SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand geeft een neuk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:41 schreef Peunage het volgende:
Helemaal vergeten, nieuwe EP van Walking Dead.
Ik zei niet wie dat mocht willen en je gaat gelijk van stimo uit. Waarom doe je zo lullig.. ik had dit echt niet gepikt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sanasoufi heeft dr tieten wel gecorrigeerd
echt zo rebels dit.quote:
Ik heb tenminste tieten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zei niet wie dat mocht willen en je gaat gelijk van stimo uit. Waarom doe je zo lullig.. ik had dit echt niet gepikt.
Nee, ik bedoelde dat niet zo maar ok ga door met stoken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zei niet wie dat mocht willen en je gaat gelijk van stimo uit. Waarom doe je zo lullig.. ik had dit echt niet gepikt.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat niet zo maar ok ga door met stoken.
goede tieten..quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat ik ook. Hou mij erbuiten
OMG EN ZE GAAT MAAR DOORquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ging mij er om dat sanasoufi swso minder is dan Stim maok. Meteen iedereen haten.
Niet ontkennen nu. Gezegd is gezegd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ging mij er om dat sanasoufi swso minder is dan Stim maok. Meteen iedereen haten.
Who said I was kidding G?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude, kap eens. Niet iedereen snapt de humor hier!
je weet niksquote:
quote:
sla me op op mn hoofdquote:
Jij begrijpttttttttttt 'm.quote:
ey ga eens weg met die cartoons.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij begrijpttttttttttt 'm.
Die intro is ook echt <3
Ik bescherm jou wel!!quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat iedereen tegen mij
en ik echt moe ben.
Ga zelf weg nigga.quote:
Staat op Netflixquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij begrijpttttttttttt 'm.
Die intro is ook echt <3
southpark...Ya Ya Ya..Wednesday...YaYaYaquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga zelf weg nigga.
sws boondocks niet kennen.
Wel southpark kijken maar geen boondocks
schaam je
pls hhhquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
southpark...Ya Ya Ya..Wednesday...YaYaYa![]()
That is quite right Sir. Would you like a fag?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh my bad. Je hebt gelijk. We moeten dit als gentlemen oplossen. We moeten er om schermen
Kan hij niet aanquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je dat grappig vind MOET je The Boondocks kijken.
Wsshh denk je iedereen is serieus ofzo?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:55 schreef De_Guidance het volgende:
Jullie zijn echt niks gewend hier.
Niemand geeft een neuk is normale omgang in andere SC'S
Mijn care-o-meter geeft 0 aan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:55 schreef De_Guidance het volgende:
Sommige inhoud is echt shocking tho. Mijn broer heeft mij the Boondocks aangeraden toen ik nog heel jong was.. daarom ben ik nu zo fuckt upquote:
No, thank you. I will smoke you instead.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
That is quite right Sir. Would you like a fag?
Ben nooit serieus volgens velen hierquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:55 schreef De_Guidance het volgende:
ik krijg de nummer niet meer uit mijn hoofd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Sommige inhoud is echt shocking tho. Mijn broer heeft mij the Boondocks aangeraden toen ik nog heel jong was.. daarom ben ik nu zo fuckt up
Mijn broer gaf mij altijd film/serie/game tips die fucked up en sick waren. Maar wel leuk
Ik heb er maar paar gezien. Is wel wennen hoor. Is meer Japans dan Amerikaans. Zitten veel stiltes in. Vind ik wel relaxt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Sommige inhoud is echt shocking tho. Mijn broer heeft mij the Boondocks aangeraden toen ik nog heel jong was.. daarom ben ik nu zo fuckt up
Mijn broer gaf mij altijd film/serie/game tips die fucked up en sick waren. Maar wel leuk
Fy.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:00 schreef Montelly het volgende:
KB weg, Stimo weg, echte kutjes weer..
wat erg...quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:05 schreef Che_ het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=c96_1413675327
Zieligquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vanaf 2:25![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-doelpuntsalto.dhtml
Later overleden
Wanneer ga je lan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
Hoezo is de titel veranderd? Ik ben nog niet weg hoor.
Vertel eens, wat zijn de plannen? Waar ga je logeren? Waar wil je ongeveer heen?quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)pin-in-bananen.dhtmlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A na blodclat
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)pin-in-bananen.dhtmlDie ogen.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A na blodclat
Toerist uithangen. In West Villaga, airbnb adres bij een Zuid-Afrikaanse chick en een Japanse guy.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vertel eens, wat zijn de plannen? Waar ga je logeren? Waar wil je ongeveer heen?
Wat vind je van je solo reis? Vind je het eng? Spannend? Leuk?
Baaaasquote:
Vertrouw je het wel bij een ander? Dan zou ik toch liever voor een hotel gaan denk ikquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toerist uithangen. In West Villaga, airbnb adres bij een Zuid-Afrikaanse chick en een Japanse guy.
Nog nooit eerder solo gereisd (behalve alleen tot de bestemming dan). Ik vind het spannend maar niet eng.Alleen bang dat ik te veel ga uitgeven.
Gaan we alle goede tentjes uitproberen te beginnen bij momofuku!quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vind wat last-minute tickets en dan houden we de meet daar
damn respect, ik zou dat niet echt kunnen, ben echt een "samen"reiziger wat dat betreft.quote:
Ze zijn er toch niet?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vertrouw je het wel bij een ander? Dan zou ik toch liever voor een hotel gaan denk ikZijn ze te vertrouwen?
De reacties die ik van de Turken in mijn omgeving krijg jongen..quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Baaaas
Iemand die ik ken ging ook en zei dat het geweldig was. Wilt iedere dag nog terug
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)pin-in-bananen.dhtmlheeft ie nou ballen op zn kin zitten?>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A na blodclatVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Waarom? Wat zeggen ze?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De reacties die ik van de Turken in mijn omgeving krijg jongen..
Ahahahahahahah.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
damn respect, ik zou dat niet echt kunnen, ben echt een "samen"reiziger wat dat betreft.
Ze hebben zeer goede recensies en de kamer ziet er goed uit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vertrouw je het wel bij een ander? Dan zou ik toch liever voor een hotel gaan denk ikZijn ze te vertrouwen?
vertel...waren jullie met zn 3en?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ahahahahahahah.
Ja man.
Ik ga iig NOOIT MEER met vriendinnen weg. Dan liever alleen.
anlatquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ahahahahahahah.
Ja man.
Jawelll. Ze zijn er wel, maar ik krijg gewoon mijn eigen huissleutel en kan gaan en komen wanneer ik wil. Ik betaal ze dus hoef verder ook niet verplicht sociaal te doen of zo.quote:
eerder sneu denk ik, met niemand je ervaring kunnen delen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:28 schreef Crip het volgende:
Ik wil ook helemaal alleen op vakantie. Heerlijk lijkt me dat.
Langste vakantie met vriendinnen was drie dagen, was wel tof.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ahahahahahahah.
Ja man.
doe dm dan, beetje roddel magquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turkse wijven zijn het ergst.![]()
Marokkaanse wijven het arrogantst![]()
Nee. Geen roddels.
Omdat een van die wijven, waar ik mee ging op vakanties echt psycho bleek.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Langste vakantie met vriendinnen was drie dagen, was wel tof.
Waarom vond jij het niet leuk?
Hoelang waren jullie vriendinnen en psycho hoe?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat een van die wijven, waar ik mee ging op vakanties echt psycho bleek.
wat deed zequote:Op maandag 20 oktober 2014 22:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat een van die wijven, waar ik mee ging op vakanties echt psycho bleek.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
eerder sneu denk ik, met niemand je ervaring kunnen delen.
Op vakantie kwam ik erachter hoe mensen echt warenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoelang waren jullie vriendinnen en psycho hoe?
Nee, ik wil geen ervaring delen met anderen. Het gaat mij om ze zelf op doen op mijn eigen tempo wanneer ik daar zin in heb. Geen rekening houden met medereizigers, even in mijn eigen space. Zelf stil staan bij wat er om je heen is en wat je doet. Als je met anderen bent ben je niet in die ultieme staatquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
eerder sneu denk ik, met niemand je ervaring kunnen delen.
Raar. Wetenschappelijk bewezen dat na 8 jaar vriendschap het bijna blijvend is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op vakantie kwam ik erachter hoe mensen echt warenWeg vriendschap van bijna 18 jaar ofzo.
En met die andere ging ik later nog een keer. En daarna dacht ik sws al fuck it men. Wederom weg vriendschap van 15 jaar.
Ah well.
Cush man hoe kun je zo hard botsen met iemand die je zo lang kent? Die paar dagen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op vakantie kwam ik erachter hoe mensen echt warenWeg vriendschap van bijna 18 jaar ofzo.
En met die andere ging ik later nog een keer. En daarna dacht ik sws al fuck it men. Wederom weg vriendschap van 15 jaar.
Ah well.
maar wat deden ze dan, geef detailsquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah well.
Sowieso #instagram#delen#facebookquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen ervaring delen met anderen. Het gaat mij om ze zelf op doen op mijn eigen tempo wanneer ik daar zin in heb. Geen rekening houden met medereizigers, even in mijn eigen space. Zelf stil staan bij wat er om je heen is en wat je doet. Als je met anderen bent ben je niet in die ultieme staat
Uit je comforte zone veranderen mensen. Duh.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cush man hoe kun je zo hard botsen met iemand die je zo lang kent? Die paar dagen?
Wat doen jullie op vakantie man.Rare wijven.
ga nou maar eerst samen en dan alleen op vakantiequote:Op maandag 20 oktober 2014 22:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen ervaring delen met anderen. Het gaat mij om ze zelf op doen op mijn eigen tempo wanneer ik daar zin in heb. Geen rekening houden met medereizigers, even in mijn eigen space. Zelf stil staan bij wat er om je heen is en wat je doet. Als je met anderen bent ben je niet in die ultieme staat
Niet waar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Raar. Wetenschappelijk bewezen dat na 8 jaar vriendschap het bijna blijvend is.
Precies!quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sowieso #instagram#delen#facebook
Ik houd van alleen zijn. Vakantie moet rust zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
ga nou maar eerst samen en dan alleen op vakantie
Ik vind dit helemaal geen duh. Botsen met mensen met wie je de hele tijd op elkaars lip zit kan ik me voorstellen, maar niet dat je levenslange vriendschap naar de klote gaat. Dat is gewoon fakked up.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Uit je comforte zone veranderen mensen. Duh.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
maar wat deden ze dan, geef details
Is toch raarquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet waar.
Afgelopen jaren heb ik veel vriendschappen verbroken. Die waren langer dan 8 jaar allemaal.
miss was de vriendschap al sws niet lekker, en nu zaten ze allemaal op elkaar lip/privequote:Op maandag 20 oktober 2014 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind dit helemaal geen duh. Botsen met mensen met wie je de hele tijd op elkaars lip zit kan ik me voorstellen, maar niet dat je levenslange vriendschap naar de klote gaat. Dat is gewoon fakked up.
Alhoewel, ik kan mij ook een soortgelijk verhaal van iemand anders herinneren..
je weet niks..quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik houd van alleen zijn. Vakantie moet rust zijn.
Moet wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
miss was de vriendschap al sws niet lekker, en nu zaten ze allemaal op elkaar lip/prive
Ok.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:37 schreef Crip het volgende:
OMG IK KIJK JAMIE OLIVER FOOD DINGES IN MAROKKO OPEENS ZIE JE ZO DAT HIJ NAAR EEN MAN GAAT DIE SPECERIJEN VERKOOPT OM EEN VROUW BIJV VOOR ALTIJD OP JE VERLIEFD TE MAKEN ETC
FUCKING SIHR GEWOON IN DAT PROGRAMMA.
Wow dikke shock
....quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:37 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kreeg vorig jaar wel heel vaak ruzie met mijn neefje op vakantie en onze relatie is sindsdien bekoeld. Maar hij is verder niet iemand met wie ik normaal gesproken veel tijd doorbreng (woont in TR), dus.
Is wel waarquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
miss was de vriendschap al sws niet lekker, en nu zaten ze allemaal op elkaar lip/prive
Is niet raar. Er gebeuren bepaalde dingen in het leven, waardoor je kijk op alles verandert. Ik wil neit abla uithangen, maar je bent nog jong. Spreek je over 7 jaar weer.quote:
Het was daarna niet meteen klaar. Na de vakantie dacht ik alleen, hhmmmm. oke. minpuntjes. Daarna nog wat dingen gebeurd en dan ben je dus sneller klaar met mensen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind dit helemaal geen duh. Botsen met mensen met wie je de hele tijd op elkaars lip zit kan ik me voorstellen, maar niet dat je levenslange vriendschap naar de klote gaat. Dat is gewoon fakked up.
Alhoewel, ik kan mij ook een soortgelijk verhaal van iemand anders herinneren..
Vriendschap was juist heel goedquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hmmkeyyquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is niet raar. Er gebeuren bepaalde dingen in het leven, waardoor je kijk op alles verandert. Ik wil neit abla uithangen, maar je bent nog jong. Spreek je over 7 jaar weer.
Ik heb deze week trouwens een afspraak met een van die meiden. Mensen veranderen, wij beiden ook, dus even bijpraten
[..]
Het was daarna niet meteen klaar. Na de vakantie dacht ik alleen, hhmmmm. oke. minpuntjes. Daarna nog wat dingen gebeurd en dan ben je dus sneller klaar met mensen.
Verveelde je je?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet waar.
Afgelopen jaren heb ik veel vriendschappen verbroken. Die waren langer dan 8 jaar allemaal.
Okéquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe niet zo. Ik ben sadik. Als ik wegloop is er wel iets aan de hand.
Hmm. Ben 22 en dus best oudquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is niet raar. Er gebeuren bepaalde dingen in het leven, waardoor je kijk op alles verandert. Ik wil neit abla uithangen, maar je bent nog jong. Spreek je over 7 jaar weer.
Ik heb deze week trouwens een afspraak met een van die meiden. Mensen veranderen, wij beiden ook, dus even bijpraten
[..]
Het was daarna niet meteen klaar. Na de vakantie dacht ik alleen, hhmmmm. oke. minpuntjes. Daarna nog wat dingen gebeurd en dan ben je dus sneller klaar met mensen.
22..pff jonkie, sixpack alles zekerquote:
Je hebt ons toch?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:41 schreef Crip het volgende:
Ik heb helemaal geen vriendinnen eigenlijk..
Ik heb mensen met wie ik om ga. Is zat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:41 schreef Crip het volgende:
Ben echt een typische FOK!ker ja. Fuck itquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je hebt ons toch?
Verder typisch fok.
Ik heb ook geen besties meer zoals vroeger. Heb nu vooral veel losse contacten waar ik af en toe dingen mee doe..quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:41 schreef Crip het volgende:
twee weken is weel veel voor vrouwen, zeker als je met zn 3en bentquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:42 schreef Unlabeled het volgende:
Hier ook. Twee keer voor twee weken op vakantie geweest met vriendinnen. Zoveel irritaties gehad man man man.
Zo denk ik ook wanneer ik met 18 jarige mensen praatquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet. Op je 22ste ben je anders, dan op je 30ste.
Op mijn 22ste was ik zo saf. Ik mis dat.
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
22..pff jonkie, sixpack alles zeker
Ja me too.. ik vertrouw niemand really. Enige echte vriendin die ik heb is mijn zus..quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb mensen met wie ik om ga. Is zat.
oud manquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo denk ik ook wanneer ik met 18 jarige mensen praat
[..]
Hoe oud ben jij?
veelste oud voor jouquote:
Dat is het. Ik vertrouw mensen niet zo. Ik ga met ze om, zo nu en dan doe ik wat leuks en voor de rest fuck that. Ik besteed nu veel tijd met mn familie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja me too.. ik vertrouw niemand really. Enige echte vriendin die ik heb is mijn zus..
Is geen leuke instelling lijkt mij?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja me too.. ik vertrouw niemand really. Enige echte vriendin die ik heb is mijn zus..
Ze is 16. Iedereen is te oud voor haarquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is het. Ik vertrouw mensen niet zo. Ik ga met ze om, zo nu en dan doe ik wat leuks en voor de rest fuck that. Ik besteed nu veel tijd met mn familie.![]()
En met nog iemand, maar ach.
Waarom lieg je ik ben helemaal geen zestien?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze is 16. Iedereen is te oud voor haar
Is een realistische instelling.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Is geen leuke instelling lijkt mij?
Ik ben vaak liever alleen. In sommige situaties zonder ik me zelfs af als ik met anderen ben. Hinderlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
Sowieso zouden we niet zoveel tijd doorbrengen in slowchats als we zo uber sociaal waren.
Met wie dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is het. Ik vertrouw mensen niet zo. Ik ga met ze om, zo nu en dan doe ik wat leuks en voor de rest fuck that. Ik besteed nu veel tijd met mn familie.![]()
En met nog iemand, maar ach.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6621615/6a1ad092/thug_life.htmlquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom lieg je ik ben helemaal geen zestien?
Good stuffquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Met wie dan?
En wat doen jullie
16 jaar en 4 maanden. Sorryquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom lieg je ik ben helemaal geen zestien?
Same.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben vaak liever alleen. In sommige situaties zonder ik me zelfs af als ik met anderen ben. Hinderlijk.
Dat thug life is echt overused nu.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/6621615/6a1ad092/thug_life.html
quote:
Je moet nog veel lerenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:48 schreef Crip het volgende:
Ben wel de jongste in deze reeks volgensmij.
Chicks in mijn omgeving die allemaal besties hebben zijn enorme huppelkutten. Brrrr moet er niks van hebben...quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb ook geen besties meer zoals vroeger. Heb nu vooral veel losse contacten waar ik af en toe dingen mee doe..
Eerste vakantie was met vier chicks en de tweede met drie vriendinnen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
twee weken is weel veel voor vrouwen, zeker als je met zn 3en bent
Ik houd alles privé? Echt niet hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? Je houdt alles privé
Weet je wat het is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:49 schreef De_Guidance het volgende:
Dat je in een SC bent laat ook weer zien dat je behoefte hebt aan menselijke interactie
ok, er is altijd ruimte om kliekje te vormenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:50 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Chicks in mijn omgeving die allemaal besties hebben zijn enorme huppelkutten. Brrrr moet er niks van hebben...
[..]
Eerste vakantie was met vier chicks en de tweede met drie vriendinnen.
Met besties bedoel ik gewoon goede vriendinnen. Niet dat je elkaar om de haverklap zoent en bestie noemt of zo. Maar ik heb gewoon bijna helemaal geen vriendinnen meer terwijl ik vroeger een hele hechte vriendengroep had.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:50 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Chicks in mijn omgeving die allemaal besties hebben zijn enorme huppelkutten. Brrrr moet er niks van hebben...
hoe kom dat borte?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Met besties bedoel ik gewoon goede vriendinnen. Niet dat je elkaar om de haverklap zoent en bestie noemt of zo. Maar ik heb gewoon bijna helemaal geen vriendinnen meer terwijl ik vroeger een hele hechte vriendengroep had.
Dan had je een slechte beste vriend.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je wat het is.
Ik word ziek van gezeik van sommigen.
Enige wat ik hoor is blalajslbjas;dogasdohgsoosidg. Die heeft dit gedaan, heb je haar gezien, die is uitelkaar, soennieten dit, alevieten dit, Turken dit, Koerden dat, zij is lelijk, zij is een hoer, zij is een bitch.
Ik ben oprecht blij dat ik mensen om me heen heb, want ben niet eenzaam. Maar het begrip BF? Nee. Sinds ik van dat mokkel af ben is mijn leven rustiger. Geen negatieve energie meer, alleen mijn eigen gezeik. Heerlijk.
Ja duh, dat heb ik nu dan ook wel door hahahaquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dan had je een slechte beste vriend.
Same hier, al met al echt paar echte goede vrienden overgehouden en de rest is "kennis". Hoewel ik moet zeggen dat die goede vrienden ook behoorlijk vervelend/irritant kunnen zijn (pochen met werk/geld/relatie/auto), maar van hun kan ik het hebben.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:53 schreef mrstylo het volgende:
Je moet je groep sowieso klein houden. Heb 5 hele goede vrienden en klaar. Meer hoef ik ook niet.
Heb je ruzie gehad of laten doodbloeden? Ik heb twee hechte vriendengroepen gehad, maar we wonen nu zo ver van elkaar af en ja iedereen is aan het settelenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Met besties bedoel ik gewoon goede vriendinnen. Niet dat je elkaar om de haverklap zoent en bestie noemt of zo. Maar ik heb gewoon bijna helemaal geen vriendinnen meer terwijl ik vroeger een hele hechte vriendengroep had.
Welke serieus kijk je nu? Na 1 seizoen Gundam al afgehaakt. Herinneren waren toch beter nquote:
Ja, echt erg. Ik woon paar wijken verderopquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben al een jaar bezig om met iemand die letterlijk 5 minuten van me afwoont af te spreken.
Is wel erg toch?
Wow. Srsly?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, echt erg. Ik woon paar wijken verderop
Naw. Belangrijk niet belangrijk genoegquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:57 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben al een jaar bezig om met iemand die letterlijk 5 minuten van me afwoont af te spreken.
Is wel erg toch?
Ik kijk op dit moment alleen animesquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke serieus kijk je nu? Na 1 seizoen Gundam al afgehaakt. Herinneren waren toch beter n
Ja vreselijk. Zo herkenbaar dit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je wat het is.
Ik word ziek van gezeik van sommigen.
Enige wat ik hoor is blalajslbjas;dogasdohgsoosidg. Die heeft dit gedaan, heb je haar gezien, die is uitelkaar, soennieten dit, alevieten dit, Turken dit, Koerden dat, zij is lelijk, zij is een hoer, zij is een bitch.
Ben jij ook een aleviet Koerd?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:01 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja vreselijk. Zo herkenbaar dit.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:01 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oquote:
Insallah. Dm me je adres.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb morgen wel tijd. In de avond pas.
Vriendinnen van MBO wonen te ver weg, doodgebloed.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:57 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Heb je ruzie gehad of laten doodbloeden? Ik heb twee hechte vriendengroepen gehad, maar we wonen nu zo ver van elkaar af en ja iedereen is aan het settelen
(behalve ik)
part of the deal éhquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:01 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
edit: daarom trouwens dat ik mannelijk gezelschap veel meer kan waarderen. Maar goed dat gaat ook niet altijd over rozengeur en maneschijn want hun pik staat gvd in de weg helaas.
Zijn ze allemaal lang bezig?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:04 schreef Crip het volgende:
[..]
o
Ik ging er van uit dat je geen interesse had daar in.
One piece, fairy tail, toriko, noragami
quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Weetje wat erg is... vriendinnen die je pushen om iets te doen terwijl ze heel goed weten dat het me ongelukkig gaat maken. Van die misgunners... NEGEN VAN DE TIEN KEER ZIJN HET MISGUNNERS!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, die ken ik ook wel ja. Turkse vrouwen zijn vaak wel zo.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:08 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Weetje wat erg is... vriendinnen die je pushen om iets te doen terwijl ze heel goed weten dat het me ongelukkig gaat maken. Van die misgunners... NEGEN VAN DE TIEN KEER ZIJN HET MISGUNNERS!!
Ik kan mij niet herinneren dat ik dat soort mensen ooit in mijn kring heb gehad. Ik merk dat soort sneaky bitches meteen op en laat ze niet bij me in de buurt komen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:08 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Weetje wat erg is... vriendinnen die je pushen om iets te doen terwijl ze heel goed weten dat het me ongelukkig gaat maken. Van die misgunners... NEGEN VAN DE TIEN KEER ZIJN HET MISGUNNERS!!
Vrouwenadviezen zijn altijd misgunnend terwijl mannen vaak oprechte advies geven.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:08 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik zie mezelf als een meer sane versie van jou, eentje die nog te redden is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:08 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, jij en ik zijn denk wel even labiel.
waarom luister je dan ook?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:08 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Wilde net zeggenquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:10 schreef Mathemaat het volgende:
Ik bof (God Zij dank) wel met mijn vrienden, als ik dit zo lees
quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vrouwenadviezen zijn altijd misgunnend terwijl mannen vaak oprechte advies geven.
Soms duurt het jaaareeeeeeeeeeeen voor je het ziet bij iemand. Raar genoeg werd er in mijn kahve fali wel altijd verwezen naar iemand met haar uiterlijk en werd altijd gezegd, pas op voor haarquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat ik dat soort mensen ooit in mijn kring heb gehad. Ik merk dat soort sneaky bitches meteen op en laat ze niet bij me in de buurt komen.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vrouwenadviezen zijn altijd misgunnend terwijl mannen vaak oprechte advies geven.
Totale onzin, alsof mannen nooit jaloers zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Truuuuquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik snap je. Dit gevoel had ik ook op jouw leeftijd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zie mezelf als een meer sane versie van jou, eentje die nog te redden is.
Dit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Totale onzin, alsof mannen nooit jaloers zijn.
Ze gaat binnenkort naar NYC. gun haar het plezierquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik snap je. Dit gevoel had ik ook op jouw leeftijd.
Guess again bbbyyyyy.
Zwaai zwaai en gr gr vanuit de toekomst. XoXo
Jawel, maar er worden geen vieze spelletjes gespeeld. Altijd straight foreward tot er ruzie ontstaat, meestal flinke woordenwisselingquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Mwah.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik snap je. Dit gevoel had ik ook op jouw leeftijd.
Guess again bbbyyyyy.
Zwaai zwaai en gr gr vanuit de toekomst. XoXo
Jaloezie? Wat is dat?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik gun het haar niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze gaat binnenkort naar NYC. gun haar het plezier
Of vrouwen zeggen dat ze beter met mannen kunnen opschieten dan vrouwen, omdat zij veel te gevoelig zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit.
Ik merk ook vaak dat mannen dit roepen en vrouwen ermee instemmen om zich dan beter te voelen of zo. Heb echt een teringhekel aan vrouwen die andere vrouwen afzeiken en denken dat zij beter zijn.
'Ik ben niet zoals normale vrouwen'
gtfooo
Wel jammer dat dat jouw beeld van mij is, maar goed.quote:
Ik snap dit dus echt niet he. Misschien prik ik snel door mensen heen, misschien proberen mensen het niet bij mij omdat ze weten dat ik toch doe waar ik zelf zin in heb, maar snap niet hoe je jarenlang met zulke mensen bevriend kan zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Soms duurt het jaaareeeeeeeeeeeen voor je het ziet bij iemand. Raar genoeg werd er in mijn kahve fali wel altijd verwezen naar iemand met haar uiterlijk en werd altijd gezegd, pas op voor haar
Zulke vrouwen eten gewoon veel D, en willen de "oordeel" van anderen vrouwen niet aanhorenquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of vrouwen zeggen dat ze beter met mannen kunnen opschieten dan vrouwen, omdat zij veel te gevoelig zijn.
Zulke meisjes zijn juist fucking gevoelig
Mannen die elkaar achter hun rug afkraken, die bestaan wel. Alleen mannen zijn er niet zo bewust mee bezig als vrouwen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jawel, maar er worden geen vieze spelletjes gespeeld. Altijd straight foreward tot er ruzie ontstaat, meestal flinke woordenwisseling
Hoeft toch ook niet?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel jammer dat dat jouw beeld van mij is, maar goed.
Ik vind jou ook vaak inene bitchy overkomen, ik snap je soms niet.
Ik zag het gewoon niet. Maar ik was vroeger erg saf. Dom en naief. Geloofde iedereeen op zijn woorden. Maar ik word ook ouder en helaas is mijn onwetendheid weg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap dit dus echt niet he. Misschien prik ik snel door mensen heen, misschien proberen mensen het niet bij mij omdat ze weten dat ik toch doe waar ik zelf zin in heb, maar snap niet hoe je jarenlang met zulke mensen bevriend kan zijn.
Begrijp mij niet verkeerd, ik heb ook dit soort mensen gekend. Maar ik laat ze nooit dicht bij mij in de buurt komen of let altijd op bij alles wat ze zeggen.
Hahaha is wel zo.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zulke vrouwen eten gewoon veel D, en willen de "oordeel" niet van anderen vrouwen niet aanhoren
Of mannen die roddelen. Heel lief en leuk doen in elkaars gezicht en dan diegene afzeiken zodra die de rug omkeert. Ik zie en hoor dit elke dag op werk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Mannen die elkaar achter hun rug afkraken, die bestaan wel. Alleen mannen zijn er niet zo bewust mee bezig als vrouwen.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of vrouwen zeggen dat ze beter met mannen kunnen opschieten dan vrouwen, omdat zij veel te gevoelig zijn.
Zulke meisjes zijn juist fucking gevoelig
Ik ben nooit zo geweest. Never. Ben weleens te lang met een fout persoon omgegaan maar heb altijd doorgehad hoe die persoon daadwerkelijk was.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zag het gewoon niet. Maar ik was vroeger erg saf. Dom en naief. Geloofde iedereeen op zijn woorden. Maar ik word ook ouder en helaas is mijn onwetendheid weg.
Vitamine Dquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zulke vrouwen eten gewoon veel D, en willen de "oordeel" van anderen vrouwen niet aanhoren
quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahaha is wel zo.
Met jou kan ik praten
Ik weet niet hoor. Hollandse vrouwen kunnen ook enorme misgunners zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, die ken ik ook wel ja. Turkse vrouwen zijn vaak wel zo.
Het is niet zo zwart en wit he. Ik heb vriendinnen die ik minstens 10 jaar ken. Je kent elkaar sinds jongs af aan en gaat samen naar school etc... op gegeven moment ga je heel erg van elkaar verschillen. Bijv een krijgt sneller een baan of andere heeft een hoger salaris. En dan moet je goed opletten hoe ze reageren...quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan mij niet herinneren dat ik dat soort mensen ooit in mijn kring heb gehad. Ik merk dat soort sneaky bitches meteen op en laat ze niet bij me in de buurt komen.
Wie zegt dat ik luister...quote:
Nee vitamine b.quote:
#keepit1hunna #stayfactsquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
Dafuq met al deze pussyjagers die inene gaan bitchen op vrouwen. Stel wijven.
Lijkt me niet heel fijn, Borte. Vertrouw je niemand?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar ik ben sowieso trust issues mijn hele leven al.
Oh ja, dat ken ik wel. Die bestie van mij was dus zo. Die kon heel snel heel erg jaloers worden. Een van de dingen waar ik mij aan ergerde. Ze was geen misgunner maar kon soms zeiken. 'Waarom moet ik zo hard werken, en kan zij zomaar geld uitgeven'quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:18 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. Hollandse vrouwen kunnen ook enorme misgunners zijn.
[..]
Het is niet zo zwart en wit he. Ik heb vriendinnen die ik minstens 10 jaar ken. Je kent elkaar sinds jongs af aan en gaat samen naar school etc... op gegeven moment ga je heel erg van elkaar verschillen. Bijv een krijgt sneller een baan of andere heeft een hoger salaris. En dan moet je goed opletten hoe ze reageren...
[..]
Wie zegt dat ik luister...
Nee, yani, ik weet dat het niet rationeel is en geef mensen altijd het voordeel van de twijfel. Maar ik houd nieuwe mensen in mijn omgeving altijd goed in de gaten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel fijn, Borte. Vertrouw je niemand?
HERKENBAAR.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja, dat ken ik wel. Die bestie van mij was dus zo. Die kon heel snel heel erg jaloers worden. Een van de dingen waar ik mij aan ergerde. Ze was geen misgunner maar kon soms zeiken. 'Waarom moet ik zo hard werken, en kan zij zomaar geld uitgeven'
life is a bitch, get over it. jezus.
Komt door drakequote:Op maandag 20 oktober 2014 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel fijn, Borte. Vertrouw je niemand?
Wantrouwend dus meer?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, yani, ik weet dat het niet rationeel is en geef mensen altijd de voordeel van de twijfel. Maar ik houd nieuwe mensen in mijn omgeving altijd goed in de gaten.
crip, nog een paar jaar en ik zou je best willen wifenquote:
Ja ja op die manier dus.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja, dat ken ik wel. Die bestie van mij was dus zo. Die kon heel snel heel erg jaloers worden. Een van de dingen waar ik mij aan ergerde. Ze was geen misgunner maar kon soms zeiken. 'Waarom moet ik zo hard werken, en kan zij zomaar geld uitgeven'
life is a bitch, get over it. jezus.
Ik snap niet waarom mensen verwachten dat dingen eerlijk moeten gaan? Dat ze zelf niet kunnen inschatten dat niet iedereen even mooi, rijk, slim of gelikt kan zijn? Dat ze hier niet mee kunnen omgaan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HERKENBAAR.
Waarom krijgt zij wel alles zonder moeite te doen en moet ik en werken en studeren.
fork pidquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe heet het proces dat verschillende software gegevens van elkaar kunnen overnemen en verder kunnen bewerken? Dus de interactie tussen die twee.
#dtv.
Compatibiliteit?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
Hoe heet het proces dat verschillende software gegevens van elkaar kunnen overnemen en verder kunnen bewerken? Dus de interactie tussen die twee.
#dtv.
Kan je duidelijker zijn? Het gebeurt niet automatisch. Veel software fabrikanten hebben API's die ze vrij geven, zodat derden er gebruik van kunnen maken. Daardoor kunnen ze soms samen werken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
#dtv.
Hmmm. Nee.quote:
Ja, ik durf het bijna niet uit te spreken omdat blijkbaar mensen die anderen wantrouwen zelf vaak ook leugenaars blijken te zijn.quote:
Importeren/exporteren?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmm. Nee.
Je vult gegevens in in Teamcenter. Middels Qlikview draai je een excelsheet uit met gegevens uit Teamcenter.
Dat proces.
Als dat het is, dan.....quote:
Dat sowieso niet. Like said, ik ben mij ervan bewust dat het niet rationeel is om iedereen te wantrouwen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:24 schreef Unlabeled het volgende:
Eén tip! Mensen niet gelijk afschrijven. Want dan blijf je bezig en ben je op een gegeven moment heel alleen. Zelfs ouders kunnen misgunnend zijn. Mensen bij voorbaat niet vertrouwen en op afstand houden maar zo nu en dan leuke dingen doen
Geen idee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar hoe heet die interactie tussen de twee programma's?
Orlyquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
crip, nog een paar jaar en ik zou je best willen wifen
IPC? Interprocess Communicationquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar hoe heet die interactie tussen de twee programma's?
Mijn vroegere bestie was erg wantrouwend. Ze liet je toe, tot je zgn een dikke fout maakte. Dan kreeg je inene verhalen te horen van dingen die je zgn 5 jaar geleden had gedaan. Ze was erg wantrouwend om dingen te vertellen, want mensen vertellen dingen door. Ze had alleen niet door dat ze mij alle roddels over haar vroegere besties vertelde. Aangedikt en sommige dingen loog ze volgens mij over. Maar wederom, had het pas de laatste 2 jaar doorquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik durf het bijna niet uit te spreken omdat blijkbaar mensen die anderen wantrouwen zelf vaak ook leugenaars blijken te zijn.Maar ik weet van mezelf gewoon dat het niet rationeel is en dat echt niet iedereen zo is. Het is gewoon een gevoel waar ik niet overheen kom.
Maar als ik kijk naar hoeveel tijd mensen verspillen aan foute relaties, vind ik het niet zo'n hele slechte eigenschap.
ja toch...veel kindjes maken.quote:
Daar herken ik mij dus totaaaal niet in.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vroegere bestie was erg wantrouwend. Ze liet je toe, tot je zgn een dikke fout maakte. Dan kreeg je inene verhalen te horen van dingen die je zgn 5 jaar geleden had gedaan. Ze was erg wantrouwend om dingen te vertellen, want mensen vertellen dingen door. Ze had alleen niet door dat ze mij alle roddels over haar vroegere besties vertelde. Aangedikt en sommige dingen loog ze volgens mij over. Maar wederom, had het pas de laatste 2 jaar door![]()
Ook met mannen. Ze ging dan 2 x afspreken en dan was het: hij rookt. Zn schoenen waren niet mooi. Hij drinkt. Ja, hij is arrogant. Etc.
Sen boyle degilsin dimi
Fijn dit zo anoniem eens te kunnen spuien.
Precies dat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:30 schreef Peunage het volgende:
Ik heb een vriend/kennis (man) die precies zo praat als de dames hier boven. Dan gaat hij mij vertellen over zijn beste vriend en hoe hij misbruik maakt van hun vriendschap blablablablabla. Dude, praat het uit, sla hem op z'n oog, maar ga er niet zo over zeiken
zulke vrouwen eindigen uiteindelijk wel met de pareltjesquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn vroegere bestie was erg wantrouwend. Ze liet je toe, tot je zgn een dikke fout maakte. Dan kreeg je inene verhalen te horen van dingen die je zgn 5 jaar geleden had gedaan. Ze was erg wantrouwend om dingen te vertellen, want mensen vertellen dingen door. Ze had alleen niet door dat ze mij alle roddels over haar vroegere besties vertelde. Aangedikt en sommige dingen loog ze volgens mij over. Maar wederom, had het pas de laatste 2 jaar door![]()
Ook met mannen. Ze ging dan 2 x afspreken en dan was het: hij rookt. Zn schoenen waren niet mooi. Hij drinkt. Ja, hij is arrogant. Etc.
Sen boyle degilsin dimi
Fijn dit zo anoniem eens te kunnen spuien.
Ik negeer het altijd of probeer van onderwerp te veranderenquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:30 schreef Peunage het volgende:
Ik heb een vriend/kennis (man) die precies zo praat als de dames hier boven. Dan gaat hij mij vertellen over zijn beste vriend en hoe hij misbruik maakt van hun vriendschap blablablablabla. Dude, praat het uit, sla hem op z'n oog, maar ga er niet zo over zeiken
Ze mag eindigen met prins INSERT WHOEVER. Idgaf.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
zulke vrouwen eindigen uiteindelijk wel met de pareltjes, zie het dagelijks op facebook. Altijd uit de hoogte doen, arrogant, opmerkingen over anderen en zie je die relatie opeens
WEES EEN VENT EN ZEG HET IN ZIJN GEZICHT DAN IPV ALS EEN WIJF OP FOK TE SPUWEN HAHAHAHAHHAAHAHHquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik negeer het altijd of probeer van onderwerp te veranderen
Vaak genoeg gedaan hoor. Boeit mij echt niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
WEES EEN VENT EN ZEG HET IN ZIJN GEZICHT DAN IPV ALS EEN WIJF OP FOK TE SPUWEN HAHAHAHAHHAAHAHH
quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:30 schreef Peunage het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |