abonnement Unibet Coolblue
pi_146060771
Verdrietig dat het over is ;( Er zijn genoeg andere series maar boardwalk empire had een specifiek soort kwaliteit waar geen andere actuele serie zich, voor zover ik weet, mee kan vergelijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door ems. op 29-10-2014 16:52:18 ]
Conscience do cost.
pi_146062182
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 01:17 schreef ems. het volgende:
Verdrietig dat het over is ;( Er zijn genoeg andere series maar boardwalk empire had een specifiek soort kwaliteit waarmee geen andere actuele serie zich, voor zover ik weet, mee kan vergelijken.
Probeer Hannibal eens, heel ander genre maar echt keisterke serie, in het voorjaar begint seizoen 3 dacht ik.
pi_146073712
Vond de laatste ep best ok.
Allemaal in het perspectief van MAAR 8 eps dit seizoen.

Ga de serie missen. Ben het begonnen met kijken slechts voor 'erbij' maar werd al snel gegrepen en keek elke week uit naar nieuwe afleveringen.
De sfeer en kostuums maakten de serie voor mij.
Yup, ga het missen.

Aan de andere kant, eindelijk tijd om eens GoT bij te kijken en wellicht aan The Shield te beginnen.
pi_146078716
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:20 schreef planethugo het volgende:
ook mij viel de finale zwaar tegen. Je zit op de klok te kijken hoelang het nog duurt en wanneer het nog één keer losbarst maar dat moment kwam helemaal niet.

Hoe dan ook, het was een fantastische serie en zonde dat het nu al ten einde is
_O_
precies dit
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_146085111
wel mooi dat narcisse nog ff wordt afgeknald
Helaas is het voorbij, altijd met plezier deze serie gevolgd
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_146086317
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:20 schreef planethugo het volgende:
ook mij viel de finale zwaar tegen. Je zit op de klok te kijken hoelang het nog duurt en wanneer het nog één keer losbarst maar dat moment kwam helemaal niet. Laatste seizoen was vermakelijk met een paar sterke scene's maar haalde het al met al toch niet bij de rest vd serie.

De flashbacks duurden veel te lang met een uiteindelijk eigenlijk alleen de uitlevering van Gillian aan de commodore als enige punt dat ertoe deed. Van Alden en Eli hebben weinig in Chicago te doen gehad, Capone was alleen maar in zijn kantoor te zien, op dat laatste shot na en Nucky werd redelijk simpel verslagen door Luciano. Het waren maar 8 afleveringen maar toch had dit allemaal wat beter gekund imo. Ik had liever een situatie gehad waarin het vanaf het begin losbarst en dat alles verband houdt met elkaar.

Seizoen 3 was imo het beste met Rosetti die vanaf het begin zijn stempel drukt en waar er constant sprake was van een gespannen situatie.

Hoe dan ook, het was een fantastische serie en zonde dat het nu al ten einde is
_O_
Ik wist niet dat het al de laatste aflevering was en schrok me daarom helemaal de tyfus. _O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 29 oktober 2014 @ 19:55:52 #82
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_146086514
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:21 schreef DUK het volgende:
Vond de laatste ep best ok.
Allemaal in het perspectief van MAAR 8 eps dit seizoen.

Ga de serie missen. Ben het begonnen met kijken slechts voor 'erbij' maar werd al snel gegrepen en keek elke week uit naar nieuwe afleveringen.
De sfeer en kostuums maakten de serie voor mij.
Yup, ga het missen.

Aan de andere kant, eindelijk tijd om eens GoT bij te kijken en wellicht aan The Shield te beginnen.
The Shield is een toffe serie, heb die helemaal gekeken maar het herhaalt zich wel na 3 seizoenen. Iets tever uitgerekt.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 21:55:07 #83
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146093291
Jammer dat het helemaal voorbij is.
Oké, de laatste afleveringen waren niet echt top-of-the-bill, maar verder was het een fantastische serie met prachtige details qua decors en kleding en tijdsbeeld.

Ik heb ooi, echt decennia geleden, de biografie over Charles (lucky) Luciano gelezen (aanrader!) en een aantal van die waargebeurde zaken kwamen ook terug in deze serie.

Zal Boardwalk Empire gaan missen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Public Relations / Redactie Film woensdag 29 oktober 2014 @ 22:04:07 #84
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_146093848
quote:
2s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:55 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

The Shield is een toffe serie, heb die helemaal gekeken maar het herhaalt zich wel na 3 seizoenen. Iets tever uitgerekt.
Nou het hoogtepunt begint toch pas vanaf seizoen 5. Het bingen ging naarmate de serie vorderde steeds harder.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 00:13:03 #85
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_146099905
Weer een serie die afgelopen is. Vorige week heb ik Alcatraz nog bezocht, genoeg boeken over Al Capone daar. :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 30 oktober 2014 @ 01:25:55 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146101551
http://www.amazon.com/The(...)uciano/dp/0316321400
dus al wat langer geleden dat ik het las. :@
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_146101693
quote:
2s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:55 schreef toetsenbordridder het volgende:

[..]

The Shield is een toffe serie, heb die helemaal gekeken maar het herhaalt zich wel na 3 seizoenen. Iets tever uitgerekt.
Zeker tof. Alleen het woordje 'fuck' is verboden in die serie. Niet heel realistisch..
pi_146104448
ik heb bijna het eerste seizoen (6 afleveringen) van Peaky Blinders afgekeken. BBC serie die aangeduid wordt als de Boardwalk Empire van Engeland. Geen glitter en glamour vd Boardwalk maar de rauwe arbeidersstad Birmingham in 1919 staat hier centraal waar een criminele familie de touwtjes in handen heeft. Met Cillian Murphy en Sam Neill en in S2 doet Tom Hardy mee.

Het heeft nog niet het niveau van Boardwalk maar is zeker goed te doen en kwa sfeer is het wel een beetje te vergelijken
pi_146143074
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 00:27 schreef One_conundrum het volgende:
wel mooi symbolisch einde. Om zo ver te komen gaf hij die muts aan de Commodore, daarna ging het hem altijd voor de wind, maar nu moest hij eindelijk betalen.
Ja, vond ik ook, je zag hoe het zo gekomen was en het had niet anders kunnen eindigen.
Wel jammer dat de serie nu voorbij is, heb er echt van genoten.
Volgende maand begint Downton Abbey weer, dan blijven we tenminste in de jaren dertig. .. maar toch anders ;(
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 22:20:00 #90
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_146169242
Ik wist niet dat het afgelopen was. Vond het laatste seizoen met de flashbacks eindelijk iets wat het wat hoger tilt. Eerst was het een halfdocu waarin je simpelweg de verhaallijnen volgt (en ik ken ze want ik heb mafia bio's gelezen). De flashbacks gaven de nodige diepgang en inzichten die Nucky mistte, een beetje het idee wat Sopranos zo goed deed met Tony. Het is niet goed genoeg of voor andere karakters gedaan om een 9 te verdienen, dus ik vind het een 8 :)

Als ze dat nou vanaf het begin deden, en meer dingen hadden zoals Harrow's geworstel met zichzelf of Al's realisatie van de doofheid van z'n zoon.. Dat soort dingen had de serie te weinig. Ben dus niet helemaal van m'n stoel dat de serie gestopt is, het hoeft niet verder, tis wel goed zo :P
When all else fails, you always have delusion.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 22:25:52 #91
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_146169538
Ik vond de finale perfect eigenlijk. De cirkel is rond. Meer actie was gewoon niet nodig.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 23:12:35 #92
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_146171514
Ik hoef niet per se meer actie maar wel meer diepgang.
When all else fails, you always have delusion.
pi_146207731
Ik vond de verhaallijnen van Lucky, Meyer, Van Alden en Capone eigenlijk veel leuker en interessanter dat Nucky en z'n wijf. Jammer dat er zo weinig gedaan is met die rollen..

Maar ook in voorgaande seizoenen heb ik altijd wel een verhaallijn gehad welke me niet zo veel deed; Harrow, Narcisse, Margaret.

Boardwalk Empire is 1 van de mooist gemaakte series ooit, maar het laatste (afgeraffelde) seizoen is voor mij best wel een smetje..
pi_146212105
Matige finale. -O-

Ik zal de serie toch wel missen.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:34 schreef sjeppert het volgende:
wel mooi dat narcisse nog ff wordt afgeknald
*O* *O* *O*
  zondag 2 november 2014 @ 14:45:04 #95
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_146214450
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 21:55 schreef golfer het volgende:
Jammer dat het helemaal voorbij is.
Oké, de laatste afleveringen waren niet echt top-of-the-bill, maar verder was het een fantastische serie met prachtige details qua decors en kleding en tijdsbeeld.

Ik heb ooi, echt decennia geleden, de biografie over Charles (lucky) Luciano gelezen (aanrader!) en een aantal van die waargebeurde zaken kwamen ook terug in deze serie.

Zal Boardwalk Empire gaan missen.
Amen, golfer.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_146216767
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:01 schreef planethugo het volgende:
ik heb bijna het eerste seizoen (6 afleveringen) van Peaky Blinders afgekeken. BBC serie die aangeduid wordt als de Boardwalk Empire van Engeland. Geen glitter en glamour vd Boardwalk maar de rauwe arbeidersstad Birmingham in 1919 staat hier centraal waar een criminele familie de touwtjes in handen heeft. Met Cillian Murphy en Sam Neill en in S2 doet Tom Hardy mee.

Het heeft nog niet het niveau van Boardwalk maar is zeker goed te doen en kwa sfeer is het wel een beetje te vergelijken
Deze serie dan maar eens gaan kijken. :P
pi_146365096
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:04 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Ja, vond ik ook, je zag hoe het zo gekomen was en het had niet anders kunnen eindigen.
Wel jammer dat de serie nu voorbij is, heb er echt van genoten.
Volgende maand begint Downton Abbey weer, dan blijven we tenminste in de jaren dertig. .. maar toch anders ;(
DA is nu in 1924 ;).

Ik ga BE ook missen. Had altijd een leuke rijdreis op één dag: Hell on Wheels, Downton Abbey, Boardwalk Empire. Dit seizoen nog met Manhattan er achteraan. Ga ik zo van 1867 tot 1943 :+.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_146365561
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:11 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

DA is nu in 1924 ;).

O, ik dacht dat ze al veel verder waren. Maar goed DA moet het van de actie niet hebben natuurlijk.
Ik heb nog een seizoen Copper opgenomen, pas 2 afleveringen gekeken dus die heb ik nog in het verschiet, speelt in New York in 1860 of daaromtrent, maar ook die serie kan bij lange na niet tippen aan Boardwalk Empire.
De enige remedie is denk ik om alle drie de Godfather films weer eens van stal te halen. Enige dat in de buurt komt van BE :P
pi_146367085
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 13:24 schreef Gwywen het volgende:

[..]

O, ik dacht dat ze al veel verder waren. Maar goed DA moet het van de actie niet hebben natuurlijk.
Ik heb nog een seizoen Copper opgenomen, pas 2 afleveringen gekeken dus die heb ik nog in het verschiet, speelt in New York in 1860 of daaromtrent, maar ook die serie kan bij lange na niet tippen aan Boardwalk Empire.
De enige remedie is denk ik om alle drie de Godfather films weer eens van stal te halen. Enige dat in de buurt komt van BE :P
Sopranos ;)
al is dat natuurlijk wel gewoon in onze tijd
pi_146367116
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 14:09 schreef planethugo het volgende:

[..]

Sopranos ;)
al is dat natuurlijk wel gewoon in onze tijd
O ja! Ik moet die héle serie nog kijken, lekker wat in 't vooruitzicht.
En Nucky zit erin, toch? :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')