Die is tenminste eerlijk over waar zijn brood en beleg vandaan komtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:54 schreef Fogel het volgende:
Mijn huisarts is grappig, hij begon over big pharma terwijl hij een spuit in mijn arm drukte
Hij kreeg te weinig zei hijquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die is tenminste eerlijk over waar zijn brood en beleg vandaan komt.
En dat probeerde hij te compenseren door jou onnodig een spuitje te geven?quote:
Die spuit (twee zelfs) was niet onnodig en was zelfs het hele doel van het bezoek van vandaag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En dat probeerde hij te compenseren door jou onnodig een spuitje te geven?
Vies veel regen vooral.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh bij jullie was het helemaal erg he?
Zat je gesheltered for the storm?
KLM heeft vandaag ook vluchten geschrapt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vies veel regen vooral.
En veel vluchten gecancelled.
Hopelijk morgen weer alles vliegen
KLM is wel altijd de eerste iddquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:19 schreef Fogel het volgende:
KLM zijn watjes en pakken alles wat ze onder de noemer "weer" kunnen gooien aan om "legaal" te kunnen annuleren is mijn ervaring.
Kwam met enige regelmaat te laat op vergaderingen daardoor. Ben nu maar weer overgestapt op SAS, die snappen het begrip "weer" iets beter
Zekerquote:
Maar wat voor belang heeft KLM erbij om vluchten te schrappen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:19 schreef Fogel het volgende:
KLM zijn watjes en pakken alles wat ze onder de noemer "weer" kunnen gooien aan om "legaal" te kunnen annuleren is mijn ervaring.
Kwam met enige regelmaat te laat op vergaderingen daardoor. Ben nu maar weer overgestapt op SAS, die snappen het begrip "weer" iets beter
Geen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:35 schreef Blaadjes het volgende:
Maar wat voor belang heeft KLM erbij om vluchten te schrappen?
Ze hebben overcapaciteit. Als ik het goed herinner ligt hun cabinefactor maar net boven de 60%. Als je dan 5 vluchten per dag hebt naar een bestemming, dan kan je er best een schrappen (en met de noemer "weer" kost het je niks extra) zonder al te grote problemen behalve dat mensen wat later komen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Maar wat voor belang heeft KLM erbij om vluchten te schrappen?
Want zoals jij het nu zegt is het alsof ze iedere kans aangrijpen om maar niet te hoeven vliegen.
Geld.quote:
Daarom cancellen ze er ook een hele hoop ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze hebben overcapaciteit. Als ik het goed herinner ligt hun cabinefactor maar net boven de 60%. Als je dan 5 vluchten per dag hebt naar een bestemming, dan kan je er best een schrappen (en met de noemer "weer" kost het je niks extra) zonder al te grote problemen behalve dat mensen wat later komen.
Een vliegtuig op de grond op Schiphol kost ze overigens ook minder dan op een andere locatie.
Bedoel je niet de bezettingsgraad?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze hebben overcapaciteit. Als ik het goed herinner ligt hun cabinefactor maar net boven de 60%. Als je dan 5 vluchten per dag hebt naar een bestemming, dan kan je er best een schrappen (en met de noemer "weer" kost het je niks extra) zonder al te grote problemen behalve dat mensen wat later komen.
Een vliegtuig op de grond op Schiphol kost ze overigens ook minder dan op een andere locatie.
Die vliegen naar verschillende bestemmingen. Kijk maar eens goed naar de lijsten, je zal niet vaak dezelfde bestemming tegenkomen bij de geannuleerde vluchten. Yield management, met weer als factor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom cancellen ze er ook een hele hoop ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |