Klopt, in het verleden werden er ook andere persoonlijke updates geplaatst.quote:Op vrijdag 24 april 2015 09:25 schreef Moonah het volgende:
[..]
In eerste instantie is het update topic juíst voor heel in-/aangrijpende berichten in het leven geroepen staat mij bij. Pas later werd het een soort 'positieve-zwangerschapstest-topic'.
Ik durfde het ook niet. Vond het ook moeilijk om nu weer een vrolijke update te plaatsen, maar heb het toch maar gedaan. Iedere nieuwe zwangerschap verdient tenslotte een vermelding.quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zal eerlijk toegeven dat ik simpelweg de ballen niet had om die update te plaatsen. Ik durfde het niet. En dat vind ik enorm zwak van mezelf. Ik waardeer het dan ook echt dat McLaura die ballen wèl had. Ook al was dat een aantal uren later. Maar dat reken ik mezelf wel aan.
En ik begrijp je gevoel wel hoor
Verder hoeven we er inderdaad geen discussie over te voeren. Het is allemaal al kut genoeg.
OUD / [OUD SC] Voor al uw hulp in en rondom huisquote:Op woensdag 29 april 2015 15:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben de slowchat kwijt, kan dat?
Donequote:Op zondag 3 mei 2015 23:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb het namentopic gesloten maar kan even geen nieuwe openen dus als iemand dat zou willen doen....
als je de lapo pakt, kun je m zelf in het nieuwe deel jetsenquote:Op zondag 31 mei 2015 21:39 schreef ingee het volgende:
Zou een modje misschien de op van het babytopic kunnen aanpassen met een bumba foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |