SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
![]()
Die met dat hanekammetje? Dat was die klapjosti...
Foto's van Escha (ja nu pas gezien) vielen me een beetje tegen
(puntige knieen ditdat)
![]()
Nee hij had geen hanenkam.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:29 schreef Zhano het volgende:
(puntige knieen ditdat)
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
waar danquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:29 schreef Zhano het volgende:
(puntige knieen ditdat)
haha thijs![]()
![]()
Saaie foto's ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:29 schreef Zhano het volgende:
(puntige knieen ditdat)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Dankzij Alexander Büttner was het vorig seizoen bij Manchester United verboden om patat te eten. Dat onthult Rio Ferdinand in zijn biografie. Volgens de huidige verdediger van Queens Park Rangers vond toenmalig manager David Moyes het onbestaanbaar dat Büttner op de avond voor een wedstrijd een flink bord patat wegwerkte, terwijl hij al een paar pondjes te zwaar was. Veel schoten Moyes en Büttner niet op met het patatverbod, want de manager werd in het voorjaar ontslagen en Büttner vertrok in de zomer naar Dinamo Moskou.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zijn die zandhappers nou beter dan random Nederlanders?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat lieten ze zien? Koffiemomentje?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja ik ben armquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:33 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil er 17k hebben? Ik geef het weg.![]()
quote:Wat kun je het beste doen bij een 4-1 achterstand? Op die vraag zijn er voldoende antwoorden te verzinnen, maar de oplossing van de Peruviaanse club Defensor Bolivar is een wel heel bijzondere. Op het moment dat Bolivar tegen Defensor La Bocana al met negen spelers stond na twee rode kaarten, simuleerden vijf spelers een blessure. Er bleven zodoende te weinig spelers over om verder te voetballen en de scheidsrechter staakte het duel. De Peruviaanse bond reageerde furieus op de massa-schwalbe en is van plan stevige maatregelen te nemen tegen Bolivar.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ikkequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:33 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil er 17k hebben? Ik geef het weg.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja, vast wel iemand.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:33 schreef RavioliPunch het volgende:
Heeft iemand wel eens Son of/en Shaqiri gebruikt?![]()
Meteen al die gieren die niet doorhebben dat hij een geintje maakt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja ik. De Shaq. In FUT14. Ik weet het nog als de dag van gisteren, wat een baasje.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:33 schreef RavioliPunch het volgende:
Heeft iemand wel eens Son of/en Shaqiri gebruikt?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ow okéquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:34 schreef Tim86 het volgende:
Meteen al die gieren die niet doorhebben dat hij een geintje maakt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:haha. ik zoek iemand hier die een van hen of beiden in fut 15 heeft gebruikt en een korte review kan geven. maar bedankt voor je bijdragequote:![]()
Ik ben nu net in Divisie 2, maar 1 op 1's afmaken blijft lastig voor mij.
Als ik met Tevez recht op de keeper afloop probeer ik met dubble B tap + finesse hem onder de keeper heen te schuiven, wat maar heel zelden lukt, en meestal blijft de keeper nog staan ook.
Any tips?
Dit is mijn team;
https://www.easports.com/(...)fId=bi9vkjHYbFjT:360![]()
Bedoelde eigenlijk FUT15 want ik weet dat hij idd goed wasquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja ik. De Shaq. In FUT14. Ik weet het nog als de dag van gisteren, wat een baasje.![]()
![]()
goed geintje wel danquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:34 schreef Tim86 het volgende:
Meteen al die gieren die niet doorhebben dat hij een geintje maakt![]()
Als ik met Tevez recht op de keeper afloop probeer ik met dubble B tap + finesse hem onder de keeper heen te schuiven, wat maar heel zelden lukt, en meestal blijft de keeper nog staan ook.
Any tips?
Dit is mijn team;
https://www.easports.com/(...)fId=bi9vkjHYbFjT:360Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ibarboquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:36 schreef Pino0 het volgende:
Any tips?
Dit is mijn team;
GRAAG VERWIJDEREN![]()
5.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoeveel DMs heeft Kamikazie ontvangen?![]()
Koop een fatsoenlijke spits, ipv Ibarbo met z'n 2 finishingquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:36 schreef Pino0 het volgende:
Any tips?
Dit is mijn team;
https://www.easports.com/(...)fId=bi9vkjHYbFjT:360Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hoezo geintje? Ik heb net 17k gekregen van Kamikaziequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:34 schreef Tim86 het volgende:
Meteen al die gieren die niet doorhebben dat hij een geintje maaktGRAAG VERWIJDEREN![]()
Leuk team! Misschien Asamoah LM?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:37 schreef Tim86 het volgende:
Any tips?
Dit is mijn team;
Nog niet mee gespeeld maar ga het wel maken denk ik, pintilii was wel een baasje in mn vorige teamquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn die zandhappers nou beter dan random Nederlanders?![]()
Zal eens kijken, heb Keita en El Sharaawy maar El Sharaawy vind ik echt drama.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:39 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Leuk team! Misschien Asamoah LM?![]()
Zoals? Higuain is te langzaamquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Koop een fatsoenlijke spits, ipv Ibarbo met z'n 2 finishing![]()
En dan ben je nog maar bij de letter Tquote:
Doet me denken aan de goede oude tijd met bazige Eredivisie voorzitters. De 4 V's
Van den Herik, Van Raaij, Van Praag en de Voorzitter van Vitesse
#studiospaanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
De voorzitter van Vitessequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan ben je nog maar bij de letter T
Doet me denken aan de goede oude tijd met bazige Eredivisie voorzitters. De 4 V's
Van den Herik, Van Raaij, Van Praag en de Voorzitter van Vitesse
#studiospaan![]()
![]()
![]()
Palacio dan. En pace is helemaal niet belangrijk deze FIFA.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
74 rated rare silvers in 400c bronze packsaltijd mooi
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Of 73.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:48 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
Waar is RVP goed in? Balletje aannemen, weg van het doel van de tegenstander lopen en de bal terug te spelen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:48 schreef Alovenac het volgende:
United gaat dit niet winnen.
Sowieso Falcao > RvP![]()
Ja man. Ik had gisteren Mathijssenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:48 schreef FCsuarez het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
jammer dat hij geen drol waard isquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
dan heb je wel 2 van die kleine gozers voorinquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Palacio dan. En pace is helemaal niet belangrijk deze FIFA.
niet echt handig met crosses enzo![]()
Ozz![]()
"in een serieus voetballand komt dit niet voor"
Wel vaker shiny spelers in 400c packs dit jaar (en betere spelers)quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jammer dat hij geen drol waard is
[ afbeelding ]![]()
Wow..
http://www.vkmag.com/maga(...)t_na_vieren_doelpunt
Gast scoort, doet een salto, breekt zijn nek en overlijdt..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wtf.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:57 schreef Tim86 het volgende:
Wow..
Gast scoort, doet een salto, breekt zijn nek en overlijdt..![]()
Geel was voldoende geweest vind ik.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:57 schreef Tim86 het volgende:
Wow..
Gast scoort, doet een salto, breekt zijn nek en overlijdt..![]()
Miskoop erin voor miskoop
Lekker wisselen zo bij Man U.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mathieu LCBquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:00 schreef zerokil het volgende:
Volgens mij is dit onmogelijk..
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nvm.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:00 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
skkltjquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor wie is dit Fellaini er in gekomen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:00 schreef Tim86 het volgende:
Lekker wisselen zo bij Man U.Feyenoord Rotterdam![]()
Varane lcb en een andere franse rcb?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:00 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Herreraquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Voor wie is dit Fellaini er in gekomen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pepe is zoo goed. Ongelooflijk.quote:
En van Mathieu zijn workrates krijg ik al buikpijn..
Iemand ervaring met die gast?![]()
snel stoppen nu heb je nog profit!quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
IF Fellaini
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
U riep?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:00 schreef Tim86 het volgende:
Lekker wisselen zo bij Man U.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tja, dan moet je die 6 chem voor lief nemen van Yaniquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:03 schreef zerokil het volgende:
[..]
Pepe is zoo goed. Ongelooflijk.
En van Mathieu zijn workrates krijg ik al buikpijn..
Iemand ervaring met die gast?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hahaquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:00 schreef Tim86 het volgende:
Lekker wisselen zo bij Man U.![]()
Lang geleden dat hij zo veel dingen achter elkaar goed deed zonder over zijn maat 48 te struikelenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij raakte hem helemaal verkeerd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lang geleden dat hij zo veel dingen achter elkaar goed deed zonder over zijn maat 48 te struikelenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
wie de fuck is enzo knol?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
de echte enzo knol heeft in dit topic gereageerd![]()
KLB / enzo knol fanmeeting die uit de hand loopt![]()
Youtuber die waarschijnlijk meer verdient dan meesten hier bij elkaar door dagelijkse vlogs te makenquote:![]()
wat een faggot.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:08 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Youtuber die waarschijnlijk meer verdient dan meesten hier bij elkaar door dagelijkse vlogs te maken![]()
En daardoor moet je een fan van iemand zijn?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:08 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Youtuber die waarschijnlijk meer verdient dan meesten hier bij elkaar door dagelijkse vlogs te makenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee, want het is een mongool.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En daardoor moet je een fan van iemand zijn?
meeste van zijn fans zijn van 9 tot 13 jaar![]()
Vind het bizar dat juist hij zoveel kijkers heeft op YouTube. Volgens mij doet die het qua marketing en veelgezochte zoektermen gebruiken wel handig, maar is toch onverklaarbaar dat er zoveel mensen naar hem kijken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
de echte enzo knol heeft in dit topic gereageerd![]()
KLB / enzo knol fanmeeting die uit de hand loopt![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
EnzoKnol staat altijd bij mijn 'te bekijken' kanalen.Of zoek je daar chimeids in de comments?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:10 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nee, want het is een mongool.
meeste van zijn fans zijn van 9 tot 13 jaarRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik wist wel dat je homo was.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
EnzoKnol staat altijd bij mijn 'te bekijken' kanalen.
Vieze flikker.![]()
Ja, en dizzfordazzle ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
EnzoKnol staat altijd bij mijn 'te bekijken' kanalen.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
O wacht ik maakte een grapje. Alleen als ik niet ingelogd ben op mijn account.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je homo was.
Vieze flikker.![]()
maaverquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:12 schreef Tim86 het volgende:
Fan zijn van Enzo Knol
Fan zijn van Bardo![]()
![]()
HOMO.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O wacht ik maakte een grapje. Alleen als ik niet ingelogd ben op mijn account.![]()
hij had een broer die "bekend" is die hem hielp bij het opzetten van zijn kanaal, waardoor die dus al snel wat subs kreeg, toen erna is het geëxplodeerdquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:10 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Vind het bizar dat juist hij zoveel kijkers heeft op YouTube. Volgens mij doet die het qua marketing en veelgezochte zoektermen gebruiken wel handig, maar is toch onverklaarbaar dat er zoveel mensen naar hem kijken.
geen idee waardoor, voor de rest issie namelijk behoorlijk inhoudloos![]()
Arme, arme Lowie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij heeft voor 300 miljoen eruo ingekocht.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef RavioliPunch het volgende:
Wat kan die man eraan doen dat dit gewoon zo een verkankerd team + Di Maria is![]()
Minder aanvallers kopen en wat betere verdedigers.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef RavioliPunch het volgende:
Wat kan die man eraan doen dat dit gewoon zo een verkankerd team + Di Maria isAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
di maria behouden, van persie verkopen, falcao contracteren ipv lenen, nieuwe verdedigers, nieuwe wingers, nieuwe backsquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:22 schreef RavioliPunch het volgende:
Wat kan die man eraan doen dat dit gewoon zo een verkankerd team + Di Maria is
dan kom je in de buurt![]()
van persie idd verkopen want die knul kan niet veelquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
di maria behouden, van persie verkopen, falcao contracteren ipv lenen, nieuwe verdedigers, nieuwe wingers, nieuwe backs
dan kom je in de buurt![]()
Inderdaad zie af en toe van die filmpjes voorbij komen, maar dan zijn er echt wel die ik beter vind of aan mooiere videobewerking doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hij had een broer die "bekend" is die hem hielp bij het opzetten van zijn kanaal, waardoor die dus al snel wat subs kreeg, toen erna is het geëxplodeerd
geen idee waardoor, voor de rest issie namelijk behoorlijk inhoudloos![]()
Dan ben je wel een koning.quote:Van Persie verkopen en Klaas halen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Lowie wel vaak genaaid al met niet gegeven pingels zeg..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tja hij is gewoon slecht als coach en gefaald daar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:29 schreef Tim86 het volgende:
Lowie wel vaak genaaid al met niet gegeven pingels zeg..![]()
Pech voor RvpAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Veel hoger kon 'ie niet komenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die celebration van Sneijder was ook wel mooi bij die cornervlag![]()
Overschatte Ajaksiet, voegt helemaal niks toe aan M Utdquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:29 schreef Kiid het volgende:
Blind zien verliezen blijft een mooi gezicht![]()
Di BlessiaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit blijft de bestequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dat is echt zo'n type waarvan je denkt wa doe die nouquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:35 schreef Matedeor het volgende:
Dat die jones voor man utd speelt is toch ook ongelooflijk, die kan ook bij de top in nl niet mee.![]()
Nee dit blijft de beste:quote:
Laatste Djilobodji is eindelijk de deur uitChemistry style erop gooien deed de truc
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat is echt zo'n type waarvan je denkt wa doe die nou
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lekker slotoffensiefje LowieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fellaini pakte wel goed uit, Onzichtbare Mata eruit voor Falcao ook begrijpelijk. En Di Maria was geblesseerd. Vandaag weinig vreemds imo.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:41 schreef Alovenac het volgende:
United is zo slecht heen Louis wisselt zo slecht.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Blinddddddddddddddddd![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zonder andere spitsen wel. Als er wel spitsen rondlopen verneukt hij het en loopt hij iedereen in de weg.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
pleur Fellaini in de spits dan en crossen maar. Lukte ook goed bij EvertonAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:29 schreef Kiid het volgende:
Blind zien verliezen blijft een mooi gezicht![]()
![]()
Vandaag is een uitzondering ja. Maar snap sowieso al niet dat een Falcao niet begint.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fellaini pakte wel goed uit, Onzichtbare Mata eruit voor Falcao ook begrijpelijk. En Di Maria was geblesseerd. Vandaag weinig vreemds imo.![]()
Jetlag. Was totaal nog niet fit. Noodgreep dat hij überhaupt minuten maakt. Wel vrij vaag bij een maandagmatch, maar dat is de verklaring die vooraf werd gegeven.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:44 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Vandaag is een uitzondering ja. Maar snap sowieso al niet dat een Falcao niet begint.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
schaduwspits dan, zo stond het bij Everton destijds als ik het goed herinner.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zonder andere spitsen wel. Als er wel spitsen rondlopen verneukt hij het en loopt hij iedereen in de weg.![]()
Niks gezegd dan, dacht dat hij fit was!quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jetlag. Was totaal nog niet fit. Noodgreep dat hij überhaupt minuten maakt.
Louis gaat hier gewoon nog winnen.![]()
Ja, maar dan was hij wel de enige volgens mij hoor. Dan moest hij alleen balletjes kaatsen met zijn rug naar het doel toe. En dan de spits in rennen voor de cross.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
schaduwspits dan, zo stond het bij Everton destijds als ik het goed herinner.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
4-4-1-1 met Jelavic/Naismith voor zover ik mij kan herinneren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar dan was hij wel de enige volgens mij hoor. Dan moest hij alleen balletjes kaatsen met zijn rug naar het doel toe. En dan de spits in rennen voor de cross.![]()
Zoals ik het me herinner kwam Fellaini als noodgreep CF/spits te staan en scoorde hij heel veel voor de winterstop. Toen kwam Jelavic en speelde hij een linie naar achteren (en scoorde amper nog). Maar misschien zit ik ernaast. Geen zin om op te zoekenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
4-4-1-1 met Jelavic/Naismith voor zover ik mij kan herinneren.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel schattig zo'n gefrustreerd Feyenoordertjequote:Op maandag 20 oktober 2014 22:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Keertje scoren maakt hem niet minder slecht ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoezo nou weer gefrustreerd feyenoordertje?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel schattig zo'n gefrustreerd Feyenoordertje
En toch zou je hem doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel schattig zo'n gefrustreerd Feyenoordertje![]()
Het gaat over Kiid, niet over jouquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoezo nou weer gefrustreerd feyenoordertje?![]()
Of durf jij te beweren dat dit niets met het Ajax-verleden van Blind te maken heeft?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:29 schreef Kiid het volgende:
Blind zien verliezen blijft een mooi gezichtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met een luchtbuks ja. Niet met mijn puddingbuks.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhh Arsenal Lula kit in een 400 coins ding bohhhhhh #POTSJELLYMUCH?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja maar waarom zou hij dan gefrustreerd zijn?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat over Kiid, niet over jou![]()
Of durf jij te beweren dat dit niets met het Ajax-verleden van Blind te maken heeft?
[..]
Hier ookquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohhh Arsenal Lula kit in een 400 coins ding bohhhhhh #POTSJELLYMUCH?![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Oh het is Tulamoet misschien wat dichter bij mijn TV gaan zitten
![]()
En ik denken dat je Lula bewust als slechte/matige grap posttequote:Op maandag 20 oktober 2014 23:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat zal het zijn. Ik ben niet objectief, maar jij natuurlijk wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat over Kiid, niet over jou![]()
Of durf jij te beweren dat dit niets met het Ajax-verleden van Blind te maken heeft?
[..]
Speelt alles terug of opzij, voegt geen pepernoot toe. En dan maakt een goal niet meteen dat hij goed speelde.![]()
Bohhh ik heb nu een Rankin in een 400 coins pack. (blijkbaar 1600 coins waardquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En ik denken dat je Lula bewust als slechte/matige grap postte)
waar het hart van vol is, stroomt de mond van overquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik krijg wel echt weinig healing kaarten in 400c packs.. maar wel een RB van 2k. En nu ex-SMLENO-speler Velez in een 400c pack.![]()
Ah, je hebt een hekel aan alle verdedigende middenvelders en hoopt altijd dat ze verliezen? Heeft dus niks met Blind te maken verder. Duidelijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Ik ben niet objectief, maar jij natuurlijk wel.
Speelt alles terug of opzij, voegt geen pepernoot toe. En dan maakt een goal niet meteen dat hij goed speelde.
Kom op man, je kan beter trollen dan dit.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.lulaonline.de/quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
waar het hart van vol is, stroomt de mond van over
bohhRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die bronze packs zijn best een leuke manier om wat extra coins binnen te halen. Contracten sla ik op in de club. Hoef ik die dure gouden contracten niet te kopenquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhh ik heb nu een Rankin in een 400 coins pack. (blijkbaar 1600 coins waard)
![]()
Nog meer mensen die last hebben van het geen punten krijgen na een win? Nu 2 wins achter elkaar maar geen punten gekregen![]()
![]()
Ja vooral die healing dingen zijn leuk omdat ze non-rare zijn. Geen vetpot wat je binnenharkt maar wel een leuke extra.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die bronze packs zijn best een leuke manier om wat extra coins binnen te halen. Contracten sla ik op in de club. Hoef ik die dure gouden contracten niet te kopenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Speelt alles terug of opzij, voegt geen pepernoot toe. En dan maakt een goal niet meteen dat hij goed speelde.AZ
ALKMAAR![]()
Dat heeft meer te maken met van Gaal dan Blind. Kijk, je kan wel zeggen dat ik wat tegen Blind heb vanwege zijn verleden, maar wil jij nu gaan beweren dat jij Blind goed had gevonden als hij niet voor Ajax had gespeeld?...quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ah, je hebt een hekel aan alle verdedigende middenvelders en hoopt altijd dat ze verliezen? Heeft dus niks met Blind te maken verder. Duidelijk.
Kom op man, je kan beter trollen dan dit.
Maar Blind is niet de enige slechte speler in United![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Speelt alles terug of opzij, voegt geen pepernoot toe. En dan maakt een goal niet meteen dat hij goed speelde.hij gaf maar drie keypasses vandaag, meeste van iedereen. Wat een prutser
![]()
Vandaag had ik een tegenstander bij FIFA met Ajax logo en tenue. Ik was erop gebrand hem batta te geven. Zeker na het zien van zijn 5atb team. Ik trok mijn Duitse shirtjes aan (de oorlog weetoch) en won.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:21 schreef Toefjes het volgende:
Fel voor of tegen iemand zijn omdat hij ooit een Ajax shirtje heeft gedragenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb een tijdje met dit logo gespeeld :quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vandaag had ik een tegenstander bij FIFA met Ajax logo en tenue. Ik was erop gebrand hem batta te geven. Zeker na het zien van zijn 5atb team. Ik trok mijn Duitse shirtjes aan (de oorlog weetoch) en won.
Doet het ook altijd goed bij de tegenstanders met het Ajax logo![]()
![]()
Kk spel, 2 games gewonnen en geen punten erbij.. dan verlies je er 1 en dan telt de wedstrijd uiteraard wel...![]()
![]()
Dat is ook wel een bazen badgequote:Op maandag 20 oktober 2014 23:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje met dit logo gespeeld :
[ afbeelding ]
Doet het ook altijd goed bij de tegenstanders met het Ajax logo
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje met dit logo gespeeld :
[ afbeelding ]
Doet het ook altijd goed bij de tegenstanders met het Ajax logo
Die heb ik ook![]()
![]()
Heb ik ook telkens na de wedstrijd wanneer de statistieken geladen wordenquote:Op maandag 20 oktober 2014 23:12 schreef DannyDeko het volgende:
Nog meer mensen die last hebben van het geen punten krijgen na een win? Nu 2 wins achter elkaar maar geen punten gekregen
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Net the lone survivor gekeken bohh
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik heb meer met spelers die voor mijn club hebben gespeeld dan random spelers zonder Ajax-verleden ja..maar dat lijkt me logisch. is heel wat anders dan direct haat hebben tegen alles wat voor een rivaal heeft gespeeld.quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met van Gaal dan Blind. Kijk, je kan wel zeggen dat ik wat tegen Blind heb vanwege zijn verleden, maar wil jij nu gaan beweren dat jij Blind goed had gevonden als hij niet voor Ajax had gespeeld?...
Maar Blind is niet de enige slechte speler in United
Pelle en Kazim zijn gewoon bazen. Guidetti is een kneus. De ene Feyenoorder vind ik tof, de ander niet. Heerlijk om ondanks een club-voorkeur toch enigszins rationeel naar spelers te kunnen kijken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt een kutspoiler in de titelquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tis echt belachelijk.. met die 2 wins had ik kampioen geweest, nu niet eens gepromoveerdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb ik ook telkens na de wedstrijd wanneer de statistieken geladen worden![]()
![]()
![]()
TWD spoilerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb meer met spelers die voor mijn club hebben gespeeld dan random spelers zonder Ajax-verleden ja..maar dat lijkt me logisch. is heel wat anders dan direct haat hebben tegen alles wat voor een rivaal heeft gespeeld.
Pelle en Kazim zijn gewoon bazen. Guidetti is een kneus. De ene Feyenoorder vind ik tof, de ander niet. Heerlijk om ondanks een club-voorkeur toch enigszins rationeel naar spelers te kunnen kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij legt mij dan ook woorden in de mond. Ik heb geen haat aan alles en iedereen met een Ajax verleden. Spelers met maniertjes - zoals Blind - heb ik een bloedhekel aan. Waarschijnlijk dezelfde reden waarom jij Guidetti een "kneus" vindt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb meer met spelers die voor mijn club hebben gespeeld dan random spelers zonder Ajax-verleden ja..maar dat lijkt me logisch. is heel wat anders dan direct haat hebben tegen alles wat voor een rivaal heeft gespeeld.
Pelle en Kazim zijn gewoon bazen. Guidetti is een kneus. De ene Feyenoorder vind ik tof, de ander niet. Heerlijk om ondanks een club-voorkeur toch enigszins rationeel naar spelers te kunnen kijken.
Je kijkt overigens niet rationeel naar spelers als je Kazim aanhaalt. Dat is hetzelfde als ik nu zou zeggen dat ik kan genieten als Serero in de basis staat![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
TWD spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wel geinig dat ze nu bijna direct de comics volgen, geeft toch een extra dimensie aan de serie vind ikquote:![]()
![]()
Iemand heeft een andere mening dan meneer Kiid en het is niet rationeel meerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij legt mij dan ook woorden in de mond. Ik heb geen haat aan alles en iedereen met een Ajax verleden. Spelers met maniertjes - zoals Blind - heb ik een bloedhekel aan. Waarschijnlijk dezelfde reden waarom jij Guidetti een "kneus" vindt.
Je kijkt overigens niet rationeel naar spelers als je Kazim aanhaalt. Dat is hetzelfde als ik nu zou zeggen dat ik kan genieten als Serero in de basis staat![]()
![]()
Ja ik zat tijdens de film de hele tijd te denken van zou hij het nou overleven na dat begin van de film en toen bedacht ik me opeens wat de titel wasquote:
Het is een US film van een waargebeurd verhaal uit het US leger. Dan weet je wel wat er gebeurd hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja ik zat tijdens de film de hele tijd te denken van zou hij het nou overleven na dat begin van de film en toen bedacht ik me opeens wat de titel was
Ook zonder titel.![]()
Ik denk dat Feyenoord nog genoeg plezier aan Kazim gaat beleven hoor. Ik vind hem nu een baas vanwege zijn acties en uitstraling, niet omdat hij kansen laat liggen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij legt mij dan ook woorden in de mond. Ik heb geen haat aan alles en iedereen met een Ajax verleden. Spelers met maniertjes - zoals Blind - heb ik een bloedhekel aan. Waarschijnlijk dezelfde reden waarom jij Guidetti een "kneus" vindt.
Je kijkt overigens niet rationeel naar spelers als je Kazim aanhaalt. Dat is hetzelfde als ik nu zou zeggen dat ik kan genieten als Serero in de basis staat
Wat voor maniertjes heeft Blind eigenlijk? Dat vind ik nou juist typisch zo iemand die nooit een vlieg kwaad doet en die eerder een grijze muis is qua gedrag. Zo iemand als een Erwin Mulder, een Luuk de Jong etc.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was ook maar een geintje. Al kent er nagenoeg niemand dat verhaal verder ofzo. Dat is wel wat anders dan een film met een bekende operatie uit WO II ofzo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is een US film van een waargebeurd verhaal uit het US leger. Dan weet je wel wat er gebeurd hoor
Ook zonder titel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lindje, jij keek toch ook nog dat Zon, seks en bla bla? Die mensenDat meisje wat eerst als een enorme slet rondloopt en doet en dat haar moeder haar dan belt
En hoe ze daarna doen.
En die fitness/hipsterdude die 3 dagen op een kruk zit in de club en dat toneelstukje met zijn moeder'mijn liefste mammie'
![]()
![]()
wat dan? Geen falende keepers, geen glitches, geen abuse. Nou ja een beetje abuse van de tegenstander misschien.quote:
En wederom geen kommenterrie![]()
![]()
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was ook maar een geintje. Al kent er nagenoeg niemand dat verhaal verder ofzo. Dat is wel wat anders dan een film met een bekende operatie uit WO II ofzo.
Black Hawk Down was ook zon film.... alhoewel die wel over een beetje een gefaalde operatie ging.![]()
boemlauwe skillies brufquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ach alles wat Ajax is vind Kiid kut je moet hem gewoon negeren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord nog genoeg plezier aan Kazim gaat beleven hoor. Ik vind hem nu een baas vanwege zijn acties en uitstraling, niet omdat hij kansen laat liggen.
Wat voor maniertjes heeft Blind eigenlijk? Dat vind ik nou juist typisch zo iemand die nooit een vlieg kwaad doet en die eerder een grijze muis is qua gedrag. Zo iemand als een Erwin Mulder, een Luuk de Jong etc.![]()
Zo weet je bij Inglorious bastards zeker dat Hitler toch niet dood gaat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Black Hawk Down was ook zon film.... alhoewel die wel over een beetje een gefaalde operatie ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Opzich wel een terecht klacht van Lindgren trouwens... vaak deze FIFA dat een mooie actie er niet ingaat en dan 5 minuten later er een tering rebound wel invliegt.![]()
CPU op beginnerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat dan?
En wat speel jij? Die gast stapt echt met alles in non stopAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij paste wel lekker aan elkaar ja. Die eerste McGeady spin is niet zo effectief, maar de rest klopt eigenlijk perfect.quote:Dit was in divisie 6.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat dan?
En wat speel jij? Die gast stapt echt met alles in non stopTijdje niet gedaan.
Wat zou jij doen als je tegenstander zo je zestien binnenkomt?
Ik zie 'm twee slidings maken, die eerste is natuurlijk sowieso achterlijk.
Nou ja, na 2 skill moves weet je wat er komen gaat en stap je niet meer in en wacht je gewoon af totdat ie hem kwijt raaktquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij paste wel lekker aan elkaar ja. Die eerste McGeady spin is niet zo effectief, maar de rest klopt eigenlijk perfect.
[..]
Dit was in divisie 6.Tijdje niet gedaan.
Wat zou jij doen als je tegenstander zo je zestien binnenkomt?
Ik zie 'm twee slidings maken, die eerste is natuurlijk sowieso achterlijk.
Afstandschoten gaan er toch niet in.
![]()
het missen is nog niet eens het ergste, je staat ook gewoon compleet voor lulquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
Sowieso is slidings maken not done bij mij achterin, ik mis ze toch altijd![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en als ik mis ligt die speler een uur op de grond en klopt er niks meer vanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het missen is nog niet eens het ergste, je staat ook gewoon compleet voor lul![]()
![]()
Ik druk soms extra had op rondje/B in de hoop om de tegenstanders beide benen te breken, maar volgens mij heeft het niet echt invloed hoe hard je drukt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
Sowieso is slidings maken not done bij mij achterin, ik mis ze toch altijd![]()
![]()
![]()
Koekoekquote:Niet Slutsky als coach hebbenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:26 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh deze legend in mijn free pack![]()
![]()
Ja en als ik te hard druk heb ik een bruine broek, dat is ook niet fijn tijdens het spelen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik druk soms extra had op rondje/B in de hoop om de tegenstanders beide benen te breken, maar volgens mij heeft het niet echt invloed hoe hard je drukt.![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Koekoek
[..]
Niet Slutsky als coach hebben![]()
![]()
Vorige week woensdag en donderdag pikte ik veel meer deals op. Vanavond ook wel een paar maar ik miste een Kwarasey voor 200c BIN en ik mis hem nooitquote:![]()
![]()
vroegah kon je op Q drukken op je toetsenbord voor een doodschopquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik druk soms extra had op rondje/B in de hoop om de tegenstanders beide benen te breken, maar volgens mij heeft het niet echt invloed hoe hard je drukt.
Had ook echt die naam bij de controls
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
op welke spelers heb jij momenteel je AB afgesteld?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Koekoek
[..]
Niet Slutsky als coach hebben![]()
hij mist jou welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorige week woensdag en donderdag pikte ik veel meer deals op. Vanavond ook wel een paar maar ik miste een Kwarasey voor 200c BIN en ik mis hem nooit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alle SMLENO spelers uit DS2 zijn filmpjes.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
op welke spelers heb jij momenteel je AB afgesteld?
En dan ook nog is op 100 xbox accounts. Dus daarom heeft ie geen dealtjes meer !!!![]()
fifa 1999quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vroegah kon je op Q drukken op je toetsenbord voor een doodschop
Had ook echt die naam bij de controls![]()
![]()
Beker finale tegen PEC, iedereen feliciteerde PEC en meneer stond met zijn handen gebonden op zijn rug. Engnek is hetquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord nog genoeg plezier aan Kazim gaat beleven hoor. Ik vind hem nu een baas vanwege zijn acties en uitstraling, niet omdat hij kansen laat liggen.
Wat voor maniertjes heeft Blind eigenlijk? Dat vind ik nou juist typisch zo iemand die nooit een vlieg kwaad doet en die eerder een grijze muis is qua gedrag. Zo iemand als een Erwin Mulder, een Luuk de Jong etc.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beker finale tegen PEC, iedereen feliciteerde PEC en meneer stond met zijn handen gebonden op zijn rug. Engnek is hetJij hebt het natuurlijk helemaal gezien
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beker finale tegen PEC, iedereen feliciteerde PEC en meneer stond met zijn handen gebonden op zijn rug. Engnek is het![]()
een vriend van me kende hem niet, dus we gingen serieus stiften met twee anderen die het wel snapten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:48 schreef Freire het volgende:
Door eerdere posts van vanmiddag zojuist dit filmpje terug gekekenman man dat was echt geniaal
![]()
![]()
man man manquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een vriend van me kende hem niet, dus we gingen serieus stiften met twee anderen die het wel snapten.man man dat was echt geniaal
![]()
Gisteren deze trouwens gezien IMDB: Plastic (2014)
Verwachtte er niet zoveel van, maar vond 'm leuk.Verhaal gaat niet heel diep, maar kijkt lekker weg.
The Affair
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Serie toch? Is 't wat? Ik zoek nog een (korte) film voor nuquote:
Heb m ook binnen maar nog niet gekeken, toch maar es doen dan. Je hebt mn verhaal hierboven zeker gemist?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:57 schreef Lindgren. het volgende:
Gisteren deze trouwens gezien IMDB: Plastic (2014)
Verwachtte er niet zoveel van, maar vond 'm leuk.Verhaal gaat niet heel diep, maar kijkt lekker weg.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een vriend van me kende hem niet, dus we gingen serieus stiften met twee anderen die het wel snapten.man man dat was echt geniaal
![]()
![]()
![]()
Welke bedoelde je?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb m ook binnen maar nog niet gekeken, toch maar es doen dan. Je hebt mn verhaal hierboven zeker gemist?
Ja, ik vind het echt tof tot nu toequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Serie toch? Is 't wat? Ik zoek nog een (korte) film voor nu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:15 schreef Zhano het volgende:
Lindje, jij keek toch ook nog dat Zon, seks en bla bla? Die mensenDat meisje wat eerst als een enorme slet rondloopt en doet en dat haar moeder haar dan belt
En hoe ze daarna doen.
En die fitness/hipsterdude die 3 dagen op een kruk zit in de club en dat toneelstukje met zijn moeder'mijn liefste mammie'
![]()
Weer een Klaassen verkocht
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jaquote:Die aflevering is echt te debiel voor woorden. Iedereen op de wereld weet gewoon dat dat kind heeft liggen ketsen in dat bed en die moeder doet net of ze van niets weet.
Die fitnessdude kan ik zo niet voor me halen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
JaDie aflevering is echt te debiel voor woorden. Iedereen op de wereld weet gewoon dat dat kind heeft liggen ketsen in dat bed en die moeder doet net of ze van niets weet.
Die fitnessdude kan ik zo niet voor me halen.![]()
![]()
Die heb ik nog niet gezienquote:is die nieuw?
Ik dacht eerst dat je die andere dude bedoelde, die slagroom tussen tieten vandaan likte en elk meisje in bed probeerde te krijgen terwijl zijn moeder dacht dat hij altijd respect toonde voor vrouwen.
Die kijk ik nu, die Friese dude is dat jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezienis die nieuw?
Ik dacht eerst dat je die andere dude bedoelde, die slagroom tussen tieten vandaan likte en elk meisje in bed probeerde te krijgen terwijl zijn moeder dacht dat hij altijd respect toonde voor vrouwen.(Mijn volgorde is fucked
) Die met die fitnessdude is de nieuwste ep ja (7).
![]()
Toch blijf ik het mooi vinden dat ze 'echt' balen dat hun ouders aan komen lopen (en dus alles gezien hebben) terwijl ze al een week met een camera gevolgd worden![]()
![]()
Ja echt he. Eigenlijk gebeurt er ook he-le-maal niks meestalquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:12 schreef Freire het volgende:
Toch blijf ik het mooi vinden dat ze 'echt' balen dat hun ouders aan komen lopen (en dus alles gezien hebben) terwijl ze al een week met een camera gevolgd worden![]()
![]()
De stukjes die iedereen wil zien worden al bij de voorstukjes uitgezonden, en dan later in de aflevering blijkt er een teleurstellend verhaal omheen te hangenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja echt he. Eigenlijk gebeurt er ook he-le-maal niks meestal![]()
![]()
Ja joh het is echt van die Nederlandse pauperTVquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:16 schreef Freire het volgende:
[..]
De stukjes die iedereen wil zien worden al bij de voorstukjes uitgezonden, en dan later in de aflevering blijkt er een teleurstellend verhaal omheen te hangen![]()
![]()
Nice.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die kijk ik nu, die Friese dude is dat ja(Mijn volgorde is fucked
) Die met die fitnessdude is de nieuwste ep ja (7).
Even kijken dan.
Z-Nation is van Asylum. Komen normaal alleen met mockbusters en tv films als Sharknado. Wel vermakelijke pulp maar ook wel heel foutquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Heeft iemand al Z nation en of The Strain gekeken?lijken me wel interessant
The Strain is wel aardig. Ook brak acteerwerk maar kijkt lekker weg als je van vage shit met mutaties en vampiers houdt
Ik vind die "slechte horror" altijd wel leuk. Guilty pleasures
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ONZ / Het grote officiële feliciteer GeeftJeEnergie topic.
Haha wat.
Kan 1 van de Fok!-pros hier me ff het horlogetopic linken?![]()
![]()
horlogetopic?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:21 schreef Zhano het volgende:
Haha wat.
Kan 1 van de Fok!-pros hier me ff het horlogetopic linken?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is dat er niet (meer)? Daarom zocht ik GJE, hij was daar toch de baas?quote:Ik moet ff een nieuw horloge hebben, vandaar.
![]()
na al die Steven Seagal films kan het acteerwerk alleen maar meevallenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Z-Nation is van Asylum. Komen normaal alleen met mockbusters en tv films als Sharknado. Wel vermakelijke pulp maar ook wel heel fout
The Strain is wel aardig. Ook brak acteerwerk maar kijkt lekker weg als je van vage shit met mutaties en vampiers houdt
Ik vind die "slechte horror" altijd wel leuk. Guilty pleasuresik ga denk ik The Strain volgen
ook leuk dat het in NY is
![]()
![]()
luie hondquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:21 schreef Zhano het volgende:
Haha wat.
Kan 1 van de Fok!-pros hier me ff het horlogetopic linken?
LIF / Horloges en Horlogetechniek [deel 58]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gast, ik kom nooit buiten deze reeksquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
luie hond
LIF / Horloges en Horlogetechniek [deel 58]Ik weet niet waar shit is en met zoeken vond ik alleen maar losse topics
![]()
![]()
Doodnormaal horlogetopic.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gast, ik kom nooit buiten deze reeksIk weet niet waar shit is en met zoeken vond ik alleen maar losse topics
Ik dacht eentje uit 2011 ofzo.
dikke spaarrekening à 1% rentequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:35 schreef Zhano het volgende:
Voordeel van wonen in Heerenveen is dat je hier absoluut niks kunt kopentikt wel aan hoor.
![]()
huh dat is toch een nadeel pff snap er niks van kan je ook amper verstaan bel morgen maar terug anders oke doeiquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:35 schreef Zhano het volgende:
Voordeel van wonen in Heerenveen is dat je hier absoluut niks kunt kopenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou jeuj. Alles in 1 keer uitgeven om winterklaar te zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dikke spaarrekening à 1% rentetikt wel aan hoor.
![]()
![]()
Bohhhquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:48 schreef Freire het volgende:
Door eerdere posts van vanmiddag zojuist dit filmpje terug gekeken
Feyenoord Rotterdam![]()
je tegenstander heeft daarna hard op zijn xbox geslagen denk ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Na 5 wins achter elkaar terug in div 3. Eerste potje tegen dit team...
[ afbeelding ]
87e minuut scoor ik de gelijkmaker. Ver in de verlenging maakt Lacazette dit doelpunt... Heb gelijk mijn moeder gebeld. Wat een doelpunt!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een mislukt fake shot dat in de goal belandtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:50 schreef Tobi-wan het volgende:
Na 5 wins achter elkaar terug in div 3. Eerste potje tegen dit team...
[ afbeelding ]
87e minuut scoor ik de gelijkmaker. Ver in de verlenging maakt Lacazette dit doelpunt... Heb gelijk mijn moeder gebeld. Wat een doelpunt!
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 21-10-2014 06:42:28 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Moggel
Storm des doods bohhhDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: