SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
![]()
Die met dat hanekammetje? Dat was die klapjosti...
Foto's van Escha (ja nu pas gezien) vielen me een beetje tegen
(puntige knieen ditdat)
![]()
Nee hij had geen hanenkam.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:29 schreef Zhano het volgende:
(puntige knieen ditdat)
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
waar danquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:29 schreef Zhano het volgende:
(puntige knieen ditdat)
haha thijs![]()
![]()
Saaie foto's ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:29 schreef Zhano het volgende:
(puntige knieen ditdat)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Dankzij Alexander Büttner was het vorig seizoen bij Manchester United verboden om patat te eten. Dat onthult Rio Ferdinand in zijn biografie. Volgens de huidige verdediger van Queens Park Rangers vond toenmalig manager David Moyes het onbestaanbaar dat Büttner op de avond voor een wedstrijd een flink bord patat wegwerkte, terwijl hij al een paar pondjes te zwaar was. Veel schoten Moyes en Büttner niet op met het patatverbod, want de manager werd in het voorjaar ontslagen en Büttner vertrok in de zomer naar Dinamo Moskou.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zijn die zandhappers nou beter dan random Nederlanders?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat lieten ze zien? Koffiemomentje?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja ik ben armquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:33 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil er 17k hebben? Ik geef het weg.![]()
quote:Wat kun je het beste doen bij een 4-1 achterstand? Op die vraag zijn er voldoende antwoorden te verzinnen, maar de oplossing van de Peruviaanse club Defensor Bolivar is een wel heel bijzondere. Op het moment dat Bolivar tegen Defensor La Bocana al met negen spelers stond na twee rode kaarten, simuleerden vijf spelers een blessure. Er bleven zodoende te weinig spelers over om verder te voetballen en de scheidsrechter staakte het duel. De Peruviaanse bond reageerde furieus op de massa-schwalbe en is van plan stevige maatregelen te nemen tegen Bolivar.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |