quote:Op zaterdag 1 november 2014 08:14 schreef Majo_No_5_ChristmasStyle het volgende:
Majo ik wilde alleen even
Fijn weekend
Lieve Santaquote:Op zondag 2 november 2014 21:36 schreef christMAsBAllinWestAfrica het volgende:
[..]
Je gelooft het niet, maar het is echt waar
Ik ben voor jou al bijna klaar
De meeste cadeautjes zijn inmiddels binnen
Nu nog aan het inpakken beginnen
Om maar niet te spreken over het gedicht
Maar ik denk dat ik daar binnenkort ook wel voor zwicht
Wat ik van jou nog zou willen weten...
Zou jij voor je pakje zelf ook wat willen zweten?
Mag je pakje naar een kialapunt
Of is er niemand in de buurt die dat runt?
Postnl is ook niet erg
Maar in de kosten scheelt dat een berg
Een klein budget hou ik dan nog over
Wil je dat ik daarmee nog iets voor je tover?
Een kleine suggestie kan dan geen kwaad
Want met cadeau - ideeën weet ik me geen raad
Tot nu toe is er met mij weinig lol te beleven
Om het goed te maken zal ik je een hintje geven.
Een kindje heb ik, zeker één
of het er meer zijn vertel ik niet meteen
Dag lieve Mabawa tot binnenkort
Wanneer ik me vol overgave in het SS-gebeuren stort
Ook jij bent wat voorbarig mijn lieve meidquote:Op maandag 3 november 2014 22:40 schreef .Sparkling. het volgende:
Santa van mij, ben jij er nog?
Je bent me niet vergeten, toch?
Ben je misschien net bevallen of heel druk
Met een kleine ukkepuk?
Misschien kun je me verblijden met een hint
Dan kan ik gaan strepen als een wervelwind
Ohh! Kan niet wachtenquote:Op maandag 3 november 2014 22:45 schreef SparkleTheChristmasLight het volgende:
[..]
Ook jij bent wat voorbarig mijn lieve meid
Hou je brievenbus in de gaten en zie waarmee ik jou verblijd
Een Felicitatie is wel op zijn plaats!quote:
He verdikkie.. geen mooie foto's meer van je kleine meisje...quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb last van ongewenst bezoek op mn fb en daarom iedereen die ik niet irl ken... Eraf!
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:20 schreef Shandaly het volgende:
[..]
He verdikkie.. geen mooie foto's meer van je kleine meisje...
Keertje meeten?
Maar t kinderfoto topic maakt voor leeftijd niet uit toch?quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:37 schreef Omentielvo het volgende:
Maar pas over 9 maanden ofzo kom je bij het dreumestopic.En hoe hard ik ook ontken dat Riley bijna een peuter is, over 9 maanden is ze net dreumes af (oké over drie maanden, maar dat ontken ik dus)
Ik zou op zoek gaan naar de fokkers die bij postnl werken, of er iemand kennen. Dit is niet zomaar een hint!quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:25 schreef danic het volgende:
Jeetje das ook wat gm. Belachelijk ook(dat dit zo moet hè).
Oh en ik kom net thuis na mijn wekelijkse monsterdienst van 12 uur, ligt er een heel lief kaartje van Oh_Danicboom om me een hart onder de riem te steken nav het klote bericht op mijn werkzo lief.
maarr. ...en nu komt het.
op de achterkant staat een hint: "niets is wat het lijkt, postzegelspeuren heeft geen zin....of toch wel?"
Maar die stomme postzegel is niet afgestempeld![]()
dus hopelijk zit de hint on de afbeelding van de postzegel, want anders kan ik er nog niets mee.
En ja, hij is wel via Postnl gekomen, want er staat wel een machinecode onderaan de flop.
Echt! Haat aan Postnl
Ja, óf het is niet afgestempeld omdat je SS in de buurt woont. En het dus langs is kunnen komen brengen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:39 schreef danic het volgende:
Hahaha ik dacht daar ook aan![]()
ik denk zeker dat dit de hint os. Kan niet anders toch?
Dat verklaart de machinecode niet.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:52 schreef kJAAAAAAAra het volgende:
[..]
Ja, óf het is niet afgestempeld omdat je SS in de buurt woont. En het dus langs is kunnen komen brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |