De verdediging van Sunderland kon er he-le-maal niks van.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:37 schreef superniger het volgende:
Ik heb genoten van Southampton en Pelle/Tadic.
Actie van Huntelaar gezien?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:37 schreef superniger het volgende:
Ik heb genoten van Southampton en Pelle/Tadic.
Sneijder was ook goed afgelopen weekend.
Nederland heeft baat bij een goede verdediging en daar helpt Willems niet aan mee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou natuurlijk volkomen terecht zijn.
Wat is dat voor een bruin gezwel?quote:
Nee. Heb je een linkje?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Actie van Huntelaar gezien?
Was lekker hoor
Dat klopt ook wel weerquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland heeft baat bij een goede verdediging en daar helpt Willems niet aan mee.
Nee, die is niet van Ajaxquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zou natuurlijk volkomen terecht zijn.
Marsman compenseert het in verdedigend opzichtquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente heeft het beste middenveld.
Alleen zijn de andere linies kut.
Middenveld van PSV is beter dan dat van Twente hoorquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente heeft het beste middenveld.
Alleen zijn de andere linies kut.
Natuurlijk niet. Als Gutierrez fit is, heeft Twente wel een ziek goed middenveld hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Middenveld van PSV is beter dan dat van Twente hoor
Guardado - Wijnaldum - Maherquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Als Gutierrez fit is, heeft Twente wel een ziek goed middenveld hoor.
Mokotjo - Ziyech - Gutierrez..
Die Ebecilio gaat er echt niet uit. De enige speler met constante diepgang bij Twente dit seizoenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Als Gutierrez fit is, heeft Twente wel een ziek goed middenveld hoor.
Ziek goed?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Guardado kan je er goed bij hebben hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Guardado - Wijnaldum - Maher
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
http://www.sport1.nl/video/13478-bielsa-gaat-op-de-koffie.html
Dit zie je totaal niet aankomen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he?
Die van Twente is overduidelijk beter.
Speelde een dijk van een wedstrijd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die Guardado kan je er goed bij hebben hoor.
Ja, overduidelijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:45 schreef over_hedge het volgende:
Ajax heeft toch veel meer kansen gehad of niet dan? Twente speelde leuk de eerste helft maar zo veel kansen hadden ze niet.
Ajax heeft nog een keer de paal en de lat geraakt en nog een aantal kansen.
Voor Eredivisiebegrippen een goed middenveld. Of met Ebecilio erbij. Zit veel meer voetbal in en kunnen verdedigend ook wat meer bijdragen dan een Wijnaldum, Maher doet.quote:
Dat het beter is dan het middenveld van PSV is duidelijk ja.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor Eredivisiebegrippen een goed middenveld. Of met Ebecilio erbij. Zit veel meer voetbal in en kunnen verdedigend ook wat meer bijdragen dan een Wijnaldum, Maher doet.
Sowieso. Man van de wedstrijd imo.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Speelde een dijk van een wedstrijd.
Samen met PSV het beste. Dit weekend kwam het middenveld van Twente ook wel heel goed uit de verf tegen de kleuterbrigade van Ajax. Vind guardado, maher en wijnaldum/Hendrix ook heel goed.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat het beter is dan het middenveld van PSV is duidelijk ja.
kotsmisselijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet gaan scanderen, dan doet hij het.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:48 schreef GGMM het volgende:
Derksen vindt graag dat de door hem verzonnen regels worden gehanteerd.
Tuurlijk, maar eerste half uur werd Ajax zoek gespeeld. Het is dat Twente om onbegrijpelijke reden gas terug nam na de 1-0 anders was het 2/3 nul geweest.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:45 schreef over_hedge het volgende:
Ajax heeft toch veel meer kansen gehad of niet dan? Twente speelde leuk de eerste helft maar zo veel kansen hadden ze niet.
Ajax heeft nog een keer de paal en de lat geraakt en nog een aantal kansen.
Maher en Hendrix zijn beide gewoon extreem matig. Grappig dat iedereen opeens vergeet dat Maher al 2 jaar niks laat zien nu hij één leuke actie had in een wedstrijd. Opportunisme ten top.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:48 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Samen met PSV het beste. Dit weekend kwam het middenveld van Twente ook wel heel goed uit de verf tegen de kleuterbrigade van Ajax. Vind guardado, maher en wijnaldum/Hendrix ook heel goed.
Ajax speelde heel beroerd, maar Twente heeft geen fatsoenlijke kans op de 2-0 gehad.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar eerste half uur werd Ajax zoek gespeeld. Het is dat Twente om onbegrijpelijke reden gas terug nam na de 1-0 anders was het 2/3 nul geweest.
Ik vind dat deze zin raar is geformuleerd. Misschien dat Gramulanion het daarom wel zo grappig vindt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:48 schreef GGMM het volgende:
Derksen vindt graag dat de door hem verzonnen regels worden gehanteerd.
Hans heeft wel vaker gelijk. Niet vaak, maar wel vaker.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hansie had bij de tafel van Kees wel gelijk over de scheids
Nee, Gramulanion is niet zo kinderachtig dat hij mensen veroordeelt op basis van een vreemde zinsopbouw.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat deze zin raar is geformuleerd. Misschien dat Gramulanion het daarom wel zo grappig vindt.
Omdat ze gas terug namen. Tegen de Jodenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ajax speelde heel beroerd, maar Twente heeft geen fatsoenlijke kans op de 2-0 gehad.
Dat klopt. Maar dan kan je toch nu na deze 90e min niet zeggen dat twente had moeten winnen? Volgens mij hebben ze alleen de eerste helft gekeken of zoquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar eerste half uur werd Ajax zoek gespeeld. Het is dat Twente om onbegrijpelijke reden gas terug nam na de 1-0 anders was het 2/3 nul geweest.
Klopt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Gramulanion is niet zo kinderachtig dat hij mensen veroordeelt op basis van een vreemde zinsopbouw.
Waren er maar meer mensen zoals hij.
Dat zou wel een vreemde bedoening worden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Gramulanion is niet zo kinderachtig dat hij mensen veroordeelt op basis van een vreemde zinsopbouw.
Waren er maar meer mensen zoals hij.
Nee hoor. Speelt dit hele seizoen al goed. Wellicht niet het talent wat hij bij az was maar gewoon een hele ruime voldoende. Zeker niet minder dan Klaassen (qua statistieken zelfs beter), maar die krijgt dan vaak wél de waardering. Hendrix speelt echt heel goed als 6, al meerdere wedstrijden achter elkaar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maher en Hendrix zijn beide gewoon extreem matig. Grappig dat iedereen opeens vergeet dat Maher al 2 jaar niks laat zien nu hij één leuke actie had in een wedstrijd. Opportunisme ten top.
Belachelijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
Willy en Rene zijn positief
(Die zeiden vorig jaar dat PSV de CL zou kunnen winnen)
Oh die clowns.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
Willy en Rene zijn positief
(Die zeiden vorig jaar dat PSV de CL zou kunnen winnen)
Utrecht heeft wel een treurig elftal.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV moet ook gewoon winnen in Utrecht.
Bedankt voor het visuele beeld van mijn grap.quote:
Daarom moet PSV er dus ook "gewoon" winnen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Utrecht heeft wel een treurig elftal.
Je stream loopt achter.quote:
Je moet het geen counter noemen, counter is een vies woord. Het is omschakelvoetbal.quote:
Oh ja, we moeten vooral niet negatief doen over countervoetbal.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet het geen counter noemen, counter is een vies woord. Het is omschakelvoetbal.
Dit hoorde ik tenminste bij FOX!
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelukkig is het altijd Den Haag wat genaaid wordt
?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Van der Gijp die blijft volhouden voetbal te kijken
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:00 schreef Typisch het volgende:
René heeft nog een extra knoopje open gedaan.
Het is wat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij hoort voor het eerst van de naam 'Kanon'
oeh geilquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:00 schreef Typisch het volgende:
René heeft nog een extra knoopje open gedaan.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het zijn gewoon allemaal zeisterslaafjes met een rood neusje. Dat is het grootste probleem hier in Nederland
boehoehoehoequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het zijn gewoon allemaal zeisterslaafjes met een rood neusje. Dat is het grootste probleem hier in Nederland
Jij stelt een vraag en ik geef je het antwoord. Een beetje een vreemde reactie dit. Ik ga maar eens met HeatWave kijken of we je kunnen bannen.quote:
Je bent zelf een zeisterslaafjequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet iedereen kijkt elke wedstrijd van ADO.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij stelt een vraag en ik geef je het antwoord. Een beetje een vreemde reactie dit. Ik ga maar eens met HeatWave kijken of we je kunnen bannen.
Welke idioot kijkt er dan ook voor z'n plezier naar ADO.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij stelt een vraag en ik geef je het antwoord. Een beetje een vreemde reactie dit. Ik ga maar even met HeatWave kijken of we je kunnen bannen.
Nog één zo'n opmerking over Versegeren en ik word ongelofelijk boos.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke idioot kijkt er dan ook voor z'n plezier naar ADO.
Tenzij je een of andere rare act op internet opvoert natuurlijk
Dat zou ik echt niet willen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog één zo'n opmerking over Versegeren en ik word ongelofelijk boos.
Hij heeft heel het moment dus zelfs niet gezien dat staat los van een hele wedstrijd bekijken. Daarbij is Kanon gewoon international van het grote Ivoorkust!quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Niet iedereen kijkt elke wedstrijd van ADO.
Versegeren kijkt dan ook naar de Olympische spelen. Wat een loserquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog één zo'n opmerking over Versegeren en ik word ongelofelijk boos.
Ik denk dat je een beetje voorzichtiger moet zijn met deze opmerking René. Straks komt de harde kern achter je aan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke idioot kijkt er dan ook voor z'n plezier naar ADO.
Tenzij je een of andere rare act op internet opvoert natuurlijk
Echt?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft heel het moment dus zelfs niet gezien dat staat los van een hele wedstrijd bekijken. Daarbij is Kanon gewoon international van het grote Ivoorkust!
Afgelopen week gedebuteerdquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Echt?Die staat dus gewoon samen op het veld met spelers als Touré.
v Persie in de basis.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
manchester united speelt nu
TV TIP HOOR JONGES
Veel beter dan dit gelul jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
TV TIP HOOR JONGES
Er is ook een programma over slechte chauffeurs met John Williams.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
TV TIP HOOR JONGES
Terugkijktip.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is ook een programma over slechte chauffeurs met John Williams.
Dit seizoen gaan ze John aanrijden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Terugkijktip.
Rip Ruben Nicolai.
Laten we het hopen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit seizoen gaan ze John aanrijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Henk de Jong zit in de schuldsanering
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kreeg die spoilertag niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Moeten ze rijden in het donkerquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit seizoen gaan ze John aanrijden.
TR gedaan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
West bromich albion staat voor op Manchester united
hahah
Spoilende klootzakquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
hahah
Watte?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Henk de Jong zit in de schuldsanering
doeiquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
hahah
Beter dim je even. Mij gister een homo noemen liet je al op het randje balanceren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
[..]
stel je aan joh kneuzen
Leer gewoon je bek eens te houden, debieltjequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
[..]
stel je aan joh kneuzen
Van Halst vergelijken met zo'n heldquote:
Waarom heb je LR nou een homo genoemd? dit kan toch nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
[..]
stel je aan joh kneuzen
Vreemd dat GGMM aan zijn kant staat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Leer gewoon je bek eens te houden, debieltje
Ik denk wel dat ze het leuk vinden als je hun meer werk geeft. Dat geeft weer voldoening.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik weet niet of ik een TR wil maken. Alleen GGMM en LR kunnen mij misschien overtuigen om dat te doen.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vreemd dat GGMM aan zijn kant staat.
Ik heb het nooit van die kant bekekenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze het leuk vinden als je hun meer werk geeft. Dat geeft weer voldoening.
hoe noem jij een homo dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom heb je LR nou een homo genoemd? dit kan toch niet
ja? is je leven nu verpest?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Leer gewoon je bek eens te houden, debieltje
Wel terechtquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom heb je LR nou een homo genoemd? dit kan toch niet
Geen tijd voor grappen Stylo. Mijn reputatie staat al op klappen door Cuenca zijn aantijgingen.quote:
twitter:FHeinen twitterde op maandag 20-10-2014 om 21:10:35Gequoot door Wilfred Genee.Dat kan weer afgestreept worden van de bucketlist. reageer retweet
Ok.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:FHeinen twitterde op maandag 20-10-2014 om 21:10:35Gequoot door Wilfred Genee.Dat kan weer afgestreept worden van de bucketlist. reageer retweet
waarom heeft ie iets op z'n kopquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zou jij ook eens moeten doen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waarom heeft ie iets op z'n kop
Heb je Back up nodig?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen tijd voor grappen Stylo. Mijn reputatie staat al op klappen door Cuenca zijn aantijgingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |