SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door AMAR420 op 20-10-2014 19:22:37 ]zzzzz
Sterkte in deze zware tijden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:13 schreef Stimorol- het volgende:
Vandaag op werk, nieuwe collega. Een Turk.
Ik baaldeBen graag de enige allochtoon.
Doe jij dat wel eens?quote:
Hasan trek je jas an.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe jij dat wel eens?
Vinger daar gehad?
Vinger daar gestopt?
Of meer?
Ik weet, het zijn geen nette vragen, maar ik vraag me af of dat gewoon is allemaal.
Ik ken geen homo's. Ja, kende Mo, maar die was hinderlijk gay. En kende Hasan, maar die ken jij msischien ook wel trouwens.
Naja, meer keus hebben homo's niet echt qua geslachtsgemeenschap lijkt me.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe jij dat wel eens?
Vinger daar gehad?
Vinger daar gestopt?
Of meer?
Ik weet, het zijn geen nette vragen, maar ik vraag me af of dat gewoon is allemaal.
Ik ken geen homo's. Ja, kende Mo, maar die was hinderlijk gay. En kende Hasan, maar die ken jij msischien ook wel trouwens.
Excusesquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hasan trek je jas an.
En best persoonlijke vragen inderdaad.
Fellatioquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Naja, meer keus hebben homo's niet echt qua geslachtsgemeenschap lijkt me.
Genoeg hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Naja, meer keus hebben homo's niet echt qua geslachtsgemeenschap lijkt me.
Had het over penetratie.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Genoeg hoor.
Veel doen niet eens aan die vorm van gemeenschap.
Het is geen feestje nee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
Het lijkt mij echt afschuwelijk, om homoseksueel te zijn binnen de moslim gemeenschap.
ben je homo?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is geen feestje nee.
Maar meeste matties van mij zijn niet moslim. En degene die dat wel zijn zijn chill.
Ik ken er 2, allebei verhuisd naar Rotterdam trouwensquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is geen feestje nee.
Maar meeste matties van mij zijn niet moslim. En degene die dat wel zijn zijn chill.
Nee. Jij?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:28 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Kom je heel toevallig uit Groningen?
Nja leven is lastig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ken er 2, allebei verhuisd naar Rotterdam trouwens![]()
Sws, buiten de "normale" gemeenschap vallen is lastig.
Volwassen worden is kut. Ben 31 en worstel er nog meequote:Op maandag 20 oktober 2014 19:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nja leven is lastig.
Groeiproces, volwassen worden etc
Who told you it would be easy?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volwassen worden is kut. Ben 31 en worstel er nog mee
Ik heb altijd al in Rdam gewoond.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja, oorspronkelijk wel. Ik woon nu in Rotterdam.
Iedereen eigenlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Who told you it would be easy?
Gast. Ik heb met oklava gekregen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:51 schreef De_Guidance het volgende:
Krijgen jullie wel eens slipper op je hoofd van mams?
De laatste jaren niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:51 schreef De_Guidance het volgende:
Haha, ik ook wel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast. Ik heb met oklava gekregen.
toen ik klein was..quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:51 schreef De_Guidance het volgende:
Man. Ik heb zoveel dayak gehad van ouders en broerquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Haha, ik ook wel.
Verklaart een hoop.
Gatverdamme.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:56 schreef Crip het volgende:
Kreeg even een hartaanval toen hij in beeld kwam. Sjeeeeeezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz hottie.
Kijk die cripje dan, ruige smaak hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:56 schreef Crip het volgende:
Kreeg even een hartaanval toen hij in beeld kwam. Sjeeeeeezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz hottie.
Zijn stem is wel beetje afknapper tho.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kijk die cripje dan, ruige smaak hoor.
is te merken..quote:
Ben veel te lief ja. Meiden maken daar soms misbruik vanquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:05 schreef Crip het volgende:
Was vroeger een keer geklapt door mijn moeder met de stofzuiger slang. Goede oude tijd.
jij bent gek manquote:
Oke, valt mee. Wel hoerig. Waarom alles zo bloot?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
jij bent gek man
zou haar niet bepaald een plork noemen éh
http://ink361.com/app/users/ig-45797668/photos
jij he..quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
Stil. Help me eens. Wil mijn verslag vandaag echt afmaken.
Hoerig..ja? Komt totaal niet zo over en ik weet echt wel wat attention-whoring is. Ze is ook niet te gespierd, quads zijn ook normaal.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke, valt mee. Wel hoerig. Waarom alles zo bloot?
Jij zou het ok vinden als je chick zich zo zou profileren?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoerig..ja? Komt totaal niet zo over en ik weet echt wel wat attention-whoring is.
mooi lichaam jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoerig..ja? Komt totaal niet zo over en ik weet echt wel wat attention-whoring is. Ze is ook niet te gespierd, quads zijn ook normaal.
hmm...hmmmquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij zou het ok vinden als je chick zich zo zou profileren?
hehequote:Op maandag 20 oktober 2014 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben weer op dieet![]()
Ooit komt dat lichaam.
butterfacequote:
Je was kcl aan het tellen toch?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:21 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben weer op dieet![]()
Ooit komt dat lichaam.
Skhmlquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:22 schreef Crip het volgende:
Wat als je sexy kop hebt maar lelijk lichaam.
everything, but-her-facequote:
niet aantrekkelijk.quote:
sry booboo, ik heb jou ook gemistquote:
jijquote:
doe danquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:29 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ga liefdesbrieven schrijven aan Klinkerbotsing.
waar lan?quote:
quote:
dit...niet aantrekkelijk.quote:
Wat?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sry booboo, ik heb jou ook gemist
we staan hoog bij de dagcijferslijst
Hoe was jouw dag?
[..]
jij
beloof je dat?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
viooltjes zijn blauw
Maar liefde is niet grauw
Ik blijf bij jou
Miauw
ik vind van welquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Ik ben zo mysterieus.
Whatever, weet je wel...
wellicht, misschien, soms, twijfelachtig, maakt niet uit peunage.. iedereen heeft die fase waarin hij niet weet wat hij nou wilquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Ik ben zo mysterieus.
Whatever, weet je wel...
Vrouwen hebben dat 1 week per maand.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wellicht, misschien, soms, twijfelachtig, maakt niet uit peunage.. iedereen heeft die fase waarin hij niet weet wat hij nou wil
Wat vind je van role-play?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ook, maar gelukkig ben ik ervaren daarmee. Met mensen die dingen beloven en niet nakomen.
ik heb dat mijn hele levenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dat 1 week per maand.
ik wil pikachu zijnquote:
Serieus?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb dat mijn hele levenkeuzes maken is keimoeilijk
[..]
ik wil pikachu zijn
NEE HOE DURF JE A3UDU BILLAHI MINA SHAYTANI RAZJEEMquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar die andere is grappiger. Doet me denken aan Shirley van Community.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm. Zal ik voortaan al je toekomstige beslissingen maken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha ja man, altijd twijfelen
tien tegen een dat ik mijn mond houquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
EN IK ZEG JE WEER NIET wAT IK WIL
WAT IK EIGENLIJK ZEGGEN WIL
Omdat het westerse alfabet niet alle letters bevat die het Arabische alfabet heeft. Zoals Ayn, Haa, Qaaf.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:41 schreef De_Guidance het volgende:
Waarom cijfers tussen letters gekke Arabieren
Wist ik al.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat het westerse alfabet niet alle letters bevat die het Arabische alfabet heeft. Zoals Ayn, Haa, Qaaf.
Ik weet niet of jij de juiste overwogen keuzes kan maken voor mij..quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm. Zal ik voortaan al je toekomstige beslissingen maken?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
tien tegen een dat ik mijn mond hou
als ik je weer zie
ik ken mezelf onderhand
een prater ben ik niet
hoe was het hier
zal je vragen
en ik zal zeggen
goed
en ik zeg je niet wat ik nu denk
dat ik je eigenlijk zeggen moet
Gelijk gefaald voor je eerste testquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij de juiste overwogen keuzes kan maken voor mij..
[..]waarom zijn wij geen vrienden
oh shit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gelijk gefaald voor je eerste test
Lot gunt ons niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij de juiste overwogen keuzes kan maken voor mij..
[..]waarom zijn wij geen vrienden
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh shit.
Altijd zit ik ernaast als ik een keuze moet maken, dat is wel jammerlijk
jmr je zou prima tussen mn vriendjes passenquote:
ik mag geen snoepjes aannemen van vreemde mannenquote:
Het zijn geen soepjes, het is drugs.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jmr je zou prima tussen mn vriendjes passen
[..]
ik mag geen snoepjes aannemen van vreemde mannen
Was alles nep tussen ons ja?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
KRUIMELS VOOR 40 CENT VAN DE MARKTquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik liep zaterdag op de markt en zag warme stroopwafels nu heb ik spijt dat ik niet gewoon eentje gekocht heb
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik liep zaterdag op de markt en zag warme stroopwafels nu heb ik spijt dat ik niet gewoon eentje gekocht heb
oh in dat geval wil ik de blauwequote:Op maandag 20 oktober 2014 20:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het zijn geen soepjes, het is drugs.
wat kom je aan mn privéquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was alles nep tussen ons ja?
Ik snap Che nu veel beter
idd, ik had precies hetzelfdequote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
KRUIMELS VOOR 40 CENT VAN DE MARKT
WAT IS DITTTTT NOG NOOIT GEZIEN OF VAN GEHOORDquote:
Kruimelsquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
WAT IS DITTTTT NOG NOOIT GEZIEN OF VAN GEHOORD
Wat steel je mijn dingquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh in dat geval wil ik de blauwe![]()
[..]
wat kom je aan mn privé
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
KruimelsHaalden we altijd op de middelbare school. Toen kon ik vreten zonder aan te komen.
Nu loop ik t voorbij.
Zekerquote:
ik snap het niet!? Stroopwafelkruimels zonder stroop? Wat ;Dquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
KruimelsHaalden we altijd op de middelbare school. Toen kon ik vreten zonder aan te komen.
Nu loop ik t voorbij.
xoquote:
retweetquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een kut dag ook.
Che_ ik vind jou ook kut trouwens.
lengte of gewicht?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gemiddelde lengte van vrouwen in NL is 167 en gemiddelde gewicht is 70kg ofso. Echt ziekelijk.
Dat weten alleen mannen hatersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van Che.
Ik begon met haten pannekoek. Ga maar negeren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom deze haat
Wat ik nu eet is zo goed he. Gordon ramsay niveau
goed van jequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom deze haat
Wat ik nu eet is zo goed he. Gordon ramsay niveau
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begon met haten pannekoek. Ga maar negeren.
Teaming up on me huh?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goed van je
Mijn eten was ook prima
Ga je eindelijk van fok af, ja?quote:
Ik kan niet ontkennen dat mannen dergelijke dromen hebbenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lol, in je stoute dromen misschien
iedereen is hier masterrace +1.80 weenie hoorquote:
let me guess. 1.81?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
iedereen is hier masterrace +1.80 weenie hoorik iig wel
1.84quote:
Dat is wel klein, hoor?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
1.84jij hoeft sws geen zorgen te maken, je bent wat 1.60 - 1.65?
Lang genoeg, eigenlijk perfecte lengtequote:
ik lees niet ALTIJD JE POSTS.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
Niet weten hoe lang ik ben. Dude, come on. IK HEB HET ER ALTIJD OVER.
je bent te kort voor stimoquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
1.84jij hoeft sws geen zorgen te maken, je bent wat 1.60 - 1.65?
Misschien worden we langzaam vriendenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet te kort voor stimoquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je bent te kort voor stimo
kom maar naar mij
soggen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:12 schreef De_Guidance het volgende:
Stimo waarom wil je alle aandacht?
ik sluit het niet uitquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Misschien worden we langzaam vrienden
Toen ik 10 wasquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:12 schreef Crip het volgende:
Is er iemand hier die kleiner is dan 1.56? Dan kan ik ook zeggen: ''Ha ha je bent klein''.
Wil je een chick die langer en sterker is dan jezelf?quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:12 schreef Crip het volgende:
Is er iemand hier die kleiner is dan 1.56? Dan kan ik ook zeggen: ''Ha ha je bent klein''.
zou motorboaten jaquote:
wtf, laat mij erbuiten ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dit.
En DG shut up. Moet KB of jij maar altijd aan t woord zijn? Doe niet zo uber gay.
Ja sorry, tis toch zo. Mij God.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wtf, laat mij erbuiten ofzo! Wat is er ook echt met jou.
Klein zijn is niet zo fijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wil je een chick die langer en sterker is dan jezelf?
[..]
Wat een klein ding ben je, snoezig.
wuuuut. Ben je zo kortquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:12 schreef Crip het volgende:
Ben een skippy bal.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wuuuut. Ben je zo kort![]()
wat immens koddig!
Jezus wijf. Als jij eens loopt te bitchen zeur ik toch ook niet? Wat is er mis met jou om je altijd zo aangevallen te voelen? Vervolgens wel richting mij zeuren dat ik mij te snel aangevallen voel.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee? Waar klaag ik over jouw aanwezigheid, srs. Gaat nergens over dit
Limburg swagquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik doe altijd normaal, keepin' it real 046 swag.
Ik vond het gewoon een rare opmerking okeee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jezus wijf. Als jij eens loopt te bitchen zeur ik toch ook niet? Wat is er mis met jou om je altijd zo aangevallen te voelen? Vervolgens wel richting mij zeuren dat ik mij te snel aangevallen voel.
Labiel vs Labiel hier.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee? Waar klaag ik over jouw aanwezigheid, srs. Gaat nergens over dit
ga door...quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jezus wijf. Als jij eens loopt te bitchen zeur ik toch ook niet? Wat is er mis met jou om je altijd zo aangevallen te voelen? Vervolgens wel richting mij zeuren dat ik mij te snel aangevallen voel.
Labiel vs Labiel hier.
Niet alles wat ik zeg is kut bedoeld ok.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een rare opmerking okeee.
Volgens mijn bronnen doen vrouwen niet aan kussengevechtenquote:
Nawquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Vrouwen moeten tegenwoordig ook lang zijn!
haha oke okequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet alles wat ik zeg is kut bedoeld ok.
Niks moet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
[..]
nee, maar wel een goed lijfquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:21 schreef Crip het volgende:
[..]
True..quote:
Alsof iemand aan het woord kan zjjn op een forumquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dit.
En DG shut up. Moet KB of jij maar altijd aan t woord zijn? Doe niet zo uber gay.
kom haten danquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:25 schreef Montelly het volgende:
Verschrikkelijk als een vrouw haar lichaam niet onderhoudt.
Dit klonk zo gay.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:25 schreef Montelly het volgende:
Goed lijf, IQ/EQ, keuken skills en HUMOR, dat laaste is nog weleens een issue.quote:
Bij mij staat humor nummer 1 eigenlijkquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Goed lijf, IQ/EQ, keuken skills en HUMOR, dat laaste is nog weleens een issue.
Ik hoorde Gordon praten!quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:26 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHA, ik had echt zo'n handje in mijn gedachten.
La ha7wla.. ben je daar nog blijven hangenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:26 schreef Crip het volgende:
[..]
True..
Ik heb research gedaan, elke keer kwam quest naar boven. Minste chemische troep ookal zijn ze beetje pricey. Heb ze net besteld.. Cookies and cream.
prima, niks mis met een beetje gayquote:
Alsof een vrouw dat heeft.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij mij staat humor nummer 1 eigenlijk
Ik heb alles behalve het goede lijf, if I say so myself.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Goed lijf, IQ/EQ, keuken skills en HUMOR, dat laaste is nog weleens een issue.
Jammer is dat hequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
succszquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij mij staat humor nummer 1 eigenlijk
Als ik met iets bezig ben blijf ik daar echt dag en nacht mee bezig en laat ik het niet los totdat ik het heb uitgevogeld. Vaak gaat het om onzinnige dingen zoals eten en make-up. Maakt niet uit.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
La ha7wla.. ben je daar nog blijven hangen![]()
Ewa doe jij al het research werk a.u.b. en morgen wil ik het rapport op m'n bureau zien.
moet je je comfortzone eens verlatenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jammer is dat he
Geen 1 vrouw ontmoet met humor
damn.,.DAMNquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
moet je je comfortzone eens verlaten
Gaat steeds beterquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
moet je je comfortzone eens verlaten
Thanksquote:
Misschien zijn er betere op de markt. Doe je huiswerk crip..quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik met iets bezig ben blijf ik daar echt dag en nacht mee bezig en laat ik het niet los totdat ik het heb uitgevogeld. Vaak gaat het om onzinnige dingen zoals eten en make-up. Maakt niet uit.
Ik laat je weten of ze lekker zijn.
Is net een man die z'n auto niet onderhoudt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:25 schreef Montelly het volgende:
Moet ik dit dubbelzinnig opvatten'? Verzuurde sloot?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:30 schreef Montelly het volgende:
nee maar eerlijk, vrouwen hebben over het algemeen humor van een verzuurde sloot..
Geen punt. Ik heb dan ook nooit moeten lachen om jou.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat jij eigenlijk totaal geen humor hebt. Heel soms wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeeneeneeeeee. QUEST IS THE ULTIMATE. Alle fit guys op youtube zeggen het. DUS DAN MOET HET WEL WAAR ZIJN HE.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien zijn er betere op de markt. Doe je huiswerk crip..
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen punt. Ik heb dan ook nooit moeten lachen om jou.Echt vrouwen humor ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Haha skeere allochtoonquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is net een man die z'n auto niet onderhoudt.
Of fiets als hij geen auto heeft, zoals ik.
gwn auto van je vader gebruiken tochquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is net een man die z'n auto niet onderhoudt.
Of fiets als hij geen auto heeft, zoals ik.
Like a liaaaaar. She's on fire.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen punt. Ik heb dan ook nooit moeten lachen om jou.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geen punt. Ik heb dan ook nooit moeten lachen om jou.fuck my leveeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Nee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Like a liaaaaar. She's on fire.
Dagelijks
die van haar bedoel je?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is die emmer niet vol ondertussen? Met slijm.
motivatie..quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:34 schreef Crip het volgende:
Ik heb opeens zo'n hyperattack. Ga zo een workout doen via youtube ofzo. Mijn energie lvl is over 9000
Je valt op jong toch ; ) ; ) ; )quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Soms. Maar humor van een 21 jarige.
Daar val je toch op?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Soms. Maar humor van een 21 jarige.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
btch pls, Dragon Ball Z is tijdloos. Niet mijn probleem dat pubertjes dat hebben misbruikt terwijl ze het nooit hebben gekeken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt dit kan echt niet meer
Amenquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:36 schreef Crip het volgende:
[..]
btch pls, Dragon Ball Z is tijdloos. Niet mijn probleem dat pubertjes dat hebben misbruikt terwijl ze het nooit hebben gekeken.
suck a nigga dickquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
motivatie..
[ afbeelding ]
neem ook advies op de shirt over.
DITquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:36 schreef Crip het volgende:
[..]
btch pls, Dragon Ball Z is tijdloos. Niet mijn probleem dat pubertjes dat hebben misbruikt terwijl ze het nooit hebben gekeken.
Maar ze zijn wel volwassen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die van jouw leeftijd zijn allemaal grijs.
kijk crip gaan dan, over dag correct maar 's avonds.....quote:
Ik en mn bby vorig jaar.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik en mn bby vorig jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eat a sack of baby dicks.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
kijk crip gaan dan, over dag correct maar 's avonds.....
SPEEL NIET MET ME PRIVE.quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ambi zeg eerlijk, ja he...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |