SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand geeft een neuk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:41 schreef Peunage het volgende:
Helemaal vergeten, nieuwe EP van Walking Dead.
Ik zei niet wie dat mocht willen en je gaat gelijk van stimo uit. Waarom doe je zo lullig.. ik had dit echt niet gepikt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sanasoufi heeft dr tieten wel gecorrigeerd
echt zo rebels dit.quote:
Ik heb tenminste tieten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zei niet wie dat mocht willen en je gaat gelijk van stimo uit. Waarom doe je zo lullig.. ik had dit echt niet gepikt.
Nee, ik bedoelde dat niet zo maar ok ga door met stoken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zei niet wie dat mocht willen en je gaat gelijk van stimo uit. Waarom doe je zo lullig.. ik had dit echt niet gepikt.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat niet zo maar ok ga door met stoken.
goede tieten..quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat ik ook. Hou mij erbuiten
OMG EN ZE GAAT MAAR DOORquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ging mij er om dat sanasoufi swso minder is dan Stim maok. Meteen iedereen haten.
Niet ontkennen nu. Gezegd is gezegd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ging mij er om dat sanasoufi swso minder is dan Stim maok. Meteen iedereen haten.
Who said I was kidding G?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude, kap eens. Niet iedereen snapt de humor hier!
je weet niksquote:
quote:
sla me op op mn hoofdquote:
Jij begrijpttttttttttt 'm.quote:
ey ga eens weg met die cartoons.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij begrijpttttttttttt 'm.
Die intro is ook echt <3
Ik bescherm jou wel!!quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat iedereen tegen mij
en ik echt moe ben.
Ga zelf weg nigga.quote:
Staat op Netflixquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij begrijpttttttttttt 'm.
Die intro is ook echt <3
southpark...Ya Ya Ya..Wednesday...YaYaYaquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga zelf weg nigga.
sws boondocks niet kennen.
Wel southpark kijken maar geen boondocks
schaam je
pls hhhquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
southpark...Ya Ya Ya..Wednesday...YaYaYa![]()
That is quite right Sir. Would you like a fag?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh my bad. Je hebt gelijk. We moeten dit als gentlemen oplossen. We moeten er om schermen
Kan hij niet aanquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Als je dat grappig vind MOET je The Boondocks kijken.
Wsshh denk je iedereen is serieus ofzo?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:55 schreef De_Guidance het volgende:
Jullie zijn echt niks gewend hier.
Niemand geeft een neuk is normale omgang in andere SC'S
Mijn care-o-meter geeft 0 aan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:55 schreef De_Guidance het volgende:
Sommige inhoud is echt shocking tho. Mijn broer heeft mij the Boondocks aangeraden toen ik nog heel jong was.. daarom ben ik nu zo fuckt upquote:
No, thank you. I will smoke you instead.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
That is quite right Sir. Would you like a fag?
Ben nooit serieus volgens velen hierquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:55 schreef De_Guidance het volgende:
ik krijg de nummer niet meer uit mijn hoofd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Sommige inhoud is echt shocking tho. Mijn broer heeft mij the Boondocks aangeraden toen ik nog heel jong was.. daarom ben ik nu zo fuckt up
Mijn broer gaf mij altijd film/serie/game tips die fucked up en sick waren. Maar wel leuk
Ik heb er maar paar gezien. Is wel wennen hoor. Is meer Japans dan Amerikaans. Zitten veel stiltes in. Vind ik wel relaxt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Sommige inhoud is echt shocking tho. Mijn broer heeft mij the Boondocks aangeraden toen ik nog heel jong was.. daarom ben ik nu zo fuckt up
Mijn broer gaf mij altijd film/serie/game tips die fucked up en sick waren. Maar wel leuk
Fy.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:00 schreef Montelly het volgende:
KB weg, Stimo weg, echte kutjes weer..
wat erg...quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:05 schreef Che_ het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=c96_1413675327
Zieligquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vanaf 2:25![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-doelpuntsalto.dhtml
Later overleden
Wanneer ga je lan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
Hoezo is de titel veranderd? Ik ben nog niet weg hoor.
Vertel eens, wat zijn de plannen? Waar ga je logeren? Waar wil je ongeveer heen?quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)pin-in-bananen.dhtmlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A na blodclat
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)pin-in-bananen.dhtmlDie ogen.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A na blodclat
Toerist uithangen. In West Villaga, airbnb adres bij een Zuid-Afrikaanse chick en een Japanse guy.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vertel eens, wat zijn de plannen? Waar ga je logeren? Waar wil je ongeveer heen?
Wat vind je van je solo reis? Vind je het eng? Spannend? Leuk?
Baaaasquote:
Vertrouw je het wel bij een ander? Dan zou ik toch liever voor een hotel gaan denk ikquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toerist uithangen. In West Villaga, airbnb adres bij een Zuid-Afrikaanse chick en een Japanse guy.
Nog nooit eerder solo gereisd (behalve alleen tot de bestemming dan). Ik vind het spannend maar niet eng.Alleen bang dat ik te veel ga uitgeven.
Gaan we alle goede tentjes uitproberen te beginnen bij momofuku!quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vind wat last-minute tickets en dan houden we de meet daar
damn respect, ik zou dat niet echt kunnen, ben echt een "samen"reiziger wat dat betreft.quote:
Ze zijn er toch niet?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vertrouw je het wel bij een ander? Dan zou ik toch liever voor een hotel gaan denk ikZijn ze te vertrouwen?
De reacties die ik van de Turken in mijn omgeving krijg jongen..quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Baaaas
Iemand die ik ken ging ook en zei dat het geweldig was. Wilt iedere dag nog terug
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)pin-in-bananen.dhtmlheeft ie nou ballen op zn kin zitten?>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A na blodclatVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Waarom? Wat zeggen ze?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De reacties die ik van de Turken in mijn omgeving krijg jongen..
Ahahahahahahah.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
damn respect, ik zou dat niet echt kunnen, ben echt een "samen"reiziger wat dat betreft.
Ze hebben zeer goede recensies en de kamer ziet er goed uit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vertrouw je het wel bij een ander? Dan zou ik toch liever voor een hotel gaan denk ikZijn ze te vertrouwen?
vertel...waren jullie met zn 3en?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ahahahahahahah.
Ja man.
Ik ga iig NOOIT MEER met vriendinnen weg. Dan liever alleen.
anlatquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ahahahahahahah.
Ja man.
Jawelll. Ze zijn er wel, maar ik krijg gewoon mijn eigen huissleutel en kan gaan en komen wanneer ik wil. Ik betaal ze dus hoef verder ook niet verplicht sociaal te doen of zo.quote:
eerder sneu denk ik, met niemand je ervaring kunnen delen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:28 schreef Crip het volgende:
Ik wil ook helemaal alleen op vakantie. Heerlijk lijkt me dat.
Langste vakantie met vriendinnen was drie dagen, was wel tof.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ahahahahahahah.
Ja man.
doe dm dan, beetje roddel magquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turkse wijven zijn het ergst.![]()
Marokkaanse wijven het arrogantst![]()
Nee. Geen roddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |