Ik heb een speciaal kwastje gekocht waar je water in doet. Maar wat ik lees op internet is dat je gewoon een penseel kan gebruiken. Gewoon eerst kleuren en daarna met water er overheen, niet veel, vrij weinig, denk dat als je met een los penseel aan de slag gaat daar wel op moet letten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:36 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Even stomme vraag hoor, maar hoe werken aquarel potloden? Er moet water over nadat je gekleurd hebt, maar hoe doe je dat? Of maak je de punt van het potlood nat?
Ik heb namelijk een setje liggen, van bruynzeel (van manlief, minimaal 10jr oud)maar geen idee hoe het werkt. En het ziet er wel erg mooi uit!
Aquacolor van Stabilo en heb een waterkwastje gebruikt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:01 schreef Biancavia het volgende:
Die vlinders zijn ook mooi! Waar heb je die mee gedaan?
Over dat boek heb ik ook al zitten denken. Supertof weer! En ik ben ook heel erg van de patronen merk ik. Dingen als bloemen of beestjes spreken me toch minder aan.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat doordrukken is inderdaad een nadeel van de Promarkers, PaarsBeestje.Gelukkig hebben de kleurplaten van de boeken van Creative Heaven geen achterkant. Ik heb nog een kleurplaat af, uit het boek Tesselation Patterns. Ik hou heel erg van platen die een patroon vormen, dus dit is ook een van mijn favoriete kleurboeken.
[ link | afbeelding ]
Aaaaah, dat boek staat ook zo hoog op mijn verlanglijstje, maar ook op mijn Santa-lijst.... dus kan hem nog niet zelf kopen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat doordrukken is inderdaad een nadeel van de Promarkers, PaarsBeestje.Gelukkig hebben de kleurplaten van de boeken van Creative Heaven geen achterkant. Ik heb nog een kleurplaat af, uit het boek Tesselation Patterns. Ik hou heel erg van platen die een patroon vormen, dus dit is ook een van mijn favoriete kleurboeken.
[ link | afbeelding ]
Die is leuk!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb deze besteld in Frankrijk.
[ afbeelding ]
Flora en Fauna maar dan met patronen!
Mag ik vragen waar je hebt besteld?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:30 schreef Lijnloos het volgende:
Ziet er leuk uit PB! Ben benieuwd...
Zo, nieuwe kleurtjes besteld![]()
BUTTERCUP Y417
LAVENDER V518
MEADOW GREEN G339
PALE PINK R519
PASTEL BLUE C719
PUTTY O618
GREEN G847
AGEAN B146
ICE GREY 2 CG06
RAW SIENNA O646
CARAMEL O727
edit: Wow, nu al verzondenDat wordt morgen kleuren met de nieuwe kleurtjes!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn nog duurderquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb bij Sinterklaas gebietst om de Tombow pastel markers
Dat ze op waterbasis zijn ipv alcoholbasis en dus wel werken als een marker maar dus niet door drukkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die zijn nog duurderWat is het voordeel?
Het erge is dat precies dezelfde set bij Amazon.de gewoon 280 euro is ofzo. Het prijsverschil is echt gigantisch.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:01 schreef Cygne het volgende:
http://www.amazon.com/gp/(...)393952&robot_redir=1
Oh oke. Vraag me af of het vergelijkbaar is met aquamarkers van Letraset... die zien er gaaf uit, maar daar ben ik nog lang niet handig genoeg voor.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat ze op waterbasis zijn ipv alcoholbasis en dus wel werken als een marker maar dus niet door drukken
Ik ook. Vandaag de 30 pennen van Bol binnen. Op het eerste oog dezelfde als van de Action, met hier en daar een ander kleurtje (12 glitter, 10 metallic en 8 neon). Als ik thuis ben ff swatchenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:46 schreef automatic_ het volgende:
Die action glitterpennen kleuren lekker! Had dat niet verwacht eigenlijk.
Ben erg benieuwdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ook. Vandaag de 30 pennen van Bol binnen. Op het eerste oog dezelfde als van de Action, met hier en daar een ander kleurtje (12 glitter, 10 metallic en 8 neon). Als ik thuis ben ff swatchen
Wees blij! Het shopt veel te makkelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:11 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vraag me af waarom Amazon nog steeds alleen met creditcard werkt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:01 schreef Cygne het volgende:
http://www.amazon.com/gp/(...)393952&robot_redir=1
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]en die kunnen gewoon in een kleurboek?
True to thatquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Wees blij! Het shopt veel te makkelijk![]()
Zitten in zo'n kartonnetje en hangen bij de pennen. Ik kan alleen een foto van de losse pennen maken, karton is al weg.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat is dat met de glitterpennen vd action? Plaatje bij t praatje?
Ik denk alleen dat die van de action veel goedkoper warenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ook. Vandaag de 30 pennen van Bol binnen. Op het eerste oog dezelfde als van de Action, met hier en daar een ander kleurtje (12 glitter, 10 metallic en 8 neon). Als ik thuis ben ff swatchen
Aanvulling:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:13 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zitten in zo'n kartonnetje en hangen bij de pennen. Ik kan alleen een foto van de losse pennen maken, karton is al weg.
Nog niks haha. Ik wil die set!!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Biecht op! Wat heb je gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |