Een virus leeft sowieso niet in bepaalde klimaten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:44 schreef mig72 het volgende:
Ik heb een theorie geformuleerd aangaande Ebola. Mijn theorie bestaat hoofdzakelijk uit de volgende twee punten:
1) Ebola kan nauwelijks leven en zeker niet gedijen in koude klimaten. Dus gebieden waar er een winterse kou heerst zal ebola tot geen pandemie of epidemie leiden.
2) Sommige rassen hebben grotere immuniteit ontwikkeld voor deze ziekte. Dit is een direct gevolg van evolutie. Blanken en Aziaten gaan er nauwelijks aan dood terwijl zwarten als vliegen bij de bosjes dood neervallen.
Dit allemaal kan ik niet wetenschappelijk bewijzen, ik ben trouwens geen wetenschapper, de wetenschappers kunnen het waarschijnlijk ook niet, maar de wetenschap groeit altijd en evt zal dit bewezen worden. Waar we in het verleden als kleine kindjes tegen bepaalde zaken aankeken hebben we er nu verstand van.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:44 schreef mig72 het volgende:
2) Sommige rassen hebben grotere immuniteit ontwikkeld voor deze ziekte. Dit is een direct gevolg van evolutie. Blanken en Aziaten gaan er nauwelijks aan dood terwijl zwarten als vliegen bij de bosjes dood neervallen.
Inderdaad. Kijk eens naar malaria of andere tropische ziektes.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Een virus leeft sowieso niet in bepaalde klimaten.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:44 schreef mig72 het volgende:
Not sure if serious or just an idiot.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:52 schreef mig72 het volgende:
Aangezien ebola van oorsprong een apenziekte is, kan dit stand houden.
Waarom komt het dan niet in India of Brazilie voor?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:51 schreef Metalfrost het volgende:
Het feit dat ze daar 'bij bosjes neervallen' komt omdat ze daar in krotten en hutje mutje wonen. Bovendien zijn de gebruiken bij een begrafenis anders; de doden worden aangeraakt. Zo is de kans op besmetting veel groter dan dat je het in een veilige en steriele omgeving zou doen.
Het virus is begonnen in apen. Jij bent onwetend.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Not sure if serious or just an idiot.
En jij bent dom.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:54 schreef mig72 het volgende:
Het virus is begonnen in apen. Jij bent onwetend.
Je kunt toch een eenvoudige proef doen?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:44 schreef mig72 het volgende:
Dit allemaal kan ik niet wetenschappelijk bewijzen
Dan word ik straks aangeklaagd voor zware mishandeling en krijg ik de anti-racisme groeperingen over me heen, aangezien het ethisch onrechtvaardigbaar is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:54 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Je kunt toch een eenvoudige proef doen?
Nodig een groep testpersonen uit voor klinisch onderzoek.
Deze groep verdeel je dan in blank, zwart en aziatisch.
Iedere deelgroep verdeel je dan weer over kamers die op 0, 15 en 30 graden worden gehouden.
Dan verspreid je in die kamers het ebola virus en kijk je of er na enkele weken verschillen zijn tussen de groepen.
Voor de start van het onderzoek moeten de testpersonen dan ook een verklaring ondertekenen waarin ze jou van alle aansprakelijkheid vrijwaren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:56 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dan word ik straks aangeklaagd voor zware mishandeling en krijg ik de anti-racisme groeperingen over me heen, aangezien het ethisch onrechtvaardigbaar is.
Er zijn twee blanken die het juist hebben overleefd. Een brit en een amerikaan (allebei blanken). In India komt het ook niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:55 schreef Dingflofbips het volgende:
Goed punt. Is er überhaupt al een blanke (of zoals de negertjes zelf zeggen: witte) aan overleden?
Als je zelf blank bent dan hoef je maar een scheet te laten en je bent racistischquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:56 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dan word ik straks aangeklaagd voor zware mishandeling en krijg ik de anti-racisme groeperingen over me heen, aangezien het ethisch onrechtvaardigbaar is.
Ja, een blanke priester in Madrid: http://online.wsj.com/art(...)in-madrid-1407835487quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:55 schreef Dingflofbips het volgende:
Goed punt. Is er überhaupt al een blanke (of zoals de negertjes zelf zeggen: witte) aan overleden?
1 witte maakt nog geen zomer natuurlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, een blanke priester in Madrid: http://online.wsj.com/art(...)in-madrid-1407835487
Altijd leuk die topics met racistische ondertoon van mig72.
Not
Eeuuh pardon? Ik open bijna nooit wat daarnaastquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, een blanke priester in Madrid: http://online.wsj.com/art(...)in-madrid-1407835487
Altijd leuk die topics met racistische ondertoon van mig72.
Not
Onderschat nooit het wetenschappelijk belang van een Fok!-topicquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:04 schreef mig72 het volgende:
[..]
Eeuuh pardon? Ik open bijna nooit wat daarnaast
moet je soms politieke correctheid aan de kant schuiven voor wetenschappelijk belang.
Andere gebruiken, denk ik. Het is bekend dat het virus van dieren komt, het zogeheten bushmeat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:53 schreef mig72 het volgende:
[..]
Waarom komt het dan niet in India of Brazilie voor?
Ja in 1975 tuurlijkquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Chris Brown zei dat Ebola hoogstwaarschijnlijk in een laboratorium is gekweekt. Het is dus geen apenziekte.
Ben jij dom ofzo? Kim Feenstra en Lange Frans zeggen het ook.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:15 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ja in 1975 tuurlijkToen bestond de illuminatie nog niet. Jij moet terug naar BNW om de komplottheorie grondleer eigen te maken.
Die afbeeldingquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ben jij dom ofzo? Kim Feenstra en Lange Frans zeggen het ook.
* proest! *quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:44 schreef mig72 het volgende:
nee jij dan sukkeltje met je blokhoofd. Kim Feenstra is geen mongool hoor dat jij niet verder kijkt dan haar looks is jouw probleem met je zogenaamde darwinisme grapjas mannetjequote:Op maandag 20 oktober 2014 18:20 schreef mig72 het volgende:
[..]
Die afbeeldingdat zou jou wel kunnen zijn, zo'n indruk maak je qua intelligentie...
Zet jezelf nou niet zo voor lulquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:21 schreef mig72 het volgende:
[..]
Evolutie is een soort adaptatie aan veranderde leefomstandigheden dus ja.
Ik snap er iig meer van dan jij.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:22 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Zet jezelf nou niet zo voor lul![]()
Begin eens met The origin of the species te lezen, kom dan nog eens terug.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij weet niet eens het verschil tussen een theorie en een hypothese
tsja ik zou hier een verhandeling over kunnen houden maar mijn hypothese is dat dat zonde van mijn tijd isquote:Op maandag 20 oktober 2014 18:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij weet niet eens het verschil tussen een theorie en een hypothese
Nee inderdaad, deze punten zijn onmogelijk om te controleren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:44 schreef mig72 het volgende:
Dit allemaal kan ik niet wetenschappelijk bewijzen, ik ben trouwens geen wetenschapper, de wetenschappers kunnen het waarschijnlijk ook niet,
Nee want mensen zijn bevooroordeeld tegen wetenschappelijke inzichten als die wereldvreemd klinken. Zo was het ook van alle tijden zelfs Galileo moest het met een steniging bekopen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]![]()
Maar TS, ben je nu tevreden over het verloop van dit topic of wat?
Tenzij hij het stiekem doet in een geheim lab elders in wereld...quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:53 schreef Zith het volgende:
[..]
Nee inderdaad, deze punten zijn onmogelijk om te controleren.
Daar ben ik het weer niet mee eens. Het kan wel alleen heeft niemand dat gedaan waarschijnlijk omdat het heeft geprobeerd.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:53 schreef Zith het volgende:
[..]
Nee inderdaad, deze punten zijn onmogelijk om te controleren.
Tegen die tijd is er geen zwarte meer in West Afrika.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:56 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Tenzij hij het stiekem doet in een geheim lab elders in wereld...
Niemand komt het achter.. Dus zijn bewijzen zullen pas over 200 jaar later bekend..
Of men checkt gewoon hoe een virus leeft onder verschillende vochtigheden, temperaturen, etc?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:56 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Tenzij hij het stiekem doet in een geheim lab elders in wereld...
Niemand komt het achter.. Dus zijn bewijzen zullen pas over 200 jaar later bekend..
Het malaria-"virus"?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:49 schreef mig72 het volgende:
[..]
Inderdaad. Kijk eens naar malaria of andere tropische ziektes.
En? Wat is het resultaat?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:03 schreef Zith het volgende:
Ik kan het in mijn lab binnen 5 min gedaan hebben gg
Is malaria een virus?quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:49 schreef mig72 het volgende:
[..]
Inderdaad. Kijk eens naar malaria of andere tropische ziektes.
Het kan best. Veel scheelt het iig niet qua symptomen, prognose, en overdracht. Vrij irrelevant voor de rest vandit topic zelfs als het niet klopt.quote:
Ja man, jij bent net Galileo.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:55 schreef mig72 het volgende:
[..]
Nee want mensen zijn bevooroordeeld tegen wetenschappelijke inzichten als die wereldvreemd klinken. Zo was het ook van alle tijden zelfs Galileo moest het met een steniging bekopen.
Waarvan akte.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:44 schreef mig72 het volgende:
Dit allemaal kan ik niet wetenschappelijk bewijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |