Behalve de ploftieten gaat alles goedquote:
+1. maar ook de eerste keer dat ik er van moest huilen overigens.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:53 schreef kwakz0r het volgende:
Ik snapte die ene vrouw eerst niet, dst ze acht maanden geleden bevallen was. Dat was voice over bij beelden dat ze binnenkeam voor de bevalling, maar was natuurlijj eerder opgenomen bij de interviews![]()
Wel heftig, zo snel. Dat is die bevalling waar ik laatst zo bij gehuild heb toen hij op tv was, die vorige van haar.
Dat schattige is vooral uiterlijkquote:Op maandag 20 oktober 2014 15:45 schreef Skittles het volgende:
[..]
Behalve de ploftieten gaat alles goedVeel slapeloze uurtjes die ik nu probeer op te lossen door overdags wat meer te slapen, maar voor de rest doet ze het perfect!
Balen van de stuitligging! Had je al een versie gehad? ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen, maar vergeet nogal veel![]()
Nikooos wat een schatje is jullie babysitter in opleiding, dat snoetje![]()
Beterschap Cactus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik ook alleen om die hoor. Ik denk dat t vooral was omdat die vrouw zo hulpeloos was en je de paniek heel duidelijk zag. En t duurde zo lang voor die baby iets ging doen... Brrrr....quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:58 schreef Crumpette het volgende:
[..]
+1. maar ook de eerste keer dat ik er van moest huilen overigens.waar blijven die hormonen?
Klinkt goed, fijn! En hopelijk gauw weer wat uitgerust, je begon natuurlijk al moequote:Op maandag 20 oktober 2014 15:45 schreef Skittles het volgende:
[..]
Behalve de ploftieten gaat alles goedVeel slapeloze uurtjes die ik nu probeer op te lossen door overdags wat meer te slapen, maar voor de rest doet ze het perfect!
Balen van de stuitligging! Had je al een versie gehad? ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen, maar vergeet nogal veel![]()
Nikooos wat een schatje is jullie babysitter in opleiding, dat snoetje![]()
Beterschap Cactus
Ik zou als compensatie voor je zorgtaak toch af en toe gewoon controle Nemen over de afstandsbediening. Dan gaat de patient maar even slapen ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:25 schreef NotTheSame het volgende:
Succes woensdag Helio!
Dat programma wat jullie kijken krijg ik hier er dus echt niet in hè. Hier staat momenteel de hele dag Discovery/History/ID aan
. Ow en als Draak 's ochtends tv kijkt is het NPO3, nog zoiets...
Dat anti-maagzuur-dieet is trouwens niks voor een constante vreter als ik. Geen melkproducten, geen koolzuurhoudend spul, geen brood, fruit met mate maar weer geen citrusvruchten, geen vlees, weinig tot geen vet.
Ik voel me verdorie net een konijn met m'n droge sla met wortel, en het vult voor geen meter.
Netflix op m'n telefoon doet wonderen af en toequote:Op maandag 20 oktober 2014 16:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik zou als compensatie voor je zorgtaak toch af en toe gewoon controle Nemen over de afstandsbediening. Dan gaat de patient maar even slapen ofzo
quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:50 schreef kwakz0r het volgende:
Oh ik kijk ook! Maar was tegelijk appelmoes aan t maken van een kilo oude appelen.
Brrrrr dat ze alleen moet... En idd typisch amerikaans dat ze perse een epiduraal wil. En de midwives zeggen ook eerlijk: tsja, zonder was ze nu al bevallen...
En dan die andere vrouw met onwijze weeen die geen kik geeft
It's magic!quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:35 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]![]()
ik las 'aardappelen' en zat me al een paar minuten af te vragen hoe je in godsnaam appelmoes maakt van een kilo aardappelen
Rare vraag misschien, maar heb je toevallig kamerplanten in potgrond?quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:36 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Nou poets ik al een week dagelijks m'n keuken en aanrecht. Geen fruit op de schaal en nog heb ik last van een colonie fruitvliegen![]()
waarom pleuren ze niet op. En wat komen ze doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |