quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:13 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
surfen op je tel
betalen om te surfen op je tel
Was ik maar in die positiequote:Op maandag 20 oktober 2014 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een van betere momenten om een hartstilstand te krijgen
Aight. Ik verveel me dood en er zijn vrij weinig mensen online waarmee ik kan ouwehoeren.quote:
BBQquote:
Toffe mensen ook hier.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:40 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Aight. Ik verveel me dood en er zijn vrij weinig mensen online waarmee ik kan ouwehoeren.
Ja, ik kom vrij weinig meer op het forum eerlijk gezegd, dus geen idee. Maar ik geloof het best.quote:
je kunt me zo opeten zo lekker is deze peer.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:42 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, ik kom vrij weinig meer op het forum eerlijk gezegd, dus geen idee. Maar ik geloof het best.
Sowieso FL_Freak is een toffe peer enzo.
Staat je vriendin inmiddels open voor een triootje dan?quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
je kunt me zo opeten zo lekker is deze peer.
Boh, jouw UID is zo laag.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:42 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, ik kom vrij weinig meer op het forum eerlijk gezegd, dus geen idee. Maar ik geloof het best.
Sowieso FL_Freak is een toffe peer enzo.
Ja, er zijn zoveel nummertjes. Ledennummertje, de postcount, posts per dag dat soort shit.quote:
userid.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:49 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, er zijn zoveel nummertjes. Ledennummertje, de postcount, posts per dag dat soort shit.
Maar als je gewoon zegt waar die afkorting voor staat dan weet ik dat ook weer.
User IDquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:49 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, er zijn zoveel nummertjes. Ledennummertje, de postcount, posts per dag dat soort shit.
Je ledennummerquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:49 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat deden jullie alquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ook gewoon geen antwoord geven hé._
Was?quote:
Gij lurkerquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:51 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Was?
En thanks iedereen.Ik zit sinds 2005/2006 op FOK! maar heb tot 2007 niet de behoefte gehad om een account aan te maken
Niks.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:51 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Was?
En thanks iedereen.Ik zit sinds 2005/2006 op FOK! maar heb tot 2007 niet de behoefte gehad om een account aan te maken
tering autistquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:51 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Was?
Wordenquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:53 schreef FL_Freak het volgende:
Dat moment dat je vroeger op oldbies haatte omdat hun lang op fok zitten en dan zelf eentje woren.
Ja...quote:
quote:
Ik heb nog wel bewust legendarische shizzle meegemaaktquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:55 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja...
[..]Dat meen ik overigens serieus
![]()
Ergens wel spijt van aangezien er legendarische dingen gebeurden rond die tijd, maar ik was destijds te autistisch en te jong ervoor, dus ergens denk ik dat het beter is dat ik toen nog niet lid was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |