- mensquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:04 schreef fightclubTyler het volgende:
Het topic is eigenlijk heel simpel. Wat kan je allemaal zeggen over een dik persoon
TS begint:
- Geen zelfrespect
- suiker/zout verslaafd
- dom
Cola lightquote:
Ja dat doe ik altijd, wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:55 schreef CrashO het volgende:
[..]
Cola light![]()
Figuren die een Super size bic mac menu bestellen met een cola light
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:57 schreef RetRy32 het volgende:
Ja dat doe ik altijd, wat is daar mis mee?
Calorieën tellen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:34 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Weten niks over calorieën tellen of zijn te lui/ gulzig om bij te houden wat ze eten
Maken zich niet druk over hun gezondheid
Gezellig (zeggen ze)
Makkelijk (zeggen ze)
Zacht
Houden niet van sport/ houden te veel van eten
Nee, maar dikke mensen kunnen er wel wat over leren hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:11 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Calorieën tellen?Volgens mij doen normale mensen dat niet.
Ja, dat klopt, maar dat werd niet echt duidelijk uit je post.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:16 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Nee, maar dikke mensen kunnen er wel wat over leren hoor
Ik ging er vanuit dat jullie het begrepen natuurlijk.. het staat in een topic over dikke mensen, niet normale mensen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:20 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar dat werd niet echt duidelijk uit je post.
En als ze heel dik zijn hun eigen manen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:45 schreef happinessfordogs het volgende:
Dikke mensen hebben veel aantrekkingskracht.
Best wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:20 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar dat werd niet echt duidelijk uit je post.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |