Dat is waar maar de vraag was waarom iemand dat überhaupt zou doen. Ik gaf een voorbeeld als antwoord.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:06 schreef Geruisloos het volgende:
Er zijn voor zover we weten geen aanwijzingen die expliciet de manipulatie van digitale data aantoont. Het is dus pure speculatie. Wat mag natuurlijk, maar er zijn geen sterke argumenten die het kunnen onderbouwen.
All aboard the horror boat ....quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:43 schreef Grijzemassa het volgende:
Hier is de tekst van de verwijderde website van de plaatselijke psychopaat
Nee wel een naam maar ik weet niet of dat hier mag. Er is nog veel meer over hem te vinden op internetquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:31 schreef 11en30 het volgende:
[..]
All aboard the horror boat ....
Heb je ook een foto van dit geval?
En sinds wanneer betekent "morgue" koelkast?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:07 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
ik bedoelde zo `n koelkast !! Jij verdraait weeeer mijn bedoeling, da doe je elke keer !
moet je kijke : wat jij schrijft ! Ik zou links naar mortuaria `verzamelen ` !
dat slaat toch nergens op ? reageer a.u.b. niet meer op mij//////
bij mij deed de link het niet, daarom haalde ik `m weg.
zet die naam even in een pmmutje naar mij, ga ik uitzoeken ?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:33 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Nee wel een naam maar ik weet niet of dat hier mag. Er is nog veel meer over hem te vinden op internet
Dat is toch een koelkast met een heleboel grote lades?quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:36 schreef Gorraay het volgende:
[..]
En sinds wanneer betekent "morgue" koelkast?
de getuigeverklaring van Pedro van CasaPedro vind ik wel een sterk argument om de tijdlijn die afgeleid is van de digitale data te verwerpen, te meer daar de broer van Lisanne hem een 100% geloofwaardige getuige vond. zulke dingen zeg je niet als je twijfelt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:06 schreef Geruisloos het volgende:
Er zijn voor zover we weten geen aanwijzingen die expliciet de manipulatie van digitale data aantoont. Het is dus pure speculatie. Wat mag natuurlijk, maar er zijn geen sterke argumenten die het kunnen onderbouwen.
ja hoor geen probleemquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:37 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
zet die naam even in een pmmutje naar mij, ga ik uitzoeken ?
doe je dat ?
ja, die bedoelde ik.....maar nee, ik verzamel zulke foto `s nietquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:37 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dat is toch een koelkast met een heleboel grote lades?
Hmm.. het gros dat ik vind komt van één en dezelfde blogger.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:33 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Nee wel een naam maar ik weet niet of dat hier mag. Er is nog veel meer over hem te vinden op internet
de tekst die ik in de spoiler heb gezet komt van hem zelf, geeft toch wel een idee wat het voor een gekquote:Op maandag 20 oktober 2014 19:51 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Hmm.. het gros dat ik vind komt van één en dezelfde blogger.
Geen achternamen hier. Zie topicpointers.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:33 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dank! Deze vertaling is een stuk beter.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:27 schreef Pipo_de_C. het volgende:
Engelstalig artikel hier, excuses als dit al gepost was
http://laestrella.com.pa/(...)-dutch-girl/23814594
Oke!quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen achternamen hier. Zie topicpointers.
Ik heb even de inmiddels offline site bekeken, eind vorig jaar gemaakt +- eind september voor het laatst gewijzigd (dit is het moment dat hij verwijderd is neem ik aan?), verder zijn er een aantal thaise sites op dezelfde IP gecreëerd. De site zelf was tot 2015 geldig. Waarom zou hij zijn eigen site vroegtijdig verwijderen? Daarnaast is er geen enkele connectie met deze zaak.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:00 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
de tekst die ik in de spoiler heb gezet komt van hem zelf, geeft toch wel een idee wat het voor een gek
het is, ik doel meer op de andere dingen die hij zelf op internet heeft gezegd niet zozeer wat anderen van hem zeggen
Moet dat echt uitgelegd worden?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:58 schreef Molurus het volgende:
[..]
En hij is vast de enige niet. Wat is je punt?
Wat ik bedoelde is: wat heeft dit nu eigenlijk te maken met die EXIF data, of überhaupt deze zaak?quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:31 schreef gynaika het volgende:
[..]
Moet dat echt uitgelegd worden?
Zo’n psychopaat leeft in een andere wereld dan de “normale” mens.
Denkt anders, doet anders.
Het is maar beter zo iemand niet tegen te komen.
Pardon, aanwijzingen die expliciet aantonen? Volgens mij heb je aanwijzingen, en die zijn er, aldus Perico, en je hebt aantonen, dwz bewijzen buiten alle redelijke twijfel, en dat is niet gebeurd nee.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:06 schreef Geruisloos het volgende:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:37 schreef Gorraay het volgende:
Els: "Simon is vanavond niet komen opdagen voor de vergadering, en ik kan hem thuis ook niet bereiken."
Johan: "Ik denk dat hij is vermoord. Er zijn dit jaar in Amsterdam al 37 moorden gepleegd!"
Het zijn afwijkingen die heel eenvoudig verklaard kunnen worden. Dat maakt manipulatie dus wel degelijk speculatief.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:38 schreef Deiner het volgende:
[..]
Pardon, aanwijzingen die expliciet aantonen? Volgens mij heb je aanwijzingen, en die zijn er, aldus Perico, en je hebt aantonen, dwz bewijzen buiten alle redelijke twijfel, en dat is niet gebeurd nee.
Dat maakt de aanwijzingen nog niet puur speculatief.
Verklaar ze dan. Het vaststellen en vraagtekens zetten bij de gevonden afwijkingen, is niet een puur speculatieve bezigheid.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:51 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Het zijn afwijkingen die heel eenvoudig verklaard kunnen worden. Dat maakt manipulatie dus wel degelijk speculatief. Bovendien komen de schaduwstanden op de foto's vrijwel exact overeen met de EXIF tijden. Wat het manipulatie verhaal nog ongeloofwaardiger maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |