goh.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 04:10 schreef Domnivoor het volgende:
Meer nieuws:
- Er zijn sterke twijfels over de identificatie van de gevonden blauwe schoen. Daar is geen DNA-onderzoek op uitgevoerd, en hij lijkt niet op de schoenen die Kris op de foto's draagt.
http://www.melodijoadelit(...)videncias-de-la.html
Ik ben als F&L mod terughoudend met zulke vergelijkingen omdat ze me altijd en overal in het oog springen, maar 'criminal of the gaps' is inderdaad een prachtige manier om te beschrijven wat hier gebeurt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:14 schreef JustinCase het volgende:
[..]
In dit topic gebeurt, een half jaar verder, wordt ook gefantaseerd, dwz. scenario's bedacht. In veel daarvan komt ook een misdrijf voor. . Het gemeenschappelijke erin is iets dat doet denken het aan komen zetten met God, in discussies over schepping of evolutie. Wat niet of moeilijk verklaard kan worden, is door God, resp. door een boef gedaan. The criminal of the gaps, zeg maar. Daar komt God uit de hoge hoed als iets niet goed begrepen wordt, hier zijn dat criminelen. Met een niet onbelangrijk verschil: dat over het bestaan van criminelen geen twijfel bestaat.
Wederom: net God.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:14 schreef JustinCase het volgende:
Maar voor de rest is er veel hetzelfde: niemand heeft deze crimineel gezien. Hij heeft geen sporen achtergelaten. Zijn doel is onbekend. Hij is aan de ene kant buitengewoon slim, maakt bijvoorbeeld dwaalsporen alsof de meiden nog leven (soms mysterieuze), maar soms ook dom (veel te opvallend belschema), vouwt broekjes keurig op, enz. Kortom, zijn wegen zijn ondoorgrondelijk. Als hij dom doet, komt het toch goed, enz. Je vraagt je af of deze crimineel wel bestaat.
*Steekt hand op*quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 02:14 schreef JustinCase het volgende:
[..]
De paar mensen die ik gevraagd heb om eens te kijken, konden hun ogen niet geloven, en hun commentaren waren niet mals. Ik vraag me af hoeveel anderen hier ook wel eens een IRL vriend, familielid of buurman mee laten kijken. En wat die dan zeggen.
Welk verhaal?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:38 schreef 11en30 het volgende:
Daar heb je ze weer. De "ik ken iemand die" zwakkelingen die 'mensen' of the gaps opvoeren in een sneue poging om nog enige geloofwaardigheid toe te voegen aan hun kansloze verhaal.
Argument from authority, ook een populaire. Bovendien... jij spreekt werkelijk 60 personen per dag?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 08:38 schreef 11en30 het volgende:
Ik zal je vertellen ik bespreek dit topic elke avond met 10 forensisch experts, 20 rechercheurs en 30 psychiaters. En ze zeggen allemaal, echt a l l e m a a l, dat ik gelijk heb en dat jullie gek zijn.
En wat zegt het feit dat het tot een balletje opgerold was jou? Is dat misschien een aanwijzing dat het stukje 'mislukt' was voor OH (of verknipt voor een jas). Zoals een propje papier?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:12 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
overigens hebben de `daders ` met dit soort stukken huid te verspreiden, wel een zeer grote
gigantische BLUNDER gemaakt m.i.
Eindelijk, hebben ze bij gelezen op dit forum? Aangezien dat hier al vermeld werd toen de foto van Kris bij het bergbeekje gepubliceerd werd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 04:10 schreef Domnivoor het volgende:
Meer nieuws:
- Er zijn sterke twijfels over de identificatie van de gevonden blauwe schoen. Daar is geen DNA-onderzoek op uitgevoerd, en hij lijkt niet op de schoenen die Kris op de foto's draagt.
http://www.melodijoadelit(...)videncias-de-la.html
Jij kwam hier toch om Wim Dankbaar te verdedigen in de Vaatstra-zaak? Heb je de nieuwste ontwikkelingen al gelezen in dat topic. Leugen op leugen in het complotjeskamp.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:14 schreef Lutalo het volgende:
@JustinCase: Ik vraag me af hoeveel anderen hier ook wel eens een IRL vriend, familielid of buurman mee laten kijken. En wat die dan zeggen.
Ik ben zo'n familielid die uitgenodigd is, hier te komen kijken.
Oh wow een echte.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:14 schreef Lutalo het volgende:
Ik ben zo'n familielid die uitgenodigd is, hier te komen kijken.
Dat zijn er heel veel. Je kunt niet door A, B en C uit te sluiten tot de conclusie komen dat het D was. Je kunt namelijk nooit weten of er niet nog een E, F, G en H bestaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:12 schreef Lutalo het volgende:
Wat zijn nu de concrete toetsbare aanwijzingen/aanleidingen voor een overlijden, anders dan een misdrijf?
Foto 500 van Lisanne op de Mirador met een gehele bewolkte lucht is volgens mij genomen op de terugtocht. Altijd van overtuigd geweest.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:46 schreef Perico het volgende:
[..]
De iPhone foto van Kris op de top is heel anders qua licht dan foto 499, terwijl het dezelfde setting is, in dezelfde richting.
Foto 500 vertoont een hele bewolkte hemel. Het lijkt er op of er foto's bij een eerste keer en terugkeer op de top zijn genomen. Maar dan heet de lezing: nee, de berg is een klimaatscheiding, dat is normaal (ook al ziet het er op 90% van de foto's op de top uniform hetzelfde uit naar links en naar rechts). Ondanks dat er aan de kant van Kris en Lisanne op 499 geen wolken zouden moeten zijn is het licht heel anders, maar dat ligt dan weer hier en hier en hier aan..
Dat is namelijk best vergezocht allemaal. Een logischere verklaring is, dat er veel tijd tussen die foto's zit. Dat is minder speculatief dan je in bochten wringen om de huidige tijdlijn te verklaren.
Ik denk dat het een symbool is voor het overlijden van K&L gemaakt door een psychopaat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:15 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Waarom dan geen takjes breken en letters maken met takjes, als ze dan al een boodschap wilden overbrengen met de foto. Hier snapt niemand wat van ik denk niet dat het een boodschap is van K of L
`?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:02 schreef 11en30 het volgende:
[..]
En wat zegt het feit dat het tot een balletje opgerold was jou? Is dat misschien een aanwijzing dat het stukje 'mislukt' was voor OH (of verknipt voor een jas). Zoals een propje papier?
7 november is de volgende meeting. Meeting is in Utrecht (Cafe Oudaen, naast CS). Iedereen welkom!quote:
Verdacht stukje. Dat NOS Colombia weggelaten heeft uit het rijtje Pakistan, India, Colombia en China.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:53 schreef gynaika het volgende:
http://nos.nl/artikel/712267-orgaanhandel-in-nederland.html
Een rouwende psychopaat? Waarom? Omdat zijn 'voorraad' op is?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:21 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ik denk dat het een symbool is voor het overlijden van K&L gemaakt door een psychopaat.
Te vergelijken met een rouwboeket.
Viel mij ook op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:00 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Verdacht stukje. Dat NOS Colombia weggelaten heeft uit het rijtje Pakistan, India, Colombia en China.
Psychopaten zijn immers niet te volgen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:04 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Een rouwende psychopaat? Waarom? Omdat zijn 'voorraad' op is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |