een KOELKASTquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:35 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Er werd als voorbeeld genoemd een put met vervuild water of een andere afgesloten ruimte
*kuchquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:46 schreef eigendeegcookie het volgende:
hebben jullie ook moderators die niet trollen?
jaaaaaaa das goed ! en een koffie verkeerd met 4 suiker, en een kerseflap met slagroom NAquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het is saai als er geen gruwelijk misdrijf is gepleegd? Naja, sjeg..
Is het al duidelijk dat het om een misdaad gaat, eigenlijk?
Enniehoe, mocht je toch gelijk krijgen dan zal ik stoofpeertjes met een sudderlapje voor je koken.
Da's niet trollen maar sales.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:46 schreef eigendeegcookie het volgende:
hebben jullie ook moderators die niet trollen?
jaaaaaaaaaa unkoelkastttttt dusssss maak nie uitquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:37 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Maar ik lees niet 'gekoelde ruimte' maar 'koele ruimte'.
De vraag die dit oproept, die dit uitschreeuwt, is: waarom zou iemand dat doen? Je hebt toch helemaal geen vervalste EXIF data nodig om het op een verdwaling te laten lijken?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:27 schreef Perico het volgende:
[..]
Als je het scenario van een misdrijf volgt, kan het iemand met een finca in het gebied zijn geweest, die dus ook in het bezit kwam van de rugzak. Die is pas laat gevonden, mogelijk geplant... iemand kan weken de tijd hebben gehad om heel laagdrempelig, een geheugenkaart te manipuleren en het op een verdwaling te laten lijken.
Esto indica al forense que el cuerpo permanece, o permaneció, en un espacio húmedo, bajo la sombra, a bajas temperaturas.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:37 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Maar ik lees niet 'gekoelde ruimte' maar 'koele ruimte'.
Precies; dat zeg ik. Gekoeld is echter kunstmatig de tempratuur naar beneden halen en dát staat er dus niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:19 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Esto indica al forense que el cuerpo permanece, o permaneció, en un espacio húmedo, bajo la sombra, a bajas temperaturas.
Hieruit maakt de forensisch expert op dat het lichaam zich bevindt, of bevond, in een vochtige ruimte, in de schaduw, bij lage temperaturen.
Ik denk dat je gelijk hebt. Kunstmatige koeling zou wel expliciet zijn aangegeven. Het was er denk ik 'koel', d.w.z. niet zo warm als elders. En in geval van kunstmatige koeling heb je het waarschijnlijk niet meer over schaduw.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Precies; dat zeg ik. Gekoeld is echter kunstmatig de tempratuur naar beneden halen en dát staat er dus niet.
Ik wil hier ook wel wat over zeggen; Ja dat kan je doen de camera vernietigen. Maar stel, je bent de plaatselijke psychopaat. En hij is er, volgens de expat gemeenschap is hij levensgevaarlijk. Het is een jungle expert, woont in het gebied en verblijft regelmatig in de bush. Ik heb eerder teksten van een website van hem gepost waar jij bij zou gaan likkebaarden. Een en al stof voor analyse. Is trots op het mishandelen van vrouwen, denkt door God geroepen te zijn om orde de scheppen en is uit zijn geboorteland (VS) gevlucht voor de politie. De website is inmiddels verwijderd maar volgens mij heb ik de tekst opgeslagen. Vlak voordat de rugtas met telefoons en camera gevonden werd, zou het onderzoek zich meer gaan richten op Costa Rica omdat men aan een ontvoering in die richting dacht. Dat zou zonde zijn van alle aandacht die hij mis zou lopen en het kat en muis spelletje met de autoriteiten. Hoog verheven boven alle aardse dommerikken hoeft hij zich geen zorgen te maken dat ze hem iets konden maken. En o ja, volgens de plaatselijke website van Boquete was hij de eerste 2 weken van april spoorloos. Half april dook hij weer op in de bewoonde wereld.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:12 schreef Molurus het volgende:
[..]
De vraag die dit oproept, die dit uitschreeuwt, is: waarom zou iemand dat doen? Je hebt toch helemaal geen vervalste EXIF data nodig om het op een verdwaling te laten lijken?
Als je je zorgen maakt over de content van de camera kun je, veel eenvoudiger, de camera gewoon vernietigen. Of ben ik nu gek?
Je verzamelt links naar foto's van mortuaria?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met het risico dat dit minachtend klinkt - zo is dat niet bedoeld: dit komt vergezocht op mij over. En zeker het idee dat een psychopaat zich bezighoudt met het vervalsen van EXIF data om aandacht te trekken. (En daar vervolgens totaal in faalt ook nog.)quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:30 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik wil hier ook wel wat over zeggen; Ja dat kan je doen de camera vernietigen. Maar stel, je bent de plaatselijke psychopaat. En hij is er, volgens de expat gemeenschap is hij levensgevaarlijk. Het is een jungle expert, woont in het gebied en verblijft regelmatig in de bush. Ik heb eerder teksten van een website van hem gepost waar jij bij zou gaan likkebaarden. Een en al stof voor analyse. Is trots op het mishandelen van vrouwen, denkt door God geroepen te zijn om orde de scheppen en is uit zijn geboorteland (VS) gevlucht voor de politie. De website is inmiddels verwijderd maar volgens mij heb ik de tekst opgeslagen. Vlak voordat de rugtas met telefoons en camera gevonden werd, zou het onderzoek zich meer gaan richten op Costa Rica omdat men aan een ontvoering in die richting dacht. Dat zou zonde zijn van alle aandacht die hij mis zou lopen en het kat en muis spelletje met de autoriteiten. Hoog verheven boven alle aardse dommerikken hoeft hij zich geen zorgen te maken dat ze hem iets konden maken. En o ja, volgens de plaatselijke website van Boquete was hij de eerste 2 weken van april spoorloos. Half april dook hij weer op in de bewoonde wereld.
Heb je de tekst in de spoiler gelezen? Deze man zwerft regelmatig rond in de bush in het gebied waar K&L verdwenen zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
Met het risico dat dit minachtend klinkt - zo is dat niet bedoeld: dit komt vergezocht op mij over. En zeker het idee dat een psychopaat zich bezighoudt met het vervalsen van EXIF data om aandacht te trekken. (En daar vervolgens totaal in faalt ook nog.)
En hij is vast de enige niet. Wat is je punt?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:58 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Heb je de tekst in de spoiler gelezen? Deze man zwerft regelmatig rond in de bush in het gebied waar K&L verdwenen zijn.
Ik vraag of je het gelezen hebt? Anders heeft het geen zin verder te reageren.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:58 schreef Molurus het volgende:
[..]
En hij is vast de enige niet. Wat is je punt?
Ja, maar ik zie dus geen enkele relatie met ofwel de EXIF data of überhaupt deze zaak.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:01 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik vraag of je het gelezen hebt? Anders heeft het geen zin verder te reageren.
Je hebt het niet gelezen dus laat maar verder.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:02 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie dus geen enkele relatie met ofwel de EXIF data of überhaupt deze zaak.
Kun je dat toelichten?
Dat er een gek is die graag rondloopt in dat gebied vind ik an sich niet zo heel schokkend.
Je kun dat dus niet toelichten. Laat inderdaad maar.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:05 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Je hebt het niet gelezen dus laat maar verder.
Gelukkig, ik begon al even te denken dat ik de enige was hier die dat simpele feit ziet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:06 schreef Geruisloos het volgende:
Er zijn voor zover we weten geen aanwijzingen die expliciet de manipulatie van digitale data aantoont. Het is dus pure speculatie. Wat mag natuurlijk, maar sterke argumenten zijn het simpelweg niet.
ik bedoelde zo `n koelkast !! Jij verdraait weeeer mijn bedoeling, da doe je elke keer !quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:41 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Je verzamelt links naar foto's van mortuaria?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |