inquisition
Nog 33 dagen - Little Big Planet
Damnmijn portomonee
En dan vergeet je nog call of duty, pes en the crewquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:08 schreef Koopsie het volgende:
Nog 20 dagen - AC Unity
Nog 25 dagen - GTA
Nog 25 dagen - FarCry 4
Damnmijn portomonee
Beetje dom als je dat ook zo koopt....quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:08 schreef Koopsie het volgende:
Nog 20 dagen - AC Unity
Nog 25 dagen - GTA
Nog 25 dagen - FarCry 4
Damnmijn portomonee
Inderdaad, over het algemeen heb ik sowieso geen tijd voor twee singeplayer gamesquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Beetje dom als je dat ook zo koopt....
Koop je AC en speel je die uit, dan tegen die tijd is FC4 wel cheaper (GTA heeft iedereen al gespeeld) en als je FC4 3 weken gespeeld hebt is 2e hands DAi ook wel weer goedkoop op te pikken. Zeker omdat er een kind is dat hem koopt om de trailer en niet beseft dat het een pittige game is.
Als ik me kan inhoudenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Koop je AC en speel je die uit, dan tegen die tijd is FC4 wel cheaper (GTA heeft iedereen al gespeeld) en als je FC4 3 weken gespeeld hebt is 2e hands DAi ook wel weer goedkoop op te pikken. Zeker omdat er een kind is dat hem koopt om de trailer en niet beseft dat het een pittige game is.
Ach, je moet het ook zelf weten. Je bent een dief van je eigen portomonaie als je de games allemaal op releasedag koopt, maar ieder zn dingquote:
Ja ga ik ook doen waarschijnlijk. Alleen eerste half jaar van 2015 gaat denk ik nog wel beter worden als deze kerst: metal gear, bloodborne, the witcher, project cars, the division, the order, batman, en misschien uncharted 4 nog. Groot verschil met dit jaar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:45 schreef n8n het volgende:
Haal GTA dan over een jaar voor twee tientjes. Of in zo'n periode dat er geen games uitkomen. Nu zit je met de kerst dat alle big name games uitkomen, over een half jaar is dat veel minder.
Zo was ik het wel van plan jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mijn levenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:08 schreef Koopsie het volgende:
Nog 20 dagen - AC Unity
Nog 25 dagen - GTA
Nog 25 dagen - FarCry 4
Damnmijn portomonee
Sterf gaylord. PES gaat hoger scoren dan FIFA dit jaar. Mark my words.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
PES
Een voetbalgame in november uitbrengen
Mooi lijstje idd. Nu nog een PS4.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:08 schreef Koopsie het volgende:
Nog 20 dagen - AC Unity
Nog 25 dagen - GTA
Nog 25 dagen - FarCry 4
Damnmijn portomonee
PES is en blijft vergane glorie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Sterf gaylord. PES gaat hoger scoren dan FIFA dit jaar. Mark my words.
enige dat FIFA met voetbal te maken heeft is de licentiequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
PES is en blijft vergane glorie.
Dat zeiden ten tijden van PES 6 ook van FIFAquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waarom jij uberhaupt een PS4 hebtquote:
iets dat nooit geweest is kan niet vergaan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zeiden ten tijden van PES 6 ook van FIFA
Dat zullen we nog wel zienquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, het is niet slecht, maar vind de demo ook zeker niet heel goed. Daarnaast hebben ze dit jaar weinig team licenties, weinig stadions, master league is niet verandert, sommige menu's zien er nog steeds heel ouderwets uit en aan sfeer hebben ze vrijwel niks gedaan.quote:Dat zullen we nog wel zienDe demo die dit jaar uitgekomen is, is echt poepgoed maar dat kunnen jouw EA-hersentjes niet bevatten wsl.
Wel jammer dat hij zo laat komt inderdaad.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:15 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Hebben jullie soms die kutdemo niet gespeeld?
Dit dus. De reacties op de demo zijn tot nu toe zeer positief. Je mening is biased.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
De demo die dit jaar uitgekomen is, is echt poepgoed maar dat kunnen jouw EA-hersentjes niet bevatten wsl.
Fifaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
PES
Een voetbalgame in november uitbrengen
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:17 schreef Matedeor het volgende:
Komt trouwens binnenkort een nieuwe versie van de playstation 4 aan. Niet heel veel veschil: een ander moederbord, andere koeler en andere wifi-connector.
Headsetsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
In welk opzicht? Mijn bluetooth toetsenbord doet het perfect
Hmm ja, ik heb die PS4 headset, maar dat is idd geen bluetoothquote:
Watch Dogs, inFamous en Resogun. Maar die vielen wat tegen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waarom jij uberhaupt een PS4 hebt
resogunquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Watch Dogs, inFamous en Resogun. Maar die vielen wat tegen.
De rest komt pas volgend jaar omdat alles maar uitgesteld wordt
Indien dit geen troll is, dit.quote:
Valt mee, wil alleen GTA en LBPquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:08 schreef Koopsie het volgende:
Nog 20 dagen - AC Unity
Nog 25 dagen - GTA
Nog 25 dagen - FarCry 4
Damnmijn portomonee
het is roy die gast heeft geen smaak...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Indien dit geen troll is, dit.
Al is Dragon Age wel een toffe titel.
Sterker nog, die is er al.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:17 schreef Matedeor het volgende:
Komt trouwens binnenkort een nieuwe versie van de playstation 4 aan. Niet heel veel veschil: een ander moederbord, andere koeler en andere wifi-connector
Ik wel, maar ga het niet hypen anders valt het vast tegenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:13 schreef elshaarawy92 het volgende:
niemand die wacht op DBZ voor ps4?
GTA is zo populair dat zelfs het vrouwelijke geslacht het speeltquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Valt mee, wil alleen GTA en LBP. Voor GTA staat een pre-order uit en LBP hoef ik niet direct te hebben dus die koop ik wel als hij wat goedkoper is
GTA v is ook moeilijk vetquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
GTA is zo populair dat zelfs het vrouwelijke geslacht het speelt
Mwah had een voor de 3 en kwam alleen mongolen tegen die mij omver zat te rijdenquote:
En voor iedereen denkt te moeten wachten op deze versie.... In zo goed als elke doos zit al zo'n nieuwe versie. Zelfs de last of us bundel had deze al.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 01:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)jzigde-heatsink.html
Ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:05 schreef David1979 het volgende:
[..]
Sterker nog, die is er al.
O.a. In de TLOU bundel zat de nieuwe versie al verpakt, lees ik net op het tweakers forum
Pas maar opquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
GTA is zo populair dat zelfs het vrouwelijke geslacht het speelt
Ben je al zo oud ja?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pas maar op![]()
Nee, maar speel al vanaf GTA I deze serieAlleen GTA IV heb ik niet gespeeld
Ik speelde als klein meisje GTAquote:
Ik speelde altijd Carmageddon en nu rijd ik de hele tijd mensen en koeien aan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik speelde als klein meisje GTAKan me nog goed herinneren dat mijn vader daar niet heel erg blij mee was, maar het gedoogde
Kan wel wat zeggen over Sniper Elite 2 en die was wel leuk maar het is wel veel van hetzelfde natuurlijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:29 schreef TheStranger1158 het volgende:
Iemand die iets kan zeggen over Sniper Elite III?
Is deze een beetje leuk?
Matig ontvangen. Over een paar maanden kun je hem wellicht eens voor 15-20 euro uit een budgetbak ofzo pakken. Zelf deel 2 eventjes gespeeld maar geen intersse in deel 3. Die bullet-cam is wel geweldig natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:29 schreef TheStranger1158 het volgende:
Iemand die iets kan zeggen over Sniper Elite III?
Is deze een beetje leuk?
Dat heeft niks te maken met het spelquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik speelde altijd Carmageddon en nu rijd ik de hele tijd mensen en koeien aan.
Dat was een grapje van Sony. Die komt namelijk helemaal nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:24 schreef RiKe het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk bij Driveclub met die PS+ editie?
Zit daar nou de full game in (zoals de normale retail versie), of is deze toch anders?
Dus je bent gewoon oudquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik speelde als klein meisje GTAKan me nog goed herinneren dat mijn vader daar niet heel erg blij mee was, maar het gedoogde
Onzin deze.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met het spel
Aziaten kunnen niet rijden
Ben eeuwig jongquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:02 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dus je bent gewoon oud
[..]
Onzin deze.
Hij staat bij mij in de Store?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was een grapje van Sony. Die komt namelijk helemaal niet![]()
![]()
Jammer had 25 verwacht geen 45quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben eeuwig jongEn 2e was natuurlijk een grapje. Rijst kan dat wel van mij hebben
Die versie is gwn de full gamequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:09 schreef RiKe het volgende:
[..]
Hij staat bij mij in de Store?
€39,99
Jahoor, EauRouge Racingquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:05 schreef atractor het volgende:
iemand nog een plek over voor club in driveclub?
Denk dat we eerder weten wat de plus games voor aankomende maand zullen zijn..quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:45 schreef Jimbo het volgende:
eigenlijk al nieuws over de PS+ versie van DC?
woensdagquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Denk dat we eerder weten wat de plus games voor aankomende maand zullen zijn..
Hoeveel plekken zijn daar nogquote:
Nog drie nuquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hoeveel plekken zijn daar nog
Indiesquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:40 schreef Jimbo het volgende:
Iemand al zin om te gokken welke games er dinsdag voor ps+ aangemeld worden?
helaas -2quote:
De servers kunnen nu nog steeds niet de gewone spelers aan en falen voortdurend. Denk dus niet dat ze van plan zijn om binnenkort alle gratis PS+ spelers toe te gaan laten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:45 schreef Jimbo het volgende:
eigenlijk al nieuws over de PS+ versie van DC?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij er vanuit Sony naar buiten toe gecommuniceerd dat het vanwege de infrastructuur van de PS4 niet mogelijk is om PS3 games af te spelen toch? Verwachten of weten jullie toevallig of het wel mogelijk gaat worden op de PSstore?
Nope, je huurt dan games.quote:
Best kansloos zo 3 weken na release.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De servers kunnen nu nog steeds niet de gewone spelers aan en falen voortdurend. Denk dus niet dat ze van plan zijn om binnenkort alle gratis PS+ spelers toe te gaan laten.
Huren? Je kan ze godverdomme 2 Ps3's kopen en de game naar keuze er bij kopen voor de belachelijk hoge prijzen die ze vragenquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nope, je huurt dan games.
Zei ik huren? Ja, huren_!
Mooi, graag twee plekjes voor mij. Ik ben nogal groot.quote:
Ja, nog geen problemen ondervonden eigenlijk. Uberhaupt met die gamequote:Op zondag 26 oktober 2014 18:32 schreef Droopie het volgende:
Zijn er al mensen die met Driveclub meer als twee races achter elkaar hebben kunnen racen in de multiplayer. Iedere keer is er een race gereden en dan is er een communicatiefout.
Battlefield 4quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
Toch maar eentje meegenomen voor €333,- @Mediamarkt Hengelo. Wat zijn de aanraders momenteel qua games?
Valiant Hearts. Die speel ik nu afwisselend met Alien Isolation en is direct aangrijpend.quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
Toch maar eentje meegenomen voor €333,- @Mediamarkt Hengelo. Wat zijn de aanraders momenteel qua games?
volgens mij vrienden uitnodigen zodat je een sessie begint. Daarna kan de sessieleider een event registreren. Ga er maar vanuit dat je rond januari een complete leuke avond kan maken zonder frustraties.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:39 schreef over_hedge het volgende:
Misschien een domme vraag. Maar hoe de neuk kan ik tegen mijn vrienden online race met driveclub?
battlefield 4 en driveclub.. Pix the cat is ook leuk (deze maand gratis bij ps plus)quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
minecraft heb ik vandaag aangeschaft. Is het online leuk? Je kan alleen met vrienden spelen begrijp ik?quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:54 schreef n8n het volgende:
Speel ook alleen maar bf en minecraft. Alleen maar wachten geblazen.
Last of Us, Resogun en Trials Fusionquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
je kan een public party tot 8 man hosten. Samen is wel leuker jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
minecraft heb ik vandaag aangeschaft. Is het online leuk? Je kan alleen met vrienden spelen begrijp ik?
En Shadow off Mordor niet te vergeten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Valiant Hearts. Die speel ik nu afwisselend met Alien Isolation en is direct aangrijpend.
Alien Isolation is ook echt zweet in de bilspleet.
Wat ook toffe games zijn: Watch Dogs, inFamous, Last of Us, Resogun, Wolfenstein.
Dat is nog eigenlijk niet eens zo'n slecht planquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Huren? Je kan ze godverdomme 2 Ps3's kopen en de game naar keuze er bij kopen voor de belachelijk hoge prijzen die ze vragen
Valiant Heartsquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Valiant Hearts. Die speel ik nu afwisselend met Alien Isolation en is direct aangrijpend.
Wat ook toffe games zijn: Watch Dogs, inFamous, Last of Us, Resogun, Wolfenstein.
Er is straks een mogelijkheid die later naar Europa komt, maar of je er blij mee moet zijn (zie prijzen):quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij er vanuit Sony naar buiten toe gecommuniceerd dat het vanwege de infrastructuur van de PS4 niet mogelijk is om PS3 games af te spelen toch? Verwachten of weten jullie toevallig of het wel mogelijk gaat worden op de PSstore?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 07:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is straks een mogelijkheid die later naar Europa komt, maar of je er blij mee moet zijn (zie prijzen):
Prijzen PlayStation Now in bèta
50 dollar om een spel voor 90 dagen te hurenquote:Op maandag 27 oktober 2014 07:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is straks een mogelijkheid die later naar Europa komt, maar of je er blij mee moet zijn (zie prijzen):
Mj, gaat echt nergens om. Oke, het is bèta, dus het kan nog veranderen (en hopelijk doet dat het ook). Want zo is mijn interesse in ieder geval 0,0.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
50 dollar om een spel voor 90 dagen te hurenfuck it.. koop wel een PS3 dan
Zou eigenlijk liever een soort PS Now abbo zien zodat je gewoon zoals PSN per jaar oid 1 bedrag hebt en dan ongelimiteerd kunt 'huren'. Maar dan moet het ook weer geen honderden euro's zijnquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mj, gaat echt nergens om. Oke, het is bèta, dus het kan nog veranderen (en hopelijk doet dat het ook). Want zo is mijn interesse in ieder geval 0,0.
Haha , wat is dit voor bullshit.quote:Op maandag 27 oktober 2014 07:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zit nu op mn werk dus kan niet ff kijken, maar kan je kort zeggen wat het inhoudt?quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:03 schreef Rossdale het volgende:
Vanaf morgen dus. Bijna een jaar na release
quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:40 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik zit nu op mn werk dus kan niet ff kijken, maar kan je kort zeggen wat het inhoudt?
quote:ayStation 4′s system software update v2.00, codenamed Masamune, launches next Tuesday, 28th October. One of the features included in the update that I’m most excited about is Share Play, and we put together a quick video to show you how this innovative feature works. Check it out!
As we’ve said before, the best way to think about Share Play is like a “virtual couch”. PS4 will create an online local co-op experience by allowing you to invite a friend to join your game for up to one hour at a time – even when they don’t own a copy of it. Share Play has three main functions:
Share Screen – Share your screen with a friend, allowing them to spectate. This is ideal for PS4 owners that want to watch their friends play a game and provide helpful tips. PlayStation Plus is not required to use this.
Hand over my controller – Pass your controller to a friend, virtually, and watch them play. Your friend does not need to own, or even download the game, in order to use this feature. This is perfect for introducing your friends to new games. The host will need to be a PlayStation Plus member, but the guest does not.
Hand over another controller – If a game supports local multiplayer, you can have your friend join as player two. Again, the visitor does not need to own, or download the game in order to use this feature. Both players will need PlayStation Plus to use this feature.
Share Play pushes the social interactivity of PS4 to new heights and we can’t wait for everyone to try it out. What games are you looking forward to trying Share Play with?
Ik join vanmiddag ook ff als je het goed vind.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..] EauRouge Racin
Hoeveel plekken zijn daar nog
ah, ik wou net kijken of de lamme takken Driveclub al beschikbaar hadden gemaakt, nog niet dusquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu nog suspend en Driveclub PS+ en Sony heeft hun beloftes nagekomen.
Jahoor, natuurlijk!quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:33 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ik join vanmiddag ook ff als je het goed vind.
Begrijp ik nou goed dat je via Shareplay local co-op kan spelenquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:03 schreef Rossdale het volgende:
Ja, ben er ook erg benieuwd naar.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat je via Shareplay local co-op kan spelen?
Heb die Friesche nu al een PS4?quote:
Dat dat niet meer in de nieuwe Fifa zit is rond uit belachelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:40 schreef over_hedge het volgende:
Share play lijkt me best handig. Vooral met fifa 2vs1 doen
Driveclub, binding of isaas en een andere crap indie.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:40 schreef Jimbo het volgende:
Iemand al zin om te gokken welke games er dinsdag voor ps+ aangemeld worden?
Zou me niets verbazen als The Last of Us een dezer maanden ook in + komtquote:Op maandag 27 oktober 2014 12:58 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Driveclub, binding of isaas en een andere crap indie.
Wel gekocht, maar nog niet in huis. Hij zegt morgen, maar ik geloof er ondertussen al geen zak meer vanquote:
Dan verwacht ik eerder Black Flag en Tomb Raider....quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als The Last of Us een dezer maanden ook in + komt
Tomb Raider kwam toch ook vrij vlot na het uitkomen op + ? of haal ik nu dingen door de warquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan verwacht ik eerder Black Flag en Tomb Raider....
The Last of Us is nog veels te recent, en verkoopt ook prima.
NFS Rivals zal er ook vast wel eens in verschijnen.
Voor PS3 ja, niet voor PS4quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
Tomb Raider kwam toch ook vrij vlot na het uitkomen op + ? of haal ik nu dingen door de war
Zoals gezegd was dat voor de PS3, en dat was idd vrij snel, dus jammer dat de PS4 versie nog niet op PS+ is verschenen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
Tomb Raider kwam toch ook vrij vlot na het uitkomen op + ? of haal ik nu dingen door de war
We bedoelen dus eigenlijk gewoon hetzelfdequote:Op maandag 27 oktober 2014 13:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zoals gezegd was dat voor de PS3, en dat was idd vrij snel, dus jammer dat de PS4 versie nog niet op PS+ is verschenen.
Ik heb hem wel voor de PS3 maar ik wacht juist bewust op de PS4 versie om hem te spelen, al begint dat inmiddels dus wel wat lang te duren.
Denk het ook niet, verwacht inderdaad ook eerder games als Battlefield, Killzone en misschien Black Flag. Tomb Raider lijkt mij niet want die hebben volgens mij een samenwerking met Mircrosoft. Battlefield is wel kans op aangezien die voor de ps3 toen ook gratis werd en Killzone verwacht ik ook nog wel (als sony exclusive).quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als The Last of Us een dezer maanden ook in + komt
Voor diezelfde prijs had je de US-versie digitaal kunnen bestellen, en had je dus de ongecensureerde versie gehad.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:32 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Denk het ook niet, verwacht inderdaad ook eerder games als Battlefield, Killzone en misschien Black Flag. Tomb Raider lijkt mij niet want die hebben volgens mij een samenwerking met Mircrosoft. Battlefield is wel kans op aangezien die voor de ps3 toen ook gratis werd en Killzone verwacht ik ook nog wel (als sony exclusive).
Net trouwens the last of us remastered voor 23 euro 2e hands gekocht, was er nog niet toe gekomen.
Klopt had ik gezien, maar houd het voorlopig nog bij een NL account. Waarom hebben ze die versie in de EU gecensureerd?quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor diezelfde prijs had je de US-versie digitaal kunnen bestellen, en had je dus de ongecensureerde versie gehad.
De US doet moeilijk over tepels, de EU (vooral Duitsland) doet moeilijk over geweld (bloed, gore) en nazi-tekensquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:37 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Klopt had ik gezien, maar houd het voorlopig nog bij een NL account. Waarom hebben ze die versie in de EU gecensureerd?, dacht dat juist de US altijd zo moeilijk in die dingen was.
Oke, altijd zo lekker hypocriet. Gelukkig is de sp wel gewoon ongecensureerd dan, ga ik denk ik toch voornamelijk doen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De US doet moeilijk over tepels, de EU (vooral Duitsland) doet moeilijk over geweld (bloed, gore) en nazi-tekens
Helaas heeft Sony een policy dat ze er dan vaak/altijd voor kiezen om zo'n game dan maar meteen voor de hele regio te censureren, ipv alleen voor Duitsland, en de rest van de EU gewoon de ongecensureerde versie te geven.
Nog vreemder is het dat de censuur alleen in de MP-mode zit, dus de SP-mode is wel gewoon ongecensureerd. Slaat dus nergens op.
Persoonlijk verkoop ik toch nooit mijn games (al twijfelde ik laatst wel over FIFA15). Ik maak me bij digitaal meer zorgen over dat je je account kwijt kunt raken, of dat je games opeens niet meer te downloaden zijn...quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:46 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Oke, altijd zo lekker hypocriet. Gelukkig is de sp wel gewoon ongecensureerd dan, ga ik denk ik toch voornamelijk doen.
Misschien toch maar is een Amerikaans account aanmaken, lees dat je die gekochte games dus gewoon op je Europese account kan draaien. Bij volgende aankoop even op letten. Voordeel van niet digitaal is dan weer dat je er misschien nog 15 euro of zo voor krijgt bij doorverkoop.
Verkoop dan weer bijna al mijn gamesquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Persoonlijk verkoop ik toch nooit mijn games (al twijfelde ik laatst wel over FIFA15). Ik maak me bij digitaal meer zorgen over dat je je account kwijt kunt raken, of dat je games opeens niet meer te downloaden zijn...
Yeah, dat staat meestal bij bundel-copies. Al trekken winkels als MediaMarkt zich daar regelmatig niets van aan en leggen die ze alsnog gewoon in de winkel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:00 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Verkoop dan weer bijna al mijn games, ja was laatst toch zo'n verhaal van iemand die een 'ban' had gekregen en al zijn digitale games kwijt was
. Zal denk ik niet meer zo heel lang duren voordat bijna alles digitaal wordt verkocht, door de winkels over te slaan maken ze gewoon veel meer winst. Daarom vind ik het wel raar dat op het moment de games in de psn store juist duurder zijn dan in veel winkels.
Weet trouwens iemand waarom op sommige (waaronder die van mij) the last of us games: ''not to be sold separately'' staat?, denk omdat die bij een bundel zat toch?
ja idioot tochquote:Op maandag 27 oktober 2014 07:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is nog eigenlijk niet eens zo'n slecht plan(ok ik zou er dan geen 2 kopen
)
Vermaak me momenteel nog uitstekend met de PS4 (zeker nu GTA eraan komt), maar ga dit wel als optie overwegen
[..]
Valiant Hearts
De game is 90% van alien weglopen door lege gangen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dat maakt de game zo goed. Gewoon die spanning die je telkens hebt. Altijd proberen te sneaken anders hoort die Alien je weer. En dan heb ik het nog niet voer die creepy androids. Dat sfeertje is gewoon perfect in Alien Isolation. Ik dacht dat ik het ook heel saai zou vinden omdat er juist heel weinig gebeurt, maar ik heb de game al bijna uitgespeeld en vind het echt fantastischquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De game is 90% van alien weglopen door lege gangen.
Nou nou wat spannend
Daarom begin ik daar ook nooit aan en heb ik een tijd geleden ook een 2ehandse Xbox 360 en PS3 gekocht. Je bent veel voordeliger uit als je games koopt in plaats van dat huren wat echt veel te duur is. Ik had nooit een PS3 gehad, maar wilde toch bijvoorbeeld de Uncharted serie spelen. Nou ik had toen voor 90 euro een PS3 en voor 25 euro die 3 Uncharted games gekocht en dan kan je zolang spelen als je wil. Games voor de Xbox 360 en PS3 kosten echt geen drol meer 2ehands. Dus waarom zou je dan nog hurenquote:Op maandag 27 oktober 2014 14:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja idioot toch
voor 100eur heb je ee ps3 met games.
De games koop je voor 3-6 eur op marktplaats, en dan heb je ze.
Het lenen van die games kost geloof ik 5eur per 10uur of iets?
Idioten
op de cutscenes na vond ik hem echt heeel saaiquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:27 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
En dat maakt de game zo goed. Gewoon die spanning die je telkens hebt. Altijd proberen te sneaken anders hoort die Alien je weer. En dan heb ik het nog niet voer die creepy androids. Dat sfeertje is gewoon perfect in Alien Isolation. Ik dacht dat ik het ook heel saai zou vinden omdat er juist heel weinig gebeurt, maar ik heb de game al bijna uitgespeeld en vind het echt fantastisch
[..]
Daarom begin ik daar ook nooit aan en heb ik een tijd geleden ook een 2ehandse Xbox 360 en PS3 gekocht. Je bent veel voordeliger uit als je games koopt in plaats van dat huren wat echt veel te duur is. Ik had nooit een PS3 gehad, maar wilde toch bijvoorbeeld de Uncharted serie spelen. Nou ik had toen voor 90 euro een PS3 en voor 25 euro die 3 Uncharted games gekocht en dan kan je zolang spelen als je wil. Games voor de Xbox 360 en PS3 kosten echt geen drol meer 2ehands. Dus waarom zou je dan nog huren
wtf vandaag? woowwwquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:03 schreef Rossdale het volgende:
Ja abonnementsvorm is wat dat betreft dan wel beter. Gewoon een bedrag per jaar betalen en je kan alle games onbeperkt spelen. Maar persoonlijk blijf ik toch voorkeur hebben voor fysieke games.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
op de cutscenes na vond ik hem echt heeel saai![]()
Maar idd, het 2e hands spul is ook leuk, wat wel tof zou zijn is als je voor een nihil bedrag je ps 1-2-3 games gewoon op je ps4 kan spelen.
Of ander gewoon net als ps+ een abbo. daar zou ik nog wel voor betalen ook, omdat ik te lui ben om naar mn kasje te lopen om de games te pakken en mn ps3 aan te sluiten.
Gewoon 50eur per jaar, onbeperkt oude meuk spelen.
Sign me up !
had ik ook, die voorkeur.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja abonnementsvorm is wat dat betreft dan wel beter. Gewoon een bedrag per jaar betalen en je kan alle games onbeperkt spelen. Maar persoonlijk blijf ik toch voorkeur hebben voor fysieke games.
Maarja of dat gaat gebeuren
Haha toch wel erg man dat mensen zo lui zijn gewordenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
had ik ook, die voorkeur.
tot ik op de bank lag en geen zin meer had om op te staan. Stiekem toch best fijn dat fifa in mn ps4 zat en destiny gewoon digitaal erop stond.
Nu koop ik inmiddels al mn games digitaal in de US store. Ook de pre-orders enzo. Vind t wel lekker, thuis komen en spelen, en dan niet meer van de bank af hoeven behalve om te schijten of te vreten. (helaas inherent aan elkaar verbonden die 2)
HE!quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wel gekocht, maar nog niet in huis. Hij zegt morgen, maar ik geloof er ondertussen al geen zak meer van
Hoi, ja,quote:
Ik ben gisteravond ook lid geworden.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:33 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ik join vanmiddag ook ff als je het goed vind.
Hey hallo, niet zo gaan beginnen hequote:Op maandag 27 oktober 2014 16:08 schreef atractor het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond ook lid geworden.
Wel een keer iets aan die club kleuren doen
Ik herken een oermens als ik hem tegenkom.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tot ik op de bank lag en geen zin meer had om op te staan. Stiekem toch best fijn dat fifa in mn ps4 zat en destiny gewoon digitaal erop stond.
Nu koop ik inmiddels al mn games digitaal in de US store. Ook de pre-orders enzo. Vind t wel lekker, thuis komen en spelen, en dan niet meer van de bank af hoeven behalve om te schijten of te vreten. (helaas inherent aan elkaar verbonden die 2)
Doe je dat schijten dan naast de bank, zeg maar in je man cave tussen de pizza dozen ? Of ga je nog wel naar het toilet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daar hebben ze toch die sourcey flesjes voor uitgevonden? Zo met die extra brede openingen ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:22 schreef janrad het volgende:
[..]
Doe je dat schijten dan naast de bank, zeg maar in je man cave tussen de pizza dozen ? Of ga je nog wel naar het toilet.
karmaquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hey hallo, niet zo gaan beginnen he
Dude mag toch hopen dat dit niet waar is en het een geintje isquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:29 schreef Jimbo het volgende:
over luiigheid gesproken
als ik pizza bestel hang ik een koordje uit de brievenbusDan kan de bezorger zichzelf naar binnen laten.
Dan mag t koordje er weer uit als ie weg gaat
Ja leuk denk je dan, je zal wel 3 hoor zitten? Maar nee, ik maar het nog erger.. het is amper 5 meter lopen
Dikzakquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:29 schreef Jimbo het volgende:
over luiigheid gesproken
als ik pizza bestel hang ik een koordje uit de brievenbusDan kan de bezorger zichzelf naar binnen laten.
Dan mag t koordje er weer uit als ie weg gaat
Ja leuk denk je dan, je zal wel 3 hoor zitten? Maar nee, ik maar het nog erger.. het is amper 5 meter lopen
nee nieteensquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dude mag toch hopen dat dit niet waar is en het een geintje is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |